Varjotar
Nää isot kalut ja senttien palvonta on kyllä niin täyttä Bullshittiä!! Viingutaa ison perää vaikka sellainen on kaikkea muuta ku mukava tai ihailtava.
Osuit naulan kantaan.Alkuperäinen kirjoittaja miesh34:Samahan se on tiukan pimpin kanssa, turha väittää ettei olisi väliä. Normaali/synnyttänyt ja treenaamaton (90 % naisista) ei vaan ole sama asia. Ja iällä ei ole mitään tämän kanssa tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja THTI:Kun kalu on pieni, muuttuvat monet asiat hankaliksi ja vaativat erityistä keskittymistä ja silloinkaan ei tyydytys ole samaa luokkaa, kuin suuren peniksen levittäessä tietään syvemmälle ja syvemmälle, ahhh!
Niin, paitsi että näitä asioita ei voi yleistää. Jotkut pitää isosta kalusta, toisille naisille se sattuu. Pääasia kai, että saa tyydytyksen oman partenerin kalusta/sormista/suusta/tai vaikka sauvasta?Alkuperäinen kirjoittaja THTI:Osuit naulan kantaan.Alkuperäinen kirjoittaja miesh34:Samahan se on tiukan pimpin kanssa, turha väittää ettei olisi väliä. Normaali/synnyttänyt ja treenaamaton (90 % naisista) ei vaan ole sama asia. Ja iällä ei ole mitään tämän kanssa tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja THTI:Kun kalu on pieni, muuttuvat monet asiat hankaliksi ja vaativat erityistä keskittymistä ja silloinkaan ei tyydytys ole samaa luokkaa, kuin suuren peniksen levittäessä tietään syvemmälle ja syvemmälle, ahhh!
Ei voi sanoa, että pimpin koko ei korreloi seksuaalista tyydystä, eikö niin ?
Ottaisin tähän vielä samaan syssyyn tissit. Oma käsitykseni ( isorintaisena) on se, että tissien koko korreloi, ainakin jonkun verran seksuaalista tyydytystä.
No älä sitten tule yleistämään, että kalun koko EI ole merkittävä, jos se kerran sitä on.Alkuperäinen kirjoittaja eräs peräs:"sattuu aivan hirveästi nauttimaan siitä yhdynnästä ja pippelistä puppelissa ?
Pitääkö silti peräksen opein hylätä lihan nautinto ja keskittyä "panemaan" aivoja ?"
Joo, kyllä kannattaa keskittyä panemaan aivoillaan ja mielellään vastapuolen aivoja.
Vai missä sinulla ne kaikki mielihyvän tunteet, mielikuvat, halut ja himot joita rakasteluun tarvitaan oikein muodostuvat?
Iso kalukin on lähinnä kiihoittava visuaalinen ärsyke AIVOILLEMME ja joka herättää sitten meissä erilaisia tunnetiloja.
Kokemusta sinällään ei välttämättä sinulla ole enempää - ensimmäisessä suhteessani monipuolista ja vilkasta seksielämää kesti 15 vuotta ja nykyisessä suhteessani vielä monipuolisempaa ja vilkkaampaa seksielämää on kestänyt 10 vuotta, eli 25 vuotta on seksistä kyllä kokemusta : ) Kumppaneita sen sijaan ei ole ollut kuin nämä kaksi : )Vähän suurempi määrä kokemusta täällä. Nuorena pikaisiakin kokeiluja eri kokoisten ja näköisten,Alkuperäinen kirjoittaja Liian vanhako tälle palstalle?:Olen ollut sängyssä kahden miehen kanssa (siis yhdynnässä)
No kai se melkoinen vonkale on, jos naiset siitä kauniisti puhuvatVeit suorastaan jalat suustani
Juuri noilla sanoin ovat useat naiset sanoneet myöskin nauttineensa kun ovat kanssani rakastelleet. Minulle itselleni on aivan sama minkä kokoinen minulla on, kunhan nainen nauttii.
Tähän kyllä pitää vielä lisätä, että eroja naisissakin on aivan valtavasti.
Voisko sanoa että meillä ihmisillä yleensä värkeissä on varaa
Varmasti homma on helpompaa reilun kokoisella, mutta pitää naistenkin muistaa, että niillä mennään mitä on annettu. Emme mekään ruikuta naisen tisseistä Seksihän ei ole pelkkää kalua.No kai se melkoinen vonkale on, jos naiset siitä kauniisti puhuvatVeit suorastaan jalat suustani
Juuri noilla sanoin ovat useat naiset sanoneet myöskin nauttineensa kun ovat kanssani rakastelleet. Minulle itselleni on aivan sama minkä kokoinen minulla on, kunhan nainen nauttii.
