vierailija
Ne tosiaan oli ihkussa!! Toisella palstalla joku sanoi serkkunsa nähneen Kn tossa ton päiväisessä hupparissa silloin pilkun jälkeen.
You must be fun at parties.Toivo ihan rauhassa. Mut, en mee.
Oli joku aito ja ehkä numerosarja. olisko ollut siinä palstalaisen livessä? Itseäni vain huvitti, samalla lailla kuin se estronauta aiheinen nimimerkkikin.En! Oliko!? Olin kyllä sirpan livessä.
But I'd be great in court. Noh, en oo lakimies tai nainenYou must be fun at parties.
Sä olisit aivan hirvittävä asianajaja. Olisit laittanut Kn jo linnaan.But I'd be great in court. Noh, en oo lakimies tai nainen
Vain jos se ois tehnyt rikoksen.Sä olisit aivan hirvittävä asianajaja. Olisit laittanut Kn jo linnaan.
Osan piti ehkä keksiä valetili tullakseen kyseiseen liveenOli joku aito ja ehkä numerosarja. olisko ollut siinä palstalaisen livessä? Itseäni vain huvitti, samalla lailla kuin se estronauta aiheinen nimimerkkikin.
Niin mullakin on tili vaan näiden seuraamista varten. Ei ole oikealla nimellä eikä mitään sisältöä siellä. Ei mulla ole kyllä oikeata tiliä edes olemassakaan.Osan piti ehkä keksiä valetili tullakseen kyseiseen liveen
Aamulla en ollut varma, nyt uskon minäkin.Todella rasittavaa tämä yksityishenkilö- ja nimimerkkijankkaus, jokainen voi kai itse päättää mihin uskoo, itse uskon raportoijaa
No ihan varmana ei ollut kyseinen raportoija ihkussa itse.Aamulla en ollut varma, nyt uskon minäkin.
Hyvin sanottu. Täysin samaa mieltä. Tää on hauskaa viihdettä, ei haudanvakavaa oikeudenkäyntiä. Relax Aito!Täällä vaikuttaa ihmisillä olleen hauskaa yöllä ja fiilis korkealla huikean keikkaputken jälkeen, nauroin aamulla näille 007 raportoinnille. Aito sen sijaan on ilmeisti pahoittanut mielensä gf:n näkemisestä videolla, joten kukaan muukaan ei nyt saa olla hyvillä mielin. Tämä on ihan todella väsyttävää käytöstä sulta Aito, tippaakaan empatiaa ei enää heru sun suuntaan. Nuo sun väitteet nimimerkkien suhteen kuulostaa kohtuu naurettavilta mut en voi myöskään ymmärtää mitä ihmeen väliä olisi vaikka kaikki naispuoliset ja gayt nimimerkit olisi saman henkilön kynästä. Minä olen täällä fiilistelemässä K&B ja JO kiertuetta ja tuo sun pakkomielteinen jankkaus vie nyt kaiken tilan miltään hyvältä. Ole hyvä ja käsittele omat pettymyksesi oman pääsi sisällä äläkä oksenna niitä kaikkien muiden niskaan.
Leila väitti, että hän oli ihkussa seuraamassa poikia, luuletko sä, että mä olisin valvonut yöllä, jos hän ois ollut rehellinen!!!!!!?????????? Hänen syytään.Hyvin sanottu. Täysin samaa mieltä. Tää on hauskaa viihdettä, ei haudanvakavaa oikeudenkäyntiä. Relax Aito!
Eipä raportoinut Leila tätäkään.Markin instastoori !
Ei ollu Aito, se olin minä. Mulla on semmonen anonyymi ig-tunnus, joka on vähän sinne päin ja arvaa vaan ottaako päähän nyt... Oon siis sillä seurannut kaikkia näitä livejä. En vaan oo keksinyt saako sen muutettua.Joku aito tai ainakin sillä nimimerkillä oli myös jossain instalivesää mukana. Olitko sinä?
IhkuMitäs on Markin stoorissa?
okei. En sanoa saako muutettua kun itse olen niin tumpelo näiden kanssa. Mut moikka sitten sulle, oltiin samassa livessä.Ei ollu Aito, se olin minä. Mulla on semmonen anonyymi ig-tunnus, joka on vähän sinne päin ja arvaa vaan ottaako päähän nyt... Oon siis sillä seurannut kaikkia näitä livejä. En vaan oo keksinyt saako sen muutettua.