niin ja viestii yhteys pysyy niiten välillä ja jotain viel tapahtuu mikä voi meidät sekasin laittaa ehkä elokuussa toivossa voi elää annetaan nyt b levätä ja kerrätä voimia ja syyskuussa sit nhään jo suomessa :3Toihan oli yhteisellä B&J koodilla tehty Pokemon päivitys. Rakkautta yhä ilmassa!
Ja minä sain just luettua samaisen kirjan ! En ole nähnyt sitä elokuvaa, onkohan yhtä hyvä kuin tuo kirja?Kiitos Joymuffin. Saat näistä irti psykologisesti niin hienoja asetelmia. Pitkissä ficeissä myös! Ja olispa oikeassakin elämässä wholesome K huolestumassa ja huolehtimassa B:n voinnista.
Oon alkanut ajatella että ficit, lukeminen ja kirjoittaminen, on varmaan antoisin ja jotenkin terveinkin tapa käsitellä koko tätä shippiuniversumia. Fiktiivisessä maailmassa voi "testata" erilaisia tunteita ja skenaarioita ja samoin kuin kaiken fiktion kanssa, siinä tulee miettineeksi elämää laajemminkin. Mä on välillä jäänyt palstalla roikkuessa luuppiin jossa haluaisin vaan kuumeisesti selvittää BK tosielämän tapahtumia ja faktoja satunnaisten somevideoiden ja muiden tiedonmurusten perusteella. Sillon ficcien lukeminen on ollut antoisinta, kun se muistuttaa, että ei tässä ole kyse objektiivisista faktoista vaan shipin merkityksestä minulle itselleni, ja yksityiskohtia ja yksittäisiä ihmisiä suurempien asioiden peilaamisesta.
Fiktio on nyt mielessä ylipäätään, koska katsoin pitkästä aikaa Call me by your namen. En oikein nykyään itke mistään, mutta se elokuva näköjään huutoitkettää takuuvarmasti aina.
-Puppypeilisolu/ona.ona.ona päätelaitteelta ilman kirjautumista ja emojeita
Jaksoitpa kirjoittaa pitkän viestin jossa kerrot, miten muiden pitää tuntea.Ikävä että tämä tuntuu teistä nyt maailmanlopulta että hän sulkee tilinsä saadakseen kirjoitettua biisejä, mutta tulee kyllä takaisin jossakin kohti. Bojan ei ole katoamassa mihinkään, hän ei vain päivitä someaan. Hän ei kommunikoi Kn kanssa somessa muutenkaan joten siitä menetyksestä teidän on turha syytellä ketään, mukavastihan teillä juttelu on sujunut ilmankin. Mitään ette ole menettämässä kuin sen että voitte niitä olemattomia tykkäyksiä etsiä. Ylipäätään tästä on turha syytellä yhtään ketään muutenkaan, kun tämä sometauko olisi tullut muutenkin ehkä. Onko kukaan seurannut Bojania ennen Euroviisuja, mistä tiedätte vaikka on tapana hänellä sulkea tili jotta voi keskittyä kirjoittamiseen?
Joku myös ihmetteli kuinka Twitterissä nyt niin surkutellaan kun on Gregoria ”ajettu”, että millaisia ihmisiä ovat. Ainakaan eivät takerru turhanpäiväisesti siihen miten ihmiset kokevat asioita. Asiasta saa myös olla harmissaan vaikka olisi kokenut Gregorin tehneen jotain väärin. Miksei saisi? Vaikkei syytöksistä saa varmaankaan lakijuttua aikaiseksi, on hyvä (niin teidän kuin Gregorin) tajuta että hän edustaa Joker Outia. Ei tee hyvää seksististen päivitysten lomassa mainostaa bändiä. Miksi edes hoitaa työasioita omalla henkilökohtaisella tilillään? Jossakin vaiheessa epämiellyttävät, ihmisten kokemat asiat olisivat tulleet esille, siitä on turha syyttää ”twitter-pentuja”. Teidän varmaan pitäisi ymmärtää että pakkohan näistä asioista on puhua. Hyvä että on otettu esille ja hyvä että Joker Out tietää myös. On älytöntä vähätellä kenenkään kokemuksia ja itkeä sitä että ihmiset puhuvat.
Älytöntä että aikuiset ihmiset syyttelevät toisia salaa täällä, hokevat että pitää vastuuseen saada, kun teillä ei ole minkään laista syytä tällaseen.
Turha teidän on myöskään Bojanista huolehtia niin että siitäkin olosta jotain toista syytätte (twitteriä, käärijää, gregoria), hän selkeästi osaa asettaa rajat ja tietää milloin lopettaa. Tuntuuhan se varmasti pahalta että ei enää niitä kahta kuvaa viikossa päivitä, mutta luulisi ettei teidän maailmanne ole nyt pilalla. Bojan on painanut töitä, on varmasti muutenkin lopussa. Jos yhden ärsykkeen sulkee pois kirjoittamista helpottamaan, ei ole maailmanloppu. Bojan pärjää, K pärjää, yrittäkää nyt tekin.
Mukava palsta muuten, olen jo pitkään lukenut. Seuraavaa luentaa odotellessa
Täytyy myöntää että kirja on itsellä lukematta joten en osaa verrata. Leffa itsessään on 5/5! Miljöön kuvaus, äänimaailma ja rekvisiitta ym on ensinnäkin ihanan kouriintuntuvaa ja aistillista että siinä pääsee kiinni kasarin Italiaan, avoimista ovista sisälle villaan tulvivaan helteeseen, vanhojen kirjojen tuonsuun ja hikiseen ullakkohuoneeseen jne jne. Näyttelijät on hienoja ja pääparin kemia uhhuh.Ja minä sain just luettua samaisen kirjan ! En ole nähnyt sitä elokuvaa, onkohan yhtä hyvä kuin tuo kirja?
Joo just äsken sulki senNyt on B:n tili jo tyhjää täynnä
Niinpä. Tuli ihan tunne, että tuo kirjoittaja on twitterissä siinä Gregoryn lynkkausporukassaJaksoitpa kirjoittaa pitkän viestin jossa kerrot, miten muiden pitää tuntea.
Komppaan. Lukisin tosi mielelläni, Joymuffinin, tota pohdintaa täältäkin (ficin rivien välien lisäksi).Joymuffin, tuntuu että tässä kuviossa sanat loppuvat vaan kesken, enkä ole tottunut siihen. Sanat ovat yleensä ystävä, ne jäsentävät sisäistä maailmaa, ne palvelevat, mutta eivät aina tässä kuviossa. Itse olen tuutannut pitkiä pohdintoja, ja tuntuu etten silti saa tyydyttävästi ulos mitään siitä rakkauden kokemuksesta ja tunnemylläkästä, jotka sisälläni myllertävät. B on etenkin ollut suoranainen valo pimeässä itselleni ja sen valon himmeneminen tuottaa suoranaista kipua. Toivottavasti aika auttaa tähän ja kaikkeenhan se auttaa.
Jos haluat yrittää sanoittaa vielä suoraan ajatuksia yleisistä rakkauden tunteista shippiin liittyen, minua ainakin kiinnostaa kovasti lukea. Koen että suorastaan tarvitsen jotain vertaistukea tässä aallokossa ja jotain lohdullisia näkökulmia nyt kun laiva karahti näin pahasti.