Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se mahdollinen livemiitti vois olla silleen vaan mahdollisimman kevyt ja matalalla kynnyksellä, että ei mitään suuria suunnitelmia, vaan joku helppo paikka vaan, jossa nähtäis kahvittelun tai muiden juomien merkeissä? Silleen rennolla otteella ja löysin rantein, ei mitään suurisuuntaista järjestelyä, ellei sitten satu löytymään ihmisiä, jotka tykkää järkkäillä juttuja enemmänkin.
Tästä tuli yhtäkkiä mieleen vanhat ajat (yli 20 v sitten), kun irccasin ja järjestettiin miittejä irccaajien kesken, eli ei oltu koskaan nähty muuten, kirjoiteltu vaan ircissä. Ne miitit oli mukavia, vaikka tosiaan oon lähtökohtaisesti introvertti ja tollaset tilanteet hieman jännittääkin etukäteen.
 
vierailija
En asu pääkaupunkiseudulla, joten tapaaminen hieman vaikeaa. Ja tuo zoom ei kans ole oikein mun juttu, vaikka tämän matkan aikana olen taipunut kyllä vaikka ja mihin 😅 Mutta palstailua tällain anonyymina jatkan mielelläni ❤
 
vierailija
Mäkin kannan korteni kekoon. 😊 Jostain syystä zoom-puhelu, tai puhelut ylipäätään, on mulle aivan karmea nounou. Välttelen niitä muutenkin. Varmaan se johtuu ihan vaan siitä, että pohjimmiltani olen introvertti, vaikka moni ystävä onkin tätä väitettäni ihmetellyt. Mutta livenä voisin kyllä kuvitella tapaavani, vaikka varmaan hetken jännittäisikin. Oli se sitten kevyesti kaffella tai ennen keikkaa. Asun pk-seudulla, mutta tulossa myös Turkuun. (Aikooko joku muuten ajaa tältä Turkuun ees taas?)

Musta on jollain tapaa tosi liikuttavaa, kuinka visusti me täällä suojellaan yksityisyyttämme. Koska eihän itse asiassa ole mitään hävettävää, eikä varsinkaan meidän porukan kesken. Ehkä se kertoo siitä, että tämä on monella mennyt syvälle tunteisiin, ja ulottuu paljon muuhunkin kuin B&K -suhteeseen? Ja tietysti mitä enemmän paljastaa anonyymisti, niin sitä haavoittuvaisempi on sitten kun ollaankin omilla nimillä. Jos ollaan. ❤

Niin ja olen taas se toistaiseksi nimimerkitön nelikymppinen äiti-ihminen, yksi heistä
 
vierailija
Minä suojelen yksityisyyttäni siksi, että en ole ihan perus-nobody, en missään nimessä julkkiskaan, mutta valitettavasti ihminen jonka postailusta tälle palstalle voisi hyvinkin tulla vittuilua Jodeliin tai Ylilaudalle.
 
vierailija
Tunnustan, että nyt tuli itku kun tän katsoin, ihana! Ja juuri niin kuin tuossa edellinen kirjoitti, että se ihastuksen kutkuttava tunne mikä Bojanista huokuu saa perhoset lentelemään ihanasti omassakin vatsassa. En ihmettele jos B (ja J) kaipailevat ”vanhoja hyviä aikoja” ja euroviisukuplaa, kun mekin täällä kaivataan sitä niin paljon!

Tuohon miitinkiin niin sama juttu mulla että introverttinä kommunikointi on helpointa näin anonyyminä tekstin välityksellä ja siitä seuraava olisi livetapaaminen niin hassulta kun se kuulostaakin. Teams/Zoom on itselle se työn kautta tullut pakollinen (vaikkakin kätevä) paha.

t. aikuislarppiexhetero pitäisköhän sitä keksiä jo joku oikea nimimerkki.
Istun autossa ja niiskutan minäkin, kun katsoin tuon videon, aivan ihana. Nuo ilmeet, yhteys, eih... En pääse ikinä tästä. I'll go down with this ship...

