Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos Tarotar taas kerran! 🙏 Sanonut jo aiemminkin, mutta olen ihan koukussa näihin luentoihin. 🙇

Twin flames 🔥🔥
Tämä on ehkä pohjimmiltaan juuri se, mikä saa minut pysymään tässä laivassa aina ja vaan. ❤

Voi pojat! Niiin paljon toivoisin heille yhteistä häiriötöntä aikaa ihan vain yhdessä olemiseen.

Luen palstaa aktiivisesti, kommentoin harvakseltaan (paitsi omassa päässäni 😄) ja koen teidän kirjoitukset itselleni tosi tärkeäksi pohdinnaksi ja peiliksi omassa elämässäni, josta en halua jäädä paitsi. En ole kuitenkaan valmis astumaan täältä anonyymiverhon takaa esiin, joten toivon, että palsta jäisi eloon vaikka sitten osa siirtyisitte astetta henkilökohtaisemmille kanaville. Olen se aikuisuutta larppaava nelikymppinen myöhäänherännyt ex-hetero, joka kirjoittelee täällä ilman nimimerkkiä. 😇
 
vierailija
Mäkin mielummin pitäisin keskustelun täällä koska itsekään en jokapäivä ole kommentoimassa ja tänne on helppo uusien ihmisten eksyä tuomaan uusia näkökulmia. Suljetulla foorumilla olisi sitten vaan tietyt samat henkilöt ja meno voisi mennä aika tylsäksi. 🌻🌻
 
vierailija
En minäkään haluaisi mitään suljettuja foorumeita, mutta olisi kiva jutella vähän henkilökohtaisemmin sen lisäksi jossain puhelussa. Zoomiinhan voisi osallistua myös anonyymina, jos ei laita kameraa päälle ja vaihtaa siinä näkyvän nimensä ja mahdollisen profiilikuvansa. Linkin voisi laittaa tänne paria päivää ennen, jotta kaikki pääsevät mukaan. Eihän se haittaa jos sinne tulee vain pari tyyppiä ja varmasti keskustelu jatkuu yhtä vilkkaana täällä edelleen. :)

Ja itse ehdottelisin nyt lauantaita jos ihmisille käy, minulle viikonloput ovat yleensä huonoja, mutta nyt kävisi.

-energiamamma
 
vierailija
Kiitos Tarotar taas kerran! Sanonut jo aiemminkin, mutta olen ihan koukussa näihin luentoihin.

Twin flames
Tämä on ehkä pohjimmiltaan juuri se, mikä saa minut pysymään tässä laivassa aina ja vaan.

Voi pojat! Niiin paljon toivoisin heille yhteistä häiriötöntä aikaa ihan vain yhdessä olemiseen.

Luen palstaa aktiivisesti, kommentoin harvakseltaan (paitsi omassa päässäni ) ja koen teidän kirjoitukset itselleni tosi tärkeäksi pohdinnaksi ja peiliksi omassa elämässäni, josta en halua jäädä paitsi. En ole kuitenkaan valmis astumaan täältä anonyymiverhon takaa esiin, joten toivon, että palsta jäisi eloon vaikka sitten osa siirtyisitte astetta henkilökohtaisemmille kanaville. Olen se aikuisuutta larppaava nelikymppinen myöhäänherännyt ex-hetero, joka kirjoittelee täällä ilman nimimerkkiä.
Uskon että palsta jää eloon, itse en ole ainakaan lähdössä mihinkään. Tosin loma alkaa uhkaavasti lähestyä loppuaan ja todella kiireinen syksy luvassa, joten joku vieroitus on pakosta luvassa.

Nyt on ollut minusta juttua pikemminkin tapaamisesta, ehkäpö online, kuten Energiamamma ehdotti. Minuakin jännittää anonyymiverhon raottuminen vaikka sitä jonkin sortin tapaamista huomaan myös kaipaavani.

Ja aikuisuutta larppaavalle - nuo samat jutut muhun iskee kuin tonnin leka, etenkin tuo ajatus Twin flamesta 🔥🔥

🌙💜
 
vierailija
En minäkään haluaisi mitään suljettuja foorumeita, mutta olisi kiva jutella vähän henkilökohtaisemmin sen lisäksi jossain puhelussa. Zoomiinhan voisi osallistua myös anonyymina, jos ei laita kameraa päälle ja vaihtaa siinä näkyvän nimensä ja mahdollisen profiilikuvansa. Linkin voisi laittaa tänne paria päivää ennen, jotta kaikki pääsevät mukaan. Eihän se haittaa jos sinne tulee vain pari tyyppiä ja varmasti keskustelu jatkuu yhtä vilkkaana täällä edelleen.

Ja itse ehdottelisin nyt lauantaita jos ihmisille käy, minulle viikonloput ovat yleensä huonoja, mutta nyt kävisi.

-energiamamma
Voisiko tehdä niin että linkki zoomiin lähetettäisiin vain meilin kautta kun on kertonut nimimerkkinsä. On iso riski laittaa linkki palstalle suoraan ja itse en uskaltaisi osallistua sillä tavoin.

