Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihana koonti siitä, miten K/B olivat toistensa tuki viisuissa:

 
vierailija
Kylläpä on mennyt toi Vauva-palstan ketju ihan hirveäksi. Surettaa, koska ketju muuten oli niin aktiivinen. Siellä on jäljellä pelkkiä idioottimaiseti käyttäytyviä, superlapsellisia ihmisiä, jotka kasvattavat ketjua täysin turhilla lätinöillään.
Itseäni kiinnostaa se, että voisiko Are you -hokema liittyä jotenkin sen Madridin Pre partyjen julisteen Eres Tu -laisahdukseen?
Omituinen sattuma muuten
Samaa mieltä! Ei kyllä yhtään naurata se turha lätinä jostain häistä. Vissiin todella kovassa puutteessa olevia palsta täynnä.
 
vierailija
No mä olen käynyt siinä ketjussa jok’ikinen päivä sen jälkeen kun aloitin joskus viisufinaalin jälkeen ja lukenut aina joka päivä lähes kaikki kommentit.
Minusta nuo nykyiset jäljelle jääneet ihmiset ovat pilanneet sen nyt aivan täysin. He ovat huonokäytöksisiä, ilkeitä kiusaajia, jotka eivät ota huomioon muita, kuin oman itsensä.
Mielestäni meno paheni tuon Bojanin Martinin -jutun jälkeen. Oletan, että siksi, että viimeisetkin kivat ja sydämen syistä mukana olleet lähtivät silloin rauhoituttuaan ajatuksesta, että Bojanilla on tukija.
Itse olisin siellä edelleen mielelläni, koska mun on tosi hankala ajatella mitään muuta, kun tämän saagan käänteitä, mutta en kyllä tuollaisten kiusaajien ja vähä-älyisten seurassa viihdy pätkääkään.
Käärijä näköjään vetää matalamman tason ihmisiä puoleensa enemmän, kuin muut artistit.
 
vierailija
Mua jaksoi tiettyyn pisteeseen asti ihan naurattaakin noi vauvan tän päivän jutut, mut kun ne ei saa sitä loppuun näköjään millään. Tehostaa ainakin vieroitusprosessia hyvin.
Mielummin mä niitä luen kuin sen yhden jankkaajan viestejä. Ei tuo ketju ole ollut entisensä sen jälkeen kun tuo yksi flippasi siitä K&H kuvasta ja massiivinen poistelu alkoi. Vakavammat pohdinnathan siirtyi tänne jo ajat sitten ja mäkin luen niitä mielummin täällä. Vauvan ketju on mulle itselle sellainen kevyt ”hupiketju”.
 
vierailija
Mielummin mä niitä luen kuin sen yhden jankkaajan viestejä. Ei tuo ketju ole ollut entisensä sen jälkeen kun tuo yksi flippasi siitä K&H kuvasta ja massiivinen poistelu alkoi. Vakavammat pohdinnathan siirtyi tänne jo ajat sitten ja mäkin luen niitä mielummin täällä. Vauvan ketju on mulle itselle sellainen kevyt ”hupiketju”.
Eikä ehkä sen takia, että se kuvahan sai monet myös irrottamaan shipistä. Et todellakaan voi laittaa yhden ihmisen yhden viikonlopun tunnelmia ketjun pilallemenon syyksi.
Jos siellä olisi edelleen kivoja samoja kirjoittajia, kuin ennen housukuvia, niin miten ketju siitä olisi pilalle mennyt?
Mutta ei ole, koska monia ällötti kun tajuaivat, millä mielellä K sitä Boyfriend-biisiäkin miettikin.
 
