vierailija
On kyllä mielenkiintoista tuo tarot, että miten sieltä voi nousta B:n kortti kaikista mahdollisista korteista. Joku seltyshän sillekin varmasti on Mielenkiinnolla kyllä odotan luentoja.
No minä olen alunperinkin ollut menossa mieheni kanssa, molemmat tykästytty JO:n musaan. Tästä shippauspuolests hän on kyllä autuaan tietämätönMiksei voisi tulla, jos miehesi haluaa tulla mukaan? Eiköhän siellä ole muutama muukin eksynyt puoliso miesparkissa
Käärijä on bojanin mielessäKiitos kun korjasitte, en olisi ikinä uskonut, aivan ihana asia
Ihan kaikkia yksityiskohtia en varmaan tiedä koska mulla ei ole instagramia, kuulen uutiset aina täältä. Esim monet teidän kuvailemat Jeren ja Bojanin videot on minulta jäänyt näkemättä jos niitä ei ole linkattu tänne. Mutta koska täällä kuitenkin tulee infoa niin hyvään tahtiin niin uskoisin olevani ihan hyvin kartalla, kiitos teiänOnpa Tarotar todella ihmeellinen ilmiö. Jos pystyt etuajassa tekemään B luennan, uskon että sille on toivetta ja tilausta täällä. Oletko Tartotar seurannut viime päivien tapahtumia joista on kooste tuolla edellä. Uskon että todella merkittävässä käännekohdassa B nyt mikä voi hyvinkin säteillä juuri nyt myös Suomen tiimiin tms.
Kiitos ihanaihana oli ja janoan jo lisää. <3 kiitos!
Käärijän Ahvenanmaan keikka näytetään siellä livenä hoitokodeissa ja sairaaloissa:K esiintyy tänään Ahvenanmaalla
Mitä ihmettä?! Sehän oli aivan ihana Tuskin maltan odottaa jatkoa.Mango lisäsi savi-ficciin uuden kappaleen, joskaan en ole siihen tyytyväinen. :/
Mango
Näin mäkin olen tuon ankeuttaja termin ymmärtänyt.Ai niin, mä ainakin olen viljellyt täällä sanaa ankeuttaja. Itse tarkoitan sillä sellaisia kirjoituksia, joissa on tarkoitus vähätellä toisen ajatuksia tai tunnelmia, pitää toista vähän tyhmänä tai vähä-älyisenä. Rauhoittelu tai maadotus on hyvä, siinä kuitenkin kunnioitetaan sen toisenkin ajatuksia ja halutaan toiselle parempi mieli.
Enid
Käärijän Ahvenanmaan keikka näytetään siellä livenä hoitokodeissa ja sairaaloissa:
VIDEO: Här firar Anders Wiklöf och Käärijä med bubbel
Lasse Berghagen ställer in sin spelning på Åland ikväll på 25 juli-konserten i Miramarkparken, ersättare blir finska Eurovisionstjärnan Käärijä, rapporterar Expressen. Nöjesproducent Magnus Stråberg ...www.nyan.ax
Kiitos Tarotar tästä väliaikatiedosta. Mulla olikin mielessä ehdottaa, että viimeaikaisten käänteiden johdosta ois kiva saada B:n ja myös J:n osalta luentaa tämän hetken tilanteesta lähipäivinä, jos sellainen ois mahdollista. Ehkä toi B:n kortin ilmestyminen jopa viittaisi siihen suuntaan, että sieltä ois nyt jotain tietoa tarjolla, vai voiko näin ajatella...?Seuraavaksi oli tarkoituksena tehdä Matin ja Etelin luenta ja aioin laittaa tekstit tänne tänään illalla, mutta erikoisesti kun yritin luentaa aloittaa niin kokoajan ekaksi kortiksi tuli Bojania aiemmissa luennoissa edustanut kortti, Sauvojen Lähetti. Tämä oli tosi häiritsevää ja suoraan sanottuna sotki mun keskittymistä koska yritin nimenomaan tehdä luentaa Matista ja Etelistä. Kun minulla siis on useampi pakka, niissä on erilaisia kuvia samoista korteista ja häiritsi miten nimenomaan tuo Bojanin ”versio” Sauvojen Lähetistä kokoajan sotki yritystä aloittaa luenta. En tiedä mitä tuo tarkoittaa joten yritän luentaa huomenna uudestaan tai ehkä teen Bojanin tunnekatsauksen vähän etuajassa aiempaan suunnitelmaan verrattuna.
