KYSY LISPETILTÄ

Mitä fillareita sulla Lispe on, niitä lienee muutamia. oletko ajanut moottoripyörällä? 🏍558
Kortti oli hyllyllä yks kesä hetken niin ostin mopon.😁
Omaa moottoripyörää mulla ei ole koskaan ollut, enkä kunnolla sellaisella ole ajanut, kyydissä olen kyllä istunut.

Fillareita on varastollinen, vaikka
suurimmalla osalla ei ajeta.🫣
On täpärii/muuta mtbtsykää, sinkulaa/fixii, krävelii/cycloo, mantsaa, pari sähköfillaria jne.
Löytyypä muutama ”museovillariki”, ovat tosi vanhoja - suomalaisia ja norjalaisia.
 
vierailija
Kortti oli hyllyllä yks kesä hetken niin ostin mopon.😁
Omaa moottoripyörää mulla ei ole koskaan ollut, enkä kunnolla sellaisella ole ajanut, kyydissä olen kyllä istunut.

Fillareita on varastollinen, vaikka
suurimmalla osalla ei ajeta.🫣
On täpärii/muuta mtbtsykää, sinkulaa/fixii, krävelii/cycloo, mantsaa, pari sähköfillaria jne.
Löytyypä muutama ”museovillariki”, ovat tosi vanhoja - suomalaisia ja norjalaisia.
Haluatko kertoa siitä suhteestasi vanhempaan mieheen?
 
vierailija
Kortti oli hyllyllä yks kesä hetken niin ostin mopon.
Omaa moottoripyörää mulla ei ole koskaan ollut, enkä kunnolla sellaisella ole ajanut, kyydissä olen kyllä istunut.

Fillareita on varastollinen, vaikka
suurimmalla osalla ei ajeta.🫣
On täpärii/muuta mtbtsykää, sinkulaa/fixii, krävelii/cycloo, mantsaa, pari sähköfillaria jne.
Löytyypä muutama ”museovillariki”, ovat tosi vanhoja - suomalaisia ja norjalaisia.
Voisitko kertoa mallit ja merkit, ei kai niitä nyt niin paljon ole, ettei muista tai pysty minuutissa muistamaan 😎
 
Voisitko kertoa mallit ja merkit, ei kai niitä nyt niin paljon ole, ettei muista tai pysty minuutissa muistamaan 😎
Tuorein ostos on täpäri pojalle. Salsan Horsethief, ei mikään älykallis, mutta kyllä tuolla ajelee metässäki.
Muistan kyllä kaikki tsygät. Ihan hyviä villareita, tosin yhdessäkään ei ole sähkövaihteita. Sellainen villari puuttuu.
 
vierailija
Mitä sähköfillareita sulla on? Itse suhtauduin tosi skeptisesti kunnes sain ekan kunnon sähkötäpärin ja se oli kyllä parempaa kuin seksi! Hirvittävän kalliittaahan ne on, mutta on myös hauskoja. Ennen kun lihasvoimalla meni maastossa, joutu pahoissa ylämäissä heittää kävelylle, nyt ne menee polkemalla ja lenkit on noin 100*kertaa hauskempia! Polkea pitää edeleen, ja syke nousee. lenkeistä vaan on tullut pidempiä ja on tullut mentyä paikkoihin ja reiteille mihin ei oikeen olisi lihasvoimalla tullut mentyä.. niinpä entinen, toki jos hieman wanha Canyon täpäri ei nyt baaripyöräksi alentunut.. mut melkeen! 🤣

Nyt mennään tällasella 😍🥰


Maantie ja gravlereissa ei oikeen sähköjeesissä suomessa ainakaan ole iloa, kun niissä jeesi loppuu 25 km/h ja ainakin mulla maantielenkillä menee keskinopeus tuon yli.

Paitsi tietysti jos on rajoitteita niin sitten voi olla iloa (joku vamma tms.)

Sähkövaihteet on sikäli hyviä, että pääsee eroon vaijereista. Varsinkin kun ne nykyään on vedetty runkoputkien sisään.. se kun katkiaa, niin nepä saattaa olla yllättävän haastavia vaihtaa 😐

Etuvaihtajaa tosin ei enää maastopyörissä eikä gravlereissa käytetä, mikä onkin fiksua, mutta takavaihtaja on kovilla kun sillä pitää operoida koko välitysala. Myös ketjut kovilla, kun ne joutuu taipumaan ja varsinkin sähkötäpärissä kannattaa opetella ketjujen vaihto, ne ei pitkään kestä. Metsässä aina uusi ketjulukko mukaan, jos vitja katkee, se ei haittaa jos ketju nyt yhdellä osalla lyhenee, kotona sitten korjataan paremmin.