vierailija
Näinköhän Jeren nahkahousut kestää kesäkiertueen loppuun. Joka keikalla ne tuntuvat valahtavan hieman alemmas. Ovat kyllä olleet hyvää tekoa, kun ovat tähän saakka pysyneet ehjinä tuossa menossa 😅
 
vierailija
No mä olen käynyt siinä ketjussa jok’ikinen päivä sen jälkeen kun aloitin joskus viisufinaalin jälkeen ja lukenut aina joka päivä lähes kaikki kommentit.
Minusta nuo nykyiset jäljelle jääneet ihmiset ovat pilanneet sen nyt aivan täysin. He ovat huonokäytöksisiä, ilkeitä kiusaajia, jotka eivät ota huomioon muita, kuin oman itsensä.
Mielestäni meno paheni tuon Bojanin Martinin -jutun jälkeen. Oletan, että siksi, että viimeisetkin kivat ja sydämen syistä mukana olleet lähtivät silloin rauhoituttuaan ajatuksesta, että Bojanilla on tukija.
Itse olisin siellä edelleen mielelläni, koska mun on tosi hankala ajatella mitään muuta, kun tämän saagan käänteitä, mutta en kyllä tuollaisten kiusaajien ja vähä-älyisten seurassa viihdy pätkääkään.
Käärijä näköjään vetää matalamman tason ihmisiä puoleensa enemmän, kuin muut artistit.
Tää ois voinu olla mun kirjottama! Niin samaa mieltä. Oon iteki huomioinu ton vikan lauseen, mutten oo kehdannut sanoa ääneen. Toisaalta huominen töihinpaluu on helpompaa, ku pystyi jo loppuviikosta vierottuun sieltä. Täältä käyn vielä varmaan lukemassa viimisimmät uutiset, jos ehdin. Arki alkaa.
 
vierailija
No, tollaseksi menee kun ei oo uutta matskua shippiin. En mä kyllä kiusaamista ole nähnyt vaan läppää kun kukaan ei halua jättää laivaa mutta ei ole oikein oikeeta juteltavaa eikä siellä analysoida pidemmin kuten täällä. Toivottavasti LadySLO ei luovuta, on niin loistava lisä. Jos tulisi vaikka se Slovenia (Ljubljana ei ole tulvan vallassa) tai B:n insta palaisi ja olisi jotain kivaa pojista niin unohtuisi hääleikit. En mäkään niitä jaksa mut haluan ajatella että kaikilla on vaan yhtä helvetillinen ikävä kuin mullakin niin paremman puutteessa sit leikitään 💔❤

🌙💜
 
vierailija
Noo-o, on Vauvan puolella selvitetty tärkeitäkin pointteja. Kuten huolimatta tulvista Slovenian lentokenttä toimii yhä. Sehän on tulevalle viikolle olennainen asia.
Niin, no kuinka tuokaan tieto on sieltä nyt muille kaivettavissa? Ei mitenkään.
Kun siis on pois sen 4-5 tuntia.
Törkeää, mielestäni täysin turha ketju jo ja sen vois ihan hyvin poistaa.
 
vierailija
No, tollaseksi menee kun ei oo uutta matskua shippiin. En mä kyllä kiusaamista ole nähnyt vaan läppää kun kukaan ei halua jättää laivaa mutta ei ole oikein oikeeta juteltavaa eikä siellä analysoida pidemmin kuten täällä. Toivottavasti LadySLO ei luovuta, on niin loistava lisä. Jos tulisi vaikka se Slovenia (Ljubljana ei ole tulvan vallassa) tai B:n insta palaisi ja olisi jotain kivaa pojista niin unohtuisi hääleikit. En mäkään niitä jaksa mut haluan ajatella että kaikilla on vaan yhtä helvetillinen ikävä kuin mullakin niin paremman puutteessa sit leikitään
On kiusaamista, sanotaan, että ”no voittehsn te keskustella täällä asiaa” sitten kun keskustellaan siitä, voisiko Are you olla juontunut Madridin pre partyjen iskulauseesta Eres tu, niin käyvät haukkumassa, miten oli tyhmä keskustelu!
Todellakin ihan klassikkokiusaajia, moni varmaan pyörii siellä Jodelissakin, on saman kuuloista toksista naiskäytöstä näkyvillä.
 