Oon kans odotellut eniten Bn ja Kn uusintaluentaa. Ajattelin että Kn tanssijoiden luenta on välipala odotellessa. Mutta kaikki kiinnostaa enkä pistä vastaan jos tarotlukija tulet siihen tulokseen että aikaistetaankin BK luentaa. Luotan lukijan arvioon tässä.Oonko ainut, joka toivois etelin ja matin luennan sijaan uutta Bojanista? Nyt on kuitenkin niin paljon uutta tapahtunut hänen elämässään.
En löytänyt mitään vikaa tuosta.Mango lisäsi savi-ficciin uuden kappaleen, joskaan en ole siihen tyytyväinen. :/
Mango
Sieltä tulee Hilmalle uusia fani-kavereitaKun nyt ei mummoilta ja paapoilta yöunet menisi. Suomen puolellahan ovat hoivalaitoksissa jo yöunilla klo 19.30.
Mä ymmärtärtäisin tästä haastattelusta et sille on annettu jossakin nimenomaan Käärijä voodoonukke, vitsailee että ilmankos selkä onkin kipeä. Siksi sanoo sen. Ja ihan niinkun olisin siitä kuvankin jossain nähnyt, tai sitten unta, en nyt nyt pysty varmistamaan.Suloista tuo, miten "Käärijä" noin yhtäkkiä vaan tulee Bojanin suusta, kun sai mielleyhtymän Juren käyttämästä "scary"-sanasta. Katsoin eilen sen Beerfest-keikkataltioinnin, ja siellä yhtä yllättäen tuli kesken kaiken se "Are you"-kiekaisu. Selvästi Bojan ei näe mitään syytä piilotella yhteyttä Käärijään, siitähän kertovat monet muutkin viimeaikaiset tapahtumat.
Tällä alkuperäisellä videolla Bojan myös esittelee haastattelijalle oman Seal daddy -rannekorunsa.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Minäkin janoan jotain tietoa B:stä. Minusta kuulostaa että kortitkin yrittivät johdattaa B:n puoleen ihan väkisin...Oonko ainut, joka toivois etelin ja matin luennan sijaan uutta Bojanista? Nyt on kuitenkin niin paljon uutta tapahtunut hänen elämässään.
KiitosMitä ihmettä?! Sehän oli aivan ihana Tuskin maltan odottaa jatkoa.
En löytänyt mitään vikaa tuosta.
- Joymuffin
On toi ainaki mahdollinen teoria, mutta rehellisesti sanottuna en tiedä miksi luenta meni tolla tavalla. Sen takia päätinkin lopettaa luennan kesken ja kokeilla huomenna uudestaanJäin Tarotar vielä miettimään tuota B:n korttien nousua että voiko tarkoittaa että B:n tilanne (somekohu, sairaalaan joutuminen ja sen taustat ja noissa piireissä oikeasti aika radikaali somen deaktivointi eli kokonaan aiemman sisällön tyhjennys edes väliaikaisesti tilanteen rauhoittamiseksi) on vaikuttanut myös K:hon niin voimakkaasti että myös häntä lähellä oleviin B heijastuu näin paljon? Tiedän ettei ole vielä tulkinta päällä mutta kuitenkin tulee mieleen. En usko sattumiin tällä tasolla, tai muuten pitäisi laittaa kyllä lotto vetämään... Aika pienet todennäköisyydet että molemmat saisivat B:n kortin sattumalta heti alkuun...
Jään todella mielenkiinnolla odottamaan mitä tuleman pitää.
Koska voisit tehdä uuden luennan Bojanista?On toi ainaki mahdollinen teoria, mutta rehellisesti sanottuna en tiedä miksi luenta meni tolla tavalla. Sen takia päätinkin lopettaa luennan kesken ja kokeilla huomenna uudestaan