Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En nyt ymmärrä, miten shippaus on "turhaa" jos K&B eivät oikeasti päädy suhteeseen. Miten elämää voi edes ajatella noin! Itse olen nauttinut suuresti viimeisestä 2.5 kuukaudesta. Olen löytänyt kirjoittamisen ilon uudestaan ja uutta musiikkia. Täällä ihmiset ovat laihtuneet, käyneet treffeillä, tehneet muutoksia elämäänsä ja ties mitä. Toki olisi ihanaa, jos joskus vielä näkisimme pojat yhdessä, mutta ei rakkaus ole mikään urheilusuoritus, se vain on. :)

- Joymuffin
 
vierailija
En halua olla ankeuttaja, kaikella rakkaudella tämä: jos joku ei saa enää tästä fiilistelystä/shippauksesta mitään positiivista itselleen niin kannattaa oikeasti päästää irti ja keksiä muuta😊
 
vierailija
En nyt ymmärrä, miten shippaus on "turhaa" jos K&B eivät oikeasti päädy suhteeseen. Miten elämää voi edes ajatella noin! Itse olen nauttinut suuresti viimeisestä 2.5 kuukaudesta. Olen löytänyt kirjoittamisen ilon uudestaan ja uutta musiikkia. Täällä ihmiset ovat laihtuneet, käyneet treffeillä, tehneet muutoksia elämäänsä ja ties mitä. Toki olisi ihanaa, jos joskus vielä näkisimme pojat yhdessä, mutta ei rakkaus ole mikään urheilusuoritus, se vain on.

- Joymuffin
Jo se että nämä kaksi ovat herättäneet muissa ihmisissä näin monia tunteita on merkityksellistä. Sekä se että puutarhurit erilaisista taustoista ovat löytäneet tänne pikku palstalle ja jakaneet keskenään ajatuksia näiden kahden innoittamana.
 
vierailija
En nyt ymmärrä, miten shippaus on "turhaa" jos K&B eivät oikeasti päädy suhteeseen. Miten elämää voi edes ajatella noin! Itse olen nauttinut suuresti viimeisestä 2.5 kuukaudesta. Olen löytänyt kirjoittamisen ilon uudestaan ja uutta musiikkia. Täällä ihmiset ovat laihtuneet, käyneet treffeillä, tehneet muutoksia elämäänsä ja ties mitä. Toki olisi ihanaa, jos joskus vielä näkisimme pojat yhdessä, mutta ei rakkaus ole mikään urheilusuoritus, se vain on.

- Joymuffin
Näin on! Shippailu saa aikaan hyvää fiilistä, varsinkin kun on muita joiden kanssa fiilistellä ja jakaa tunteita. Onhan se nyt ihanaa katsoa kahta ihmistä joiden kemiat kolahtavat noin ihmeellisen hyvin. ❤ Pääpointti ei ole tosiaan se, että aloittavatko he seurustelemaan vaikka ehkä kukin siitä pienesti haaveilee. Ja mitä ikinä tulevaisuudessa tapahtuukin, voimme aina palata Loverpooliin videoiden kautta ja muistella sitä, käyttää lääkkeenä kaikkea masentavaa vastaan.🌹

Indigo
 
vierailija
Että voikin aikuinen ihminen tulla onnelliseksi yhdestä instastoorista 😄 Mun pitäis siivota kaverin vierailua varten (olen vielä lomalla ja illalla kymmenen jälkeen on vielä ihan normi kotityöaika) mutta istun nyt täysin toimintakyvyttömänä sohvannurkassa ja yritän hengittää rauhallisesti. Ja näytän todennäköisesti aivan idiootilta tämän sekopäisen hymyni kanssa.

Minähän olen muuten shippauksen suhteen todella myöhäisherännäinen, aloin seuraamaan tätä aktiivisesti vasta sen jälkeen kun Yle teki aiheesta jutun B:n Suomen vierailun jälkeen. Toki olin seurannut viisuja melko aktiivisesti ja olin tietoinen B:n ja K:n ystävyydestä jo aiemmin. Mutta siis en ollut edes Tavastian tapahtumista tietoinen kunnes vasta jälkikäteen. Ja nyt mietin, että miten olisin ylipäätään selvinnyt siitä viikonlopusta hengissä, kun jo tämänpäiväinen K:n pikku stoori herättää tällaiset reaktiot 😄 No, en saa koskaan tietää...

(mulle tulee muuten aina näissä varmistuskysymyksissä vain numeroiden järjestykseen laittamista, höh)

Stella
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
En nyt ymmärrä, miten shippaus on "turhaa" jos K&B eivät oikeasti päädy suhteeseen. Miten elämää voi edes ajatella noin! Itse olen nauttinut suuresti viimeisestä 2.5 kuukaudesta. Olen löytänyt kirjoittamisen ilon uudestaan ja uutta musiikkia. Täällä ihmiset ovat laihtuneet, käyneet treffeillä, tehneet muutoksia elämäänsä ja ties mitä. Toki olisi ihanaa, jos joskus vielä näkisimme pojat yhdessä, mutta ei rakkaus ole mikään urheilusuoritus, se vain on.

