Sain isoa kalua enkä muuta enää halua

• Viestiketjun aloittaja Ei enää nysää...
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No älä sitten tule yleistämään, että kalun koko EI ole merkittävä, jos se kerran sitä on.
Mieluummin saa kasakaupalla mielihyvää, halua ja himoa, ooooikein järeän peniksen muodossa. Jos toinen vaihtoehto on saada sitä sormilla, suulla ja dildoilla.
Edelleen korostan, että olen siinä mielessä kaikkiruokainen ja pienikin kalu käy)
Siltikään en yritä tehdä seksistä mitää aivojumppaa, vaan ihanaa tyydytystä.

vierailija
Itse olen varattu mies isolla varustuksella. Oikeasti päältä mitattuna 19cm ja paksuus 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen. Käsittääkesi sadasta miehestä noin parilla voi olla. Olen 180cm hyväkroppainen sixpäkkinen siis komeaksikin kehuttu mies. Naimisissa jo kauan uskollisesti. Kova halu ois nyt tullut kokeilla mitä voisin kokemuksella ja koollani vieraalle naiselle tuottaa..
Jos joku nainen lukee tän ja miettii halua kokeilla oikeasti "isoa" niin voidaanko siitä jutella. Laita silloin viesti spostiin, helmi.7 (ät) meiliboxi.fi.
Tota noin, ihan ok pituus, mutta ei vielä kovin vaikuttava ja halkaisija melko vaatimaton, toki enemmän kuin keskivertokalu. Tuskin noilla mitoilla vielä läänin sonniksi pääsee.

vierailija
Ja ajattelinpa vielä lisätä sen verran, että itse uskon 17-18cm olevan justiin passeli pituus, ja tämä perustuu täysin omiin havaintoihin. Oon ite tullu 15-16senttisestä 17-18 senttiseen, ja ympärysmittaa on nyt 13,3cm. Kaikki kumppanit on ollu tosi tyytyväisiä, ja vaan yhelle oon ollu liian iso,.. joka seki oli aika erikoistga, ku se muija oli itse mua isompi ;D Saatiin seki pano kuitenki onnistuun, mutta piti ajella tosi varovasti. Sille olis varmaan ollu joku 12-13 senttinen paras, ja selkeesti ohuempi ku mulla. Nyt ei kuitenkaan kärsi enää painaa kaikiasta asennoista enää pohjaan saakka. Ehkä noin puolet voi ottaa tuon kokosen kokonaan sisään. Sanosin vielä että ennen pumppailua noin puolet muijista oli täysin tyytyväisiä seksiin mun kans. nyt joku 90%. Turha sitte sanua että et vaan osannu, ku osasin ihan varmasti. Luulin kyllä sillon, että olin oikea casanova, mutta kyllä te itse huomaatte eron sitte ku muija on oikeasti aivan himoissaan siihen sun makkaraan, ja sävelet on sen mukasia. Kaikista parasta on se kullin ihailu ja ne kehut ku ne näkee sen juhlakunnossa. Voisitte yrittää kahua niitä pienempiäki, niin saisitte varmasti mieheen uutta intoa. Multa kyllä heruu sympatiat pienikokosille, ku en tosiaan ollu itekkään mikään kovin iso alkujaan, ja jouduin itsetuntoongelmista kärsimään. Mutta te kaikki pystytte tekemään saman ku minäki, eli kasvattakaa siitä nakista vaikka HK:n blöö. Ette varmasti tule katumaan....tai ehkä tuo blöö on jo liian iso, en oo mitannu ;D
Se on juuri näin, että kaikkein parasta on se naisten mainitsema ihailu tai että ylipäätään sanovat, että sulla on iso. tms... Ole siitä onnellisessa asemassa, että suurin osa naisista on sen rakastelessa sanonut. Viimeisimmästä viidestä (kaikki suomalaisia) on neljä jotain siitä sanonut ja aina se tuntuu hyvältä. Kauan sitten nuorempana jouduin käymään myös maksullisista ja myös ne siitä mainitsiva: eräs venäläinen nainen sanoi, että olet laiha mies, mutta sulla on iso, näytti mittaa käsillä ja ihmetteli kovasti (oli selvästi tottunut pienempiin), italialainen nainen kehui kaikkein eleganteimmin eikä antanut työntää kovin syvälle...

