vierailija
Mitä ihmettä itse pyörin vaihdellen molemmissa ketjuissa enkä näe noita ongelmia.Ja vaikka täällä ollaan muka niin ystävällisiä ja myötämielisiä, voi nähdä jopa piilovttlua ja joidenkin suosimista.
Mitä ihmettä itse pyörin vaihdellen molemmissa ketjuissa enkä näe noita ongelmia.Ja vaikka täällä ollaan muka niin ystävällisiä ja myötämielisiä, voi nähdä jopa piilovttlua ja joidenkin suosimista.
Jee kiva, käyn lukemassa! Tarvitsen hattaraa ja onnellisuushormonejaOh well, Mango lisäsi kuudennen kappaleen savificciin.
Lukekaa ja kommentoikaa.
Onnellinen loppu!
arvaan että olet se joka oli sitä mieltä että B juomisesta ei saisi puhua mitään, mutta kun muut olikin toista mieltä niin sinusta se on veetuilua ja suosimista...Ja vaikka täällä ollaan muka niin ystävällisiä ja myötämielisiä, voi nähdä jopa piilovttlua ja joidenkin suosimista.
🥹 Niin ihana, kiitos Mango.Oh well, Mango lisäsi kuudennen kappaleen savificciin.
Lukekaa ja kommentoikaa.
Onnellinen loppu!
Katselen tätä kuin merta katsellaan ja sielun rosot oikenee.Bojan hypistelemässä K:n kaulanauhaa
she pidän on my kaksin käsin
Fellas is it gay to fondle your boy best friend's lanyardwww.tumblr.com
Ai niin tulee tästä mieleen, että meillä pyörähti töissä tänään harvinaislaatuinen asiakas: Persoonallisesti ja tyylillä pukeutunut nuori mies! Hänellä oli hattu ja pitkä auki oleva villapaita, jossa roikkui pitkä, auki oleva vyö! Kapeat farkut. Sellaisia villatakkeja siis näkee yleensä naisilla, mutta se oli kuin kirsikka Bojanin hammastikun päässä sen miehen päällä! Tuli välittömästi Boitsu mieleen. Harmi, etten saanut kunniaa palvella häntä. Mutta piristi kumman mystisesti päivää : )Kävin töissä lounaalla ja kuljin kauppakeskuksen "aulan" halki ylemmässä kerroksessa ja vilkaisin alemmas. Näytti kuin Bojan olisi istunut siellä kerrosta alempana sain oltua menemättä tarkistamaan.
Mango
Kiitos, kiitos ihana oli ! Mutta toivottavasti ei kuitenkaan loppu?Oh well, Mango lisäsi kuudennen kappaleen savificciin.
Lukekaa ja kommentoikaa.
Onnellinen loppu!
Mullakin ja se vähän häiritsee. Tai ei se biisi kun en muista, miten se menee, mutta tulee vähän niin kuin Pavlovin koiralla mieleen: Joker Outin keikka alkaa, ai, ei alakaan.Rupee aina soimaan Katrina päässä ku näkee sun allekirjotuksen
Mullekin kyllä tulee sellaiset juopoksi leimaamisen tunnelmat. Tosin kaipa se sitten joi liikaa, jos tiputus nyt esim johtui nestehukasta. Mutta so what?Mun mielest on ihan ok todeta että usein on nähty videoilla B juomassa ja käytös vaikuttaa känniseltä. Ei siinä loukata ketään tai tehdä diagnooseja.
Olen pahoillani, mutta muistuttaa tarpeeksi omaa nimeäni, siksi valikoitui nimimerkiksi Lisäksi pidän siitä biisistä todella paljon.Mullakin ja se vähän häiritsee. Tai ei se biisi kun en muista, miten se menee, mutta tulee vähän niin kuin Pavlovin koiralla mieleen: Joker Outin keikka alkaa, ai, ei alakaan.
Ja joo, 3 vokaalia sanassa aasi
Milloin tää tilanne oli..? pvm? Second reheasal, minkä harjoitus finaalinko? Vai semien? Sulan tolle eleelle nyt ihan liikaa… ja mietin että siis miten pitkällä B:n tunteet ovat tuossa olleet 🫠Bojan hypistelemässä K:n kaulanauhaa
she pidän on my kaksin käsin
Fellas is it gay to fondle your boy best friend's lanyardwww.tumblr.com
Joo, hyväksytään kun kerran liittyy omaan nimeesi : ) Toivoinkin, et ois se syynä! Ymmärrän : ) Ihan hyvä nikki : )Olen pahoillani, mutta muistuttaa tarpeeksi omaa nimeäni, siksi valikoitui nimimerkiksi Lisäksi pidän siitä biisistä todella paljon.
Mitä hyötyä tästä huolehtimisesta on? Minua se ärsyttää, että no tee asialke sit saatana jotain!!!!!! Ai niin, et voi. Että mites me (tai sä) sitten asiassa edettäis?Me taidetaan olla vähän herkkiä monessa suhteessa täällä. Mutta se, että keskustelee että julkisissa videoissa on näkynyt paljon juhlimista juomineen ja miettii, että meneekö hiukan liian lujaa, ei mielestäni ole mitään diagnoosien antamista. Ihan samalla tavalla voisin olla huolissani oman läheisen, tutun, työkaverin tai vaikka omasta tilanteesta. Tai kun jossain vaiheessa olin (ja olen edelleen) huolissani kun Käärijän keikkakalenteri on ihan tupaten täynnä, että ehtiikö palautua. Kummankin osalta asiat voivat olla ihan hyvin, B jaksaa juhlia ja keikkailla, J ajella pitkin maakuntia ja keikkailla.
Molempien ruusujen osalta voi todeta, että vaikka ovat nuoria ja vetreitä miehiä toteuttamassa unelmiaan, niin joskus se seinä voi tulla vastaan. Nuorilla usein se seinä tuntuu tulevan äkkiä arvaamatta vastaan. Näin vanhempana ihmisenä sitä tunnistaa ehkä jo paremmin, että tämä ei nyt ole kestävää mutta nuorena paahtaa vaan eteenpäin kunnes vaan voimat loppuvat.
Enid