Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti neljäskin, eli sydämestään hypettävät mutta tunteeseen tempautuvat. Itse ainakin toivon etten ankeuta vaikka omat tunteet menevätkin moneen suuntaan... toisinaan koen että muiden kokemukset lyttäävät yksioikoiset kirjoitukset menevät enemmän ankeutuslaariin kuin maadoitukseen (jota ehdottomasti tarvitaan myös! ). Minusta tämän palstan suola on ollut se, että on niin arvostavasti kuunneltu eri kokemuksia ja annettu tilaa tunteille. Toivottavasti sellainen asenne saa edelleen kasvutilaa tässä puutarhassa.
Olisihan se tylsää jos puutarhassa kasvaisi vain yhtä lajia kasveja. <3 Mä kuvittelen, että jokainen meistä edustaa tässä puutarhassa eri kukkia, niitä jotka mainittiin lempikukaksi siinä "ystäväkirjakyselyssä" aiemmin kesällä. Täällä me sitten tuulessa huojumme, kuka enemmän, kuka vähemmän. Toiset kaipaavat enemmän vettä kuin toiset, toisilla on paksummat lehdet kuin toisilla. Mutta samaa puutarhaa ollaan kaikki tyynni, eikä tultaisi toimeen ilman meidän aurinkopoikia. <3
-🌿
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Toivottavasti neljäskin, eli sydämestään hypettävät mutta tunteeseen tempautuvat. Itse ainakin toivon etten ankeuta vaikka omat tunteet menevätkin moneen suuntaan... toisinaan koen että muiden kokemukset lyttäävät yksioikoiset kirjoitukset menevät enemmän ankeutuslaariin kuin maadoitukseen (jota ehdottomasti tarvitaan myös! ). Minusta tämän palstan suola on ollut se, että on niin arvostavasti kuunneltu eri kokemuksia ja annettu tilaa tunteille. Toivottavasti sellainen asenne saa edelleen kasvutilaa tässä puutarhassa.
Minusta tuo ankeuttaja termi on vähän.. noh ankea, kun sen alle sullotaan usein kaikki, jotka eivät juuri sillä hetkellä hypetä tai ole jostain asiasta samaa mieltä kuin palstan konsensus. Itse olen ainakin taipuvainen katastrofiajatteluun ja saatan joskus hätäpäissäni ankeuttaa, vaikka todellisuudessa rakastan poikia enkä tahallaan tahdo levittää negatiivista mielialaa.
 
vierailija
Toivottavasti neljäskin, eli sydämestään hypettävät mutta tunteeseen tempautuvat. Itse ainakin toivon etten ankeuta vaikka omat tunteet menevätkin moneen suuntaan... toisinaan koen että muiden kokemukset lyttäävät yksioikoiset kirjoitukset menevät enemmän ankeutuslaariin kuin maadoitukseen (jota ehdottomasti tarvitaan myös! ). Minusta tämän palstan suola on ollut se, että on niin arvostavasti kuunneltu eri kokemuksia ja annettu tilaa tunteille. Toivottavasti sellainen asenne saa edelleen kasvutilaa tässä puutarhassa.
Mä olen tätä kategoriaa. Maadoitus on hyvä, mutta sitten on nämä maadoituksen ja ankeutuksen rajamailla olevat "ei ole mitään tapahtunut, hankkikaa elämä" -kommentit, joista itselle ainakin tulee vähän paha mieli. En ole tänään ehtinyt sanoa mitään, enkä tiedä mitä olisin sanonutkaan, kun on niin hämmentynyt olo. Täytyy varmaan rauhassa seurailla tilannetta. Ensimmäistä kertaa tuntuu, että olen ehkä liian vanha tällaiseen. Tai sitten vaan liian herkkä.
 
vierailija
Ihanaa, että täällä on teitä maadoittajia/rauhoittelijoita. Itsellä lähtee tunne liian helposti mukaan, kun lukee ensin näitä paniikkikommentteja, niin lähtee laukalle. Kiitos te maadoittajat. Teitä tarvitaan.

Näköjään kolme perusryhmää pystytään erottamaan täällä ja vauvalla. Hypettäjät/iloiset, maadoittajat/rauhoittavat ja ankeuttajat.

