vierailija
Onneks sait maailman parhaan lohdutuspalkinnon!Vastasin aamulla vauvalla, että en. En saanut lippua valitettavasti.
Onneks sait maailman parhaan lohdutuspalkinnon!Vastasin aamulla vauvalla, että en. En saanut lippua valitettavasti.
Miten oli sen laita, että K ja B olisivat paljon jutelleet kahden kesken. Sellaisen kuvan raportoija oli saanut. Siis kaiken kaikkiaan, pitääkö se raportti paikkansa edelleen vai onko 007 täydentänyt /muuttanut sitä? Oli kyllä jännittävää seurattavaa aamuyöstä.Todella rasittavaa tämä yksityishenkilö- ja nimimerkkijankkaus, jokainen voi kai itse päättää mihin uskoo, itse uskon raportoijaa
Kyllä minäkin tuon videon perusteella voin hyvin uskoa, että Kris ja B olleet eniten päissään yön tunteina . Ihana, hyväntuulinen meno heillä kuitenkin, joten good for them! Ja kauniita ovat kuin mitkä, voi herranjestas sentäänJa kyllä näyttää myös Krisko olevan aika maistissa, aivan kuten yölläkin raportoitiin
Mun paikalle tulon jälkeen pitää paikkaansa, ja olen vähän katkera, etten päässyt näkemään esimerkiksi tätä Bojanin ja Krisin basshunteria.Miten oli sen laita, että K ja B olisivat paljon jutelleet kahden kesken. Sellaisen kuvan raportoija oli saanut. Siis kaiken kaikkiaan, pitääkö se raportti paikkansa edelleen vai onko 007 täydentänyt /muuttanut sitä? Oli kyllä jännittävää seurattavaa aamuyöstä.
Okei, pitääpä perehtyä, kiitos. Täytyy muuttaa se, ettei tule väärinkäsityksiä.Kyllä saa ig-tunnuksen muutettua. Olen muuttanut omani pariinkin kertaan tämän kesän aikana.
Kris näyttää jättiläiseltä, on se kyllä ihan mielettömän pitkä! Ja tosi kauniita kumpikin! Tätä ihmeteltiinkin toisella palstalla, miten Bojan onnistuu olemaan niin kaunis jopa humalaisena/krapulaisena. Taitaa sama koskea KrisiäKyllä minäkin tuon videon perusteella voin hyvin uskoa, että Kris ja B olleet eniten päissään yön tunteina . Ihana, hyväntuulinen meno heillä kuitenkin, joten good for them! Ja kauniita ovat kuin mitkä, voi herranjestas sentään
Erikoinen vastaus: "mun paikalle tulon jälkeen pitää paikkaansa"?Mun paikalle tulon jälkeen pitää paikkaansa, ja olen vähän katkera, etten päässyt näkemään esimerkiksi tätä Bojanin ja Krisin basshunteria.
Niin, että ei mitään käsitystä, mitä sitä ennen on tapahtunut.Erikoinen vastaus: "mun paikalle tulon jälkeen pitää paikkaansa"?
No, kai sentään tajusit, kun aloit palstalle reportoimaan, että ennen sun raporttiasi ei ollut mitään tietoa, mitä pojat tekivät?Niin, että ei mitään käsitystä, mitä sitä ennen on tapahtunut.
Aito, jäät aina kiinni siitä, että kirjoitat Markin nimen väärin.Myös ihmettelen, että tämä alkoi selvitä vasta tuon Marcin storyn jälkeen, kun raportoijalla olisi ollut kaikki nämä samat tiedot jo aamu seitsemältä jakaa.
Minkäs biisin ne muut vetivät? Tosin tämänkään tietäminen ei todista mitään, jos sekin tieto on jossain Jodelissa jo jaettu.
Ja sehän olikin ihan helppo juttu, se nimimerkki on nyt historiaaOkei, pitääpä perehtyä, kiitos. Täytyy muuttaa se, ettei tule väärinkäsityksiä.
Ei ole Jodelissa tietoa tästä, en ainakaan löydä.Myös ihmettelen, että tämä alkoi selvitä vasta tuon Marcin storyn jälkeen, kun raportoijalla olisi ollut kaikki nämä samat tiedot jo aamu seitsemältä jakaa.
Minkäs biisin ne muut vetivät? Tosin tämänkään tietäminen ei todista mitään, jos sekin tieto on jossain Jodelissa jo jaettu.
hyvin tiivistettyNT:n parhaita hetkiä: Kaikki mitä B ja K teki, Jan & Nace, Krisin laulu ja heilumis-tanssi, Juren iloisuus ja Härtsä/Hojanin sekoilut!
Kunniamaininnan ansaitsee kyllä se keikka-autosta julkaistu video, jossa muut on aivan kyllästyneitä K ja B juttuihin! Nacen ilme itsessään saa mut nauramaan joka kerran.NT:n parhaita hetkiä: Kaikki mitä B ja K teki, Jan & Nace, Krisin laulu ja heilumis-tanssi, Juren iloisuus ja Härtsä/Hojanin sekoilut!
9853 kertaa. Ei nyt surkeasti, mutta eihän nuo isoja lukuja ole myöskään.Joku Spotifyn desktopin käyttäjä, miten paljon ssol:ää on striimattu?
Menin katsomaan: 9 853... Voiko olla noin vähän? Eikö ne luvut tule yleensä vuorokauden päästä.. Mutta tuollaisen luvun näen. Ehkä illalla tulee päivitys?Joku Spotifyn desktopin käyttäjä, miten paljon ssol:ää on striimattu?
Kyllä tämä myös! Ja se Hojanin laulu Jokrujen kanssaKunniamaininnan ansaitsee kyllä se keikka-autosta julkaistu video, jossa muut on aivan kyllästyneitä K ja B juttuihin! Nacen ilme itsessään saa mut nauramaan joka kerran.
Spotifyn luvut päivittyy ymmärtääkseni aina 24 tunnin välein. Eli seuraava päivitys on sitten varmaan tänä yönä?Menin katsomaan: 9 853... Voiko olla noin vähän? Eikö ne luvut tule yleensä vuorokauden päästä.. Mutta tuollaisen luvun näen. Ehkä illalla tulee päivitys?