- Joymuffin
Well said! Kyllä tässä niin pienistä murusista revitään iloa, että hullultahan se tuntuu 😅 mutta tässä on enemmän kyse siitä, mistä vinkkelistä näitä käänteitä ja koko shippausta katselee. Toisilla se lasi tuppaa olemaan aina puoliksi tyhjillään, kun taas toisilla tempparikaato päällä. Ja se on ihan ok. Miettikää miten paljon positiivista koko touhu on saanut aikaan niin monessa meissä täällä. Itse nautin valtavasti teidän ajatuksista ja pohdinnoista enkä ole yhtään kiloa laihtunut (valitettavasti 😄) ja kyllä ihan rehellisesti nauran hyväntahtoisesti meille keski-ikäisille hurahtaneille. Onhan tää nyt hassua ja suloista. 😘

Ailakki
 
vierailija
En nyt ymmärrä, miten shippaus on "turhaa" jos K&B eivät oikeasti päädy suhteeseen. Miten elämää voi edes ajatella noin! Itse olen nauttinut suuresti viimeisestä 2.5 kuukaudesta. Olen löytänyt kirjoittamisen ilon uudestaan ja uutta musiikkia. Täällä ihmiset ovat laihtuneet, käyneet treffeillä, tehneet muutoksia elämäänsä ja ties mitä. Toki olisi ihanaa, jos joskus vielä näkisimme pojat yhdessä, mutta ei rakkaus ole mikään urheilusuoritus, se vain on.

- Joymuffin
Minusta ei ole hirveän hedelmällistä istua niin paljon aloillaan mitä tämän takia teen, koska luen sekä tätä, että Vauvan ketjua. Molemmissa on puolensa.
Lisäksi ajatukset jotenkin oudosti kiinni tässä keississä koko ajan.
Turhaa se minun elämäni muutenkin on, mutta tässä on mukana sellaista pakkomielteisyyttä, että tuntuu välillä vähän oudolta. Työt sentään hoituu, mutta kotityöt ei (kun eivät ole aivan pakollisia) 🙄
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Well said! Kyllä tässä niin pienistä murusista revitään iloa, että hullultahan se tuntuu mutta tässä on enemmän kyse siitä, mistä vinkkelistä näitä käänteitä ja koko shippausta katselee. Toisilla se lasi tuppaa olemaan aina puoliksi tyhjillään, kun taas toisilla tempparikaato päällä. Ja se on ihan ok. Miettikää miten paljon positiivista koko touhu on saanut aikaan niin monessa meissä täällä. Itse nautin valtavasti teidän ajatuksista ja pohdinnoista enkä ole yhtään kiloa laihtunut (valitettavasti ) ja kyllä ihan rehellisesti nauran hyväntahtoisesti meille keski-ikäisille hurahtaneille. Onhan tää nyt hassua ja suloista.

Ailakki
Mua häiritsee se, että tämä ilo tapahtuu netissä. Tavallaan siis koneen ja ruudun ääressä. Ruudulle nauran. Joo, toisella puolella on oikeita ihmisiä, mutta mitä se olisikaan, jos saisi elää samat asiat jakavassa ystäväporukassa? Tavata ihmisiä kasvotusten? Mutta ne tapaamiset menee helposti niin, että aina joku ei ole samalla aaltopituudella mukana (tai ei itse ole?) joten sikäli ei niitä.
Mutta käytännössä mä silti olen vain netissä, olkoonkin, että seura on sinänsä mahtavaa. Mutta ruudun ja puhelimen välityksellä mä keskustelen silti vaan. Ja siis irl-tapaaminen ei minua kiinnosta, haluan silti tietää jengin vain tämän aiheen tiimoilta.
 
vierailija
Ja hei, tosi hyviä näkökulmia shippaukseen mm. Ailakilla, Joymuffinilla ja Indigolla, olen 100% samaa mieltä. Tässä on paljon, paljon muitakin tasoja kuin vain se, mitä K:n ja B:n välillä lopulta tapahtuu tai ei tapahdu. Tähän ei voi eikä kannata suhtautua niin, että asettaisi jotain odotuksia.

Minulle esimerkiksi tämän palstan yhteisöllisyys on ollut yksi parhaita netissä pitkään aikaan tapahtuneita asioita, vaikka olen kirjoitellut täällä nimimerkillä vasta hetken.

Ja itse haluan uskoa, että rakkaus on joka tapauksessa todellista, oli se sitten mitä laatua vain ❤

Stella
 
vierailija
Että voikin aikuinen ihminen tulla onnelliseksi yhdestä instastoorista Mun pitäis siivota kaverin vierailua varten (olen vielä lomalla ja illalla kymmenen jälkeen on vielä ihan normi kotityöaika) mutta istun nyt täysin toimintakyvyttömänä sohvannurkassa ja yritän hengittää rauhallisesti. Ja näytän todennäköisesti aivan idiootilta tämän sekopäisen hymyni kanssa.