Mango
Lasken itseni ehkä ennen muuta tuohon maadoittaja/rauhoittava ryhmään 🤔 Olen luonteeltani hyvinkin realistinen ja järkiperäinen.
Paitsi että tämän aiheen kanssa välillä kyllä läikkyy pahasti yli ja voin helposti hypätä myös tuohon hypettäjä ryhmään (olisiko jopa hysteerinen oikea sana 😂?)
 
vierailija
Tämä oli minulle uusi klippi. JO pojat vaikuttavat väsyneiltä. Kesken lauseen Bojanilta vaikuttaa tulevan irtonainen "Käärijä". Näiden kahden välit ovat kunnossa ja uskon että tekee myös heidän ystävyydelleen hyvää, että somea rauhoitetaan.

Suloista tuo, miten "Käärijä" noin yhtäkkiä vaan tulee Bojanin suusta, kun sai mielleyhtymän Juren käyttämästä "scary"-sanasta. Katsoin eilen sen Beerfest-keikkataltioinnin, ja siellä yhtä yllättäen tuli kesken kaiken se "Are you"-kiekaisu. Selvästi Bojan ei näe mitään syytä piilotella yhteyttä Käärijään, siitähän kertovat monet muutkin viimeaikaiset tapahtumat.

Tällä alkuperäisellä videolla Bojan myös esittelee haastattelijalle oman Seal daddy -rannekorunsa. 😊

 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Suloista tuo, miten "Käärijä" noin yhtäkkiä vaan tulee Bojanin suusta, kun sai mielleyhtymän Juren käyttämästä "scary"-sanasta. Katsoin eilen sen Beerfest-keikkataltioinnin, ja siellä yhtä yllättäen tuli kesken kaiken se "Are you"-kiekaisu. Selvästi Bojan ei näe mitään syytä piilotella yhteyttä Käärijään, siitähän kertovat monet muutkin viimeaikaiset tapahtumat.

Tällä alkuperäisellä videolla Bojan myös esittelee haastattelijalle oman Seal daddy -rannekorunsa.


Siellä yleisössähän oli kyltti, jossa luki Are you! Varmaan huomasi sen ja kiekaisi ihan automaattisesti sen kummempia ajattelematta.
 
vierailija
Yksi mitä olen miettinyt viime aikoina on, että moni on epäillyt etenkin Bojanin ahdistuvan shippauksesta, mutta monet viimeaikaiset jutut ovat viitanneet ihan muunlaiseen reaktioon. Entä jos shippaus onkin Bojanista enimmäkseen ihan kiva ilmiö? En siis sano, että hän ahmisi ficcejä tai ei nolostuisi Tavastia-hidastuksista, mutta etenkin jos on ollut joskus vaikeana miehiin kohdistuvasta kiinnostuksesta, niin kai se voisi tuntua osittain myös kivalta tsempiltä. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Seuraavaksi oli tarkoituksena tehdä Matin ja Etelin luenta ja aioin laittaa tekstit tänne tänään illalla, mutta erikoisesti kun yritin luentaa aloittaa niin kokoajan ekaksi kortiksi tuli Bojania aiemmissa luennoissa edustanut kortti, Sauvojen Lähetti. Tämä oli tosi häiritsevää ja suoraan sanottuna sotki mun keskittymistä koska yritin nimenomaan tehdä luentaa Matista ja Etelistä. Kun minulla siis on useampi pakka, niissä on erilaisia kuvia samoista korteista ja häiritsi miten nimenomaan tuo Bojanin ”versio” Sauvojen Lähetistä kokoajan sotki yritystä aloittaa luenta. En tiedä mitä tuo tarkoittaa joten yritän luentaa huomenna uudestaan tai ehkä teen Bojanin tunnekatsauksen vähän etuajassa aiempaan suunnitelmaan verrattuna. 🔮
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Seuraavaksi oli tarkoituksena tehdä Matin ja Etelin luenta ja aioin laittaa tekstit tänne tänään illalla, mutta erikoisesti kun yritin luentaa aloittaa niin kokoajan ekaksi kortiksi tuli Bojania aiemmissa luennoissa edustanut kortti, Sauvojen Lähetti. Tämä oli tosi häiritsevää ja suoraan sanottuna sotki mun keskittymistä koska yritin nimenomaan tehdä luentaa Matista ja Etelistä. Kun minulla siis on useampi pakka, niissä on erilaisia kuvia samoista korteista ja häiritsi miten nimenomaan tuo Bojanin ”versio” Sauvojen Lähetistä kokoajan sotki yritystä aloittaa luenta. En tiedä mitä tuo tarkoittaa joten yritän luentaa huomenna uudestaan tai ehkä teen Bojanin tunnekatsauksen vähän etuajassa aiempaan suunnitelmaan verrattuna.
Kuulostaapa hämmentävältä! Nyt kyllä vaikea olla miettimättä mitä tuo voi oikein tarkoittaa...
 
vierailija
Yksi mitä olen miettinyt viime aikoina on, että moni on epäillyt etenkin Bojanin ahdistuvan shippauksesta, mutta monet viimeaikaiset jutut ovat viitanneet ihan muunlaiseen reaktioon. Entä jos shippaus onkin Bojanista enimmäkseen ihan kiva ilmiö? En siis sano, että hän ahmisi ficcejä tai ei nolostuisi Tavastia-hidastuksista, mutta etenkin jos on ollut joskus vaikeana miehiin kohdistuvasta kiinnostuksesta, niin kai se voisi tuntua osittain myös kivalta tsempiltä.

