Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos, Joymuffin! Luin nyt kaksi uusinta osaa putkeen, ja olipa kauniisti kirjoitettu! Ja mukavaa, että päästiin hyviin tunnelmiin vaiheilun ja angstaamisen jälkeen ❤
Ja puutarhurit ja muut fiilistelijät mainittu 🥰☺

💡🤔❤🔥
 
vierailija
No mä olen käynyt siinä ketjussa jok’ikinen päivä sen jälkeen kun aloitin joskus viisufinaalin jälkeen ja lukenut aina joka päivä lähes kaikki kommentit.
Minusta nuo nykyiset jäljelle jääneet ihmiset ovat pilanneet sen nyt aivan täysin. He ovat huonokäytöksisiä, ilkeitä kiusaajia, jotka eivät ota huomioon muita, kuin oman itsensä.
Mielestäni meno paheni tuon Bojanin Martinin -jutun jälkeen. Oletan, että siksi, että viimeisetkin kivat ja sydämen syistä mukana olleet lähtivät silloin rauhoituttuaan ajatuksesta, että Bojanilla on tukija.
Itse olisin siellä edelleen mielelläni, koska mun on tosi hankala ajatella mitään muuta, kun tämän saagan käänteitä, mutta en kyllä tuollaisten kiusaajien ja vähä-älyisten seurassa viihdy pätkääkään.
Käärijä näköjään vetää matalamman tason ihmisiä puoleensa enemmän, kuin muut artistit.
Aivan järkyttävä kommentti sinulta. Haukut muita matalamman tason ihmisiksi, vähä-älyisiksi jne. Mä en todellakaan halua sun kaltaista ihmistä tähän ketjuun. Normaali ja fiksu ihminen ei nimittele muita tuolla tavoin.
 
vierailija
Eikä ehkä sen takia, että se kuvahan sai monet myös irrottamaan shipistä. Et todellakaan voi laittaa yhden ihmisen yhden viikonlopun tunnelmia ketjun pilallemenon syyksi.
Jos siellä olisi edelleen kivoja samoja kirjoittajia, kuin ennen housukuvia, niin miten ketju siitä olisi pilalle mennyt?
Mutta ei ole, koska monia ällötti kun tajuaivat, millä mielellä K sitä Boyfriend-biisiäkin miettikin.
Mulle ne kaksi postausta, boyfriend ja se edellinen häärijän kanssa olivat suuri pettymys. Mulle ne tarkoittivat sitä, ettei K B tarina ollutkaan K lle niin erityinen juttu, kuin olin luullut. Tiedän kyllä, että B n tykkäys oli seuraavassa K postauksessa, mutta ei se mun mielikuvaa muuta. Kiva kuitenkin jos B tä ei häirinnyt.
 
vierailija
Toi Vauvan ketju on kyllä niin menetetty tapaus kenellekään, jota kiinnostaa tämä keissi ihan aidosti… En tajua, miksei tuota lapsellista soopaa varten voinut perustaa omaa ketjua?
Ketju on nyt täysin pilalla, täysin turha kuvitella, että sieltä ikinä löytää kukaan mitään.
En ole näitä Damiano David -ketjuja koskaan avannut, mutta tuntuu, että samat ilkeät häirikkökiusaajat niissäkin ovat pyörineet matalien koulutustasojensa kanssa.
Ja nyt piti tuostakin ketjusta saada samaa paskaa.
Onko teistä oikeasti Ok nimitellä täällä toisia matalan koulutustason ihmisiksi, häirikkökousaajiksi, lapsellisiksi, typeriksi jne? Onko tällainen kielenkäyttö ja toisten solvaaminen teidän mielestä osoitus siitä, että kuulutte johonkin shippaajien parempaan kastiin vai? Luin vasta äsken av:n sekä tämän ketjun kommentit ja järkytyin siitä, että tällä hetkellä täällä pyörii enemmän epäasiallista väkeä.
 
vierailija
Samaa mieltä! Ei kyllä yhtään naurata se turha lätinä jostain häistä. Vissiin todella kovassa puutteessa olevia palsta täynnä.
Ne hääjutut olivat aivan parasta. Olivat tervetullutta huumoria. Se yksi ankeuttaja on jo ihan tarpeeksi yrittänyt pilata sitä ketjua poistamalla sekä kaiken asiallisen keskustelun että huumorin. Sitten jos vauvan huumori kyllästyttää tai ankeuttaja riehuu siellä, niin onneksi voi paeta tänne.
 
