Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oi miten kuvaava luenta! Lähetän Bojanille sydämen täydeltä levähdystä, itsestä huolen pitoa, sallivuutta ja lempeyttä kaikkea itsessä herääviä tunteita kohtaan. Toivon myös, että Jere on ystävänsä tukena jollakin tapaa nyt, läsnä 💚 Tiedättekö, mulla on kaikesta huolimatta hassu vahva tunne siitä, että Bojanilla on kaikki nyt ihan hyvin. Että ei ole mitään hätää, mutta hän tarvitsee nyt aikalisää. Hetkeksi hellittämistä. Näen hänet soittamassa kitaraa kesäillassa, ehkä perheensä luona, ehkä yksin hetken vain itselleen.

Tämä on ollut ihmeellinen viikko. Välillä tuntuu, että näkisin unta. Että jokin portaali on auki, onko se Venus vai puutarha Matrix. Todellisuus tuntuu taipuilevan. Aivan uskomattomia asioiden synkronista tuplaantumista, ihmisiä menneisyydestä ilmestynyt eteeni ja tulevaan tullut uusia avaumia. Vklp kävin puolisoni kanssa kohtuullisen syvän ja avautuvan reflektiokeskustelun omasta kokemuksistani. Tänään minulle uusi ihminen alkoi puhua minulle omasta elämästään, vastaavasta spesifistä kokemuksesta, käyttäen täsmälleen samoja sanoja ja metaforia mitä itse käytin. Tuli aika mystinen fiilis! Eilen ajattelin yhtä melko harvinaista pientä sattumusta, ja tunnin sisällä tästä tuo tapahtui työhuoneessani toiselle ihmiselle. Yksi ihminen kuvaili minulle yhtä aika harvinaista asiaa, ja noin 2h kuluttua se vain ilmestyi eteeni. Minua on käveli tänään ja alkuviikosta vastaan kaksi eri ihastus ihmistä menneisyydestäni, joihin en ole ikinä ennen törmännyt. Kohtasin sattumalta uuden ihmisen, jonka kanssa jaoimme ja jaamme jotakin erityistä yhteistä. Siis kaikkea normaaliin arkeen aivan pöljää tapahtunut joka ikinen päivä! Ja yksi minulle iso mielen ja dynamiikan asia, joka vuosia ollut hautumassa, on nyt avautumassa. En kehtaa siitä vielä näin julki palstalla kertoa, mutta ehkä jossain kohtaa 🙈

Jotain taikapölyä nyt vaan väreilee ilmassa. Luin urakalla viimeiset 10 sivua ja uskomatonta, kun niin moni teistä jokanut tällaista. Maailma tuntuu nyt resonoivan. Manifestointi tai goal mapping magneetti tai mitä ikinä täällä tapahtuukaan. Halauksia teille kaikille ja kiitos kun sain taas jakaa ja jaatte ja olette siellä ❤

t. Lilja pöllyissä ✨🌺💚
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
"Oletan korttien yhdessä tarkoittavan, että Bojanilla on ikävä Jereä, ehkä hän toivoisi Jeren puolelta enemmän huomiota "niinkuin ennen", mutta hän ei jostain syystä voi tai halua pyytää näitä asioita ainakaan suoraan, ellei hän käytä sitten Miekkojen Lähetin mukaisesti kolmatta osapuolta viestinviejänä. En kyllä tiedä onko tässä mitään järkeä, mutta se on ainoa selitys miten nämä kortit voi mielestäni tämän kysymyksen yhteydessä yhdistää."

Tuli tosta mieleen se, että eikö jossain sanottu että Bojan olisi sanonu faneillekin että kertokaa Jerelle että on ikävä? Vai muistanko ihan väärin. Kiitos taas luennasta, nää aina samaan aikaan vetää mutkin hiljaseksi että antaa tukuttain uusia näkökulmia
Tulee kanssa mieleen, että on ikävä aikoja Loverpoolissa :D koska siellä sai nähdä joka päivä sen ajan, kuin se kesti. Ja juuri tuo fanillekin sanottu kommentti! Tulee niin eräs ficci mieleen, ihankun Jerellä olisi este miksi ei voi laittaa viestiä.

Voi että mikä luenta, kyllä menee tunteisiin :)
 
vierailija
Apua, voisko joku vähän maadoittaa mua, kun mulla on siis ihan todella huono fiilis tosta Gregor-keissistä, ja siitä millasia ihmisiä tuolla on twitter tai oikeastaan siis JO-fandom täynnä... Shitti fiilis tulee ennen kaikkea siitä, kun mietin miten hirveältä tän täytyy tuntua bändistä ja ehkä erityisesti Bojanista. Miksi hemmetissä pitää olla tällaisia ilmiöitä nykyaikana, siis tuollaista ajojahtia somessa. Tästä tuli jotenkin nyt tosi ikävä varjo bändin ylle. Ja sitten vielä se mahdollisuus, että noi samat hullut fanit kohta jo järjestää seuraavan draaman. Oon kateellinen teille, joilla nyt on kaikkea ihanaa synkroniaa tullut elämään, nauttikaa siitä. Mulla ei ole samaa näkynyt.
 
vierailija
Kiitos luennasta. Ihana lukea niitä. <3

Mullakin tuli heti mieleen, että Bojan kaipaa viisukuplaa ja yhdessä oloa. En tiedä kummankaan seksuaalista suuntautumista mutta käynyt mielessä, että B ei uskalla kertoa Jerelle, että on mahdollisesti vähän ihastunut, koska Jerellä on tyttöystävä eikä ole kiinnostunut miehistä? Tai yleisesti pelkää että välit menevät samalla rikki. Toivon Slovenian reissua Jerelle elokuussa. EI haittaa tippaakaan vaikka ei tulisi yhtään somevideoita.

- Yksinäinen
 
vierailija
Kiitos, Tarotar 💕 Olipa taas mielenkiintoiset kortit 😮

Onkohan B tosiaan joutunut tekemään lopullisen päätöksen G:stä vai onkohan kyse siitä, että B:tä on kuvailtu bändin herkimmäksi jäseneksi. Ja ehkä B ja G on olleet tekemisissä pisimpään ja siten tilanne olisi ollut B:lle hankalampi kuin muille jokereille 🤔

Ja ilman luentaakin ihmettelin, miksei B laita K:lle viestiä, että on ikävä. Miksi tarvii sanoa jollekin ranfom-fanille "Tell him I miss him (Vai oliko se "them" tarkoittaen aussibändiä?) 🙄

Ja sen jonkun läpän mukaan K odottaa virallista kutsua Sloveniaan 🙄

Kunpa joku vois järkätä pojille videopuhelun niin saisivat kerrottua asiansa 😅

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Kiitos luennasta. Ihana lukea niitä. <3

Mullakin tuli heti mieleen, että Bojan kaipaa viisukuplaa ja yhdessä oloa. En tiedä kummankaan seksuaalista suuntautumista mutta käynyt mielessä, että B ei uskalla kertoa Jerelle, että on mahdollisesti vähän ihastunut, koska Jerellä on tyttöystävä eikä ole kiinnostunut miehistä? Tai yleisesti pelkää että välit menevät samalla rikki. Toivon Slovenian reissua Jerelle elokuussa. EI haittaa tippaakaan vaikka ei tulisi yhtään somevideoita.

- Yksinäinen
Samaa toivon. Minulla on tunne, että B kaipaisi nyt K:n olkapäätä ja yhteistä hassuttelua.
 
vierailija
Kiitos luennasta. Ihana lukea niitä. <3

Mullakin tuli heti mieleen, että Bojan kaipaa viisukuplaa ja yhdessä oloa. En tiedä kummankaan seksuaalista suuntautumista mutta käynyt mielessä, että B ei uskalla kertoa Jerelle, että on mahdollisesti vähän ihastunut, koska Jerellä on tyttöystävä eikä ole kiinnostunut miehistä? Tai yleisesti pelkää että välit menevät samalla rikki. Toivon Slovenian reissua Jerelle elokuussa. EI haittaa tippaakaan vaikka ei tulisi yhtään somevideoita.

- Yksinäinen
siis ei muakaan vaikka ei tulis siltä reissulta yhtään mitään someen se on niiten yhteinen aika niiku suomessakin
 
vierailija
Tarotar, tieto siitä että JO ja Gregor eivät jatka yhteistä matkaa tuli vasta tänään iltapäivällä bändin Twitterissä julkaisemassa tiedotteessa, mutta toki viime päivien Twitter-ajojahti ja B:n sometauko antoivat ymmärtää että tilanne oli eskaloitunut jo pitkälle ja päätös on todnäk tehty jo vähän aiemmin kuin tänään, ennen bändiläisten matkoja eri kohteisiin.

Sama Twitter-porukka on nyt tänään spekuloinut paljon sitä, että B olisi jättämässä koko bändin. En tiedä mistä itselleni eilen se sama pelko itselleni häivähti koska en noita juttuja eilen mistään lukenut. En tiedä viittasitko Joymuffin minun viestiini aiemmin ficciisi liittyen, jossa tämä aihe tuli lähelle ja osui jännästi johonkin mitä ehkä moni on ainakin ajatellut nyt viime päivät. Allekirjoitan viestini 🌙💜 tai sanoin Yöllinen pohtija. Jännästi nuo ajatukset / pelot / yhteisillä aalloilla leijuvat hajatelmat vaan välittyvät. Tuo Twitter on ihan kuin eri maailma. Todella toksinen tosiaan. En käy siellä enää, tuntuu että sieltä tarttuu jotain kuonaa mukaan, mitä ei ole vielä edes sanottu ääneen.

T. 🌙💜
 
vierailija
Tarotar, tieto siitä että JO ja Gregor eivät jatka yhteistä matkaa tuli vasta tänään iltapäivällä bändin Twitterissä julkaisemassa tiedotteessa, mutta toki viime päivien Twitter-ajojahti ja B:n sometauko antoivat ymmärtää että tilanne oli eskaloitunut jo pitkälle ja päätös on todnäk tehty jo vähän aiemmin kuin tänään, ennen bändiläisten matkoja eri kohteisiin.

Sama Twitter-porukka on nyt tänään spekuloinut paljon sitä, että B olisi jättämässä koko bändin. En tiedä mistä itselleni eilen se sama pelko itselleni häivähti koska en noita juttuja eilen mistään lukenut. En tiedä viittasitko Joymuffin minun viestiini aiemmin ficciisi liittyen, jossa tämä aihe tuli lähelle ja osui jännästi johonkin mitä ehkä moni on ainakin ajatellut nyt viime päivät. Allekirjoitan viestini tai sanoin Yöllinen pohtija. Jännästi nuo ajatukset / pelot / yhteisillä aalloilla leijuvat hajatelmat vaan välittyvät. Tuo Twitter on ihan kuin eri maailma. Todella toksinen tosiaan. En käy siellä enää, tuntuu että sieltä tarttuu jotain kuonaa mukaan, mitä ei ole vielä edes sanottu ääneen.

T.
millasista aaloista on kyse oon ihan pihalla o_o
 
vierailija
Kiitos, Tarotar Olipa taas mielenkiintoiset kortit

Onkohan B tosiaan joutunut tekemään lopullisen päätöksen G:stä vai onkohan kyse siitä, että B:tä on kuvailtu bändin herkimmäksi jäseneksi. Ja ehkä B ja G on olleet tekemisissä pisimpään ja siten tilanne olisi ollut B:lle hankalampi kuin muille jokereille

Ja ilman luentaakin ihmettelin, miksei B laita K:lle viestiä, että on ikävä. Miksi tarvii sanoa jollekin ranfom-fanille "Tell him I miss him (Vai oliko se "them" tarkoittaen aussibändiä?)

Ja sen jonkun läpän mukaan K odottaa virallista kutsua Sloveniaan

Kunpa joku vois järkätä pojille videopuhelun niin saisivat kerrottua asiansa
Tää nyt on vaan mun teoriaa mutta noide ihme sanokaa sille että on ikävä ja en ole saanu kutsua sloveniaan jutuista tulee vähä sellane fiilis et kumpikaa ei oikee tiiä voiko näin viisuilujen jälkeen olla iha nii läheisissä väleissä kuin kuplassa ollessaa. Et voiko noita kaipaamisia tunnustaa vai pitäiskö tässä olla enemmän vaan asia linjalla. Sellane fiilis jäi myös tosta luennasta kun oli että B kaipaisi vanhoja aikoja. En siis meinaa et miettisivät mille jutut näyttää vaikka ulospäin vaan meinaan että he kahdenkeskisissä väleissään eivät nyt oikee tiedä mikä on homman nimi, missä menee rajat yms.
 
vierailija
Enpä usko, että B olisi jättämässä bändiä. On kokeillut aiemmin irtiottoa soolouralla, jäi lyhyeksi ja on sanonut, ettei tykkää/pelkää esiintyä yksin, saa tukea toisista
 
vierailija
Nyt on varmaan hyvä hetki kirjoittaa ensimmäistä kertaa nimimerkin kanssa. Luin eilen parin päivän viiveen takaa täällä käytyä keskustelua, jossa pohditte johonkin yksityisemmälle alustalle siirtymistä ja säikähdin siinä kohtaa ihan tosissani, että tässä täytyy nyt varmaan viimein kammeta itsensä laivan salamatkustajasta ylemmälle kannelle ja alkaa ujona nykiä muita matkustajia hihoista. Varsinkin nyt kun fandomissa tapahtuu ikäviä asioita, tuntui ihan kestämättömältä se ajatus, että jäisikin yksin tämän asian kanssa. Vaikka en ole paljoa kommentoinut täällä, tästä keskustelusta on tullut minullekin todella tärkeä ja monet teistä tuntuvat jotenkin tutuilta ihmisiltä.

Nyt sitten vielä tänään keskusteluun on tullut taas näitä henkisiä pohdintoja ja avautumisia, ja sekin vahvisti itselleni sitä, että nyt täytyy avata omaakin suuta enemmän. Itselläni on todella vahvasti ihan sama tunne, että jotain mystistä, jotain universumin värähtelyjä tai muuta henkimaailman juttuja tässä TÄYTYY olla. Itsellä on myös useampia kokemuksia siitä, että tähän shippaukseen linkittyy omassa elämässä todella oudosti monenlaisia asioita, ja on ollut kaikenlaisia outoja yhteensattumia. Lisäksi itselläni on osittain tämän myötä pitkästä aikaa ollut olo, että jokin henkinen kanava on auki. Niin että jos joskus järjestetään joku henkisten shippaajien noitapiirikokoontuminen, niin I'm in!

Nuo Tarottaren tulkinnat ovat ihan uskomattomia! Käytän itsekin tarotkortteja jonkun verran, en tosin selvästikään ole läheskään yhtä pitkällä kuin sinä Tarotar. Itse en myöskään aiemmin olisi uskonut siihen, että sellaisesta ihmisestä voisi tehdä tulkintaa johon ei ole henkilökohtaista kontaktia, ja tunnen ristiriitaa tämän asian kanssa edelleen. MUTTA nuo tulkinnat ovat keskenään niin koherentteja että kylmät väreet menee, ja siihen vielä kaikki samojen korttien toistumiset yms...

Olisi paljonkin sanottavaa, mutta ehkä jatkossa lisää.

Stella
 
vierailija
Yöllinen pohtija: Viittasin etenkin AO3:ssa tulleisiin kommentteihin siitä miten ficissäni bändin ura on hajalla.

