Ja ajattelinpa vielä lisätä sen verran, että itse uskon 17-18cm olevan justiin passeli pituus, ja tämä perustuu täysin omiin havaintoihin. Oon ite tullu 15-16senttisestä 17-18 senttiseen, ja ympärysmittaa on nyt 13,3cm. Kaikki kumppanit on ollu tosi tyytyväisiä, ja vaan yhelle oon ollu liian iso,.. joka seki oli aika erikoistga, ku se muija oli itse mua isompi ;D Saatiin seki pano kuitenki onnistuun, mutta piti ajella tosi varovasti. Sille olis varmaan ollu joku 12-13 senttinen paras, ja selkeesti ohuempi ku mulla. Nyt ei kuitenkaan kärsi enää painaa kaikiasta asennoista enää pohjaan saakka. Ehkä noin puolet voi ottaa tuon kokosen kokonaan sisään. Sanosin vielä että ennen pumppailua noin puolet muijista oli täysin tyytyväisiä seksiin mun kans. nyt joku 90%. Turha sitte sanua että et vaan osannu, ku osasin ihan varmasti. Luulin kyllä sillon, että olin oikea casanova, mutta kyllä te itse huomaatte eron sitte ku muija on oikeasti aivan himoissaan siihen sun makkaraan, ja sävelet on sen mukasia. Kaikista parasta on se kullin ihailu ja ne kehut ku ne näkee sen juhlakunnossa. Voisitte yrittää kahua niitä pienempiäki, niin saisitte varmasti mieheen uutta intoa. Multa kyllä heruu sympatiat pienikokosille, ku en tosiaan ollu itekkään mikään kovin iso alkujaan, ja jouduin itsetuntoongelmista kärsimään. Mutta te kaikki pystytte tekemään saman ku minäki, eli kasvattakaa siitä nakista vaikka HK:n blöö. Ette varmasti tule katumaan....tai ehkä tuo blöö on jo liian iso, en oo mitannu ;D