Akun riittävyyttä ei kande huolia, tuossa mun Canyonissa on se 750 mh akku ja kuski hyytyy kyllä enne akkua. 4 tunnin lenkki täysavulla menee ihan heittämällä, mutta harvoin tulee niin kovalla jeesillä käytettyä. Normi avustuksella tuo varmaan jelppaa yli 100km helposti, pian testaan kun lähden täpärillä vantaalta kotkaan, matkaa on 130km. Maantiepyörällä tuo nyt on normi lenkkimatka mut täpärillä harvemmin tulee tollaseen reissuun lähdettyä 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mitä sähköfillareita sulla on? Itse suhtauduin tosi skeptisesti kunnes sain ekan kunnon sähkötäpärin ja se oli kyllä parempaa kuin seksi! Hirvittävän kalliittaahan ne on, mutta on myös hauskoja. Ennen kun lihasvoimalla meni maastossa, joutu pahoissa ylämäissä heittää kävelylle, nyt ne menee polkemalla ja lenkit on noin 100*kertaa hauskempia! Polkea pitää edeleen, ja syke nousee. lenkeistä vaan on tullut pidempiä ja on tullut mentyä paikkoihin ja reiteille mihin ei oikeen olisi lihasvoimalla tullut mentyä.. niinpä entinen, toki jos hieman wanha Canyon täpäri ei nyt baaripyöräksi alentunut.. mut melkeen! 🤣

Nyt mennään tällasella 😍🥰


Maantie ja gravlereissa ei oikeen sähköjeesissä suomessa ainakaan ole iloa, kun niissä jeesi loppuu 25 km/h ja ainakin mulla maantielenkillä menee keskinopeus tuon yli.

Paitsi tietysti jos on rajoitteita niin sitten voi olla iloa (joku vamma tms.)

Sähkövaihteet on sikäli hyviä, että pääsee eroon vaijereista. Varsinkin kun ne nykyään on vedetty runkoputkien sisään.. se kun katkiaa, niin nepä saattaa olla yllättävän haastavia vaihtaa 😐

Etuvaihtajaa tosin ei enää maastopyörissä eikä gravlereissa käytetä, mikä onkin fiksua, mutta takavaihtaja on kovilla kun sillä pitää operoida koko välitysala. Myös ketjut kovilla, kun ne joutuu taipumaan ja varsinkin sähkötäpärissä kannattaa opetella ketjujen vaihto, ne ei pitkään kestä. Metsässä aina uusi ketjulukko mukaan, jos vitja katkee, se ei haittaa jos ketju nyt yhdellä osalla lyhenee, kotona sitten korjataan paremmin.

Akun riittävyyttä ei kande huolia, tuossa mun Canyonissa on se 750 mh akku ja kuski hyytyy kyllä enne akkua. 4 tunnin lenkki täysavulla menee ihan heittämällä, mutta harvoin tulee niin kovalla jeesillä käytettyä. Normi avustuksella tuo varmaan jelppaa yli 100km helposti, pian testaan kun lähden täpärillä vantaalta kotkaan, matkaa on 130km. Maantiepyörällä tuo nyt on normi lenkkimatka mut täpärillä harvemmin tulee tollaseen reissuun lähdettyä 😁
Itse en välitä enää sähköpyöristä, löytyy kuitenkin vielä hi5. Kotarin myin pois.

Kyllä se ketjulinja on melko jees vaikka onkin edessä vain sinkula. On parempia ketjuja ja huonompia ketjuja, riippuu seoksesta.

Ei noi runkoputken sisään vedetyt vaijerit tuota ongelmia kun käyttää laseria (kotikutoinen keksintö). Keskiön muhvin kohdalta kun tiirailee sisään niin se valaisee koko putken ja hyvin näkee, että ei sotkeennu toisen vaijerin kanssa.👍
 
vierailija
Itse en välitä enää sähköpyöristä, löytyy kuitenkin vielä hi5. Kotarin myin pois.

Kyllä se ketjulinja on melko jees vaikka onkin edessä vain sinkula. On parempia ketjuja ja huonompia ketjuja, riippuu seoksesta.

Ei noi runkoputken sisään vedetyt vaijerit tuota ongelmia kun käyttää laseria (kotikutoinen keksintö). Keskiön muhvin kohdalta kun tiirailee sisään niin se valaisee koko putken ja hyvin näkee, että ei sotkeennu toisen vaijerin kanssa.
Mikä sulla tökki sähkössä, ajeletko metsässä paljon?
 

Yhteistyössä

Kotimaista laatusisältöä evästeiden avulla​

Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.

Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:

Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.

Tarkoitukset

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.

Tietosuoja