Olen osapuilleen lopettanut koko ajamisen. Ei ole aikaa.Mikä sulla tökki sähkössä, ajeletko metsässä paljon?
Olen osapuilleen lopettanut koko ajamisen. Ei ole aikaa.Mikä sulla tökki sähkössä, ajeletko metsässä paljon?
Mitä teet nyt?Olen osapuilleen lopettanut koko ajamisen. Ei ole aikaa.
Olen lähdössä futismatsiin.Mitä teet nyt?
Mitä kaikkea haluat kertoa siitä sinun ja iäkkäämmän miehen suhteesta?Olen osapuilleen lopettanut koko ajamisen. Ei ole aikaa.
Meinastko siis, että lasten vanhemmat eivät harrasta seksiä kuin sen verran että lapset on tehty.Miten pääsit olemaan eksäsi kanssa silleen kun lapaet oli kotona? Teittekö sitä kun ne nukkui ja jäittekö koskaan kiinni "rysän päältä"?
Ei vaan kysyn miten teitte ettei ne näkisi sitä.Meinastko siis, että lasten vanhemmat eivät harrasta seksiä kuin sen verran että lapset on tehty.
Ihan samalla tavoin kuin yleensäkin rakastelevat ihmiset, jos muita on läsnä.Ei vaan kysyn miten teitte ettei ne näkisi sitä.
Hiljaa peiton alla?Ihan samalla tavoin kuin yleensäkin rakastelevat ihmiset, jos muita on läsnä.
Taasko sä yrität vetää tumppuus siellä?Hiljaa peiton alla?
Lapsiperheissä se on usein jatkuva päänvaiva.Taasko sä yrität vetää tumppuus siellä?
Joo...Taasko sä yrität vetää tumppuus siellä?
Haittaako kun vetää tumppiin ajatellen sinua?Taasko sä yrität vetää tumppuus siellä?
Miten eilinen ottelu meni?
En vielä ole, kohta syön kalaa.Mitä olet syönyt tänään?
En.Ootko kokeillut huumeita?
Sun tamponit?
En vielä ole, kohta syön kalaa.
En.
No kohta niitä ei tarvitse käyttää, kuukuppi tuli jo. Se on tosin vielä postissa, täytyy huomenna hakea.Sun tamponit?
Missä ja miten säilytät ne?No kohta niitä ei tarvitse käyttää, kuukuppi tuli jo. Se on tosin vielä postissa, täytyy huomenna hakea.