Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mä aattelin, et viittasi tähän paitaan. Vihreä missä reikiä.


No ihan selvästi! Mäkin luulin et kostopitsiä tarkoitti. Kärdehän on seurannut tosi tarkasti brotherin esiintymisasut 🤔.

Oliskohan se sittenkin se something more....
 
vierailija
No, Seinäjoen fani-pisteessä oli ainakin "ykkösfani" myymässä yhdessä Häärijän kanssa. Ystävällisiä, sympaattisia ja nauravaisia kumpikin. Että sohvaa tuskin on kannettu ulos, eikä muitakaan tavaroita.
 
vierailija
Jokatapauksessa K & B ovat selvästi tärkeitä toisilleen ja ainakin viime viikkoisen perusteella vaikuttavat olevan tyytyväisiä tilanteeseen, tunteiden laadusta vain he itse tietävät millaisia ovat ja kyllähän sitä saattaa olla ihastunut/rakastunut kahteenkin ihmiseen samaan aikaan.
 
vierailija
B oli kyllä Suomessa niin hyväntuulisen ja tyytyväisen oloinen, että oikein hyvin näyttää menevän 🥰

Yritän muistuttaa itseäni tästä aina, kun alan sen Insta-liven perusteella miettiä, onko hän (edelleen onnettomasti) ihastunut K:hon 🙈

Sori, otan vaan takkini ja meen 😄 (MRS)
 
vierailija
(Muutama vuosi tulevaisuudessa.)

B: Pyykit ripustettu.

K: Kiitos kultsi.

B: Muistatsä vielä, kun mä silloin aikoinaan laitoin sulle sen viestin, että kun meillä on se oma talo, sun ei tartte koskaan pestä mun pyykkejä? Mä hoidan kaikki kalsarit ja hikiset paidat.

K: Tottakai muistan.

B: Niin ei oo tarvinnutkaan!

K: Ei oo, ei.

B: Pestä mun ällöjä.

K: Niin. Tosi ällöjä.

B: *suukko* Me ollaan tosi ällöjä.

K: Yes.

- Joymuffin
 
vierailija
B oli kyllä Suomessa niin hyväntuulisen ja tyytyväisen oloinen, että oikein hyvin näyttää menevän

Yritän muistuttaa itseäni tästä aina, kun alan sen Insta-liven perusteella miettiä, onko hän (edelleen onnettomasti) ihastunut K:hon

Sori, otan vaan takkini ja meen (MRS)

On, on. Älä anna periksi. Vähän tuolla tavalla minäkin joskus kauan sitten käyttäydyin, kun piti koko ajan saada ihastuksen huomio itseensä. Ja loistin hänen seurassaan kuin Naantalin aurinko. Totaalisen ihastunut, ehkä jopa rakastunut. Ja Jere vähintäänkin ihastunut.
 
vierailija
(Muutama vuosi tulevaisuudessa.)

B: Pyykit ripustettu.

K: Kiitos kultsi.

B: Muistatsä vielä, kun mä silloin aikoinaan laitoin sulle sen viestin, että kun meillä on se oma talo, sun ei tartte koskaan pestä mun pyykkejä? Mä hoidan kaikki kalsarit ja hikiset paidat.

K: Tottakai muistan.

B: Niin ei oo tarvinnutkaan!

K: Ei oo, ei.

B: Pestä mun ällöjä.

K: Niin. Tosi ällöjä.

B: *suukko* Me ollaan tosi ällöjä.

K: Yes.

- Joymuffin

Ihana Joy 🥰
 
vierailija
Ihana K 😍
 
vierailija
(Muutama vuosi tulevaisuudessa.)

B: Pyykit ripustettu.

K: Kiitos kultsi.

B: Muistatsä vielä, kun mä silloin aikoinaan laitoin sulle sen viestin, että kun meillä on se oma talo, sun ei tartte koskaan pestä mun pyykkejä? Mä hoidan kaikki kalsarit ja hikiset paidat.

K: Tottakai muistan.

B: Niin ei oo tarvinnutkaan!

K: Ei oo, ei.

B: Pestä mun ällöjä.

K: Niin. Tosi ällöjä.

B: *suukko* Me ollaan tosi ällöjä.

K: Yes.

- Joymuffin
Ihana ❤
 

Yhteistyössä