Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotain isoa on muljahtelemassa (foorumikin sanoo, että tupenrapinat). Eilisillasta lähtien ollut energiatasolla enemmän meneillään kuin kiertueen aikana tai tässä välissä olleina päivinä, etenkin Jeren sisällä. En viitsi sanoa tarkemmin, kun niistä voisi vetää useanlaisia isoja johtopäätöksiä, enkä tiedä, mitkä niistä ovat totta (tai välttämättä eivät mitkään). Plus itse olen aika jäävi sen suhteen, mihin suuntaan haluaisin kuvitella moista liikehdintää tapahtuvan.

-energiamamma
VAlitettavasti realistina tulee mieleen sellainen vaihtoehto, että Jere tosiaan on tajunnut, että mikä tilanne on, että tunteita on hänelläkin, mutta koska tilanne on mikä on, on saanut tehtyä päätöksen, että vanhassa vara parempi, ja unohtaa tai ainakin yrittää unohtaa tämän uudemman (ja mun mielestä toki paremman) vaihtoehdon. Koska ehkä sellaisenkin asian myöntäminen ja päätöksen tekeminen voisi saada aikaan liikehdintää.
 
vierailija
VAlitettavasti realistina tulee mieleen sellainen vaihtoehto, että Jere tosiaan on tajunnut, että mikä tilanne on, että tunteita on hänelläkin, mutta koska tilanne on mikä on, on saanut tehtyä päätöksen, että vanhassa vara parempi, ja unohtaa tai ainakin yrittää unohtaa tämän uudemman (ja mun mielestä toki paremman) vaihtoehdon. Koska ehkä sellaisenkin asian myöntäminen ja päätöksen tekeminen voisi saada aikaan liikehdintää.
Se on ihan mahdollista kyllä näiden energiajuttujen perusteella, tosin päinvastainenkin on. Se mikä tuntuu selvältä on, että ainakaan Bojanille päin ei ole toistaiseksi kommunikoitu mitään sydäntäsärkevää, mutta ei sulje pois tällaisia pohdintoja tai valintoja muuten.

Ja siis tukoksia on lähtenyt Bojanilta ja tullut Jerelle lisää. Bojan tuntuu ilmaisseen jotain tärkeää jollekulle, jota hän ei aiemmin pystynyt, ja se joku voi olla Jere, tai se voi liittyä Jereen mutta kohteena olla toinen henkilö, tai voi liittyä muuhun asiaan. On normaalia, että kun sisällä myllertää, niin väliaikaisesti voi mennä kaikki ihan tilttiin. Mutta kummallakaan ei ole nyt merkittävää suuttumusta. Jerellä oli monta viikkoa koko ajan suuttumusta aina kun tsekkasin, välillä voimakastakin. Havaitsin sen ensimmäistä kertaa Stadikka-iltana. En osaa sanoa, kehen suuttumus kohdistui. Ainahan näissä kuvioissa voi olla mukana ihmisiä, joista me emme ole edes kuulleetkaan.

-energiamamma
 
vierailija
Ei tästä laivasta siis vieläkään pääse pois. Rauhottua pitää, mutta näiden touhuja on mielenkiintoista seurata. Kiva kun energiamamma välillä aina päivität, täällä on nyt ollut hiljaista :)
 
vierailija
Nyt tulee todella häröä spekua ja mainitsen yksityishenkilön (ei Janin). Skipatkaa jos stressaa, please. En aio ketään haukkua ja tämä on ihan mutu/mitäjos tyylistä pohdintaa.

Uudelle sohvalle tuli äkisti tarvetta, koska vanha on muutettu pois kämpästä jonkun ihmisen muitten kamojen mukana? Juorulehti joka julkaisi kostopitsin pyykkäämisestä nettiartikkelin, myös tästä tietoinen ja kohta pukkaa kolmiodraamasta kääk-juttua?
 
vierailija
Sanoisin, että hivenen lähtee nyt laukalle nämä spekut, varsinkin kun juuri yksityishenkilö nähtiin kiertämässä tourilla mukana sellaisinakin hetkinä, jolloin toisten mielestä olisi ollut syytä jäädä kotiin. Ja juorulehdet harvemmin tietää yhtään sen enempää kuin netin rivikansalainenkaan, tai vielä vähemmän. :) Ja sitten voidaan ehkä taas jättää tämä yksityishenkilö kokonaan pois keskusteluista, ei kuulu asiaan mitenkään.
 