- Joymuffin

Jostain luin B:lle tehdyn kysymys-vastaus-palstan, jossa totesi, ettei ole shippauksesta kauhean innostunut, mutta ymmärtää faneja. Kysymyksessä oli mainittu Jere ja Luke eli ilmeisesti olemassa on myös heitä shippaava ketju. En ole törmännyt.
 
vierailija
Seuraavaksi oli tarkoituksena tehdä Matin ja Etelin luenta ja aioin laittaa tekstit tänne tänään illalla, mutta erikoisesti kun yritin luentaa aloittaa niin kokoajan ekaksi kortiksi tuli Bojania aiemmissa luennoissa edustanut kortti, Sauvojen Lähetti. Tämä oli tosi häiritsevää ja suoraan sanottuna sotki mun keskittymistä koska yritin nimenomaan tehdä luentaa Matista ja Etelistä. Kun minulla siis on useampi pakka, niissä on erilaisia kuvia samoista korteista ja häiritsi miten nimenomaan tuo Bojanin ”versio” Sauvojen Lähetistä kokoajan sotki yritystä aloittaa luenta. En tiedä mitä tuo tarkoittaa joten yritän luentaa huomenna uudestaan tai ehkä teen Bojanin tunnekatsauksen vähän etuajassa aiempaan suunnitelmaan verrattuna.
Odotan kyllä kovasti näitä luentoja.
 
vierailija
Seuraavaksi oli tarkoituksena tehdä Matin ja Etelin luenta ja aioin laittaa tekstit tänne tänään illalla, mutta erikoisesti kun yritin luentaa aloittaa niin kokoajan ekaksi kortiksi tuli Bojania aiemmissa luennoissa edustanut kortti, Sauvojen Lähetti. Tämä oli tosi häiritsevää ja suoraan sanottuna sotki mun keskittymistä koska yritin nimenomaan tehdä luentaa Matista ja Etelistä. Kun minulla siis on useampi pakka, niissä on erilaisia kuvia samoista korteista ja häiritsi miten nimenomaan tuo Bojanin ”versio” Sauvojen Lähetistä kokoajan sotki yritystä aloittaa luenta. En tiedä mitä tuo tarkoittaa joten yritän luentaa huomenna uudestaan tai ehkä teen Bojanin tunnekatsauksen vähän etuajassa aiempaan suunnitelmaan verrattuna.
Voisko olla että toi B ig sulkeminen jotenki vaikutti sun luentaan? Jos B pyöri liikaa sun mielessä?
 
vierailija
Voisko olla että toi B ig sulkeminen jotenki vaikutti sun luentaan? Jos B pyöri liikaa sun mielessä?
Ehkä ainakin periaatteessa, mutta minä valitsen kortit silmät kiinni sen mukaan mikä kortti tuntuu oikealta. Eli on se aika hakuammuntaa valita 78 kortista peräkkäin toi sama kortti, sekä Matin että Etelin kohdalla. Joten oli syy mikä tahansa mun keskittyminen meni tosta niin pilalle että luenta oli pakko lopettaa ainakin tältä päivältä 🔮
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Onpa Tarotar todella ihmeellinen ilmiö. Jos pystyt etuajassa tekemään B luennan, uskon että sille on toivetta ja tilausta täällä. Oletko Tartotar seurannut viime päivien tapahtumia joista on kooste tuolla edellä. Uskon että todella merkittävässä käännekohdassa B nyt mikä voi hyvinkin säteillä juuri nyt myös Suomen tiimiin tms.

🌙💜
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Yritän koostaa aikajanaa: kaikki tapahtunut/eskaloitunut ihan muutaman päivän sisällä.

Teiniarmeija agitoi julkisen Twitter-ajojahdin G:tä vastaan joka yltyy muutama päivä sitten ja julkaisee julkisen syytelistan mitä kaikkea kamalaa G muka tehnyt. Suurin osa syytöksistä ihan puutaheinää kuten auttoi valitsemaan paidan myyntikojulla. Mukana vakavampia syytöksiä. Yleisesti uskotaan että kunnianloukkaussyytettä luvassa somelynkkaajille. Postaajat nauravat tälle uhalle avoimesti että kaikki JO fanitko laitetaan vankilaan.

