Onpa ollut taas käänteitä tällä rintamalla. Minä olen vähän hidas, enkä kaikkia (some)kanavia seuraile niin olen pihalla vähän kaikesta. Haluaisiko joku avata pääpiirteittäin tuon G tilanteen eli mitä siinä on tapahtunut ja mitä on taustalla? Sen verran olen ymmärtänyt, että JO fanit on kerännyt jonkun ”syytelistan” hänen tekemisistään ja että ilmeisesti nyt siis saanut(ko)? fudut pr hommista vai vaan siirtynyt enemmän taka-alalle? Anteeksi jos tämä kysely triggeröi jotakin, mutta vilpittömästi vaan haluaisin päästä tilanteen tasalle niin paljon kun nyt vain näistä lähtökohdista voi päästä.
Tarottaren luentaa odotan myös kovasti, kunhan ehdit ja jaksat!
Yritän koostaa aikajanaa: kaikki tapahtunut/eskaloitunut ihan muutaman päivän sisällä.
Teiniarmeija agitoi julkisen Twitter-ajojahdin G:tä vastaan joka yltyy muutama päivä sitten ja julkaisee julkisen syytelistan mitä kaikkea kamalaa G muka tehnyt. Suurin osa syytöksistä ihan puutaheinää kuten auttoi valitsemaan paidan myyntikojulla. Mukana vakavampia syytöksiä. Yleisesti uskotaan että kunnianloukkaussyytettä luvassa somelynkkaajille. Postaajat nauravat tälle uhalle avoimesti että kaikki JO fanitko laitetaan vankilaan.
Myös JO:ta syytetään etteivät reagoi riittävästi ja näin ovat olevinaan lynkkaajia vastaan. Yhtä bändin jäsentä syytetään etenkin että ollut tietoinen muttei tehnyt mitään.
JO julkaisee hieman epämääräisen listan international tour crewstä vuosille 23-24 ja tässä kokoonpanossa ei ole G mukana.
Yleisesti tulkitaan että G ilmeisesti lopettanut itse tai irtisanottu. Putsaa somensa JO yhteyksistä ja poistaa myös kuvia.
Bojan joutuu sairaalaan tiputukseen ylirasituksen / nestehukan / rankan keikkaputken ja juhlimisen / somekohun aiheuttaman järkytyksen / jonkun muun asian takia. On tosi huonon ja surullisen näköinen somessa kertoessaan asiasta. Vetää silti ilottoman lyhyen keikan stadionilla urheilutapahtumassa tiputuspäivän iltana.
B ilmoittaa (eilen myöhään illalla) storyssaan deaktivoivansa IGnsä kunnes on kirjoittanut uuden levyn biisit. Käytössä on sama pokemon-filtteri jota käytti J Kanssa Suomessa.
B:n till tyhjenee tänään aamulla ysin maissa Suomen aikaa. Ei tietoa kauanko ottaa somelomaa tai koska uuden levyn biisit voisivat olla valmiit. Yleisesti pidetään hyvänä että huolehtii rajoistaan eikä anna valtaa teiniarmeijalle mutta suru puserossa on monella.
Twitter-lynkkaajat eivät ainakaan kaikki rauhoitu vaan syyttelevät B:tä G:n puolelle menemisestä ja piileskelystä. Jotain tyttöä vastaan UK tourilla kerätään nyt listaa kaikista kurjuuksista mitä tehty. Nimillä ja lynkaten, mitään ei ole opittu. Myöskään mitään omaa osuutta koko sopassa ei tiedosteta vaan Gtä syytellään kaikesta.
Todella onneton viikko. Ei voi kuin toivoa parempia aikoja ja mielenrauhaa kaikille tauon jälkeen.