Olen ollut yli kymmenen vuotta miehen kanssa, jonka kalu on jotain 15cm luokkaa sesoessaan. No, onneksi se on ihan hyvän paksuinen. Olen ollut seksiimme tähän asti melko tyytyväinen ja olen ajatellut, että ei sillä pituudella ole mitään väliä. Mieheni kun on muuten taitava ja huomioiva sängyssä.

Jännityksen ja vaihtelun halussa olen pienen ajan sisällä ollut neljän vieraan miehen sängyssä ja kaikilla noilla on ollut isompi, kuin miehelläni. 18cm oli noista "lyhin" ja 23cm pisin. Ja täytyy sanoa, että kaikki tuntui selvästi paremmalle kuin mieheni kulli. Ja varsinkin se 23cm ja vielä paksuuttakin löytyi niin voi aaah..! Mahtava tunne, kuinka se täytti tiukan tavarani ääriään myöten ja oikein venytti sitä ja kun mies vielä osasi käyttää sitä.

En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!
Minä Sain äitienpäivänä dildon lahjaksi lahjaksi mutta en saanut käyttöohjetta siihen.
Kysyin mieheltäni haluaako hän dildon perseeseen mutta ei halunnut.

Se on jumalaton dildo.
Kertokaa mitä tuolla voi tehdä?

Pituutta on 29cm ja halkaisija on 96mm

vierailija
Festareilla tai niiden jatkoilla sain joka päivä eri munaa, nyt sain uudelleen sitä mikä yllätti kooltaan, en mitannut tietenkään mutta koko oli käsittämätön ja täytti minut kokonaan! Minulla on ylsi iso hiuslakkapullo joka on saman kokoinen. En tiennyt että pilluni on niin syvä ja voisin nauttia noin isosta.

Mittasin tänään sen kalun kun sain taas sitä, 31 senttiä pitkä ja 7-8 senttiä halkaisija. Miten minun pillu on niin iso 😱
Aitoa tuollaista olisi kiva kokeilla.
Itse sain mieheni työmatkalta äitienpäiväksi jätti dildon.
Miten tälläistä voi käyttää?
Pelkän liukkarin avulla een saanut sitä sisään, ehkä jännitin niin paikat eivät rentoutuneet.
Pitäisi kokeilla kunnon orgasmin jälkeen niin että toinen yrittää saada dildon sisääni.
Pituus 29cm ja halkaisija 96mm

vierailija
kerran saanut isoa ja se riitto
miehellä oli tosi kookas kalu
sormeni ei riittänyt sen ympärille, eli tosi paksu
mutta seksi oli yhtä turkaa ja olin verillä sen jälkeen
eli ei enään ikinä isoa kalua

kerran saanut isoa ja se riitto
miehellä oli tosi kookas kalu
sormeni ei riittänyt sen ympärille, eli tosi paksu
mutta seksi oli yhtä turkaa ja olin verillä sen jälkeen
eli ei enään ikinä isoa kalua
Oliko tottumaton mies. Minulla oli kerran mies joka sormetti ja nuoli minulle ensimmäisen orgasmin jonka jälkeen reilusti liykkaria ja ajan kanssa pikkuhiljaa kalua sisään.
Kun paikkani oli rentoutuneet niin hän alkoi naimaan.
Onnistuttiin eikä hajonneet paikat

vierailija
Mulla kävi kans kerran noin erään naisen kanssa. Itse en ajatellut sen olevan edes mitenkään iso. Vaikka noin 5 eri naista sanoi että komea, ja isokin vielä. Tuota on saatava yms.
Mutta joo siinä kävi niin että verille meni. Ja lopetettiin siihen : Kiva oli aamulla herätä ja miettiä et miten meni niinku omasta mielestä???

Olen ollut yli kymmenen vuotta miehen kanssa, jonka kalu on jotain 15cm luokkaa sesoessaan. No, onneksi se on ihan hyvän paksuinen. Olen ollut seksiimme tähän asti melko tyytyväinen ja olen ajatellut, että ei sillä pituudella ole mitään väliä. Mieheni kun on muuten taitava ja huomioiva sängyssä.

Jännityksen ja vaihtelun halussa olen pienen ajan sisällä ollut neljän vieraan miehen sängyssä ja kaikilla noilla on ollut isompi, kuin miehelläni. 18cm oli noista "lyhin" ja 23cm pisin. Ja täytyy sanoa, että kaikki tuntui selvästi paremmalle kuin mieheni kulli. Ja varsinkin se 23cm ja vielä paksuuttakin löytyi niin voi aaah..! Mahtava tunne, kuinka se täytti tiukan tavarani ääriään myöten ja oikein venytti sitä ja kun mies vielä osasi käyttää sitä.

