Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ärsyttää kun tuossa muuten ihan hyvässä Bridges-ficissä Gregor on rasittava mulkku, jonka ainoa funktio tarinassa on jatkuvasti valittaa Bojanille, että hän ei saa olla liian homosteleva Kärtsän kanssa, koska se pilaa bändin maineen. Onko tämä kirjoittaja ikinä nähnyt mitä Gregor aikoinaan postaili. :D
 
vierailija
Kyllä Kärde ei oo paljon suihkuun ehtinyt Amsterdamissa. 😄 Sitä vieitiin kuin pässiä narussa. Muistan, kuinka kertoi nukkuneensa tunnin ennen lennolle lähtöä ja joutuikin illansuussa vetäytymään muutaman tunnin unille ennen vetoaan. Luulen, että oli ollut rimpsalla edellisiltana. Tukkakin oli niin soijassa. 😅
 
vierailija
Vauvalla on tultu usean eri tietolähteen perusteella siihen tulokseen, että 15.9.(?) julkaistava Joksu-sinkku on hyin mahdollisesti Elvis Costellon kanssa tehty englanninkielinen versio Umazane mislistä nimeltä Indecent notions. Ja ei hitto mikä totaalinen antikliimaksi jos näin, oma kiinnostukseni koko biisiä kohtaan on aika lailla pyöreä nolla. Voihan sitä toki toivoa, että se on jonkun muun mielestä kiva ja nostaa Joksut maailmanmaineeseen, mutta.... Ääh. Umazane misli on minusta vielä niin tylsä renkutus jo valmiiksikin. (Joo, foorumi vittuilee, että JOULU suorastaan.)

- Joymuffin
 
vierailija
Vauvalla on tultu usean eri tietolähteen perusteella siihen tulokseen, että 15.9.(?) julkaistava Joksu-sinkku on hyin mahdollisesti Elvis Costellon kanssa tehty englanninkielinen versio Umazane mislistä nimeltä Indecent notions. Ja ei hitto mikä totaalinen antikliimaksi jos näin, oma kiinnostukseni koko biisiä kohtaan on aika lailla pyöreä nolla. Voihan sitä toki toivoa, että se on jonkun muun mielestä kiva ja nostaa Joksut maailmanmaineeseen, mutta.... Ääh. Umazane misli on minusta vielä niin tylsä renkutus jo valmiiksikin. (Joo, foorumi vittuilee, että JOULU suorastaan.)

- Joymuffin
Lueskelin kans noita spekulaatioita ja samaa mieltä, pettymys on. Miksi ihmeessä kaikista mahdollisista biiseistä just toi? Itse todellakin toivoin jotain uutta biisiä.
 
vierailija
Lueskelin kans noita spekulaatioita ja samaa mieltä, pettymys on. Miksi ihmeessä kaikista mahdollisista biiseistä just toi? Itse todellakin toivoin jotain uutta biisiä.

Se taitaa olla yksi Bojanin lempibiiseistä. Jonkun haastattelun muistan, jossa asiaa heiltä kysyttiin ja Kris vinoili jotain tyyliin, ettei haluaisi muuta laulaakaan. Mitä lie sisäpiirin juttuja sen sanoitukseen liittyykään.
 
vierailija
Se taitaa olla yksi Bojanin lempibiiseistä. Jonkun haastattelun muistan, jossa asiaa heiltä kysyttiin ja Kris vinoili jotain tyyliin, ettei haluaisi muuta laulaakaan. Mitä lie sisäpiirin juttuja sen sanoitukseen liittyykään.
Onhan se myös Sloveniassa kai yksi Jokereiden menestyneimpiä biisejä, ellei jopa menestynein, joten sinänsä tuo on perusteltu valinta. Kukaan fani ei tunnu noita englanninkielisiä biisejä haluavan. Toki jos niillä saa uusia faneja, niin onhan se heille kivaa, mutta vanhoile plääh.
 
vierailija
Mä kyllä tykkään Umazane mislistä ja ymmärrän, jos he englanninkielisellä versiolla toivovat saavansa uusia faneja. En halua tuomita sitä ennen kuulemista, vaikka oma korva onkin jo niin tottunut sloveenin kieleen ettei käännösversiot tunnu itselle tarpeellisilta. Ja onhan tuo kai ainoa biisi heiltä jota myös jumalainen Jan on ollut kirjoittamassa.😍
 
vierailija
Ja muistetaas sit edelleen et ei oo millään tavalla varmaa et tuleva sinkku ois Umazane Mislin enkkuversio. Ite veikkaan et sieltä tulee ihan uus biisi. Tosta enkkuversiosta oli ollu puhetta toukokuussa ku niillä oli vielä ideana et tekis kokonaan enkun kielisen levyn. Ja sehän ei enää pidä paikkaansa.
 