🌙💜
 
Minä myös yksityisyyttäni monestakin syystä suojeleva 🙈 Mutta teidän puutarhurien kanssa kun ollaan samassa veneessä, niin teitä voisin hyvin tavata livenä tai etänä. En kuitenkaan asu itse PKS ja ensi vklp olen matkalla, niin en etäile. Mutta minun mielestä sellaiset spontaanit avaumat on kivoja, ja osallistuu kuka haluaa ja pääsee milloinkin ja missäkin ☺

Reko surettaa myös mua, tykkään hänestä. Ja olisi ollut ihana nähdä häntä vaikka vilaukselta Suomessa. Varmasti JO pojille ollut tärkeä henkilö, joka jakanut viisumatkan ym. Vaikeita tilanteita. Kuitenkin uskon, työtehtävät ja työpaikat voi vaihtua ja siitä huolimatta ihmissuhteet ja ystävyys jatkua ❤
 
vierailija
Minä myös yksityisyyttäni monestakin syystä suojeleva Mutta teidän puutarhurien kanssa kun ollaan samassa veneessä, niin teitä voisin hyvin tavata livenä tai etänä. En kuitenkaan asu itse PKS ja ensi vklp olen matkalla, niin en etäile. Mutta minun mielestä sellaiset spontaanit avaumat on kivoja, ja osallistuu kuka haluaa ja pääsee milloinkin ja missäkin

Reko surettaa myös mua, tykkään hänestä. Ja olisi ollut ihana nähdä häntä vaikka vilaukselta Suomessa. Varmasti JO pojille ollut tärkeä henkilö, joka jakanut viisumatkan ym. Vaikeita tilanteita. Kuitenkin uskon, työtehtävät ja työpaikat voi vaihtua ja siitä huolimatta ihmissuhteet ja ystävyys jatkua
Voih, totta! Nyt vasta omaankin tajuntaani iski, että Suomen keikoilla ei Rekoa nähdä. 😕 Ihan ottamatta kantaa viimeaikaisiin tapahtumiin niin myös minä pidin ja pidän edelleen Rekosta ja hänen (huonosta) huumorista ja olen ikuisesti kiitollinen hänelle kaikesta siitä matskusta mitä ollaan B&Ksta saatu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Voih, totta! Nyt vasta omaankin tajuntaani iski, että Suomen keikoilla ei Rekoa nähdä. Ihan ottamatta kantaa viimeaikaisiin tapahtumiin niin myös minä pidin ja pidän edelleen Rekosta ja hänen (huonosta) huumorista ja olen ikuisesti kiitollinen hänelle kaikesta siitä matskusta mitä ollaan B&Ksta saatu.
Sama. Olen ikuisesti kiitollinen joka ainoasta videoklipistä, jonka julkaisi. Tai tarkemmin ajatellen, jos johonkin on syyllinen, niin siihen, että olen uponnut niin syvälle tähän shippaukseen. Siitä joutukoon syytteeseen 🧐
Nyt suren sitä, ettei niitä lippuja Tampereelle näytä vaan ilmaantuvan. JO:n kuuntelu ei totisesti auta asiaa 😭
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Eiköhän lippuja vapaudu paljon enemmän lähempänä H-hetkeä. Esim. ihmiset tulevat kipeäksi sun muuta tai tulee välttämätön työkeikka yms, siihen on vielä pari kuukautta ja harva este on vielä tiedossa.
 
vierailija
Nyt on varmaan hyvä hetki kirjoittaa ensimmäistä kertaa nimimerkin kanssa. Luin eilen parin päivän viiveen takaa täällä käytyä keskustelua, jossa pohditte johonkin yksityisemmälle alustalle siirtymistä ja säikähdin siinä kohtaa ihan tosissani, että tässä täytyy nyt varmaan viimein kammeta itsensä laivan salamatkustajasta ylemmälle kannelle ja alkaa ujona nykiä muita matkustajia hihoista. Varsinkin nyt kun fandomissa tapahtuu ikäviä asioita, tuntui ihan kestämättömältä se ajatus, että jäisikin yksin tämän asian kanssa. Vaikka en ole paljoa kommentoinut täällä, tästä keskustelusta on tullut minullekin todella tärkeä ja monet teistä tuntuvat jotenkin tutuilta ihmisiltä.

Nyt sitten vielä tänään keskusteluun on tullut taas näitä henkisiä pohdintoja ja avautumisia, ja sekin vahvisti itselleni sitä, että nyt täytyy avata omaakin suuta enemmän. Itselläni on todella vahvasti ihan sama tunne, että jotain mystistä, jotain universumin värähtelyjä tai muuta henkimaailman juttuja tässä TÄYTYY olla. Itsellä on myös useampia kokemuksia siitä, että tähän shippaukseen linkittyy omassa elämässä todella oudosti monenlaisia asioita, ja on ollut kaikenlaisia outoja yhteensattumia. Lisäksi itselläni on osittain tämän myötä pitkästä aikaa ollut olo, että jokin henkinen kanava on auki. Niin että jos joskus järjestetään joku henkisten shippaajien noitapiirikokoontuminen, niin I'm in!

