vierailija
Mistä lähtien hänellä on FWB :OSiellä on se ystäväpäivän ystävä jota voi panna. Fwb.
Mistä lähtien hänellä on FWB :OSiellä on se ystäväpäivän ystävä jota voi panna. Fwb.
Miten tuo asia voi sinua noin kiinnostaa? Onko sinulta pois? Hyvä kait se vaan olisi, jos ja kun hänellä olisi. Terve aikuinen nainen tarpeineen.Mistä lähtien hänellä on FWB :O
Olisin ajatellut että hän kertoisi siitä.Miten tuo asia voi sinua noin kiinnostaa? Onko sinulta pois? Hyvä kait se vaan olisi, jos ja kun hänellä olisi. Terve aikuinen nainen tarpeineen.
Kuka nyt enää tähään aikaan nukkuis?!Nukutko useinkin näin kauan?
En katsonut matsia.Kuka nyt enää tähään aikaan nukkuis?!
Joko katsoit Can-Usa matsin? Siinäpä olikin katsomista.Heti muutaman sekan jlk. hanskat oli jäässä ja alkoikin nyrkkeilymatsi!
Tätä samaa jatkui sitten muutamia kertojakin!
Aurinko paistaa, joko oot aamulenkin heittäny!?
En tiedä mistä puhut ja jos olet se läähättäjä niin eikös sun pitäny lähtee menee täältä palstalta? Niin ainakin uhosit!En katsonut matsia.
Onko sinulla FWB ja missä tapaat häntä? Onko hän kotonasi kun sinulla on lapsiakin?
En ole se läähättäjä. Joku tuossa ylempänä sanoi että sinulla on sellainen. Joskus yh-naiset ei halua tuoda miehiä kotiin kun lapset on paikalla.En tiedä mistä puhut ja jos olet se läähättäjä niin eikös sun pitäny lähtee menee täältä palstalta? Niin ainakin uhosit!
En ole mikään yh.En ole se läähättäjä. Joku tuossa ylempänä sanoi että sinulla on sellainen. Joskus yh-naiset ei halua tuoda miehiä kotiin kun lapset on paikalla.
No lapsia sinulla kuitenkin on ja kaikesta päätellen ne asuu kanssasi.En ole mikään yh.
Tekeekö se minusta yksinhuoltajan?No lapsia sinulla kuitenkin on ja kaikesta päätellen ne asuu kanssasi.
Juu, olen melko lailla kulutusvastainen. Pyrin aina ostamaan esim. Torista/Vintedistä/Zadaasta yms. ja kulutusta kestäviä! Korjaan ja korjautan jos jokin asia menee rikki.Missä käyt vaateostoksilla, miten kauan käytät niitä ja tiedostatko että tekstiiliteollisuus on nykyään maailman suurimpia saastuttajia ja valmisvaatteet ovat todella huonolaatuisia?
Korjaatko niitä itse?Juu, olen melko lailla kulutusvastainen. Pyrin aina ostamaan esim. Torista/Vintedistä/Zadaasta yms. ja kulutusta kestäviä! Korjaan ja korjautan jos jokin asia menee rikki.
Kirppareillakin (kivijalka) käydään aina kun kerkiää.
Urheiluvaatteet ja varusteet on pakko ostaa uusina.🫤
Tietenkin! Ja kodinkoneet/autot/fillarit myös! Sen minkä kerkiän.Korjaatko niitä itse?
Mikä ompelukone sulla on?Tietenkin! Ja kodinkoneet/autot/fillarit myös! Sen minkä kerkiän.
Ihan perus Singeri. Mutta usein kyllä ompelen käsin kun korjaan esim. sauman.Mikä ompelukone sulla on?
Osaatko tehdä itse vaatteita?Ihan perus Singeri. Mutta usein kyllä ompelen käsin kun korjaan esim. sauman.
Olen nuorempana tehnyt (tein kaavatkin itse), mutta enää ei ole aikaa. Tiedän siis kyllä miten tehdään, mutta ei ole rutiinia (ei ole koskaan ollut) niin kestää liian kauan.Osaatko tehdä itse vaatteita?
Mitä vaatteita teit?Olen nuorempana tehnyt (tein kaavatkin itse), mutta enää ei ole aikaa. Tiedän siis kyllä miten tehdään, mutta ei ole rutiinia (ei ole koskaan ollut) niin kestää liian kauan.
Esim. juhlahousut ja paidan.Mitä vaatteita teit?
Jos kaikki muutkin osalliset tuomitaan. On aivan turhaa harhauttaa ja tuomita vain yksi. Tämä on suurvaltojen geopoliittinen sota/ryöstöretki.Mitä oot mieltä, onko sun mielestä Putin sotarikollinen ja kuuluisko hänet tuomita?
Tiiän, että se ei oo realismia, mutta hänestähän on pidätysmääräys. Mutta kun ei oo länsimaissa enää käynyt.
No sodassahan on satoja tuhansia sotarikollisia. Väitätkö että nuo kaikki on tuomittava?Jos kaikki muutkin osalliset tuomitaan. On aivan turhaa harhauttaa ja tuomita vain yksi. Tämä on suurvaltojen geopoliittinen sota/ryöstöretki.