vierailija
Ja muistetaas sit edelleen et ei oo millään tavalla varmaa et tuleva sinkku ois Umazane Mislin enkkuversio. Ite veikkaan et sieltä tulee ihan uus biisi. Tosta enkkuversiosta oli ollu puhetta toukokuussa ku niillä oli vielä ideana et tekis kokonaan enkun kielisen levyn. Ja sehän ei enää pidä paikkaansa.
Joo, toivotaan että spekulaatiot ovat täysin väärässä. Vaikkakin tuo biisi varmaan tulee joka tapauksessa, ja kaipa se sinkkuna julkaistaan kuitenkin kuuluisan kollaboraattorin takia. (Ei, ei ole vieläkään -tun JOULU. :p )
 
vierailija
Kyllä Kärde ei oo paljon suihkuun ehtinyt Amsterdamissa. Sitä vieitiin kuin pässiä narussa. Muistan, kuinka kertoi nukkuneensa tunnin ennen lennolle lähtöä ja joutuikin illansuussa vetäytymään muutaman tunnin unille ennen vetoaan. Luulen, että oli ollut rimpsalla edellisiltana. Tukkakin oli niin soijassa.

Joo voin vahvistaa tän tiedon. Kärden juttusilla olin n. klo 18 Amsterdamin konsertin iltana, silloin oli tulossa vasta sound checkistä ja haastatteluista. Ei ollut nukkunut kuin vajaat 2 tuntia ja olivat Ekin kanssa menossa hotellille pötköttämään. Konsertti alkoi klo 20, ja Käärijähän oli tosiaan viimeinen esiintyjä (kunniapaikka, muina vuosina tietääkseni aina varattu Alankomaitten edustajalle). Eli joskus 22 maissa tai vähän ennen muistaakseni oli K lavalla.
 
vierailija
Joo voin vahvistaa tän tiedon. Kärden juttusilla olin n. klo 18 Amsterdamin konsertin iltana, silloin oli tulossa vasta sound checkistä ja haastatteluista. Ei ollut nukkunut kuin vajaat 2 tuntia ja olivat Ekin kanssa menossa hotellille pötköttämään. Konsertti alkoi klo 20, ja Käärijähän oli tosiaan viimeinen esiintyjä (kunniapaikka, muina vuosina tietääkseni aina varattu Alankomaitten edustajalle). Eli joskus 22 maissa tai vähän ennen muistaakseni oli K lavalla.

Ja tosiaan näki kyllä päällepäin että mies oli pahasti välikuoleman tarpeessa. Aivan loppu.
 
vierailija
Kävi niin hassusti että valmistui jo toinen ficci tälle viikolle (vaikka onkin lyhyt). :) Electrolytes sijoittuu Jokereiden Suomen-kiertueelle, jossa Bojan ei enää jaksa odottaa ja tekee sen selväksi Jerelle. https://archiveofourown.org/works/49951663 Tavastian lisäksi Turku on tässä tärkeässä roolissa. :D

(K&B-vesivärimaalauskin on tänään edennyt vihdoin taas, tosin ei vielä niin pitkälle, että olisi päässyt itse väreihin asti. :p )

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Kävi niin hassusti että valmistui jo toinen ficci tälle viikolle (vaikka onkin lyhyt). Electrolytes sijoittuu Jokereiden Suomen-kiertueelle, jossa Bojan ei enää jaksa odottaa ja tekee sen selväksi Jerelle. https://archiveofourown.org/works/49951663 Tavastian lisäksi Turku on tässä tärkeässä roolissa.

(K&B-vesivärimaalauskin on tänään edennyt vihdoin taas, tosin ei vielä niin pitkälle, että olisi päässyt itse väreihin asti. )

- Joymuffin
Ficci tuli kuin tilauksesta, kiitos :) Ja kiva et maalaus on edennyt :)
 
vierailija
Kävi niin hassusti että valmistui jo toinen ficci tälle viikolle (vaikka onkin lyhyt). Electrolytes sijoittuu Jokereiden Suomen-kiertueelle, jossa Bojan ei enää jaksa odottaa ja tekee sen selväksi Jerelle. https://archiveofourown.org/works/49951663 Tavastian lisäksi Turku on tässä tärkeässä roolissa.

(K&B-vesivärimaalauskin on tänään edennyt vihdoin taas, tosin ei vielä niin pitkälle, että olisi päässyt itse väreihin asti. )

- Joymuffin
Ficci kuulostaa lupaavalta, pitääkin mennä lukemaan!

Stella
 
Kävi niin hassusti että valmistui jo toinen ficci tälle viikolle (vaikka onkin lyhyt). Electrolytes sijoittuu Jokereiden Suomen-kiertueelle, jossa Bojan ei enää jaksa odottaa ja tekee sen selväksi Jerelle. https://archiveofourown.org/works/49951663 Tavastian lisäksi Turku on tässä tärkeässä roolissa.

(K&B-vesivärimaalauskin on tänään edennyt vihdoin taas, tosin ei vielä niin pitkälle, että olisi päässyt itse väreihin asti. )

- Joymuffin
Olen tykännyt kaikista sinun ficeistä, mutta tämä oli jotenkin paras. Rakastan Balkanin kostajaa 🥰
 

Yhteistyössä