Vaikka oltaisiin tosi inhorealistisia ja kaiken shippaukseen viittaavaan materiaalin jakaminen K:lta olisi pelkkää fanservicea (en usko näin olevan), niin minulle siinä silti olisi todella merkityksellistä se, että ainakin se osoittaa, että shippaaminen ei edelleenkään haittaa K:ta. Itselleni kaikkein isoin pelko tässä koko jutussa on ajoittain ollut se, että jos tämä fiilistely, mikä tuottaa meille niin paljon iloa, toisikin jotain negatiivista K:lle ja B:lle ja alkaisi ahdistaa heitä. Sitä olisi todella vaikea kestää, ja ainakin itse kokisin ihan aitoa syyllisyydentunnetta jos niin kävisi, vaikka itse olen shipannut 99% vain oman pääni sisällä. Mietin tätä aina välillä erityisesti silloin sen Tavastian jälkeisen pitkän somehiljaisuuden aikana. Onneksi tällä hetkellä voin olla kevyin mielin tämän asian kanssa.
Meillä on varmaan jokaisella omat mielikuvamme siitä, mitä uskomme tai toivomme K:n ja B:n välisen yhteydenpidon olevan. Itse uskon, että pitävät säännöllisesti yhteyttä, mutta en koe myöskään automaattisesti ongelmalliseksi sitä, vaikka olisivat kiireisiä ja yhteydenpitoon tulisi taukoa. Peilaan heitä omassa elämässäni sen tyyppisiin ystävyyssuhteisiin, joissa jutut jatkuvat aina siitä mihin viimeksi jäätiin, vaikka taukoa näkemisille ja yhteydenpidolle olisi tullut paljonkin. Tietyntyyppisissä ystävyyksissä vain on sellainen luottamus, että toinen on aina jossain taustalla olemassa eikä katoa mihinkään, vaikka molempien reaalielämässä tapahtuisi mitä. Minulle itselleni läheisimmät neljä ystävää ovat sellaisia, että tapaan heitä välimatkan ja muiden kiireiden vuoksi korkeintaan muutaman kerran vuodessa, viestittely taas on välillä tosi aktiivista ja välillä voi olla monta hiljaista viikkoakin putkeen. Ja yhteydenpito on todellakin näiden kaikkien kanssa nimenomaan viestittelyä, ei edes puheluita. Voi kuulostaa todella epämääräiseltä ja sattumanvaraiselta, mutta silti nämä tyypit ovat minulle niitä, joille voin puhua ihan mistä vaan. Heistä kaksi tietää jopa tästä shippauksestani, ja tää on kuitenkin ehkä noloin salaisuuteni tällä hetkellä
Stella