Näin unta, missä Jere sanoi jotain tosi söpöä ja ihmiset reagoivat siihen samaan tyyliin kuin se meemityyppinen sanonta, että "get yourself someone who looks at you like X looks at Y", mutta rakastuneiden katseiden sijaan kyse olikin jokin mitä hän oli sanonut. Tämä ihastuttava kommentti taisi vielä liittyä ulkona kävelemiseen. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Apua, voisko joku vähän maadoittaa mua, kun mulla on siis ihan todella huono fiilis tosta Gregor-keissistä, ja siitä millasia ihmisiä tuolla on twitter tai oikeastaan siis JO-fandom täynnä... Shitti fiilis tulee ennen kaikkea siitä, kun mietin miten hirveältä tän täytyy tuntua bändistä ja ehkä erityisesti Bojanista. Miksi hemmetissä pitää olla tällaisia ilmiöitä nykyaikana, siis tuollaista ajojahtia somessa. Tästä tuli jotenkin nyt tosi ikävä varjo bändin ylle. Ja sitten vielä se mahdollisuus, että noi samat hullut fanit kohta jo järjestää seuraavan draaman. Oon kateellinen teille, joilla nyt on kaikkea ihanaa synkroniaa tullut elämään, nauttikaa siitä. Mulla ei ole samaa näkynyt.
Ymmärrän sua ja samalla tavalla vaikuttanut itseenikin. Ei ole tehnyt hyvää twitterissä pyöriminen, imen aivan liikaa tunnelmia mukaani. Me ei voida tietää mikä on lopullinen totuus G osalta mutta huhumyllyn kautta ketään ei pitäisi tuomita ja lynkata julkisesti etenkin kun mistään ei ole todisteita ja syytöksetkin mitä sattuu. G on ollut lojaali bändille ja sanonut että todnäk lähtee itse jotta bändille ei tule mainehaittaa. Tämä on laiha lohtu mutta kuitenkin jotain millä olen yrittänyt itseäni maadoittaa - joku positiivisesta ja rakkaudesta versova asia eli lojaalius tuolla kaiken keskellä jaksaa vielä nousta pintaan. Voi olla että päätös lähteä on tehty yhdessä, ei minään karuna irtisanomisena. Todettu yhdessä että kestämättömässä tilanteessa pienin paha.

Halaus sinulle anonyymi, luotetaan siihen että heillä on turvaverkot kunnossa ja saavat lohtua läheisiltään.

🌙💜
 
vierailija
Tää nyt on vaan mun teoriaa mutta noide ihme sanokaa sille että on ikävä ja en ole saanu kutsua sloveniaan jutuista tulee vähä sellane fiilis et kumpikaa ei oikee tiiä voiko näin viisuilujen jälkeen olla iha nii läheisissä väleissä kuin kuplassa ollessaa. Et voiko noita kaipaamisia tunnustaa vai pitäiskö tässä olla enemmän vaan asia linjalla. Sellane fiilis jäi myös tosta luennasta kun oli että B kaipaisi vanhoja aikoja. En siis meinaa et miettisivät mille jutut näyttää vaikka ulospäin vaan meinaan että he kahdenkeskisissä väleissään eivät nyt oikee tiedä mikä on homman nimi, missä menee rajat yms.
Tää voi hyvin olla homman nimi. Tai ehkä viisujen aikana onkin puhuttu jotakin, mut tilanne on eri nyt, kun ei olla enää viisukuplassa. Olettaisin, että myös B:n Suomen-reissu olisi voinut tuoda esille haasteita suhteen syventämisessä - enkä nyt tarkoita, että kyse olisi välttämättä romanttisesta suhteesta (vaikka shippaaja-minä toki sellaista pojille toivoisikin).

💡🤔❤🔥.
 
vierailija
Suurkiitokset taas luennasta 💚 minusta voi hyvinki olla mahollista että B on täytyny tehdä jonku sortin päätöksiä ton Gregor asian suhteen. Kun eikös hän periaatteessa ole bändin pomo? Harmittaa kyl minuaki tosi paljon toi koko Gregor sotku kaikkien kannalta 😕 mielestäni jotain puuttuu kun jäi hullu manageri pois.. tarottarelle, onko seuraava luenta siis tollane J tunneluenta vai aiotko vielä kokeilla Matin ja Etelin luentaa kaksikon väleistä? 🌻🌻
 
vierailija
Tervetuloa, Stella!

Miten olisi Zoom-huone ennalta sovittuun ajankohtaan (voin perustaa) henkisyysshippausjuttuihin tai muuten. Linkin voi laittaa tänne ja laittaa sinne odotushuoneen, jolla saa trollit karsittua pois.

-energiamamma
Jännä ehdotus, Kiitos pelinavauksesta tässä, Energiamamma, mitä mieltä muut vakkarit? Toivoisin että jos tällainen tehdään, olisi mahdollista osallistua vain vakkarinimimerkillä, just trollivaaran vuoksi. Joku ennakkoilmo myös meiliin, josta linkki saadaan?

Mitä mieltä muut ehdotuksesta?

🌙💜
 

Yhteistyössä