Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Lopeta jo. Olit yksinkertaisesti väärässä. B, K ja JO on bilettäneet aamuun asti Tampereen Ihkussa, jossa on ollut myös faneja paikalla. Yksi on raportoinut yöllä Plussalle huppelissa itsekin, raportissa ei ole mitään sellaista etteikö se voisi olla totta. JO on lähtenyt baarista ajelemaan Helsinkiin eivätkä menneet sillä aamukoneella kuten kivenkovaan väitit heidän menevän. Ja Bojan on edelleen päissään aamun JO storyssa. The end. Nyt voit lopettaa säälittävän huomion ja sympatian hakusi ja lopettaa palstan terrorisoinnin."
Toi on valhe. En tajua, miksi kaikki silittelevät valehtelijoita ja pitävät ok:na kusettaa ja sumutta rehellisiä? Jos et itse valvonutkaan asian äärellä turhaan, niin ei se sitä muuta, että voisit olla sen, jota joku kusetti, puolella, etkä kusettajan.
En usko sekuntiakaan, että tämän palstan raportoija oli tuolla paikalla, luki jodelia ja paskansi tänne sitten siitä omaa tarinointiaan ja VA-LEH-TE-LI meille ketjussa päin naamaa.
Hän se siinä taas kerran yritti itselleen suosiota ja glooriaa kalastaa.
Ei voinut tyytyä vain sanomaan, että "ne on ihkussa" tai että kaverini on ihkussa (jos tämä ois esim. totta ja siitä sai tietonsa), vaan piti valehdella, että hän on.
Hän ois nähnyt, että siellä on muita faneja, mutta väitti, ettei sellaisia näy.
 
vierailija
Täällä vaikuttaa ihmisillä olleen hauskaa yöllä ja fiilis korkealla huikean keikkaputken jälkeen, nauroin aamulla näille 007 raportoinnille. Aito sen sijaan on ilmeisti pahoittanut mielensä gf:n näkemisestä videolla, joten kukaan muukaan ei nyt saa olla hyvillä mielin. Tämä on ihan todella väsyttävää käytöstä sulta Aito, tippaakaan empatiaa ei enää heru sun suuntaan. Nuo sun väitteet nimimerkkien suhteen kuulostaa kohtuu naurettavilta mut en voi myöskään ymmärtää mitä ihmeen väliä olisi vaikka kaikki naispuoliset ja gayt nimimerkit olisi saman henkilön kynästä. Minä olen täällä fiilistelemässä K&B ja JO kiertuetta ja tuo sun pakkomielteinen jankkaus vie nyt kaiken tilan miltään hyvältä. Ole hyvä ja käsittele omat pettymyksesi oman pääsi sisällä äläkä oksenna niitä kaikkien muiden niskaan.
 
vierailija
Kirjoitetaan nyt vaikka tänne tämä, Noista even keikkastooreista. Nehän on kuvattu samalta suunnalta kun yksi eilisistä liveistä. Eikö joku sanonut että mikke ja eve käväisivät myös livessä?Miksi käydä livessä jos on paikan päällä?
 
vierailija
Täällä vaikuttaa ihmisillä olleen hauskaa yöllä ja fiilis korkealla huikean keikkaputken jälkeen, nauroin aamulla näille 007 raportoinnille. Aito sen sijaan on ilmeisti pahoittanut mielensä gf:n näkemisestä videolla, joten kukaan muukaan ei nyt saa olla hyvillä mielin. Tämä on ihan todella väsyttävää käytöstä sulta Aito, tippaakaan empatiaa ei enää heru sun suuntaan. Nuo sun väitteet nimimerkkien suhteen kuulostaa kohtuu naurettavilta mut en voi myöskään ymmärtää mitä ihmeen väliä olisi vaikka kaikki naispuoliset ja gayt nimimerkit olisi saman henkilön kynästä. Minä olen täällä fiilistelemässä K&B ja JO kiertuetta ja tuo sun pakkomielteinen jankkaus vie nyt kaiken tilan miltään hyvältä. Ole hyvä ja käsittele omat pettymyksesi oman pääsi sisällä äläkä oksenna niitä kaikkien muiden niskaan.
Hyvin sanottu. Täysin samaa mieltä. Tää on hauskaa viihdettä, ei haudanvakavaa oikeudenkäyntiä. Relax Aito!
 

Yhteistyössä