Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä ihmettä itse pyörin vaihdellen molemmissa ketjuissa enkä näe noita ongelmia.
En minäkään. Katsopa arvostelija ihan vain peiliin. Kun täällä ei voi peukuttaa, voi tuntua sille, että joku viesti jää huomioimatta, mutta itse ainakin hirnun viesteille välillä tai tunnen syvää myötätuntoa tai empatiaa, vaikka en reagoikaan niihin.
En myöskään odota, että minun viesteihin reagoidaan, luotan niiden välillä olevan osuvia ilmankin sitä. Ja välistä varmasti eivät sitä ole 😂
 
vierailija
Kärtsän stoori!!!

Tää on nyt niin vihjailua, että kyllä se on menossa Sloveniaan. Ei J muuten kiihtyvällä tahdilla postaus jotain B-juttua ❤❤

Ja kiitos vielä ihanat, jotka tykkäätte mun ficistä ❤
Ja joo, stressaan vähän kyllä sitä suomes, vaikka pitäisi olla iloinen että kirjoitan suomeksi ja kukaan muu ei.
Sitäpaitsi J meni kanssa suomella 👌👌👌

Kylläpä helpotti toi J:n stoori.

Mango
 
vierailija
Kärtsän stoori!!!

Tää on nyt niin vihjailua, että kyllä se on menossa Sloveniaan. Ei J muuten kiihtyvällä tahdilla postaus jotain B-juttua

Ja kiitos vielä ihanat, jotka tykkäätte mun ficistä
Ja joo, stressaan vähän kyllä sitä suomes, vaikka pitäisi olla iloinen että kirjoitan suomeksi ja kukaan muu ei.
Sitäpaitsi J meni kanssa suomella

Kylläpä helpotti toi J:n stoori.

Mango
En vaan tiiä missä välissä se elokuussa oikein ehtisi? aika tiukalta näyttää keikkailu aikataulut.
 
vierailija
En kyllä saa tuosta sitä, et ois menossa Sloveniaan. Mut hienoa, että Bojan oli tuossa kuvassa mielessä mukana.
K voi (ehkä?) olla myös ihminen, joka ei kiireisenä aikana niin ehdi kaipaamaan Boitsua, mutta mitenköhän käy jos / kun meno jossain vaiheessa tosta hidastuu tai hiljenee? Tosin en itse usko enää oikein mihinkään heidän välillään. Ja tuntuisi itselleni hölmöltä odottaa jotain tapahtuvaksi kuukausikaupalla, kun tiedossa ei mitään varmaa ihanaa suhdejuttua ole. Toivoisin nopeampia ratkaisuja!!!
 
vierailija
Kärtsän stoori!!!

Tää on nyt niin vihjailua, että kyllä se on menossa Sloveniaan. Ei J muuten kiihtyvällä tahdilla postaus jotain B-juttua

Ja kiitos vielä ihanat, jotka tykkäätte mun ficistä
Ja joo, stressaan vähän kyllä sitä suomes, vaikka pitäisi olla iloinen että kirjoitan suomeksi ja kukaan muu ei.
Sitäpaitsi J meni kanssa suomella

Kylläpä helpotti toi J:n stoori.

Mango
7.8 lähestyy :p
 
vierailija
En kyllä saa tuosta sitä, et ois menossa Sloveniaan. Mut hienoa, että Bojan oli tuossa kuvassa mielessä mukana.
K voi (ehkä?) olla myös ihminen, joka ei kiireisenä aikana niin ehdi kaipaamaan Boitsua, mutta mitenköhän käy jos / kun meno jossain vaiheessa tosta hidastuu tai hiljenee? Tosin en itse usko enää oikein mihinkään heidän välillään. Ja tuntuisi itselleni hölmöltä odottaa jotain tapahtuvaksi kuukausikaupalla, kun tiedossa ei mitään varmaa ihanaa suhdejuttua ole. Toivoisin nopeampia ratkaisuja!!!
No elämässä ei aina kaikki tapahdu nopeasti
 
vierailija
Kyllähän sitä yhden tapaamisen saa järjestettyä jos vain tahtoa riittää. Lentomatka ole kuin vajaa kolme tuntia. Tekisi mieli itsekin lähteä joskus parin päivän matkalle.
 
vierailija
No elämässä ei aina kaikki tapahdu nopeasti
No eeei. Olen silti luovuttanut uskomasta että tapahtuisi mitään oikeasti ihanaa enää heidän välillään. Jotain enemmän, kuin parhaat klipit viisuista, se olisi, mitä jotain tarttisin ollakseni pitämättä seurantatoimintaani turhana. Ja siis he eivät ole siitä vastuussa minulle, mutta silti toivoisin, etten seuraisi tätä turhaan. Mutta uskon silti seuraavani. No can do.
 
vierailija
Ihania hetkiä❤ Tarottaren tulkinta, kaulanauhahipellysmuistelo, Mangon ja muiden ficit, ja nyt tämä ikävästä ja lohdutuksesta kertova kuva. Vaikka mä olen täällä, pidän susta kiinni.

Björkin sanoin; toivo on lihas. Se kasvaa (it grow!) kun sitä käyttää. Hetkessä ei kuitenkaan näy tuloksia.

-🌿
 

Yhteistyössä