Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon kuunnellut jonkun verran taustamusiikkina Siddhartaa tuon duettovideon innoittamana ja tykästynyt bändiin. Monessa biisissä lauletaan kyllä vähän rockimmin ja sanoisko nyt vaikka räkäisemmin kun ei parempaa ilmaisua keksi. Mutta on myös biisejä, joissa laulu kuulostaa samantyyppiseltä kun videolla. Tykkään monesti kuunnella ajatustyön taustamusiikkina kieltä jota en juurikaan ymmärrä, auttaa keskittymään.
Minä kuuntelin joskus kuukausi sitten yhden räkäisen Siddhartan biisin, dumasin ja unohdin koko bändin. Nyt olin ihan että häh, laulajahan kuulostaa tosi hyvältä, ja olen nyt yrittänyt löytää heiltä hyviä ei-räkäisiä biisejä, koska proge kyllä iskee kovasti, ja löytänytkin pari ihan jees -kappaletta, mutta luulen että saattaisi parempiakin vielä löytyä. Onko mitään suosituksia?

- Joymuffin
 
vierailija
Ihmettelin muuten noissa Siddhartan Stozice-taltioinneissa, että miten se areena voi muka näyttää noin isolta. Sitten muistin, että siellähän on about vierekkäin areena ja stadion, ja se Jokereiden lokakuun keikka on siellä Stocize-areenalla, ei tuolla stadionilla. Toivottavasti vielä joskus myyvät loppuun tuon stadionin. :) En tiedä onko heidän musiikkinsa stadion-musiikkia, mutta kun heillä oli se Wembley-vitsikin.

- Joymuffin
 
vierailija
Miksi siis edes nyt oletetaan että K olisi menossa Sloveniaan? Vaikea jotenki uskoa ainakaan just tällä hetkellä, kun koko maa on varmaan kaaoksessa.

Täällähän nyt oletetaan kaikenlaista. Jossain noista yllä olevista pätkistä Bojan totesi, että K on tulossa Sloveniaan elokuun lopulla. Odottelemme sitä toista pidempää keikkataukoa, ja toivomme, ettei siihen myydä yhtään ylimääräistä esiintymistä. Ja että tyttis ei saa töistään vapaata :) vaan K pääsee ihan issekseen reissuun,
 
vierailija
K postannut tänään Vaasasta?
Kyllä nyt olisi hyvä saada ruusuntuoksuisia kuulumisia.
B:tä niin ikävä, kun hänestä ei kuule mitään. Onkohan edes toipunut?
Nyt olisi ihan pakko saada jotakin!

Siis tuo kuva on viikonvaihteen Vaasa Festivalsista, jossa oli esiintymässä. Sieltä oli myös ihana auringonlaskukuva + se kuva, jossa fiilistelee Kuumaan keikkaa.
 
vierailija
Tuossa yhdessä haastattelussa Bojanhan sanoo, että Käärijä menis Sloveniaan elokuun lopussa. Että ehkä odottaisin sitä seuraavaa keikkataukoa. Tai voihan olla, et suunnitelmat on kyllä muuttunut. Pääasia on, et menis. Laittais meille siitä edes pienen pienen palasen siitä vierailusta. Yksi kuva, se riittäisi. Muuta en pyydä
Yksi kuva todellakin riittäisi, kunhan tulisi jokin todiste siitä, että K ja B ovat tavanneet Sloveniassa.

En ole katsonut tuota haastista, mutta hyvä tietää, että alun perin tapaamista on suunniteltu elokuun loppuun. Ei siis ole odotettavissa, että K menisi sinne nyt.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
En tarvitse edes kuvia, riittää tieto asiasta ja uskon kyllä jos Kärtsä tai joku Jokeri asiasta kertoo. :) Vierailun sisältö voidaan kuvitella sitten niistä lukuisista ficeistä. :D

- Joymuffin (MRS=3)
 
vierailija
mulle riittää infoo olevansa sloveniassa ei kaikee faneille tarvii laittaa tärkeetä ne on silo yhdessä :3

aksu
Sama 😅

Ja jos tarkkoja ollaan niin B sanoi haastiksessa tai ainakin oli käännetty enkuksi ”so this will happen some time before the end of August”, joten eikös sen voi tulkita että mikä aika vaan ennen elokuun loppua eikä elokuun lopussa (vaikka toki olis loogisempi)? 😁
 
vierailija
Minä kuuntelin joskus kuukausi sitten yhden räkäisen Siddhartan biisin, dumasin ja unohdin koko bändin. Nyt olin ihan että häh, laulajahan kuulostaa tosi hyvältä, ja olen nyt yrittänyt löytää heiltä hyviä ei-räkäisiä biisejä, koska proge kyllä iskee kovasti, ja löytänytkin pari ihan jees -kappaletta, mutta luulen että saattaisi parempiakin vielä löytyä. Onko mitään suosituksia?

- Joymuffin
Oli aika mekaanista duunia tänään niin aloinpa tehdä ei-räkäisyys-ainakaan-päällimmäisenä -soittolistaa Siddhartan biiseistä. Seuraavat biisit tarttui ekana seulaan: Lej lej lej, L.E., Lunanai, Siddharta, Jaz, Kripto.
 
vierailija
Oli aika mekaanista duunia tänään niin aloinpa tehdä ei-räkäisyys-ainakaan-päällimmäisenä -soittolistaa Siddhartan biiseistä. Seuraavat biisit tarttui ekana seulaan: Lej lej lej, L.E., Lunanai, Siddharta, Jaz, Kripto.
Kiitos paljon! Olen kuunnellut tänään paljon Siddhartaa, mutta olen nuo kaikki biisit onnistunut vielä missaamaan.. :)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä