vierailija
Ehkä toi sormussetti vasemmassa kädessä on vaan toimivampi kuin oikeassa. Vähemmän tiellä, eikö kilise mikkiin, jos on oikeakätinen. Who knows.
Amen. Jos se ei enää tunnu hyvältä, niin sitten kannattaa varmasti keksiä muuta tekemistä.En halua olla ankeuttaja, kaikella rakkaudella tämä: jos joku ei saa enää tästä fiilistelystä/shippauksesta mitään positiivista itselleen niin kannattaa oikeasti päästää irti ja keksiä muuta
Jo se että nämä kaksi ovat herättäneet muissa ihmisissä näin monia tunteita on merkityksellistä. Sekä se että puutarhurit erilaisista taustoista ovat löytäneet tänne pikku palstalle ja jakaneet keskenään ajatuksia näiden kahden innoittamana.En nyt ymmärrä, miten shippaus on "turhaa" jos K&B eivät oikeasti päädy suhteeseen. Miten elämää voi edes ajatella noin! Itse olen nauttinut suuresti viimeisestä 2.5 kuukaudesta. Olen löytänyt kirjoittamisen ilon uudestaan ja uutta musiikkia. Täällä ihmiset ovat laihtuneet, käyneet treffeillä, tehneet muutoksia elämäänsä ja ties mitä. Toki olisi ihanaa, jos joskus vielä näkisimme pojat yhdessä, mutta ei rakkaus ole mikään urheilusuoritus, se vain on.
- Joymuffin
Näin on! Shippailu saa aikaan hyvää fiilistä, varsinkin kun on muita joiden kanssa fiilistellä ja jakaa tunteita. Onhan se nyt ihanaa katsoa kahta ihmistä joiden kemiat kolahtavat noin ihmeellisen hyvin. Pääpointti ei ole tosiaan se, että aloittavatko he seurustelemaan vaikka ehkä kukin siitä pienesti haaveilee. Ja mitä ikinä tulevaisuudessa tapahtuukin, voimme aina palata Loverpooliin videoiden kautta ja muistella sitä, käyttää lääkkeenä kaikkea masentavaa vastaan.En nyt ymmärrä, miten shippaus on "turhaa" jos K&B eivät oikeasti päädy suhteeseen. Miten elämää voi edes ajatella noin! Itse olen nauttinut suuresti viimeisestä 2.5 kuukaudesta. Olen löytänyt kirjoittamisen ilon uudestaan ja uutta musiikkia. Täällä ihmiset ovat laihtuneet, käyneet treffeillä, tehneet muutoksia elämäänsä ja ties mitä. Toki olisi ihanaa, jos joskus vielä näkisimme pojat yhdessä, mutta ei rakkaus ole mikään urheilusuoritus, se vain on.
- Joymuffin
Well said! Kyllä tässä niin pienistä murusista revitään iloa, että hullultahan se tuntuu mutta tässä on enemmän kyse siitä, mistä vinkkelistä näitä käänteitä ja koko shippausta katselee. Toisilla se lasi tuppaa olemaan aina puoliksi tyhjillään, kun taas toisilla tempparikaato päällä. Ja se on ihan ok. Miettikää miten paljon positiivista koko touhu on saanut aikaan niin monessa meissä täällä. Itse nautin valtavasti teidän ajatuksista ja pohdinnoista enkä ole yhtään kiloa laihtunut (valitettavasti ) ja kyllä ihan rehellisesti nauran hyväntahtoisesti meille keski-ikäisille hurahtaneille. Onhan tää nyt hassua ja suloista.En nyt ymmärrä, miten shippaus on "turhaa" jos K&B eivät oikeasti päädy suhteeseen. Miten elämää voi edes ajatella noin! Itse olen nauttinut suuresti viimeisestä 2.5 kuukaudesta. Olen löytänyt kirjoittamisen ilon uudestaan ja uutta musiikkia. Täällä ihmiset ovat laihtuneet, käyneet treffeillä, tehneet muutoksia elämäänsä ja ties mitä. Toki olisi ihanaa, jos joskus vielä näkisimme pojat yhdessä, mutta ei rakkaus ole mikään urheilusuoritus, se vain on.
- Joymuffin
Minusta ei ole hirveän hedelmällistä istua niin paljon aloillaan mitä tämän takia teen, koska luen sekä tätä, että Vauvan ketjua. Molemmissa on puolensa.En nyt ymmärrä, miten shippaus on "turhaa" jos K&B eivät oikeasti päädy suhteeseen. Miten elämää voi edes ajatella noin! Itse olen nauttinut suuresti viimeisestä 2.5 kuukaudesta. Olen löytänyt kirjoittamisen ilon uudestaan ja uutta musiikkia. Täällä ihmiset ovat laihtuneet, käyneet treffeillä, tehneet muutoksia elämäänsä ja ties mitä. Toki olisi ihanaa, jos joskus vielä näkisimme pojat yhdessä, mutta ei rakkaus ole mikään urheilusuoritus, se vain on.
- Joymuffin
Ja ihan juuri näillä sanoilla olette viimepäivinä puhuneet Bojanista. Mikä minusta ei ole ollut reilua.Oi nyt on ihanaa, ku K ajattelee sitä epävakaata, mielenterveysongelmaista juoppoa!
noita trollei ei kannata välittää ei ne tässä palstalla kauvaa viihdyJa ihan juuri näillä sanoilla olette viimepäivinä puhuneet Bojanista. Mikä minusta ei ole ollut reilua.
