vierailija
Just olin tulossa tätä hehkuttamaan!Kärtsän uusin ig-story
Ailakki
Just olin tulossa tätä hehkuttamaan!Kärtsän uusin ig-story
Vanhempi mies kuulostaa mun korvaani about 50v Eihän se ero nyt niin mahdoton ole, toinen -93 toinen -99, eikö niin?onko B ikinä ajatellut heidän ikäeroa tai hän on ihastunut vanhempaan mieheen
Reilut viisi vuotta ikäeroa ei tosiaan ole paljon. Bojanhan myös kuvasi ystävystymistään Jeren kanssa sanoilla: "We are both childish enough and we share the same vibe and energy". Ei siis varmasti ole huolissaan ikäerosta.Vanhempi mies kuulostaa mun korvaani about 50v Eihän se ero nyt niin mahdoton ole, toinen -93 toinen -99, eikö niin?
En minäkään. Katsopa arvostelija ihan vain peiliin. Kun täällä ei voi peukuttaa, voi tuntua sille, että joku viesti jää huomioimatta, mutta itse ainakin hirnun viesteille välillä tai tunnen syvää myötätuntoa tai empatiaa, vaikka en reagoikaan niihin.Mitä ihmettä itse pyörin vaihdellen molemmissa ketjuissa enkä näe noita ongelmia.
Aaws ikävä Bojania <33Kärtsän uusin ig-story
Emmä kestä.Kärtsän uusin ig-story
Emmä kestä!Kärtsän uusin ig-story
Toivotaan, tosin Härtsähän sai minusta nuo Bojanit joltain fanilta postitse. Siitä on tosin kyllä minusta jo viikkoja, että ehkä niitä on säästelty huolella.Kärtsän stoori!!!
Tää on nyt niin vihjailua, että kyllä se on menossa Sloveniaan. Ei J muuten kiihtyvällä tahdilla postaus jotain B-juttua
En vaan tiiä missä välissä se elokuussa oikein ehtisi? aika tiukalta näyttää keikkailu aikataulut.Kärtsän stoori!!!
Tää on nyt niin vihjailua, että kyllä se on menossa Sloveniaan. Ei J muuten kiihtyvällä tahdilla postaus jotain B-juttua
Ja kiitos vielä ihanat, jotka tykkäätte mun ficistä
Ja joo, stressaan vähän kyllä sitä suomes, vaikka pitäisi olla iloinen että kirjoitan suomeksi ja kukaan muu ei.
Sitäpaitsi J meni kanssa suomella
Kylläpä helpotti toi J:n stoori.
Mango
Haha, kaippa sen voi tuplanakin laittaa.Emmä kestä.
Emmä kestä!
Sunnuntaina Pori ja seuraava keikka siitä onkin vasta perjantaina.K:lla taisi olla se vähän "pidempi" tauko näiden kuuden keikan jälkeen.
Omg! Harmi jos bojan ei nyt nää tuota.Kärtsän uusin ig-story
7.8 lähestyyKärtsän stoori!!!
Ja kiitos vielä ihanat, jotka tykkäätte mun ficistä
Ja joo, stressaan vähän kyllä sitä suomes, vaikka pitäisi olla iloinen että kirjoitan suomeksi ja kukaan muu ei.
Sitäpaitsi J meni kanssa suomella
Kylläpä helpotti toi J:n stoori.
Mango
No elämässä ei aina kaikki tapahdu nopeastiEn kyllä saa tuosta sitä, et ois menossa Sloveniaan. Mut hienoa, että Bojan oli tuossa kuvassa mielessä mukana.
K voi (ehkä?) olla myös ihminen, joka ei kiireisenä aikana niin ehdi kaipaamaan Boitsua, mutta mitenköhän käy jos / kun meno jossain vaiheessa tosta hidastuu tai hiljenee? Tosin en itse usko enää oikein mihinkään heidän välillään. Ja tuntuisi itselleni hölmöltä odottaa jotain tapahtuvaksi kuukausikaupalla, kun tiedossa ei mitään varmaa ihanaa suhdejuttua ole. Toivoisin nopeampia ratkaisuja!!!
No eeei. Olen silti luovuttanut uskomasta että tapahtuisi mitään oikeasti ihanaa enää heidän välillään. Jotain enemmän, kuin parhaat klipit viisuista, se olisi, mitä jotain tarttisin ollakseni pitämättä seurantatoimintaani turhana. Ja siis he eivät ole siitä vastuussa minulle, mutta silti toivoisin, etten seuraisi tätä turhaan. Mutta uskon silti seuraavani. No can do.No elämässä ei aina kaikki tapahdu nopeasti
Nuo on ollut sillä jo kauan aikaa.Mutta miksi vasemmassa nimettömässä on sormus? Vai pitääkö niitä aina sikin sokin?
Se ei ole käsittääkseni kihlasormus, muuten vain pitää siinäkin sormessa sormusta. Näin uskon myös siksi että satuin näkemään erään henkilön ohimennen eikä hänellä ollut sormusta.Mutta miksi vasemmassa nimettömässä on sormus? Vai pitääkö niitä aina sikin sokin?
Pitää niitä aina sikin sokin.Mutta miksi vasemmassa nimettömässä on sormus? Vai pitääkö niitä aina sikin sokin?