Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua alkoi pelottaa, että maailma pilaa BJ ystävyyden. Niinkuin kävi One directionilla (en koskaan ole heitä seurannut, tiedän vain, mitä täällä on lyhyesti mainittu).

Mango
Onhan se ihan mahdollista. Tässä haastattelussa Louis kertoo shippauksen aiheuttamista ongelmista hänen ja Harryn ystävyydelle. Kuulostaa aika tutulta, eli eivät voineet lopulta tehdä mitään yhdessä julkisesti, koska fanit analysoivat heidän jokaista liikettä ja ilmettään...

 
vierailija
Ei ole K lopettanut seuraamista, lopettakaa väärän tiedon levittäminen ja JO henkilökunta-asioiden pohdinnat ei kuulu tänne, onneksi B meni tauolle, menee yli täälläkin monella
 
vierailija
Onpa ollut taas käänteitä tällä rintamalla. Minä olen vähän hidas, enkä kaikkia (some)kanavia seuraile niin olen pihalla vähän kaikesta. Haluaisiko joku avata pääpiirteittäin tuon G tilanteen eli mitä siinä on tapahtunut ja mitä on taustalla? Sen verran olen ymmärtänyt, että JO fanit on kerännyt jonkun ”syytelistan” hänen tekemisistään ja että ilmeisesti nyt siis saanut(ko)? fudut pr hommista vai vaan siirtynyt enemmän taka-alalle? Anteeksi jos tämä kysely triggeröi jotakin, mutta vilpittömästi vaan haluaisin päästä tilanteen tasalle niin paljon kun nyt vain näistä lähtökohdista voi päästä.

Tarottaren luentaa odotan myös kovasti, kunhan ehdit ja jaksat!
Yritän koostaa aikajanaa: kaikki tapahtunut/eskaloitunut ihan muutaman päivän sisällä.

Teiniarmeija agitoi julkisen Twitter-ajojahdin G:tä vastaan joka yltyy muutama päivä sitten ja julkaisee julkisen syytelistan mitä kaikkea kamalaa G muka tehnyt. Suurin osa syytöksistä ihan puutaheinää kuten auttoi valitsemaan paidan myyntikojulla. Mukana vakavampia syytöksiä. Yleisesti uskotaan että kunnianloukkaussyytettä luvassa somelynkkaajille. Postaajat nauravat tälle uhalle avoimesti että kaikki JO fanitko laitetaan vankilaan.

Myös JO:ta syytetään etteivät reagoi riittävästi ja näin ovat olevinaan lynkkaajia vastaan. Yhtä bändin jäsentä syytetään etenkin että ollut tietoinen muttei tehnyt mitään.

JO julkaisee hieman epämääräisen listan international tour crewstä vuosille 23-24 ja tässä kokoonpanossa ei ole G mukana.

Yleisesti tulkitaan että G ilmeisesti lopettanut itse tai irtisanottu. Putsaa somensa JO yhteyksistä ja poistaa myös kuvia.

Bojan joutuu sairaalaan tiputukseen ylirasituksen / nestehukan / rankan keikkaputken ja juhlimisen / somekohun aiheuttaman järkytyksen / jonkun muun asian takia. On tosi huonon ja surullisen näköinen somessa kertoessaan asiasta. Vetää silti ilottoman lyhyen keikan stadionilla urheilutapahtumassa tiputuspäivän iltana.

B ilmoittaa (eilen myöhään illalla) storyssaan deaktivoivansa IGnsä kunnes on kirjoittanut uuden levyn biisit. Käytössä on sama pokemon-filtteri jota käytti J Kanssa Suomessa. ❤

B:n till tyhjenee tänään aamulla ysin maissa Suomen aikaa. Ei tietoa kauanko ottaa somelomaa tai koska uuden levyn biisit voisivat olla valmiit. Yleisesti pidetään hyvänä että huolehtii rajoistaan eikä anna valtaa teiniarmeijalle mutta suru puserossa on monella.

Twitter-lynkkaajat eivät ainakaan kaikki rauhoitu vaan syyttelevät B:tä G:n puolelle menemisestä ja piileskelystä. Jotain tyttöä vastaan UK tourilla kerätään nyt listaa kaikista kurjuuksista mitä tehty. Nimillä ja lynkaten, mitään ei ole opittu. Myöskään mitään omaa osuutta koko sopassa ei tiedosteta vaan Gtä syytellään kaikesta.