Nuo Tarottaren tulkinnat ovat ihan uskomattomia! Käytän itsekin tarotkortteja jonkun verran, en tosin selvästikään ole läheskään yhtä pitkällä kuin sinä Tarotar. Itse en myöskään aiemmin olisi uskonut siihen, että sellaisesta ihmisestä voisi tehdä tulkintaa johon ei ole henkilökohtaista kontaktia, ja tunnen ristiriitaa tämän asian kanssa edelleen. MUTTA nuo tulkinnat ovat keskenään niin koherentteja että kylmät väreet menee, ja siihen vielä kaikki samojen korttien toistumiset yms...

Olisi paljonkin sanottavaa, mutta ehkä jatkossa lisää.

Stella
Taidan minäkin nyt astua Stellan jalanjäljissä esiin täältä kärpäsen tähystyspaikalta katossa.

Seuraan palstaa aktiivisesti, saan täältä tarttumapintaa omalle K & B -fiksaatiolleni. En ole kirjoitellut, ainoastaan käynyt lukemassa pohdintojanne, joista saan uusia näkökulmia sekä vahvistusta ruusujen välillä ja laivan ympärillä velloviin aiheisiin. Twitterin (X:n) teinidraama ei kiinnosta, niin täällä tuntuu olevan melkolailla samanhenkisiä pohdiskelijoita kuin itsekin olen.

Olen keinunut aalloilla keväästä alkaen, kun preparty-sisältöä alkoi valumaan someen. Jäin koukkuun näiden kahden väliseen huumoriin ja kemiaan. Tavastia-viikonloppu oli viimeinen niitti, jonka jälkeen ei ollut paluuta. Aivan kuin olisin itse kokenut rakastumisen ja hullaantunut siitä tunteesta.

Henkinen puoli ja mystiikka kiehtovat myös. Olen varma, että sielunkumppanit/kaksoisliekit tässä tarinassa kohtasivat. Ihastelen myös Tarottaren tulkintoja. Ficceihin en ole vielä sukeltanut, muutamia tarinoita täällä lukenut, mutta siihen on lukeminen rajoittunut.

Edustan myös jo kypsään ikään ehtineiden asiantuntijanaisten ryhmää, joita täällä tuntuu olevan aika paljon. 😊 Olisi kyllä hauska selvittää, mikä tässä K & B -tarinassa sai niin monet saman tyyppisistä lähtökohdista tulevien ihmisten pasmat sekaisin?
Jos tänne jatkossakin innostun kirjoittelemaan, kun nyt on ensiaskel otettu, niin voisin allekirjoittaa nimimerkillä Uusikuu 🌚. En ainakaan ole tällaista nimimerkkiä nähnyt kenelläkään, niin voinen ottaa sen käyttööni?
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Kaverin puolesta (köh käh) kyselen että mikä on sovelias määrä JO keikkoja keski-ikäiselle ihmiselle jos siis sattuisi saamaan liput vaikka kaikkiin...? Nyt ei siis ole mutta jos niitä jostain tippuisi syliin lisää...
 
vierailija
Gregorin ansiosta BJ:llä on se baby seal 😭😭😭😭😭
Voi Reko ❤

Tuo video oli ihana. Minäkin kaipaan takaisin Euroviisuviikolle, paitsi että oikeastaan itse aloin vasta finaaliviikonloppuna seuraamaan BJ. Mutta se "krapula" Euroviisujen jälkeen oli hirveä. Mulla meni monta viikkoa. Nyt olen pari viikkoa kyennyt kuuntelemaan jotain muuta musiikkia kuin viisuja ja BJ. Meillä oli lapsen vanhempainvartti viisujen jälkeen ma tai ti. Sielläkin suurin osa, mitä mun suusta tuli ulos, koski Euroviisuja. Vähän hävetti jälkeenpäin 🙈

Mä en tiedä tuosta tarotista. En ole uskonut koskaan, enkä ole aiemmin luentoja lukenut mutta viimeisimmän luin ja huomaan ajattelevani että "ihanaa että B ei aio luovuttaa". Mielessäni tarot yhdistyy spiritismin ja muun vähän synkemmän noituuden kanssa yhteen, niin olen vältellyt. Mutta ilmeisesti ei kuitenkaan mistään pahoista voimista ole kyse?

