KYSY LISPETILTÄ

vierailija
Tulin kysymään tänne, kun en viitsi enää muissa ketjuissa vääntää. Miksi olet niin ilkeä ja vähättelevä? Saatko jotain kiksejä siitä, että polvet toisia maahan keskustelupalstalla? Vai etkö itse koe olevasi mitenkään väärässä?

Tulin kysymään tänne, kun en viitsi enää muissa ketjuissa vääntää. Miksi olet niin ilkeä ja vähättelevä? Saatko jotain kiksejä siitä, että polvet toisia maahan keskustelupalstalla? Vai etkö itse koe olevasi mitenkään väärässä?
En haluaisi olla, siitä lähdetään. Olen melko defenssi päällä jos huomaan että kyseessä on heikommassa asemassa oleva, eli lapsi! Mulle lapset ovat arka paikka. Puolustan kaikkien lapsia, ja kaikkia lapsia. Lapsi tulee AINA ensin!

Olen vilpittömästi pahoillani. Tarkoitukseni ei ole loukata. Haluan vain että vanhemmat heräävät puolustamaan itse lastaan, koska kukaan muu ei sitä tee vanhempien puolesta.

Itku silmässä saa usein lukea/nähdä kuinka lasta kiusataan. Meidän vanhempien on puututtava tähän!
On selvää että kiusaaja ja hänen vanhemmat ovat vastuussa tästä, mutta emme voi jäädä odottelemaan että he ottavat vastuuta asiasta. Lapsi on pelastettava tilanteesta HETI! Ennen kun on liian myöhäistä! Järkyttäviä kertomuksia saa lukea hakatuista lapsista ja nuorista jotka ovat lähteneet oman käden kautta, koska heitä kiusattiin ja pahoinpideltiin! Tämä on asia jota ei koskaan halua nähdä/lukea/tietää!

Ilmeisesti Kanadassa toimiva tai toiminut uskonlahko joka... no tubessa on muutama dokumenttielokuva aiheesta.
Kuuntelin ensimmäisen dokkarin jo tossa lenkillä. Voin heittää jotakin pientä.

Vähän kuin amishit, äärikonservatiivisia ja uskonnollisia, mutta eivät vissiin itse viljele ruokiaan vaan elävät avustuksilla. Osalla netit ja tahkoavat bisnestä ja antavat rahoista osan yhteisölle.

Vapaudesta en sano mitään koska heillä ei ole mitään liberaalin hegemonian varjopuolia, eikä nykyajan sairauksia. Tajuavat jopa kuoria tomaattinsa, että välttyvät tietyiltä aineilta. Vapaus on mielestäni kyseenalaista ryhmästä riippumatta. Meillä täällä on näennäinen vapaus, oikeasti olemme systeemin orjia ja meillä on myös sosiaalinen paine. Tosin perheestä meillä ei eroteta jos olemme erimieltä/haluamme toisenlaista elämää! Tämä on meillä hyvää. Yhteisöstä kyllä erotetaan tosin täälläkin.

Puheita on lasten pahoinpitelystä ja siitä että lapsia naitetaan miehille liian varhain. Tästä ei ollut pitäviä todisteita.

Koulutustaso ei juuri poikkea esim. tyhmistä jenkeistä. Kummatkaan eivät tiedä kuka on Kanadan pääministeri.

Amishit saavat elää omaa elämäänsä rauhassa, sallittakoon tämä myös näille uskon edustajille? Lev tahorilaisten tulisi vain pyrkiä riippumattomiksi valtiosta kuten Amishit.

vierailija
Kuuntelin ensimmäisen dokkarin jo tossa lenkillä. Voin heittää jotakin pientä.

Vähän kuin amishit, äärikonservatiivisia ja uskonnollisia, mutta eivät vissiin itse viljele ruokiaan vaan elävät avustuksilla. Osalla netit ja tahkoavat bisnestä ja antavat rahoista osan yhteisölle.

Vapaudesta en sano mitään koska heillä ei ole mitään liberaalin hegemonian varjopuolia, eikä nykyajan sairauksia. Tajuavat jopa kuoria tomaattinsa, että välttyvät tietyiltä aineilta. Vapaus on mielestäni kyseenalaista ryhmästä ”riippumatta”. Meillä täällä on näenmäinen vapaus, ookeasti olemme systeemin orjia ja meillä on myös sosiaalinen paine. Tosin perheestä meillä ei eroteta jos olemme etimieltä/haluamme toisenlaista elämää! Tämä on meillä hyvää. Yhteisöstä kyllä erotetaan tosin.

Puheita on lasten pahoinpitelystä ja siitä että lapsia naitetaan miehille liian varhain. Tästä ei ollut pitäviä todisteita.

Koulutustaso ei juuri poikkea esim. tyhmistä jenkeistä. Kummatkaan eivät tiedä kuka on Kanadan pääministeri.

Amishit saavat elää omaa elämäänsä rauhassa, sallittakoon tämä myös näille uskon edustajille? Lev tahorilaisten tulisi vain pyrkiä riippumattomiksi valtiosta kuten Amishit.
Jos katsot noita dokkareita niin kyllä löytyy näyttöä siitä että niillä on järjestettyjä lapsiavioliittoja.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä