Onko teillä muuten jotain lempiklippiä meidän ruusuista?
Mietin tätä kysymystä itseni suhteen tänään. Sattumoisin näin sen dinneri insta-liven suorana, samoin katsoin 'Carpe Diem-maton' suorana...kaikkea tätä katselin vain viisufanina. Viisujen jälkeen sitten taisin ekoja kertoja vierailla Vauvalla, ja näin, että ruusuista puhuttiin. Eri toten mietittiin tuleeko B Suomeen. Jostain luin, että kesäkuun alussa ehkä tulisi....nämä kaikki seurasin ikään kuin semikiinnostuneena. Minulla oli koko ajan sellainen tunne, että tuleehan se Suomeen, ja hämmästyin, kuinka pian. Tavastian keikkataltioinnin katsoin myös suorana.
Mutta ne lentokenttävideot. Ne tekivät minusta loppuiäkseni puutarhurin, ei voi auttaa. Tiedän kyllä, että se johtuu siitä, että näitä erilaisia lentokenttäjäähyväisiä on itsellä ollut kymmeniä, ellei jo yli sata. Jeren katse klo 4.36 ja Bojanin 'I love you', ja poisjuoksu. Siinä lähti kyllä minun sydämeni matkalle, jolta ei ole paluuta. Ja kyyneleet todellakin valuivat.
Seurauksena aloin tutustua JO:hon ja heidän musiikkiinsa. B oli aiemmin todellakin mielessäni vain puppy, mutta matkan varrella hän on niin miehistynyt. Kun tähän lisätään JO:n musiikki, joka on mieleistä...nyt olenkin rakastunut siihen entiseen puppyyn ja J on hieman taka-alalla.
Eli minun lempiklipit on ne lentokenttäklipit, vaikka niin ihania on muitakin. Kaikki ne missä heidän energiansa ja ilonsa oikein hölskyy. Mutta ne tulivat tuon lentokenttäklipin jälkeen minun mielessäni, vain todistamaan, että mitä lentokentällä näin, oli juuri niin kuin ajattelin.
Sipriina