Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joker Outin Crewn Instagramissa on tänään lisätty kaksi kertaa video, jossa crewta esiteltiin mutta molemmilla kerroilla poistettu. Erikoista vai onkohan siinä joku tekijänoikeus kun Carpe Diem soi taustalla?
 
vierailija
Tuli muuten mieleen, että jos haluaa tukea JO niin voitaisi kaikki tilata heiltä jotain merchiä? Voisi tukea heitä sekä henkisesti että rahallisesti, ei tarvitsisi lähettää heille korttia tai kirjettä ja saisi jotain heistä itselleen?

Mango
 
vierailija
Onko perjantain keikka peruttu sään takia vai muusta syystä? Säästä puhuttiin mutta festareita ei käsittääkseni ole kuitenkaan peruttu vaikka Jokereiden esiintyminen onkin peruttu.
 
vierailija
Kävin töissä lounaalla ja kuljin kauppakeskuksen "aulan" halki ylemmässä kerroksessa ja vilkaisin alemmas. Näytti kuin Bojan olisi istunut siellä kerrosta alempana sain oltua menemättä tarkistamaan.

Mango
Ai niin tulee tästä mieleen, että meillä pyörähti töissä tänään harvinaislaatuinen asiakas: Persoonallisesti ja tyylillä pukeutunut nuori mies! Hänellä oli hattu ja pitkä auki oleva villapaita, jossa roikkui pitkä, auki oleva vyö! Kapeat farkut. Sellaisia villatakkeja siis näkee yleensä naisilla, mutta se oli kuin kirsikka Bojanin hammastikun päässä sen miehen päällä! Tuli välittömästi Boitsu mieleen. Harmi, etten saanut kunniaa palvella häntä. Mutta piristi kumman mystisesti päivää : )
Ja siis en yleensä ole mikään pukeutumisnatsi, ihmiset saavat minun puolestani pukeutua miten heitä huvittaa! Harmi kun en taatusti löytäisi samanlaista kuvaakaan mistään osoittaakseni, mitä tarkoitan. Hän vaan erottautui positiivisesti, tyylillisesti sopisi täysin Jokeri-bändiin, niin ihastuin hänen lookiinsa.
 
vierailija
Awww, ihana luku, Mango! 💕 Kovasti jo ootan jatkoa heidän tarinalleen kurssin jälkeen. Tässä laivassa on ollut sen verran paljon draamaa, että ei haittaa, jos tässä tarinassa ristiriidat on minimissä 😄

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Kiitos suloisesta tarinasta Mango 🥭❤ ajatukset menivät jännästi tuttuun opiston kuvataideluokkaan, jossa olen joskus yrittänyt saada jotain savesta aikaan. Selvisi sekin että eihän siitä suurta menestystä voinut tulla, kun opena ei ollut kuumaa slovenialaista 🤭❤

T. 🌙💜
 
vierailija
Me taidetaan olla vähän herkkiä monessa suhteessa täällä. Mutta se, että keskustelee että julkisissa videoissa on näkynyt paljon juhlimista juomineen ja miettii, että meneekö hiukan liian lujaa, ei mielestäni ole mitään diagnoosien antamista. Ihan samalla tavalla voisin olla huolissani oman läheisen, tutun, työkaverin tai vaikka omasta tilanteesta. Tai kun jossain vaiheessa olin (ja olen edelleen) huolissani kun Käärijän keikkakalenteri on ihan tupaten täynnä, että ehtiikö palautua. Kummankin osalta asiat voivat olla ihan hyvin, B jaksaa juhlia ja keikkailla, J ajella pitkin maakuntia ja keikkailla.

Molempien ruusujen osalta voi todeta, että vaikka ovat nuoria ja vetreitä miehiä toteuttamassa unelmiaan, niin joskus se seinä voi tulla vastaan. Nuorilla usein se seinä tuntuu tulevan äkkiä arvaamatta vastaan. Näin vanhempana ihmisenä sitä tunnistaa ehkä jo paremmin, että tämä ei nyt ole kestävää mutta nuorena paahtaa vaan eteenpäin kunnes vaan voimat loppuvat.

Enid
Mitä hyötyä tästä huolehtimisesta on? Minua se ärsyttää, että no tee asialke sit saatana jotain!!!!!! Ai niin, et voi. Että mites me (tai sä) sitten asiassa edettäis?
 

Yhteistyössä