🌙💜
 
vierailija
Zoomiin pystyy teoriassa tekemään huoneen johon voi liittyä selaimella rekisteröitymättä, mutta itse en ole tässä onnistunut kun olen aiemmin yrittänyt...

Linkit voisi toki laittaa myös sähköpostiin, mutta se vaatisi että jollakulla on ns. burner-sähköposti tai ainakin anonyymi, jonka voi tänne palstalle linkata ja muut mailaavat hänelle. Itselläni ei sellaista ole. :)

-energiamamma
 
vierailija
Voittehan tarvittaessa luoda uuden anonyymin sähköpostin niin sitä on helppo käyttää tässäkin tarkoituksessa.

Itse pysttelen palstan puolella, mutta järjestäkää ihmeessä halukkaille zoom-tapaaminen☺
 
vierailija
Mäkin taidan haluta pysyä vaan anonyyminä ja kirjottelun tasolla. Harmi vaan jos porukka alkaa jakaantua kahtia, minäkin kuitenkin olen ollut mukana niistä alkuperäsistä puutarha ketjuista lähtien niin harmi jos nyt alan pudota laivasta tämän takia 😀
 
vierailija
En usko, että osallistuisin Zoomiin kuitenkaan, koska työ ja harrastukset (+ lasten harrastukset) ovat jo riittävän aikataulutettua, haluan ettei ole mitään aikataulua vapaalla...

En käy vauvalla juurikaan enää, täällä on parempi ilmapiiri ja haluan jatkaa kyllä täällä.

Mango
 
vierailija
Aina valmis hörhöilemään ja tapaamaan uusia hörhökavereita zoomissa. Vaikka ymmärrän, että saatamme kyllä vähän ujostella ensimmäisellä kerralla....

Minulla meni eilen vähän mieli mustaksi tuon B:n luennan takia. Aamuun heräsin kuitenkin tajuten, että hänen mielessään ei taida nyt kuitenkaan olla ihan päällimmäisenä J, vaan juuri niin kuin luenta sanoikin, töihin liittyvät asiat. Täällä on ollut monta hyvää mietettä siitä, että kommunikointi ruusujen kesken tahmeaa. Kiireet ja kielitaito...sanoisin. En usko, että ruusut saavat tarvitsemaansa syvyyttä juttuihin vain what's appissa. Tiedä sitten.

Mutta twin flames 🔥🔥 jatkuu varmasti siitä mihin jäi, kunhan taas tapaavat.

Sipriina
 
vierailija
Oman mieheni mietteteitä käärijän ja bojanin juttuun:

1.minun mielestäni niiden välit syvenni helsinki reissun jälkeen koska suomessa otettiin bojan avosylin vastaan ihmellisen hyvin kaikkilla oli hauskaa ketään ei tavastia keikkalla haittanut niiten sähköiset välit sen ymmärtää jos välit on syventyneet ja siirtyneet yksityisesti puhumaan ymmärtävää

2.Mitä oon seuranut tässä noin kk ajan niiten juttuja sitten totta jo juttua musta tuntuu bojan yrittää suojella käärijää siltä paska myrskyltä mitä jo vastaan nyt on Toivotaan nyt että elokuussa on valoisempi ja bojan ja käärijä näkevät näkemään toisensa

Omalta osaltani toivon palstalle Hyvää loppu kesää ja toivotaan asiat kääntyy hyvin päin 😊
 
vierailija
Oman mieheni mietteteitä käärijän ja bojanin juttuun:

1.minun mielestäni niiden välit syvenni helsinki reissun jälkeen koska suomessa otettiin bojan avosylin vastaan ihmellisen hyvin kaikkilla oli hauskaa ketään ei tavastia keikkalla haittanut niiten sähköiset välit sen ymmärtää jos välit on syventyneet ja siirtyneet yksityisesti puhumaan ymmärtävää

2.Mitä oon seuranut tässä noin kk ajan niiten juttuja sitten totta jo juttua musta tuntuu bojan yrittää suojella käärijää siltä paska myrskyltä mitä jo vastaan nyt on Toivotaan nyt että elokuussa on valoisempi ja bojan ja käärijä näkevät näkemään toisensa