Mango
 
vierailija
En ole minkää sortin asiantuntija mutta käsittääkseni tarotia voi käyttää niin hyviin kuin pahoihinki tarkotuksiin, ihan kuten mitä tahansa asioita. Taitaa riippua eniten lukijan moraalista.
 
vierailija
Sulla oli hyviä pointteja tuossa, voi olla juuri noin, että B tai molemmatkin yrittää suojella toisiaan ja omia tunteitaan ja juuri siksi yrittäneet häivyttää julkista yhteydenpitoa, mutta eivät kuitenkaan halua myöskään antaa sellaista vaikutelmaa, että välit olisivat poikki. Ja se varmasti tuntui B:sta ihanalta, miten hänet otettiin vastaan siellä Tavastian keikoilla, varmaan jäi hyvä fiilis niistä.
Mä sain itseäni vähän maadoitettua eilisen G-shokin jälkeen palaamalla J&B-perusasioihin, ja tuossa tarot-luennassa mainittu twin flame -meininki kyllä näkyy esim tällä tosi hyvällä koostevideolla, jonka mä katsoin nyt vasta ekaa kertaa, tähän on koottu melkein kaikki keskeiset hetket ja ihana taustabiisi valittu (sori jos tää on jo linkattu tänne aiemmin, tää video on 10 päivää vanha):
Käärijä and Bojan - Where it all started | Eurovision bromance - YouTube
Hahaha en ollu aiemmin nähny noita videon ihan alussa olevia pätkiä missä Bojan vilkuilee kuin hermostunu teini Jeren suuntaan kesken haastattelun :D ihanat!
 
vierailija
Kaverin puolesta (köh käh) kyselen että mikä on sovelias määrä JO keikkoja keski-ikäiselle ihmiselle jos siis sattuisi saamaan liput vaikka kaikkiin...? Nyt ei siis ole mutta jos niitä jostain tippuisi syliin lisää...
En oo ite ihan vielä keski-ikäinen, mut jotenki huvittaa se ku vielä viime kuussa aatteli et se yks Jokerien keikka riittäis ja olinkin erittäin ilonen et tokalla kerralla lippuonni suosi. Mut nyt vaan pyörii mielessä et kyl se on pakko nähä useemmin ku kerran :D Eli varmaan jossain kohtaa pakko ostaa sinne Turkuun lippu ja keksii joku majotus jostain :D
 
vierailija
Taidan minäkin nyt astua Stellan jalanjäljissä esiin täältä kärpäsen tähystyspaikalta katossa.

Seuraan palstaa aktiivisesti, saan täältä tarttumapintaa omalle K & B -fiksaatiolleni. En ole kirjoitellut, ainoastaan käynyt lukemassa pohdintojanne, joista saan uusia näkökulmia sekä vahvistusta ruusujen välillä ja laivan ympärillä velloviin aiheisiin. Twitterin (X:n) teinidraama ei kiinnosta, niin täällä tuntuu olevan melkolailla samanhenkisiä pohdiskelijoita kuin itsekin olen.

Olen keinunut aalloilla keväästä alkaen, kun preparty-sisältöä alkoi valumaan someen. Jäin koukkuun näiden kahden väliseen huumoriin ja kemiaan. Tavastia-viikonloppu oli viimeinen niitti, jonka jälkeen ei ollut paluuta. Aivan kuin olisin itse kokenut rakastumisen ja hullaantunut siitä tunteesta.

Henkinen puoli ja mystiikka kiehtovat myös. Olen varma, että sielunkumppanit/kaksoisliekit tässä tarinassa kohtasivat. Ihastelen myös Tarottaren tulkintoja. Ficceihin en ole vielä sukeltanut, muutamia tarinoita täällä lukenut, mutta siihen on lukeminen rajoittunut.

Edustan myös jo kypsään ikään ehtineiden asiantuntijanaisten ryhmää, joita täällä tuntuu olevan aika paljon. Olisi kyllä hauska selvittää, mikä tässä K & B -tarinassa sai niin monet saman tyyppisistä lähtökohdista tulevien ihmisten pasmat sekaisin?
Jos tänne jatkossakin innostun kirjoittelemaan, kun nyt on ensiaskel otettu, niin voisin allekirjoittaa nimimerkillä Uusikuu . En ainakaan ole tällaista nimimerkkiä nähnyt kenelläkään, niin voinen ottaa sen käyttööni?
Voi hyvänen aika, kuinka paljon meitä samanlaisilla taustoilla olevia täällä kaninkolossa oikein pyöriikään 🙀! Ja tällä palstallahan ovat vain ne, jotka ovat tänne sattumalta eksyneet. Tuolla maailmalla varmaan taivaltaa muutamakin kohtalontoveri ilman minkäänlaista vertaistukea.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺

Yhteistyössä