vierailija
No, tollaseksi menee kun ei oo uutta matskua shippiin. En mä kyllä kiusaamista ole nähnyt vaan läppää kun kukaan ei halua jättää laivaa mutta ei ole oikein oikeeta juteltavaa eikä siellä analysoida pidemmin kuten täällä. Toivottavasti LadySLO ei luovuta, on niin loistava lisä. Jos tulisi vaikka se Slovenia (Ljubljana ei ole tulvan vallassa) tai B:n insta palaisi ja olisi jotain kivaa pojista niin unohtuisi hääleikit. En mäkään niitä jaksa mut haluan ajatella että kaikilla on vaan yhtä helvetillinen ikävä kuin mullakin niin paremman puutteessa sit leikitään
Kyllä siellä todellakin kiusataan ja kaikki asialliset viestit poistetaan, joten oikeaa keskustelua ei edes pysty syntymään.
 
vierailija
No, tollaseksi menee kun ei oo uutta matskua shippiin. En mä kyllä kiusaamista ole nähnyt vaan läppää kun kukaan ei halua jättää laivaa mutta ei ole oikein oikeeta juteltavaa eikä siellä analysoida pidemmin kuten täällä. Toivottavasti LadySLO ei luovuta, on niin loistava lisä. Jos tulisi vaikka se Slovenia (Ljubljana ei ole tulvan vallassa) tai B:n insta palaisi ja olisi jotain kivaa pojista niin unohtuisi hääleikit. En mäkään niitä jaksa mut haluan ajatella että kaikilla on vaan yhtä helvetillinen ikävä kuin mullakin niin paremman puutteessa sit leikitään
Siivoaisivat ennemmin vaikka kotejaan ikävässään.
 
vierailija
Missä näet tuon päivämäärän? Kun klikkaa postauksessa olevaa linkkiä tekstissä, video menee You Tubeen, jossa päivämääräksi mainitaan 5.6., 5th of June. Video on ladattu 7.6., mutta sen kuvauksessa mainitaan 5.6. Juuri ennen, kuin Jokerit esiintyy at the Workman’s Dublinissa, siinä mainitaan.
Näemmeköhän eri videon tuon lainaamani viestin linkin takaa? Minulla videon otsikkona näkyy "[ENG SUB] Full Joker Out Q&A at Zorica pub, Ljubljana (24.5.2023)", ja sama pvm on videon alkunäytöllä.
 
vierailija
Täällä mä taas 🙈 Mutta enää ei ole pakonomaista lukemista kesken muun tekemisen. Ehkä tämä tästä.

Ja Enid taisi sanoa, että mä sain tästä shipistä tarvitsemani.
Bojanilta ja Jereltä sen, että uskalsin avata itseni ja sydämeni alttiiksi ja ehkä löysin jotain todella hyvää. Toivotaan, ettei tule pettymystä minulle, Jerelle eikä Bojanille.

Mango
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Ihana koonti siitä, miten K/B olivat toistensa tuki viisuissa:

Nämä kaksi räjäyttävät samanaikaisesti sekä endorfiinit kattoon että romahduttavat aivosolujen määrän. Rakastan 😄❤
 
vierailija
Näemmeköhän eri videon tuon lainaamani viestin linkin takaa? Minulla videon otsikkona näkyy "[ENG SUB] Full Joker Out Q&A at Zorica pub, Ljubljana (24.5.2023)", ja sama pvm on videon alkunäytöllä.
Te puhutte kahdesta eri videosta. Toinen puhuu Dublinissa tehdystä, jossa kysytään mieleenpainuneinta Käärijä-muistoa ja toinen puhuu meet&greet-videosta. Meet& greet oli siis toukokuussa.
 

Yhteistyössä