Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun paikalle tulon jälkeen pitää paikkaansa, ja olen vähän katkera, etten päässyt näkemään esimerkiksi tätä Bojanin ja Krisin basshunteria.
Kiitos tiedosta! On vähän haikeaa palata normaaliin päiväjärjestykseen. Mietin jopa, että olisiko ollut parempi, etten olisi törmännyt Bojaniin ja pyytänyt saada ottaa kuvaa. Nyt vaan mietin, että käyttäydyn kuin hölmö. En edes muista, miten poistuin paikalta ja sanoinko edes kiitos. Tapahtuuko muille tällaista? Kuva on tosi hyvä, en itse ole siinä mukana🙄🙂
 
vierailija
Noista striimiluvuista tuli muuten mieleen, löytyyköhän jostain sellaista lukemaa joka kertoisi kaikkien striimauspaikkojen yhteenlasketun luvun? Itse esimerkiksi kuuntelen Deezerin kautta enkä Spotifysta.
 
vierailija
Noista striimiluvuista tuli muuten mieleen, löytyyköhän jostain sellaista lukemaa joka kertoisi kaikkien striimauspaikkojen yhteenlasketun luvun? Itse esimerkiksi kuuntelen Deezerin kautta enkä Spotifysta.
En tiedä... Ehkä tän sivuston maksullinen versio avaisi noita kuuntelulukuja?
Olen tuota sivua mielenkiinnosta seurannut, lähinnä tuon yleisön jakautumisen takia. Vähän ohi näistä striimiluvuista, mutta mun mielestä on mielenkiintoista, että kuuntelijoita JO on saanut vakiinnutettua aika hyvin. Ennen viisuja heillä oli ehkä 100 000 kuuntelijaa/kk, mutta viisujen aikana ja juuri sen jälkeen luku pomppasi lähes kahteen miljoonaan, ennen kuin on nyt vakiintunut jonnekin 330,000 paikkeille. Mun mielestä kuuntelijoiden kolminkertaistaminen on kuitenkin ihan kiva saavutus pienelle indie-bändille!
 
vierailija
Toisella palstalla sanottiin, että esim. A:n uusi single oli saanut vastaavan luvun ensimmäiseksi luvuksi. Hänen ensimmäisen vuorokauden kuuntelukerrat olivat sitten n.90k. Tuon luvun näemme nyt illalla. Ehkä tuo 9k on ne kuuntelut, jotka tulivat sieltä alkupäästä, kun biisi julkaistiin ensimmäisellä aikavyöhykkeellä
 
vierailija
Huh, melkoinen droppi on nyt päällä tämän hullun viikon päätteeksi. Älytöntä, mut oon kade niille, jotka näki B:n läheltä ja jopa pääsi puhumaan hänelle - olin keikoilla, joten sen pitäis kyllä riittää, mut näköjään mikään ei riitä 🙄 Toisaalta, en tiedä, miten olisin sellaisesta kohtaamisesta selvinnyt hengissä 😁

Tavallaan ehkä hyväkin toi emoketjun mayhem ja lukitseminen, niin on pakko palata arkeen nopeasti 😬
 
vierailija
Ai se oli posteissa, olen tottunut että kaikki on stooreissa. Joo, aasi olen.
Et ole ainut jolla on ongelmia löytää haluamansa. Mulla esim. hämää monesti se että jotkut postaukset on kiinnitettyjä eli ne pysyvät siinä ekana ja uudet tulee vasta sinne jälkeen. Sitten mietin mistä puhutaan kun mulla näkyy se sama siinä ensimmäisenä enkä ole älynnyt katsoa niitä muita.
 

Yhteistyössä