Todella onneton viikko. Ei voi kuin toivoa parempia aikoja ja mielenrauhaa kaikille tauon jälkeen.
 
vierailija
Yritän koostaa aikajanaa: kaikki tapahtunut/eskaloitunut ihan muutaman päivän sisällä.

Teiniarmeija agitoi julkisen Twitter-ajojahdin G:tä vastaan joka yltyy muutama päivä sitten ja julkaisee julkisen syytelistan mitä kaikkea kamalaa G muka tehnyt. Suurin osa syytöksistä ihan puutaheinää kuten auttoi valitsemaan paidan myyntikojulla. Mukana vakavampia syytöksiä. Yleisesti uskotaan että kunnianloukkaussyytettä luvassa somelynkkaajille. Postaajat nauravat tälle uhalle avoimesti että kaikki JO fanitko laitetaan vankilaan.

Myös JO:ta syytetään etteivät reagoi riittävästi ja näin ovat olevinaan lynkkaajia vastaan. Yhtä bändin jäsentä syytetään etenkin että ollut tietoinen muttei tehnyt mitään.

JO julkaisee hieman epämääräisen listan international tour crewstä vuosille 23-24 ja tässä kokoonpanossa ei ole G mukana.

Yleisesti tulkitaan että G ilmeisesti lopettanut itse tai irtisanottu. Putsaa somensa JO yhteyksistä ja poistaa myös kuvia.

Bojan joutuu sairaalaan tiputukseen ylirasituksen / nestehukan / rankan keikkaputken ja juhlimisen / somekohun aiheuttaman järkytyksen / jonkun muun asian takia. On tosi huonon ja surullisen näköinen somessa kertoessaan asiasta. Vetää silti ilottoman lyhyen keikan stadionilla urheilutapahtumassa tiputuspäivän iltana.

B ilmoittaa (eilen myöhään illalla) storyssaan deaktivoivansa IGnsä kunnes on kirjoittanut uuden levyn biisit. Käytössä on sama pokemon-filtteri jota käytti J Kanssa Suomessa.

B:n till tyhjenee tänään aamulla ysin maissa Suomen aikaa. Ei tietoa kauanko ottaa somelomaa tai koska uuden levyn biisit voisivat olla valmiit. Yleisesti pidetään hyvänä että huolehtii rajoistaan eikä anna valtaa teiniarmeijalle mutta suru puserossa on monella.

Twitter-lynkkaajat eivät ainakaan kaikki rauhoitu vaan syyttelevät B:tä G:n puolelle menemisestä ja piileskelystä. Jotain tyttöä vastaan UK tourilla kerätään nyt listaa kaikista kurjuuksista mitä tehty. Nimillä ja lynkaten, mitään ei ole opittu. Myöskään mitään omaa osuutta koko sopassa ei tiedosteta vaan Gtä syytellään kaikesta.

Todella onneton viikko. Ei voi kuin toivoa parempia aikoja ja mielenrauhaa kaikille tauon jälkeen.
Miten tämä viime viikonlopun hypen jälkeen lässähti näin :( Ja tämä alustakin vielä kettuilee kun lauseena on "minä rakastan sinua"

mango
 
vierailija
Yritän koostaa aikajanaa: kaikki tapahtunut/eskaloitunut ihan muutaman päivän sisällä.

Teiniarmeija agitoi julkisen Twitter-ajojahdin G:tä vastaan joka yltyy muutama päivä sitten ja julkaisee julkisen syytelistan mitä kaikkea kamalaa G muka tehnyt. Suurin osa syytöksistä ihan puutaheinää kuten auttoi valitsemaan paidan myyntikojulla. Mukana vakavampia syytöksiä. Yleisesti uskotaan että kunnianloukkaussyytettä luvassa somelynkkaajille. Postaajat nauravat tälle uhalle avoimesti että kaikki JO fanitko laitetaan vankilaan.

Myös JO:ta syytetään etteivät reagoi riittävästi ja näin ovat olevinaan lynkkaajia vastaan. Yhtä bändin jäsentä syytetään etenkin että ollut tietoinen muttei tehnyt mitään.

JO julkaisee hieman epämääräisen listan international tour crewstä vuosille 23-24 ja tässä kokoonpanossa ei ole G mukana.

Yleisesti tulkitaan että G ilmeisesti lopettanut itse tai irtisanottu. Putsaa somensa JO yhteyksistä ja poistaa myös kuvia.

Bojan joutuu sairaalaan tiputukseen ylirasituksen / nestehukan / rankan keikkaputken ja juhlimisen / somekohun aiheuttaman järkytyksen / jonkun muun asian takia. On tosi huonon ja surullisen näköinen somessa kertoessaan asiasta. Vetää silti ilottoman lyhyen keikan stadionilla urheilutapahtumassa tiputuspäivän iltana.

B ilmoittaa (eilen myöhään illalla) storyssaan deaktivoivansa IGnsä kunnes on kirjoittanut uuden levyn biisit. Käytössä on sama pokemon-filtteri jota käytti J Kanssa Suomessa.

B:n till tyhjenee tänään aamulla ysin maissa Suomen aikaa. Ei tietoa kauanko ottaa somelomaa tai koska uuden levyn biisit voisivat olla valmiit. Yleisesti pidetään hyvänä että huolehtii rajoistaan eikä anna valtaa teiniarmeijalle mutta suru puserossa on monella.

Twitter-lynkkaajat eivät ainakaan kaikki rauhoitu vaan syyttelevät B:tä G:n puolelle menemisestä ja piileskelystä. Jotain tyttöä vastaan UK tourilla kerätään nyt listaa kaikista kurjuuksista mitä tehty. Nimillä ja lynkaten, mitään ei ole opittu. Myöskään mitään omaa osuutta koko sopassa ei tiedosteta vaan Gtä syytellään kaikesta.

Todella onneton viikko. Ei voi kuin toivoa parempia aikoja ja mielenrauhaa kaikille tauon jälkeen.
Lisäisin tähän vielä maininnan viestistä, jonka joku twitteristi kertoo saaneensa Gregorilta (ei ole varmennettu), eli G kertoo todennäköisesti jättävänsä bändin koska ei halua aiheuttaa vahinkoa. Viime aikaiset toimet, esim. instan tyhjentäminen tukisivat tätä päätöstä. Bändin kotisivuilla Gregorin nimi vielä näkyy.

Onneksi nuo Bojan lynkkaajat on todella harvassa, enemmistö vaan kaipailee ja toivoo hänelle lepoa.
 
vierailija
Lisäisin tähän vielä maininnan viestistä, jonka joku twitteristi kertoo saaneensa Gregorilta (ei ole varmennettu), eli G kertoo todennäköisesti jättävänsä bändin koska ei halua aiheuttaa vahinkoa. Viime aikaiset toimet, esim. instan tyhjentäminen tukisivat tätä päätöstä. Bändin kotisivuilla Gregorin nimi vielä näkyy.

Onneksi nuo Bojan lynkkaajat on todella harvassa, enemmistö vaan kaipailee ja toivoo hänelle lepoa.
Hyvä lisäys, kiitos. Ja onneksi ovat harvassa mitta myös sekopääporukkaa jotka suunnittelevat mielenosoituksia myös keikoille. Uskon että muut fanit laittaisivat ruotuun tosipaikan tullen, toivottavasti.

Lisään itse että vielä muutama päivä sitten K postasi shippeisän kielenlipomisvideon itsestään ja B:stä, jonka B postasi myös melkein heti. Hyvä mieli siitä että B some ei mennyt lukkoon kuitenkaan täysin hiljaisen kauden päätteeksi ja ainakin itse haluaisin ajatella, että hänen ja K välit eivät niinkään olisi johtaneet tähän päätökseen vaan case G katkaisi kamelin selän. Ja ymmärrys siitä että somea ei voi hallita suosion lisääntyessä, mihin toki myös shippi kietoutuu.

Lisälisäys: Universalin tilit ovat reagoineet JO ja B postauksiin ja on mahdollista että levy-yhtiön kanssa olisi tulossa yhteistyötä. Toivottavasti myös somesisältäjen kanssa mutta vaikuttaa myös että aiempi vapaa tyyli saattaa nyt muuttua.

Kyllä muuten harmittaa että itse löysi JO vasta viisuista. Olisi ollut hienoa saada olla rauhallisemmassa kyydissä pidempään.
 
vierailija
Mua alkoi pelottaa, että maailma pilaa BJ ystävyyden. Niinkuin kävi One directionilla (en koskaan ole heitä seurannut, tiedän vain, mitä täällä on lyhyesti mainittu).

