vierailija
Voisitko kertoa noista energiatasoista lisää? Tukoksia lähtenyt vai, kummalta? Voi laittaa myös omia mielipiteitä, kiinnostaa
Samaa tulin kirjoittamaan, eli onko kyseessä tukosten poistuminen vai mihin tällä viittasit?Voisitko kertoa noista energiatasoista lisää? Tukoksia lähtenyt vai, kummalta? Voi laittaa myös omia mielipiteitä, kiinnostaa
VAlitettavasti realistina tulee mieleen sellainen vaihtoehto, että Jere tosiaan on tajunnut, että mikä tilanne on, että tunteita on hänelläkin, mutta koska tilanne on mikä on, on saanut tehtyä päätöksen, että vanhassa vara parempi, ja unohtaa tai ainakin yrittää unohtaa tämän uudemman (ja mun mielestä toki paremman) vaihtoehdon. Koska ehkä sellaisenkin asian myöntäminen ja päätöksen tekeminen voisi saada aikaan liikehdintää.Jotain isoa on muljahtelemassa (foorumikin sanoo, että tupenrapinat). Eilisillasta lähtien ollut energiatasolla enemmän meneillään kuin kiertueen aikana tai tässä välissä olleina päivinä, etenkin Jeren sisällä. En viitsi sanoa tarkemmin, kun niistä voisi vetää useanlaisia isoja johtopäätöksiä, enkä tiedä, mitkä niistä ovat totta (tai välttämättä eivät mitkään). Plus itse olen aika jäävi sen suhteen, mihin suuntaan haluaisin kuvitella moista liikehdintää tapahtuvan.
-energiamamma
Se on ihan mahdollista kyllä näiden energiajuttujen perusteella, tosin päinvastainenkin on. Se mikä tuntuu selvältä on, että ainakaan Bojanille päin ei ole toistaiseksi kommunikoitu mitään sydäntäsärkevää, mutta ei sulje pois tällaisia pohdintoja tai valintoja muuten.VAlitettavasti realistina tulee mieleen sellainen vaihtoehto, että Jere tosiaan on tajunnut, että mikä tilanne on, että tunteita on hänelläkin, mutta koska tilanne on mikä on, on saanut tehtyä päätöksen, että vanhassa vara parempi, ja unohtaa tai ainakin yrittää unohtaa tämän uudemman (ja mun mielestä toki paremman) vaihtoehdon. Koska ehkä sellaisenkin asian myöntäminen ja päätöksen tekeminen voisi saada aikaan liikehdintää.
Jos yksityishenkilö ei tunkisi itseään joka paikkaan mukaan, ei häntä tarvitsisi kommentoida. Olisi sitten poissa näkyvistä, jos halua tulla noteeratuksi.Ei todellakaan ole ok ruotia palstoilla yksityishenkilöä, vaikka seiska tekis mitä. Eikös niin, että meillä on vähän korkeammat standardit.
Sanoisin, että hivenen lähtee nyt laukalle nämä spekut, varsinkin kun juuri yksityishenkilö nähtiin kiertämässä tourilla mukana sellaisinakin hetkinä, jolloin toisten mielestä olisi ollut syytä jäädä kotiin. Ja juorulehdet harvemmin tietää yhtään sen enempää kuin netin rivikansalainenkaan, tai vielä vähemmän. Ja sitten voidaan ehkä taas jättää tämä yksityishenkilö kokonaan pois keskusteluista, ei kuulu asiaan mitenkään.
Varmasti seuraavatkin, ja siitä syystä en näe, että sieltä nyt olisi muutettu tavaroita pois vaan sohva vaihdettu ihan muuten vain. Seiskahan olisi riemastunut ja julkaissut varmasti jutun varmistamatta edes lähdettä, jos olisivat saaneet syytä julkaista erojutun. Niitähän kansa rakastaa.Seiska-artikkelit kertovat, että K&B-juttu kuitenkin on heillä seurannassa ja sitä myöten saattavat kyllä seurata (myös livenä) muiden siihen liittyvien kuvioiden mahdollisia muutoksia (ml. riidat). (Tai tupenrapinat, kuten palsta ehdottaa nyt.)
Minäkään en ollut tätä ennen nähnyt! Iloinen, hehkuva BVauvalta tämä tänne myös. Oli mulle ja monelle muullekin ihan uusi pätkä, mistä näitä vielä putkahtelee
Bojanin ilme
Siis täällä ei tästä toistosta toivottavasti tule enää lisää kakkaa niskaan.Mä joskus vauvalla kommentoin, että mun gay kaverini sanoi aiemmin että K&B on 100% hetskuja (tästä tuli muuten siellä kakkaa niskaan, vaikka itse sanoin olevani täysin eri mieltä. Täällä nyt ei tästä toistosta enää).
Näytin tän kuvan sille eilen, ja kommentti oli ettei olekaan enää ihan niin varma herrojen hetskuudesta
apua sieltä se totuus kuuluuMä joskus vauvalla kommentoin, että mun gay kaverini sanoi aiemmin että K&B on 100% hetskuja (tästä tuli muuten siellä kakkaa niskaan, vaikka itse sanoin olevani täysin eri mieltä. Täällä nyt ei tästä toistosta enää).
Näytin tän kuvan sille eilen, ja kommentti oli ettei olekaan enää ihan niin varma herrojen hetskuudesta
apua sieltä se totuus kuuluu
Oho, mielenkiintoistaJa siis se on nähny ne kaikki Loverpoolin hiplausvideot ja Tavastia ykkösen possujunat ja kaikki. Tää oli nyt se mikä sen uskoa horjutti
Oho, mielenkiintoista
Ja siis se on nähny ne kaikki Loverpoolin hiplausvideot ja Tavastia ykkösen possujunat ja kaikki. Tää oli nyt se mikä sen uskoa horjutti
Bojan on aurinko!Minäkään en ollut tätä ennen nähnyt! Iloinen, hehkuva B
Bojan on aurinko!Minäkään en ollut tätä ennen nähnyt! Iloinen, hehkuva B