Minähän olen muuten shippauksen suhteen todella myöhäisherännäinen, aloin seuraamaan tätä aktiivisesti vasta sen jälkeen kun Yle teki aiheesta jutun B:n Suomen vierailun jälkeen. Toki olin seurannut viisuja melko aktiivisesti ja olin tietoinen B:n ja K:n ystävyydestä jo aiemmin. Mutta siis en ollut edes Tavastian tapahtumista tietoinen kunnes vasta jälkikäteen. Ja nyt mietin, että miten olisin ylipäätään selvinnyt siitä viikonlopusta hengissä, kun jo tämänpäiväinen K:n pikku stoori herättää tällaiset reaktiot No, en saa koskaan tietää...

(mulle tulee muuten aina näissä varmistuskysymyksissä vain numeroiden järjestykseen laittamista, höh)

Stella
Se oli kyllä ehdottomasti rankka viikonloppu 😄 Onneksi vauhti ei ole tällä matkalla koko ajan ollut yhtä kiivas, olisi jo sydän pettänyt.
Mutta tällaista tunteiden vuoristorataahan tämä on koko ajan ollut. Ja vielä en ainakaan itse satamaa näe horisontissa 😊

Katrina
 
vierailija
Ja ihan juuri näillä sanoilla olette viimepäivinä puhuneet Bojanista. Mikä minusta ei ole ollut reilua.
Se määrä rakkautta, mikä tällä poppoolla on Bojania kohtaan, lopettaisi kaikki sodat ja ruokkisi nälkäiset ja saisi saharan kukkimaan. 😂 Ei ole kyse haukuista.

Samaa mieltä monen kanssa siitä, että todelliset odotukset ja vaatimuksetkin pilaisivat koko shippauksen. Tässä sitä ollaan ja ihmetellään, yhdessä, ja välillä se tuntuu vähintään yhtä arvokkaalta kuin kuin se, että jotain konkreettisesti tapahtuu. ❤ Oon myös nauttinut hirveästi etenkin viimeaikaisista keskusteluista täällä. Ihan timanttia!

Jostain syystä tästä Kärtsärin päivityksestä tuli myös tosi hyvä ja lämmin olo.

-Emma, jossain pilvessä leijuen
 
vierailija
Anteeksi että tieto mennyt multa varmaan ohi, mutta onko luennan tarkoitus tulla siis vielä tänään?
Tarotar aikoi tehdä luennan tänään myöhään illalla jos ehtii, jos K vapailla olisi enemmän ns auki, mutta tuskin tänään tänne enää tänään tulee, koska kestää se kirjoittaminenkin.

Kyllä mulla on hyvä tunne tulevasta luennasta taas. Vähän itseäni kaiversi se että onko K tajunnut B:n elämän käänteet ja pystyykö /ehtiikö/haluaako olla tukena jotenkin omissa järkyissä kiireissään, mutta tuo tämän illan story toi kyllä vastauksen siihen että mielessä on ja hellyyttä ja huolta riittää 💛❤‍🩹🥺🥰

T. Yöllinen pohtija 🌙💜
 
Päätin nyt lopulta tehdä kaiken varalta anonyymin sähköpostiosoitteen, jos haluatte olla yhteydessä syystä tai toisesta tai palsta hajoaa käsiin. Erityisesti Enidistä ja Sipriinasta kuulisin mielelläni jos teitä kiinnostaa joskus viestiä kanssani. Voin myös välittää privaviestejä foorumilaiselta toiselle jos joku haluaa, esim. jos A täältä haluaa välittää B:lle yhteystietonsa eikä halua tehdä omia anonyymitunnuksia. Osoite on joymuffin@proton.me

Ja jotta voitte varmistaa, että olen oikea Joymuffin enkä minkään trollin salajuoni, paljastan samalla pian ilmestyvän ficcini nimen, se on "Nowhere to Run But Home".

- Joymuffin
Rohkaistun nyt myös: mut tavoittaa osoitteesta 0n4.ona.0n4(at)gmail.com (eka ja kolmas ona alkaa nollalla). En tiedä onko ketju edes loppumassa, ehkä tämä on pystyssä maailman tappiin... Joka tapauksessa olis hienoa tietää kesän 2023 kohtalotoverien vaiheista jatkossakin.
Oon kirjotellu viestini nimellä Puppypeilisolu /🐶🩷 ja/tai välillä kirjautuneena.
 
vierailija
Minusta on hassu ajatus, että tämä asia "tapahtuisi netissä". Siinä mielessä joo, että moni meistä on istunut koneella tai puhelimella ehkä reilustikin enemmän kuin yleensä, mutta minä ajattelen tätä juttua iloisesti kun vaikkapa siivoan tai kävelen ulkona ja siellä hymyilen muille ihmisille ja jaan sitä iloa. Rakkaus on aina jaettua jollain tasolla. Tai jos ajattelen tämän palstan postaajiakin, niin koen sen yhteyden olevan enemmän muualla kuin "netissä", siis esim. ajatuksissa, sydämissä jne. Sori jos tämä kuulostaa joltain väkisin-positiivisuus-hölöttäjältä, on vain minun perspektiivini. :)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä