Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On kyllä mielenkiintoista tuo tarot, että miten sieltä voi nousta B:n kortti kaikista mahdollisista korteista. Joku seltyshän sillekin varmasti on 🤔 Mielenkiinnolla kyllä odotan luentoja.
 
vierailija
Onpa Tarotar todella ihmeellinen ilmiö. Jos pystyt etuajassa tekemään B luennan, uskon että sille on toivetta ja tilausta täällä. Oletko Tartotar seurannut viime päivien tapahtumia joista on kooste tuolla edellä. Uskon että todella merkittävässä käännekohdassa B nyt mikä voi hyvinkin säteillä juuri nyt myös Suomen tiimiin tms.
Ihan kaikkia yksityiskohtia en varmaan tiedä koska mulla ei ole instagramia, kuulen uutiset aina täältä. Esim monet teidän kuvailemat Jeren ja Bojanin videot on minulta jäänyt näkemättä jos niitä ei ole linkattu tänne. Mutta koska täällä kuitenkin tulee infoa niin hyvään tahtiin niin uskoisin olevani ihan hyvin kartalla, kiitos teiän 😀

Kun joku kyseli että voisiko Bojanin tuleva luenta käsitellä muutakin kuin Jereä niin tunneluennat toimii siten, että henkilö näyttää minulle mitä haluaa. En ohjaa luentaa Jereen, ne on vaan automaattisesti sieltä nousseet mistä on voinut tähän mennessä päätellä että J on ollut tärkeässä osassa hänen elämää ja ajatuksia. Saa nähdä mitä Bojanin seuraavasta luennasta tulisi päällimmäisenä pinnalle. 🔮
 
vierailija
Mä olen kokenut tuon JOn Demoni levyn erolevyksi. Moni kappale, jos käännöksessä ei ole kovasti kadonnut, kuvaa erotunnelmaa. Joten erittäin mielenkiinnolla odotan näitä uusia biisejä. Ihan varmasti niitä tullaan ajattelemaan että ne kertovat BJ parista, ja kokisin kyllä outona jos tuo vahva yhteys ei jotenkin näkyisi. Ties vaikka saataisiin sellainen teksti jossa pohditaan miksi muut näkevät heidät eri tavalla kuin itse (ovat kavereita, muut näkevät parina). Mutta jos B on oikeasti onnettomasti rakastunut, eikä halua sitä näyttää, niin voi tuo biisien tekokin olla hankalaa.

Käärijän biiseistä samaa mieltä, olin iloisesti yllättynyt kun ne eivät vilisseet mimmejä ja mammonaa. Vaikka pidän kotimaisesta rapista, niin en oikein tykkää näistä leveilijöistä. Kaikkein hankalinta mulla on Isac Elliotin kanssa, jonka uusista biiseistä tykkään mutta tyyppinä hakkaa niin vastaan. Cheekkiä en voinut koskaan sietää juuri tuon ylimielisyyden takia, mutta paria hyvää biisiä kuuntelen. Näitä riittää! Käärijä on kiva poikkeus, ainakin vielä, kun roastaa myös itseään ja on omalla tavallaan hyvinkin vaatimaton. Eikä hauku naisia.

Ja mitä tulee shippaukseen. Vaikka olen ihan noviisi tässä, niin ensimmäinen asia ihan järjellä on, että sitä ei hierota shippauksen kohteiden naamaan. En tykännyt yhtään noista ig postauksista yms. johon pitää aina mainita se toinen. Jutellaan, kirjoitetaan ficcejä tai tehdään fanivideoita, mutta ei niitä tarvitse heille tägätä. Vaikka edelleen olen sitä mieltä, että he niin olisivat täydellinen pari, niin voin vaan toivoa, että asiat menee niin kuin pitää ja kaikki olisivat onnellisia.

Enid
 
vierailija
Ai niin, mä ainakin olen viljellyt täällä sanaa ankeuttaja. Itse tarkoitan sillä sellaisia kirjoituksia, joissa on tarkoitus vähätellä toisen ajatuksia tai tunnelmia, pitää toista vähän tyhmänä tai vähä-älyisenä. Rauhoittelu tai maadotus on hyvä, siinä kuitenkin kunnioitetaan sen toisenkin ajatuksia ja halutaan toiselle parempi mieli.

Enid
 
vierailija
K esiintyy tänään Ahvenanmaalla
Käärijän Ahvenanmaan keikka näytetään siellä livenä hoitokodeissa ja sairaaloissa:

 
vierailija
Ai niin, mä ainakin olen viljellyt täällä sanaa ankeuttaja. Itse tarkoitan sillä sellaisia kirjoituksia, joissa on tarkoitus vähätellä toisen ajatuksia tai tunnelmia, pitää toista vähän tyhmänä tai vähä-älyisenä. Rauhoittelu tai maadotus on hyvä, siinä kuitenkin kunnioitetaan sen toisenkin ajatuksia ja halutaan toiselle parempi mieli.

