KYSY LISPETILTÄ

Miten paljon nuoremman ja vanhemman miehen kanssa voisit olla?
Nyt heitit pahan.

On niin monesta asiasta kiinni.
En osaa sanoa onko se ikä loppupeleissä niin tärkeä, vaikka olenkin kirjoittanut tänne joskus että en voisi olla itseäni nuoremman kanssa.

En tiedä voisiko itseäni nuorempi olla esim. todella viisas, charmantti, hurmaava ja vanha sielu, jolla olisi minulle paljon näytettävää.🤔
 
vierailija
Nyt heitit pahan.

On niin monesta asiasta kiinni.
En osaa sanoa onko se ikä loppupeleissä niin tärkeä, vaikka olenkin kirjoittanut tänne joskus että en voisi olla itseäni nuoremman kanssa.

En tiedä voisiko itseäni nuorempi olla esim. todella viisas, charmantti, hurmaava ja vanha sielu, jolla olisi minulle paljon näytettävää.🤔
Miten paljon nuoremman kanssa olet ollut?
 
Miten paljon nuoremman kanssa olet ollut?
No yksi jäi hyvin mieleeni.
Olin kakskyt jotakin kun tuntematon armeijasta lomilla ollut sai mut houkuteltua mukaansa.😁 Outo yhteentörmäys - yritin soittaa yhdelle kaverille, mutta tämä inttikundi vastasi hänen puhelimeensa ja siitä se sitten lähti.😁 En muista hänen ikää, mutta oli nuorempi kuin minä.
Hotelliin mentiin, hän luonnollisesti maksoi ja lukuisien yhtymiskertojen ja pienien unien jlk. lähdimme tyytyväisinä aamulla samaa matkaa kotiin, asui melko lähellä kotiani - sattuipa sopivasti.😁

Ainiin, nyt päästään siihen sinulle tärkeään asiaan. Mies osti kumit ja niitä kului ihan hirveästi!😊
 
vierailija
No yksi jäi hyvin mieleeni.
Olin kakskyt jotakin kun tuntematon armeijasta lomilla ollut sai mut houkuteltua mukaansa.😁 Outo yhteentörmäys - yritin soittaa yhdelle kaverille, mutta tämä inttikundi vastasi hänen puhelimeensa ja siitä se sitten lähti.😁 En muista hänen ikää, mutta oli nuorempi kuin minä.
Hotelliin mentiin, hän luonnollisesti maksoi ja lukuisien yhtymiskertojen ja pienien unien jlk. lähdimme tyytyväisinä aamulla samaa matkaa kotiin, asui melko lähellä kotiani - sattuipa sopivasti.😁

Ainiin, nyt päästään siihen sinulle tärkeään asiaan. Mies osti kumit ja niitä kului ihan hirveästi!😊
Tulitko?
 
vierailija
Ootko Jokerifani?


Hitsi huomenna KOOVEEtä vastaan mutta en kyllä lähe mihinkään Keravan halliin, ei siellä ole edes kunnon katsomoa!🥺
Poikakin pelannut tossa hallissa monta kertaa.
Onneksi Eteläpääty on varmasti paikalla ja huutaa Jokerit voittoon!!! 🤩🥳❤🤗😍
Itse asiassa katson mielummin jalkapalloa. Jos livenä niin yleensä naisfutista koska lippuja saa halvemmalla.
 
vierailija
Monta kertaa!
Itseasiassa ne viimeiset kerrat olisin halunnut jo nukkua, mutta innostuin kuitenkin joka kerta koska mies oli niin kiimassa.
Olet kyllä vähän ronkeli. Vaikkei olla seurustelemassa niin kohtelisin sinua aina hyvin ja kiinnittäisin huomiota sinun saamiseen ja laukeamiseen.
Voit tietty aina valita seurasi enkä painosta sinua mihinkään mutta silti vähän ihmettelen.
 

Yhteistyössä