Tähän kyllä pitää vielä lisätä, että eroja naisissakin on aivan valtavasti.
Voisko sanoa että meillä ihmisillä yleensä värkeissä on varaa
Minä ainakaan en ilkeäsi sanoa kalua isoksi, jos ei se sitä ole.
Ja paksuus on tärkeintä. Pituuttta toki sen verran, että ei lipsu reijästä ulos kovassakaan vauhdissa.
Kehottaisin uskomaan niitä daameja, joiden kanssa puuhaat.Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:Oma elimeni on "oikeaopppimOma elimeni on "oikeaoppisesti" mitattuna se 20cm ja paksuus 6.5cm leveimmästä kohdasta. En ole täysin vakuuttunut siitä, että isompi on parempi, mutta tämä ainakin on ollut riittävä. Huonona puolena jopa se, että jos ei ole hirveän tanassa, sitä ei saa mahdutettua yksinkertaisesti edes sisään. Juuri tuo hidas max sentin hankaaminen hitaasti on parasta, mutta siihenkin sanoisin, että vasta taidon kanssa tullut se mukaan. Ensin oli aika sähläämistä ja pikainen nopea akti nopeasti ohi. Tiedän, että oma on isohko, isompiakin varmasti on, ainakin tunnetulla ekshibitionistisivulla, jossa olen jäsen. Naiset ovat kehuneet paksuutta, itse väitän taitoa suuremmaksi nautinnon tuojaksi.
Hei,Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma:Oma elimeni on "oikeaopppimOma elimeni on "oikeaoppisesti" mitattuna se 20cm ja paksuus 6.5cm leveimmästä kohdasta. En ole täysin vakuuttunut siitä, että isompi on parempi, mutta tämä ainakin on ollut riittävä. Huonona puolena jopa se, että jos ei ole hirveän tanassa, sitä ei saa mahdutettua yksinkertaisesti edes sisään. Juuri tuo hidas max sentin hankaaminen hitaasti on parasta, mutta siihenkin sanoisin, että vasta taidon kanssa tullut se mukaan. Ensin oli aika sähläämistä ja pikainen nopea akti nopeasti ohi. Tiedän, että oma on isohko, isompiakin varmasti on, ainakin tunnetulla ekshibitionistisivulla, jossa olen jäsen. Naiset ovat kehuneet paksuutta, itse väitän taitoa suuremmaksi nautinnon tuojaksi.
Aivan oikein kyllä se pillu joustaa tosi paljon tarpeen mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Voihan sitä:nettipalstoilla anonyyminä höpötellä vaikka mitä tiukkuudestaan ja pienistä paikoistaan.
Tosi paikan tullen sitä tilaa löytyy kyllä isoillekin
että yhdeksän kymmenestä naisen nimimerkillä pienuuttaan kehuvaa, paljastuisi miespuoliseksi.Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:Aivan oikein kyllä se pillu joustaa tosi paljon tarpeen mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Voihan sitä:nettipalstoilla anonyyminä höpötellä vaikka mitä tiukkuudestaan ja pienistä paikoistaan.
Ja palautuu ennalleen tiukaksi,kokemusta fistaamisesta ja sen jälkeen normaali nainti kyllä ne pillun lihakset puristaa kaluakin.
En ole vielä kuullut tilanteesta, jossa normaali kalu (alle 20 cm) ei olisi riittänyt naisen tyydyttämiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Veikkaampa:että yhdeksän kymmenestä naisen nimimerkillä pienuuttaan kehuvaa, paljastuisi miespuoliseksi.Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:Aivan oikein kyllä se pillu joustaa tosi paljon tarpeen mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Voihan sitä:nettipalstoilla anonyyminä höpötellä vaikka mitä tiukkuudestaan ja pienistä paikoistaan.
Ja palautuu ennalleen tiukaksi,kokemusta fistaamisesta ja sen jälkeen normaali nainti kyllä ne pillun lihakset puristaa kaluakin.
Pikkumunaansa pettyneet kirjoittelee siitä, miten 15 senttinen on jo melkein liian iso, näin tiukalle jne jne.
Todettakoon se nyt kerran vielä, että sillä on mentävä, minkä on saanut. Viistoistasenttinen on jo "ihan" kiva. Varsinkin jos varteen on tullut reilusti lihasta