Enid
Näin mäkin olen tuon ankeuttaja termin ymmärtänyt.
 
vierailija
Käärijän Ahvenanmaan keikka näytetään siellä livenä hoitokodeissa ja sairaaloissa:


Kun nyt ei mummoilta ja paapoilta yöunet menisi. Suomen puolellahan ovat hoivalaitoksissa jo yöunilla klo 19.30.
 
vierailija
Seuraavaksi oli tarkoituksena tehdä Matin ja Etelin luenta ja aioin laittaa tekstit tänne tänään illalla, mutta erikoisesti kun yritin luentaa aloittaa niin kokoajan ekaksi kortiksi tuli Bojania aiemmissa luennoissa edustanut kortti, Sauvojen Lähetti. Tämä oli tosi häiritsevää ja suoraan sanottuna sotki mun keskittymistä koska yritin nimenomaan tehdä luentaa Matista ja Etelistä. Kun minulla siis on useampi pakka, niissä on erilaisia kuvia samoista korteista ja häiritsi miten nimenomaan tuo Bojanin ”versio” Sauvojen Lähetistä kokoajan sotki yritystä aloittaa luenta. En tiedä mitä tuo tarkoittaa joten yritän luentaa huomenna uudestaan tai ehkä teen Bojanin tunnekatsauksen vähän etuajassa aiempaan suunnitelmaan verrattuna.
Kiitos Tarotar tästä väliaikatiedosta. Mulla olikin mielessä ehdottaa, että viimeaikaisten käänteiden johdosta ois kiva saada B:n ja myös J:n osalta luentaa tämän hetken tilanteesta lähipäivinä, jos sellainen ois mahdollista. Ehkä toi B:n kortin ilmestyminen jopa viittaisi siihen suuntaan, että sieltä ois nyt jotain tietoa tarjolla, vai voiko näin ajatella...?
 
Oonko ainut, joka toivois etelin ja matin luennan sijaan uutta Bojanista? Nyt on kuitenkin niin paljon uutta tapahtunut hänen elämässään.
Oon kans odotellut eniten Bn ja Kn uusintaluentaa. Ajattelin että Kn tanssijoiden luenta on välipala odotellessa. Mutta kaikki kiinnostaa enkä pistä vastaan jos tarotlukija tulet siihen tulokseen että aikaistetaankin BK luentaa. Luotan 🔮lukijan arvioon tässä.
 
vierailija
Jäin Tarotar vielä miettimään tuota B:n korttien nousua että voiko tarkoittaa että B:n tilanne (somekohu, sairaalaan joutuminen ja sen taustat ja noissa piireissä oikeasti aika radikaali somen deaktivointi eli kokonaan aiemman sisällön tyhjennys edes väliaikaisesti tilanteen rauhoittamiseksi) on vaikuttanut myös K:hon niin voimakkaasti että myös häntä lähellä oleviin B heijastuu näin paljon? Tiedän ettei ole vielä tulkinta päällä mutta kuitenkin tulee mieleen. En usko sattumiin tällä tasolla, tai muuten pitäisi laittaa kyllä lotto vetämään... Aika pienet todennäköisyydet että molemmat saisivat B:n kortin sattumalta heti alkuun...

Jään todella mielenkiinnolla odottamaan mitä tuleman pitää.

🌙💜
 
vierailija
Suloista tuo, miten "Käärijä" noin yhtäkkiä vaan tulee Bojanin suusta, kun sai mielleyhtymän Juren käyttämästä "scary"-sanasta. Katsoin eilen sen Beerfest-keikkataltioinnin, ja siellä yhtä yllättäen tuli kesken kaiken se "Are you"-kiekaisu. Selvästi Bojan ei näe mitään syytä piilotella yhteyttä Käärijään, siitähän kertovat monet muutkin viimeaikaiset tapahtumat.

Tällä alkuperäisellä videolla Bojan myös esittelee haastattelijalle oman Seal daddy -rannekorunsa.

Mä ymmärtärtäisin tästä haastattelusta et sille on annettu jossakin nimenomaan Käärijä voodoonukke, vitsailee että ilmankos selkä onkin kipeä. Siksi sanoo sen. Ja ihan niinkun olisin siitä kuvankin jossain nähnyt, tai sitten unta, en nyt nyt pysty varmistamaan.
 
vierailija
Sanoin yhdelle astrologiaa hyvin tuntevalle kaverille, että onkohan nyt joku astrologisest jännä vaihe meneillään, kun kaikkialla tuntuu puhuttavan ihmisten huono tai epäilyty käytös - Gregor-keissi, K:hon kohdistuneet häästalkkaukset, muissa nettiyhteisöissäni puhuttanut tosi paljon pari vakavaa väärinkäyttötapausta ja tänään eräs asiakkaanikin otti puheeksi häneen kohdistuneen väärinkäytön. Tämä kaveri oli sitä mieltä, että tämä on joku juttu, joka tosiaan näkyy nyt tähtikartoissa, mutta ei jaksanut alkaa selittää pidemmälle. :p Tiedä tuosta sitten.

- Joymuffin
 
vierailija
Jäin Tarotar vielä miettimään tuota B:n korttien nousua että voiko tarkoittaa että B:n tilanne (somekohu, sairaalaan joutuminen ja sen taustat ja noissa piireissä oikeasti aika radikaali somen deaktivointi eli kokonaan aiemman sisällön tyhjennys edes väliaikaisesti tilanteen rauhoittamiseksi) on vaikuttanut myös K:hon niin voimakkaasti että myös häntä lähellä oleviin B heijastuu näin paljon? Tiedän ettei ole vielä tulkinta päällä mutta kuitenkin tulee mieleen. En usko sattumiin tällä tasolla, tai muuten pitäisi laittaa kyllä lotto vetämään... Aika pienet todennäköisyydet että molemmat saisivat B:n kortin sattumalta heti alkuun...

Jään todella mielenkiinnolla odottamaan mitä tuleman pitää.
On toi ainaki mahdollinen teoria, mutta rehellisesti sanottuna en tiedä miksi luenta meni tolla tavalla. Sen takia päätinkin lopettaa luennan kesken ja kokeilla huomenna uudestaan 🔮
 

Yhteistyössä