En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!
26cm silloin suostuisin minäkin heti.

vierailija
Ei helv. Naisten mitat on kyl onneksi vähän plussalla parempi meille miehillekkin.
Minä haluaisin naisen jolla on vähintään 5cm nännit kun nöpöttää. Vähän ois sexyt

Ei helv. Naisten mitat on kyl onneksi vähän plussalla parempi meille miehillekkin.
Minä haluaisin naisen jolla on vähintään 5cm nännit kun nöpöttää. Vähän ois sexyt
Minulla on isot nännit joita miehet tykkää imeä mutta ei nekään ole kuin 15mm ja hävettää kun nököttää niin selvästi.
Varsinkin vieraat miehet jää katsomaan rintojani ja silloin nököttää tosi isoina.

vierailija
Uudella miesystävälläni on isompi kuin mitä olen koskaan aiemmin kolmikymppisen naisenelämäni aikana kokeillut, vaikka monta miestä olen intiimeissä merkeissä päässyt testaamaan. Mies on itse ihan tavallisen kokoinen, eikä millään tavalla tuonut ennen seksiä esiin hänen kokoluokkaansa. Oli niiiin kiihottava yllätys, että sain tapojeni vastisesti jo ensimmäisellä yhteisellä seksikerralla orgasmin yhdynnässä. Oli aivan mieletön tunne saada sisään ja suudella paksua, isoterskaista penistä..pakko myöntää, että tuo koko aikaansai ehkä enemmän mielenkiintoa miestä kohtaan kuin muutoin olisi ollut. Pinnallista tai ei, mutta kyllä se niin hyvä puoli tuossa miehessä on, että en ihan heti mene vaihtamaan! Eikä todellakaan ole mikään tumpelo käsittelemään naista, onneksi on pitemmistä suhteista kokemusta ja muutenkin niin huomaavainen, että tunnen itseni onnentytöksi Huh, on ihan piirtynyt verkkokalvoille tuon peniksen kuva, alkaa heti kiihottamaan kun muistelen. Miehen kaverit minulle jo ennen ensikertaa asiasta vitsailivat, mutten oikein ymmärtänyt mistä he puhuivat ennen kuin näin. Toivottavasti mies pysyy elämässäni ainakin jonkin aikaa..

vierailija
Kyllä tää koko asia on sellainen että ennen kuin koin valtavan kokoista (ehkä 30 senttiä ja vähän päälle pituus ja ehkä 8-9 senttiä halkaisija. Vauhtiin päästiin vasta puolentunnin hitaalla rakastelulla ja kolmannen tunnin kohdalla nussimme kuin eläimet, se kaikki oli liikaa liian hyvää, nyt pitäisi yrittää jatkaa mieheni kanssa ??? Hänet koin Banjulissa, sain sitä ihanaa vehjettä joka päivä useitakin kertoja, 3 viikko olin Gambiassa ja sain elämäni ihaninta seksiä jota en voinut kuvitella olevan edes olemassa, toki oli siinä muutakin kuin vain se koko Uskomaton kestävyys ja komea musta mies. Maksullinen hän toki oli…

vierailija
Kyllä tää koko asia on sellainen että ennen kuin koin valtavan kokoista (ehkä 30 senttiä ja vähän päälle pituus ja ehkä 8-9 senttiä halkaisija. Vauhtiin päästiin vasta puolentunnin hitaalla rakastelulla ja kolmannen tunnin kohdalla nussimme kuin eläimet, se kaikki oli liikaa liian hyvää, nyt pitäisi yrittää jatkaa mieheni kanssa ??? Hänet koin Banjulissa, sain sitä ihanaa vehjettä joka päivä useitakin kertoja, 3 viikko olin Gambiassa ja sain elämäni ihaninta seksiä jota en voinut kuvitella olevan edes olemassa, toki oli siinä muutakin kuin vain se koko Uskomaton kestävyys ja komea musta mies. Maksullinen hän toki oli…
Ei ne oo Gambialaisia, ne on Nigeriasta Kaikki mies huorat tulee Gambiaan muualta, alle 22 senttisellä ei pärjää, pitää olla minimi 26 senttinen ja todella paksu

vierailija
Tämä on niin totta, mutta kaikilla miehillä ei ole mahdollisuutta pyhittää elämäänsä peniksen kehittämiseen, koska jonkun pitää naisetkin elättää.

Yhteistyössä