vierailija
Onko teistä oikeasti Ok nimitellä täällä toisia matalan koulutustason ihmisiksi, häirikkökousaajiksi, lapsellisiksi, typeriksi jne? Onko tällainen kielenkäyttö ja toisten solvaaminen teidän mielestä osoitus siitä, että kuulutte johonkin shippaajien parempaan kastiin vai? Luin vasta äsken av:n sekä tämän ketjun kommentit ja järkytyin siitä, että tällä hetkellä täällä pyörii enemmän epäasiallista väkeä.
Ei, me oikeat puutarhurit emme käytä tuollaista kieltä, emmekä hyväksy sitä.
 
vierailija
Mulle ne kaksi postausta, boyfriend ja se edellinen häärijän kanssa olivat suuri pettymys. Mulle ne tarkoittivat sitä, ettei K B tarina ollutkaan K lle niin erityinen juttu, kuin olin luullut. Tiedän kyllä, että B n tykkäys oli seuraavassa K postauksessa, mutta ei se mun mielikuvaa muuta. Kiva kuitenkin jos B tä ei häirinnyt.
Miten ihmeessä teit tuollaisen johtopäätöksen? Se Häärijä kuva ei liity mitenkään Bojaniin tai siihen, että onko B Käärijälle erityinen vai ei.
 
vierailija
Voi kun olisi joku tuttu psykologi, jolta voisi vähän niin kuin kaverin puolesta kysellä tästä shippauksesta.
Onhan tämä nyt vähintäänkin erikoista, että esim. kaltaiseni ihminen, jota olen pitänyt tähän asti tylsänkin realistisena, on ollut tällaisen hulluuden vallassa jo kolme kuukautta.
Vaikka pahimmat oireet ehkä tällä hetkellä laantuneet, niin edelleen on vaikea keskittyä yhtään mihinkään muuhun. Esimerkiksi pitkien keskustelujen käyminen ihmisten kanssa tuntuu tuskaiselta, kun omat ajatukset lähtevät helposti harhailemaan. Paino on tippunut jo 3 kiloa, koska en ilmeisesti muista syödä tai sitten ruoka ei vaan maistu. Aamuheräämiset ilman kelloa vasta outoja ovatkin Vatsahaavakin varmaan on jo hyvää vauhtia kehittymässä, koska vatsassa tuntuu jatkuvasti sellainen tiukka solmu. Ja sitten tuo laukaava leposyke...
Oireethan muistuttavat itseasiassa rakastumista, mutta ei kai nyt kahden ihmisen parisuhteeseen voi rakastua? Varsinkaan kun siitä ei ole tuon taivaallista varmaa tietoa .
Olen joskus lukenut objektiseksuaalisuudesta ja se jos mikä kuulosti omituiselta. Ei kuulosta enää.
Eli eihän tämä nyt ihan terveelliseltä elämäntavalta vaikuta, mutta hulluintahan tässä on se, että päivääkään en pois vaihtaisi. Tyydyn kohtalooni ja annan aaltojen viedä.

Katrina
Niinpä, rakkaus kahden ihmisen väliseen oletettuun rakkauteen, siihen valoon, joka heidän kasvoillaan on todistettavasti nähty. Ja lisäksi myös vähän siihen toiseen osapuoleen, mutta kuitenkin pääasiassa suhteeseen. Paino on pudonnut ja nämä kaksi on koko ajan mielessä jossain taustalla ja saan hillitä itseäni, etten jotenkin johdata keskustelua jompaan kumpaan tai molempiin ystäviä tavatessa, ihan kuin rakastunut. Enkä itse asiassa olekasn saanut itseäni hillityksi🙊
 
vierailija
Miten ihmeessä teit tuollaisen johtopäätöksen? Se Häärijä kuva ei liity mitenkään Bojaniin tai siihen, että onko B Käärijälle erityinen vai ei.
Koska hän on se, joka hermostui Häärijän pyllistys kuvasta. Sama tyyppi, joka haukkuu muita täällä matalamman tason ihmisiksi, häirikkö-kiusaajaksi jne. Onnea vaan meille kaks plussan väelle siitä, että hän on siirtynyt tänne.
 
vierailija
Nyt sitten jännätään, et miten K viettää keikkavapaansa
Jep :D Mut se voi kyl olla et se toinen keikkavapaapätkä ois todennäköisempi, ku nyt sillä oli viis päivää putkeen keikkoja ni on varmaan oikeesti aika väsyny. Ja ennen seuraavaa vapaata ois vaan pe 11.8 sillä ne 2 keikkaa ja la 12.8 Simerocki. Mut katellaan :) En tiiä kyl miten päin olisin jos sieltä pamahtais yhtäkkii yhteiskuva B:n kans :D
 
vierailija
Koska hän on se, joka hermostui Häärijän pyllistys kuvasta. Sama tyyppi, joka haukkuu muita täällä matalamman tason ihmisiksi, häirikkö-kiusaajaksi jne. Onnea vaan meille kaks plussan väelle siitä, että hän on siirtynyt tänne.
Arvasin, että saan tällaisen vastaanoton. Ei saa sanoa, että ei pidä niistä kahdesta postauksesta. Saatte te muut pitää, ei se minua häiritse. En todellakaan ole sama ihminen, joka haukkuu täällä toisia matalamman tason ihmisiksi. En myöskään ole se henkilö, joka monta päivää riehui vauvapalstalla. Olen vain henkilö, joka haluaisi rauhassa sanoa oman mielipiteensä ilman haukkumisryöppyä.
 
vierailija
Jep Mut se voi kyl olla et se toinen keikkavapaapätkä ois todennäköisempi, ku nyt sillä oli viis päivää putkeen keikkoja ni on varmaan oikeesti aika väsyny. Ja ennen seuraavaa vapaata ois vaan pe 11.8 sillä ne 2 keikkaa ja la 12.8 Simerocki. Mut katellaan En tiiä kyl miten päin olisin jos sieltä pamahtais yhtäkkii yhteiskuva B:n kans
ite pidän iteni jännityksessä pitää jaksaa aamulla lähtee töihin tuun aamulla katsomaan mitä täällä on tahtunut :3

aksu
 
vierailija
Miten ihmeessä teit tuollaisen johtopäätöksen? Se Häärijä kuva ei liity mitenkään Bojaniin tai siihen, että onko B Käärijälle erityinen vai ei.
Yritin sanoa, että se on mun mielikuva ja tiedän olevani vähemmistössä vanhanaikaisen mielipiteeni kanssa. Boyfriendissä oli ihan suora viittaus B hen. Voi olla, ettei K n tarkoitus ollut paha, mutta mulla kyllä pipo kiristää tällä kohtaa. Voin joskus myöhemmin ehkä tajutakin olleeni väärässä.
 
vierailija
Jep Mut se voi kyl olla et se toinen keikkavapaapätkä ois todennäköisempi, ku nyt sillä oli viis päivää putkeen keikkoja ni on varmaan oikeesti aika väsyny. Ja ennen seuraavaa vapaata ois vaan pe 11.8 sillä ne 2 keikkaa ja la 12.8 Simerocki. Mut katellaan En tiiä kyl miten päin olisin jos sieltä pamahtais yhtäkkii yhteiskuva B:n kans
Mä oon vähän samaa mieltä, että se toinen vapaapätkä ois paljon todennäköisempi, just noista syistä, eli ei ois sitten niin väsynyt kuin nyt viiden keikan putken jälkeen. Ja sitten vielä se tulvatilannekin just nyt päällä siellä Sloveniassa, eli ei ehkä kannata liikoja odottaa ensi viikolta vierailun suhteen.
 
vierailija
Arvasin, että saan tällaisen vastaanoton. Ei saa sanoa, että ei pidä niistä kahdesta postauksesta. Saatte te muut pitää, ei se minua häiritse. En todellakaan ole sama ihminen, joka haukkuu täällä toisia matalamman tason ihmisiksi. En myöskään ole se henkilö, joka monta päivää riehui vauvapalstalla. Olen vain henkilö, joka haluaisi rauhassa sanoa oman mielipiteensä ilman haukkumisryöppyä.
Mutta miten ne kuvat liittyvät siihen, ettei B ole K:lle erityinen? Kaikesta K:n käytöksestä on välittynyt se, että B on hänelle juurikin erityinen. Se, että K tykkää vähän raisummasta huumorista, ei tee hänestä mitenkään epäkunnioittavaa B:tä kohtaan. Samalla tavalla ne Jokeritkin tykkäävät raisusta läpästä ja menosta.
-K
 
vierailija
Vauvan ketju ei tosiaan enää ole omaan mieleen. Johtuu varmaan siitä etten tavallaan osaa fanittaa samalla tavalla kuin muut. Tykkään K:sta ja B:stä mutta putoan aika helposti kärrystä jos puhutaan kaikesta. Kaipaan vanhoja aijoja. Tämä on kuin päättymässä oleva kesäromanssi.

- Yksinäinen
 
vierailija
Tarotar: tässä on lisää videoita Bojanista Malediivien ajoilta.