Mango
Tästä syystä olisi tärkeää, että nuoretkin fanit Twitterissä ja muualla ymmärtäisivät näin some-aikana pitää shippauksen poissa K/B:n somealustoilta. Nämä keskustelupalstat, discord ja tumblr ovat shippaukselle turvasatamia, mutta mitä täällä keskustellaan ei pitäisi missään nimessä päätyä asianosaisten silmille. Se on aina ollut yksi shippauksen keskeisimpiä "sääntöjä" - shippauksesta ei kerrota asianosaisille.
 
vierailija
Tämä oli minulle uusi klippi. JO pojat vaikuttavat väsyneiltä. Kesken lauseen Bojanilta vaikuttaa tulevan irtonainen "Käärijä". Näiden kahden välit ovat kunnossa ja uskon että tekee myös heidän ystävyydelleen hyvää, että somea rauhoitetaan.

 
vierailija
Tämä oli minulle uusi klippi. JO pojat vaikuttavat väsyneiltä. Kesken lauseen Bojanilta vaikuttaa tulevan irtonainen "Käärijä". Näiden kahden välit ovat kunnossa ja uskon että tekee myös heidän ystävyydelleen hyvää, että somea rauhoitetaan.

Tuo video on nyt tekstitetty mutta ei ole uusi. Viisujen aikaan tehty.
 
vierailija
Mulla oikeesti inhottaa nuo ajatukset rakkauslauluista toisilleen. Jos vaikka K tekisi rakkauslaulun avovaimolleen, sekin tulkittaisiin Bojanille tehdyksi. Suurimmaksi osaksi artistien laulut käsittelevät rakkautta, vaikka he eivät niitä tekiessään edes olisi rakastuneita.
Itse asiassa K:lla ei ole ainoatakaan rakkauslaulua. Ei ainakaan tule mieleen. Heila oli erolaulu, joka poistettiin ennen julkisuuden räjähtämistä. Sanoi silloin, ettei seiso enää tekstin takana. Muutenkin K kohtelee naisia fiksusti, tasa-arvoisesti ja dissaamatta. Tuossa genressä se ei ole lainkaan tavallista.
 
vierailija
Tämä oli minulle uusi klippi. JO pojat vaikuttavat väsyneiltä. Kesken lauseen Bojanilta vaikuttaa tulevan irtonainen "Käärijä". Näiden kahden välit ovat kunnossa ja uskon että tekee myös heidän ystävyydelleen hyvää, että somea rauhoitetaan.

Naurattaa miten Jere sanoo yleensä mitä sylki suuhun tuo ja Bojan harkitsee sanojaan paremmin, paitsi jos jossain kuuluu Cha Cha Cha tai sana joka kuulostaa yhtään Käärijältä, niin kaikki normaali aivotoiminta tilttaa. :)
 
vierailija
Ihanaa, että täällä on teitä maadoittajia/rauhoittelijoita. Itsellä lähtee tunne liian helposti mukaan, kun lukee ensin näitä paniikkikommentteja, niin lähtee laukalle. Kiitos te maadoittajat. Teitä tarvitaan.

Näköjään kolme perusryhmää pystytään erottamaan täällä ja vauvalla. Hypettäjät/iloiset, maadoittajat/rauhoittavat ja ankeuttajat. :)

Mango
 
vierailija
Ihanaa, että täällä on teitä maadoittajia/rauhoittelijoita. Itsellä lähtee tunne liian helposti mukaan, kun lukee ensin näitä paniikkikommentteja, niin lähtee laukalle. Kiitos te maadoittajat. Teitä tarvitaan.

Näköjään kolme perusryhmää pystytään erottamaan täällä ja vauvalla. Hypettäjät/iloiset, maadoittajat/rauhoittavat ja ankeuttajat.

Mango
Toivottavasti neljäskin, eli sydämestään hypettävät mutta tunteeseen tempautuvat. Itse ainakin toivon etten ankeuta vaikka omat tunteet menevätkin moneen suuntaan... toisinaan koen että muiden kokemukset lyttäävät yksioikoiset kirjoitukset menevät enemmän ankeutuslaariin kuin maadoitukseen (jota ehdottomasti tarvitaan myös! ❤). Minusta tämän palstan suola on ollut se, että on niin arvostavasti kuunneltu eri kokemuksia ja annettu tilaa tunteille. Toivottavasti sellainen asenne saa edelleen kasvutilaa tässä puutarhassa.

🌙💜
 

Yhteistyössä