Mua häiritsee se, että tämä ilo tapahtuu netissä. Tavallaan siis koneen ja ruudun ääressä. Ruudulle nauran. Joo, toisella puolella on oikeita ihmisiä, mutta mitä se olisikaan, jos saisi elää samat asiat jakavassa ystäväporukassa? Tavata ihmisiä kasvotusten? Mutta ne tapaamiset menee helposti niin, että aina joku ei ole samalla aaltopituudella mukana (tai ei itse ole?) joten sikäli ei niitä.Well said! Kyllä tässä niin pienistä murusista revitään iloa, että hullultahan se tuntuu mutta tässä on enemmän kyse siitä, mistä vinkkelistä näitä käänteitä ja koko shippausta katselee. Toisilla se lasi tuppaa olemaan aina puoliksi tyhjillään, kun taas toisilla tempparikaato päällä. Ja se on ihan ok. Miettikää miten paljon positiivista koko touhu on saanut aikaan niin monessa meissä täällä. Itse nautin valtavasti teidän ajatuksista ja pohdinnoista enkä ole yhtään kiloa laihtunut (valitettavasti ) ja kyllä ihan rehellisesti nauran hyväntahtoisesti meille keski-ikäisille hurahtaneille. Onhan tää nyt hassua ja suloista.
Ailakki
Mä en ooJa ihan juuri näillä sanoilla olette viimepäivinä puhuneet Bojanista. Mikä minusta ei ole ollut reilua.
Se oli kyllä ehdottomasti rankka viikonloppu Onneksi vauhti ei ole tällä matkalla koko ajan ollut yhtä kiivas, olisi jo sydän pettänyt.Että voikin aikuinen ihminen tulla onnelliseksi yhdestä instastoorista Mun pitäis siivota kaverin vierailua varten (olen vielä lomalla ja illalla kymmenen jälkeen on vielä ihan normi kotityöaika) mutta istun nyt täysin toimintakyvyttömänä sohvannurkassa ja yritän hengittää rauhallisesti. Ja näytän todennäköisesti aivan idiootilta tämän sekopäisen hymyni kanssa.
Minähän olen muuten shippauksen suhteen todella myöhäisherännäinen, aloin seuraamaan tätä aktiivisesti vasta sen jälkeen kun Yle teki aiheesta jutun B:n Suomen vierailun jälkeen. Toki olin seurannut viisuja melko aktiivisesti ja olin tietoinen B:n ja K:n ystävyydestä jo aiemmin. Mutta siis en ollut edes Tavastian tapahtumista tietoinen kunnes vasta jälkikäteen. Ja nyt mietin, että miten olisin ylipäätään selvinnyt siitä viikonlopusta hengissä, kun jo tämänpäiväinen K:n pikku stoori herättää tällaiset reaktiot No, en saa koskaan tietää...
(mulle tulee muuten aina näissä varmistuskysymyksissä vain numeroiden järjestykseen laittamista, höh)
Stella
Anteeksi että tieto mennyt multa varmaan ohi, mutta onko luennan tarkoitus tulla siis vielä tänään?Tuli just mieleen et mitäköhän siinä K:n luennassa sit onkaan luvassa ku nyt tuli kuitenkin noin kiva stoori.
Käsitin että Tarotar tekee sen myöhään ja se pitää vielä puhtaaksikirjoittaa jne, että varmaan huomenna?Anteeksi että tieto mennyt multa varmaan ohi, mutta onko luennan tarkoitus tulla siis vielä tänään?
Tarotar tekee sen luennan tänään myöhempään, mut veikkaan et julkaisee vasta huomenna. Toivomus siis olis et K ois nukkumassa kun kyseinen luenta tehdään niin ois avoimempi.Anteeksi että tieto mennyt multa varmaan ohi, mutta onko luennan tarkoitus tulla siis vielä tänään?
Eiköhän se ole suht bojanisissa tunnelmissa nyt muutenkin.Tarotar tekee sen luennan tänään myöhempään, mut veikkaan et julkaisee vasta huomenna. Toivomus siis olis et K ois nukkumassa kun kyseinen luenta tehdään niin ois avoimempi.
Se määrä rakkautta, mikä tällä poppoolla on Bojania kohtaan, lopettaisi kaikki sodat ja ruokkisi nälkäiset ja saisi saharan kukkimaan. Ei ole kyse haukuista.Ja ihan juuri näillä sanoilla olette viimepäivinä puhuneet Bojanista. Mikä minusta ei ole ollut reilua.
Tarotar aikoi tehdä luennan tänään myöhään illalla jos ehtii, jos K vapailla olisi enemmän ns auki, mutta tuskin tänään tänne enää tänään tulee, koska kestää se kirjoittaminenkin.Anteeksi että tieto mennyt multa varmaan ohi, mutta onko luennan tarkoitus tulla siis vielä tänään?
Rohkaistun nyt myös: mut tavoittaa osoitteesta 0n4.ona.0n4(at)gmail.com (eka ja kolmas ona alkaa nollalla). En tiedä onko ketju edes loppumassa, ehkä tämä on pystyssä maailman tappiin... Joka tapauksessa olis hienoa tietää kesän 2023 kohtalotoverien vaiheista jatkossakin.Päätin nyt lopulta tehdä kaiken varalta anonyymin sähköpostiosoitteen, jos haluatte olla yhteydessä syystä tai toisesta tai palsta hajoaa käsiin. Erityisesti Enidistä ja Sipriinasta kuulisin mielelläni jos teitä kiinnostaa joskus viestiä kanssani. Voin myös välittää privaviestejä foorumilaiselta toiselle jos joku haluaa, esim. jos A täältä haluaa välittää B:lle yhteystietonsa eikä halua tehdä omia anonyymitunnuksia. Osoite on joymuffin@proton.me
Ja jotta voitte varmistaa, että olen oikea Joymuffin enkä minkään trollin salajuoni, paljastan samalla pian ilmestyvän ficcini nimen, se on "Nowhere to Run But Home".
- Joymuffin