Tässä Serbian TV:n haastattelussa puhuu Käärijästä kohdasta 4:30 eteenpäin:

Tässä kertoo Jereltä saamastaan lätkäpaidasta:

Tässä esittelee fanilta saamaansa Käärijä-korua:

Ja tässä laulaa Cha cha cha:ta korun antaneelle fanille:
 
vierailija
Tarotar, nämä Jeren lomavideot sinulla ehkä jo ovatkin, mutta liitän tähän kuitenkin. Kahdessa näistä vilahtavat Bojanille osoitetut instaviestitkin.






 
vierailija
Mulle ne kaksi postausta, boyfriend ja se edellinen häärijän kanssa olivat suuri pettymys. Mulle ne tarkoittivat sitä, ettei K B tarina ollutkaan K lle niin erityinen juttu, kuin olin luullut. Tiedän kyllä, että B n tykkäys oli seuraavassa K postauksessa, mutta ei se mun mielikuvaa muuta. Kiva kuitenkin jos B tä ei häirinnyt.
Parempi siinä kuin että ois ollut tykkäys siinä pyllistyskuvassa 😔
 
vierailija
Mutta miten ne kuvat liittyvät siihen, ettei B ole K:lle erityinen? Kaikesta K:n käytöksestä on välittynyt se, että B on hänelle juurikin erityinen. Se, että K tykkää vähän raisummasta huumorista, ei tee hänestä mitenkään epäkunnioittavaa B:tä kohtaan. Samalla tavalla ne Jokeritkin tykkäävät raisusta läpästä ja menosta.
-K
No mulle (olen eri) se tarkoitti, ettei ollut sellaista romanttista ja herkkää se suhtautuminen, mitä olin kuvitellut. Minä otin ne kaksi kuvaa pilkallisina ja rakkautta vitsinä pitävinä kuvina.
En ole ikinä nähnyt Jokereiden pelleilevän tuohon tapaan huumorinsa kautta asioista, edes hyväntahtoisesti, joskaan en vertaile näitä kahta, mutta kun itse vertailit.
 
vierailija
Ihmisillä on erilaisia huumorintajuja. Minä olen herkkä, älykäs ja kulturelli ihminen ja silti tykkään usein huumorista, joka on ronskia, lapsellista ja/tai päätöntä. Esim. tykkään monista Vauva-palstan toistuvista vitseistä. Se ei tee minusta "amista" tai "junttia". Ihmiset saavat tykätä mistä huumorista haluavat, eikä sillä useinkaan ole mitään tekemistä koulutustaustan kanssa, eikä pelleily tarkoita, että jotain asiaa pilkataan.

Jere ja Bojan ovat molemmat lapsellisen kohelluksen ja pelleilyn ystäviä, kuten viisuissa tuli selväksi ja Bojan on itsekin siitä sanonut. Minusta se nimenomaan liittyy siihen, miten herkkiä he ovat, esim. Jeren pitää "peitellä" itseään roisimmalla ja tylymmällä Käärijällä., koska muuten kaikki olisi "liikaa". Tämä välittyi jotenkin livekeikalla selvästi paremmin. Jokereillakin oli esim. se video, missä jonkun takapuoleen hierottiin kananmunaa ja räpeltävät toistensa nännejä ja ties mitä.

- Joymuffin
 
vierailija
Ihmisillä on erilaisia huumorintajuja. Minä olen herkkä, älykäs ja kulturelli ihminen ja silti tykkään usein huumorista, joka on ronskia, lapsellista ja/tai päätöntä. Esim. tykkään monista Vauva-palstan toistuvista vitseistä. Se ei tee minusta "amista" tai "junttia". Ihmiset saavat tykätä mistä huumorista haluavat, eikä sillä useinkaan ole mitään tekemistä koulutustaustan kanssa, eikä pelleily tarkoita, että jotain asiaa pilkataan.

Jere ja Bojan ovat molemmat lapsellisen kohelluksen ja pelleilyn ystäviä, kuten viisuissa tuli selväksi ja Bojan on itsekin siitä sanonut. Minusta se nimenomaan liittyy siihen, miten herkkiä he ovat, esim. Jeren pitää "peitellä" itseään roisimmalla ja tylymmällä Käärijällä., koska muuten kaikki olisi "liikaa". Tämä välittyi jotenkin livekeikalla selvästi paremmin. Jokereillakin oli esim. se video, missä jonkun takapuoleen hierottiin kananmunaa ja räpeltävät toistensa nännejä ja ties mitä.

- Joymuffin
Siinä kananmunavideossa ei ollut mitään loukkaavaa, halventavaa tai vastaavaa. Todellakaan ei voi vertailla Käärijän näihin puheena oleviin postauksiin.
 

Yhteistyössä