vierailija
Onko toi luku Suomen Spotify kuuntelut vai kaikki? Mä kuuntelen Apple Musicin kautta. Mistäköhän ne luvut näkee?
Kiitos tiedosta! On vähän haikeaa palata normaaliin päiväjärjestykseen. Mietin jopa, että olisiko ollut parempi, etten olisi törmännyt Bojaniin ja pyytänyt saada ottaa kuvaa. Nyt vaan mietin, että käyttäydyn kuin hölmö. En edes muista, miten poistuin paikalta ja sanoinko edes kiitos. Tapahtuuko muille tällaista? Kuva on tosi hyvä, en itse ole siinä mukanaMun paikalle tulon jälkeen pitää paikkaansa, ja olen vähän katkera, etten päässyt näkemään esimerkiksi tätä Bojanin ja Krisin basshunteria.
Ei niitä kuuntelukertoja ole maittain eritelty, niin kyllä tuossa on kaikki Spotifyn kuuntelukerrat. :/Onko toi luku Suomen Spotify kuuntelut vai kaikki? Mä kuuntelen Apple Musicin kautta. Mistäköhän ne luvut näkee?
Ja Bojanin lievästi kajahtanut virnistysKunniamaininnan ansaitsee kyllä se keikka-autosta julkaistu video, jossa muut on aivan kyllästyneitä K ja B juttuihin! Nacen ilme itsessään saa mut nauramaan joka kerran.
Are you?? Mutta ei baby vaan brader höh. Kärsy mourua nyt vähän.Siellä taas Kärppä viivana kommentoimassa JO:n ja Boitsun instapostauksia
Bojan on ennenkin harrastanut braderia ja Kärtsä babya somessa. Se on niiden kissa-hiirileikki.Are you?? Mutta ei baby vaan brader höh. Kärsy mourua nyt vähän.
En tiedä... Ehkä tän sivuston maksullinen versio avaisi noita kuuntelulukuja?Noista striimiluvuista tuli muuten mieleen, löytyyköhän jostain sellaista lukemaa joka kertoisi kaikkien striimauspaikkojen yhteenlasketun luvun? Itse esimerkiksi kuuntelen Deezerin kautta enkä Spotifysta.
Jos tarkoitat sitä videota mitä luulen että tarkoitat niin ainakin Härtsän TikTokista (paidatonkiehuja) sekä Instagram -julkaisusta (paidatonkiehuja.official)Missä se Hojanin laulu siis on? Olen yrittänyt kysellä, mutta kukaan ei vastaa.
Ja tuo 9 853 on vain noin tuplasti Suomen-keikkojen kävijämäärä...
Kiitos! Yritin eilen etsiä Instanavigationista mutta en löytänyt. Yritän nyt uudestaan. T: AASIJos tarkoitat sitä videota mitä luulen että tarkoitat niin ainakin Härtsän TikTokista (paidatonkiehuja) sekä Instagram -julkaisusta (paidatonkiehuja.official)
Ainakin varmistui, että siinä levynkannessa oli jere -rannekoru.Bojanilla oli Jere-rannekoru Tukholmassa
Nyt on ainakni navigationissa ja posts ja ensimmäinen video.Kiitos! Yritin eilen etsiä Instanavigationista mutta en löytänyt. Yritän nyt uudestaan. T: AASI
Ai se oli posteissa, olen tottunut että kaikki on stooreissa. Joo, aasi olen.Nyt on ainakni navigationissa ja posts ja ensimmäinen video.
Onks toi siinä sinkun kannessa?Bojanilla oli Jere-rannekoru Tukholmassa
mietin ihan samaa, että nyt sai rannekoru merkityksensäAinakin varmistui, että siinä levynkannessa oli jere -rannekoru.
Et ole ainut jolla on ongelmia löytää haluamansa. Mulla esim. hämää monesti se että jotkut postaukset on kiinnitettyjä eli ne pysyvät siinä ekana ja uudet tulee vasta sinne jälkeen. Sitten mietin mistä puhutaan kun mulla näkyy se sama siinä ensimmäisenä enkä ole älynnyt katsoa niitä muita.Ai se oli posteissa, olen tottunut että kaikki on stooreissa. Joo, aasi olen.