vierailija
Sanoisin, että hivenen lähtee nyt laukalle nämä spekut, varsinkin kun juuri yksityishenkilö nähtiin kiertämässä tourilla mukana sellaisinakin hetkinä, jolloin toisten mielestä olisi ollut syytä jäädä kotiin. Ja juorulehdet harvemmin tietää yhtään sen enempää kuin netin rivikansalainenkaan, tai vielä vähemmän. Ja sitten voidaan ehkä taas jättää tämä yksityishenkilö kokonaan pois keskusteluista, ei kuulu asiaan mitenkään.

Nämä spekut siis energiamamman päivitysten pohjalta. Mun omaa tulkintaa ja ehkä toiveajattelua mukaillen. Ja sanoinkin jo että aivan häröä ja tosiaan heppa karkas ihan villille laukalle.

Seiskan vedin tähän sen takia, koska johan niitten paparazzit oli sen viime muuton aikaan paikalla, niin varmasti olisivat heti raportoimassa jos jotain muuttoliikennettä edes kaukaisesti muistuttavaa tapahtuisi Kärtsyn hoodeilla.
 
vierailija
Uudelle sohvalle löytyisi vaikka mitä kivoja syitä. Itse olen se joka ekana nosti Vauvalla esiin sohvan vahingoittumisen erinäisistä syistä, mikä varmaan valitettavasti sekään ei ole totta. Tuota toista syytä en ollut ajatellutkaan, muuten houkutteleva, mutta ei kai Jere somepostaisi jos syy olisi noin karu?
 
vierailija
Seiska-artikkelit kertovat, että K&B-juttu kuitenkin on heillä seurannassa ja sitä myöten saattavat kyllä seurata (myös livenä) muiden siihen liittyvien kuvioiden mahdollisia muutoksia (ml. riidat). (Tai tupenrapinat, kuten palsta ehdottaa nyt.)
 
vierailija
Seiska-artikkelit kertovat, että K&B-juttu kuitenkin on heillä seurannassa ja sitä myöten saattavat kyllä seurata (myös livenä) muiden siihen liittyvien kuvioiden mahdollisia muutoksia (ml. riidat). (Tai tupenrapinat, kuten palsta ehdottaa nyt.)
Varmasti seuraavatkin, ja siitä syystä en näe, että sieltä nyt olisi muutettu tavaroita pois vaan sohva vaihdettu ihan muuten vain. :) Seiskahan olisi riemastunut ja julkaissut varmasti jutun varmistamatta edes lähdettä, jos olisivat saaneet syytä julkaista erojutun. Niitähän kansa rakastaa.
 
vierailija
Itse asiassa Seiska kyllä factcheckkaa ihan kohtuupaljon, vaikkei uskoisi. Eli jos sinne joku ilmoittaisi julkkiksen X vaikka eronneen, niin kyllä selvittäisivät tilannetta ennen väitteen julkaisua.
 
vierailija
vierailija
Mä joskus vauvalla kommentoin, että mun gay kaverini sanoi aiemmin että K&B on 100% hetskuja (tästä tuli muuten siellä kakkaa niskaan, vaikka itse sanoin olevani täysin eri mieltä. Täällä nyt ei tästä toistosta enää).
Näytin tän kuvan sille eilen, ja kommentti oli ettei olekaan enää ihan niin varma herrojen hetskuudesta
Siis täällä ei tästä toistosta toivottavasti tule enää lisää kakkaa niskaan.
 
vierailija
Mä joskus vauvalla kommentoin, että mun gay kaverini sanoi aiemmin että K&B on 100% hetskuja (tästä tuli muuten siellä kakkaa niskaan, vaikka itse sanoin olevani täysin eri mieltä. Täällä nyt ei tästä toistosta enää).
Näytin tän kuvan sille eilen, ja kommentti oli ettei olekaan enää ihan niin varma herrojen hetskuudesta
😂😂 apua sieltä se totuus kuuluu
 

Yhteistyössä