Omalta osaltani toivon palstalle Hyvää loppu kesää ja toivotaan asiat kääntyy hyvin päin
anteeks pienet kirjoitus virheen mut lisäyksenä ton
se kieli homma ig stoorissa näytti minusta faneille merkiltä että väleis ollaan mut pidetään yksityisesti yhteytä
 
vierailija
anteeks pienet kirjoitus virheen mut lisäyksenä ton
se kieli homma ig stoorissa näytti minusta faneille merkiltä että väleis ollaan mut pidetään yksityisesti yhteytä
Sulla oli hyviä pointteja tuossa, voi olla juuri noin, että B tai molemmatkin yrittää suojella toisiaan ja omia tunteitaan ja juuri siksi yrittäneet häivyttää julkista yhteydenpitoa, mutta eivät kuitenkaan halua myöskään antaa sellaista vaikutelmaa, että välit olisivat poikki. Ja se varmasti tuntui B:sta ihanalta, miten hänet otettiin vastaan siellä Tavastian keikoilla, varmaan jäi hyvä fiilis niistä.
Mä sain itseäni vähän maadoitettua eilisen G-shokin jälkeen palaamalla J&B-perusasioihin, ja tuossa tarot-luennassa mainittu twin flame -meininki kyllä näkyy esim tällä tosi hyvällä koostevideolla, jonka mä katsoin nyt vasta ekaa kertaa, tähän on koottu melkein kaikki keskeiset hetket ja ihana taustabiisi valittu (sori jos tää on jo linkattu tänne aiemmin, tää video on 10 päivää vanha):
Käärijä and Bojan - Where it all started | Eurovision bromance - YouTube
 
vierailija
Mä tapaisin ihan mielelläni livenäkin teitä ihania ihmisiä joskus, zoom-puhelut ei oikein ole mun juttu, mutta tosi kiva jos teistä jotkut myös sellaiseen osallistuu. Livenä on jotenkin helpompaa/luontevampaa olla uusien ihmisten kanssa (vaikka olen introvertti!), kun pystyy aistimaan enemmän nyansseja toisten ajatuksista. Toki tässä on se ongelma, että ollaan ehkä aika eri puolilta Suomea ja maailmaakin. Mutta jos pääkaupunkiseudulta löytyisi kiinnostuneita tapaamaan, niin mä oisin kyllä messissä. Ois kiva puida laivamatkan monia käänteitä livenä jonkun kanssa, kun omasta kaveripiiristä ei oikein löydy tähän vertaistukea.
-nimimerkitön, pari kuukautta mukana seilannut
 
vierailija
Oon itsekin välillä palannut noiden vanhojen klippien pariin ihan vaan muistuttaakseni itselleni, että tuo kaikki on todella tapahtunut ❤ Ja joka kerta mä nään sen ilon, onnen ja säteilyn niiden välillä. Ja joka kerta vatsassa lentelee perhosia ja sydän sulaa, kun B näyttää niin liikuttavan ihastuneelta.
 
vierailija
Kiva kuulla miespuoleisen näkökulmaa asiaa, samoja mietteitä, vaikka nainen. Kuulun varmaan näihin ns. maadoittajiin, rauhallisesti suhtaudun asioihin, Tarot luentoihin ja horoskooppeihin kuitenkin uskon jonkun verran. Positiivinen suhtautuminen itsellä J ja B väleihin, joskus täällä ahdistaa jonkun todella hysteerinen suhtautuminen asiaan, ja saatan kirjoittaa jonkun rauhoittavan kommentin, toivottavasti ei ankeuta ketään. Täällä pysyn, ei valmiutta Zoom tai muuhun ainakaan nyt.
 
vierailija
Sulla oli hyviä pointteja tuossa, voi olla juuri noin, että B tai molemmatkin yrittää suojella toisiaan ja omia tunteitaan ja juuri siksi yrittäneet häivyttää julkista yhteydenpitoa, mutta eivät kuitenkaan halua myöskään antaa sellaista vaikutelmaa, että välit olisivat poikki. Ja se varmasti tuntui B:sta ihanalta, miten hänet otettiin vastaan siellä Tavastian keikoilla, varmaan jäi hyvä fiilis niistä.
Mä sain itseäni vähän maadoitettua eilisen G-shokin jälkeen palaamalla J&B-perusasioihin, ja tuossa tarot-luennassa mainittu twin flame -meininki kyllä näkyy esim tällä tosi hyvällä koostevideolla, jonka mä katsoin nyt vasta ekaa kertaa, tähän on koottu melkein kaikki keskeiset hetket ja ihana taustabiisi valittu (sori jos tää on jo linkattu tänne aiemmin, tää video on 10 päivää vanha):
Käärijä and Bojan - Where it all started | Eurovision bromance - YouTube
Tunnustan, että nyt tuli itku kun tän katsoin, ihana! ❤ Ja juuri niin kuin tuossa edellinen kirjoitti, että se ihastuksen kutkuttava tunne mikä Bojanista huokuu saa perhoset lentelemään ihanasti omassakin vatsassa. 🙈 🥰 En ihmettele jos B (ja J) kaipailevat ”vanhoja hyviä aikoja” ja euroviisukuplaa, kun mekin täällä kaivataan sitä niin paljon!

Tuohon miitinkiin niin sama juttu mulla että introverttinä kommunikointi on helpointa näin anonyyminä tekstin välityksellä ja siitä seuraava olisi livetapaaminen niin hassulta kun se kuulostaakin. Teams/Zoom on itselle se työn kautta tullut pakollinen (vaikkakin kätevä) paha. 😬

t. aikuislarppiexhetero :D pitäisköhän sitä keksiä jo joku oikea nimimerkki. 🤭
 

Yhteistyössä