Myös JO:ta syytetään etteivät reagoi riittävästi ja näin ovat olevinaan lynkkaajia vastaan. Yhtä bändin jäsentä syytetään etenkin että ollut tietoinen muttei tehnyt mitään.

JO julkaisee hieman epämääräisen listan international tour crewstä vuosille 23-24 ja tässä kokoonpanossa ei ole G mukana.

Yleisesti tulkitaan että G ilmeisesti lopettanut itse tai irtisanottu. Putsaa somensa JO yhteyksistä ja poistaa myös kuvia.

Bojan joutuu sairaalaan tiputukseen ylirasituksen / nestehukan / rankan keikkaputken ja juhlimisen / somekohun aiheuttaman järkytyksen / jonkun muun asian takia. On tosi huonon ja surullisen näköinen somessa kertoessaan asiasta. Vetää silti ilottoman lyhyen keikan stadionilla urheilutapahtumassa tiputuspäivän iltana.

B ilmoittaa (eilen myöhään illalla) storyssaan deaktivoivansa IGnsä kunnes on kirjoittanut uuden levyn biisit. Käytössä on sama pokemon-filtteri jota käytti J Kanssa Suomessa.

B:n till tyhjenee tänään aamulla ysin maissa Suomen aikaa. Ei tietoa kauanko ottaa somelomaa tai koska uuden levyn biisit voisivat olla valmiit. Yleisesti pidetään hyvänä että huolehtii rajoistaan eikä anna valtaa teiniarmeijalle mutta suru puserossa on monella.

Twitter-lynkkaajat eivät ainakaan kaikki rauhoitu vaan syyttelevät B:tä G:n puolelle menemisestä ja piileskelystä. Jotain tyttöä vastaan UK tourilla kerätään nyt listaa kaikista kurjuuksista mitä tehty. Nimillä ja lynkaten, mitään ei ole opittu. Myöskään mitään omaa osuutta koko sopassa ei tiedosteta vaan Gtä syytellään kaikesta.

Todella onneton viikko. Ei voi kuin toivoa parempia aikoja ja mielenrauhaa kaikille tauon jälkeen.
Kiitos paljon tilanteen avaamisesta ja muille täydennyksistä 🙏 Tässä kyllä yksi ”boomeri” saa käytännön oppia siitä, miten voimallinen somen maailma voi olla niin hyvässä kuin pahassa ja miten pelottavan pienistä asioista voi lähteä isot lumipalloefektit liikkeelle. Enkä tietenkään halua väheksyä nuorien fanien kokemuksia, kun taistalla olevista tapahtumista itse mitään tiedä, mutta toisaalta nuoruuden kiihkeys voi näkyä myös aika ehdottomana ajatteluna ja tekoina. Katson maailmaa varmaan aika samanikäisin silmin G kanssa ja tiedostan myös itsessäni käytöstapoja, jotka ei varmasti menisi nykyteineiltä läpi, vaikka yritänkin olla valveutunut ja kehittää omaa ajatteluani koko ajan. Silti olemme oman aikamme tuotoksia ja vaatii halua ja yritystä edistää ja avartaa omaa mailmankuvaa. Minä en varmaan selviäisi julkkiksena somemaailmassa päivääkään. 🙈

Mutta mitä tulee K&B tilanteeseen niin minulla on vahva tunne että yhteys heidän välillä on ja voi hyvin ja he hoitavat ystävyyttään somen ulkopuolella. Toivottavasti ovat voineet jakaa ajatuksia ja tuntojaan kiireisen kesän aiheuttamista fiiliksistä ja saavat toisiltaan vertaistukea. ❣

Sometauko tuntuu olevan kyllä tässä kohtaa B erittäin tarpeellinen valinta ja tekisi varmaan ihan hyvää itsellekin. 😅

Minusta on ihanaa, että täällä kukkii niin monet kukat. Itse ehkä sijoittaudun enemmän taustalla viihtyväksi tarkkailijaksi, mutta se onkin just niin elämän ja tämän palstan suola, että tunteesta toiseen mennään ja välillä lähellä karikkoa, mutta sitten taas tuuli ja purjeet kääntyy kohti uutta aallokkoa (hih). ❤🌷

Tässä samalla koiran kanssa ulkona ja akkuakin 12% jäljellä niin meinaa ajatus hajota. 😄
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona

Yhteistyössä