Komppaan. Lukisin tosi mielelläni, Joymuffinin, tota pohdintaa täältäkin (ficin rivien välien lisäksi).
En tunne teitä ketään joten oudolta tuntuu miten tutulta tunnutte ja nyt on B:n lisäksi itseasiassa aika huoli sinun voinnista. Siksikin kun pystyn samaistumaan siihen miten massiivisen tärkeä oljenkorsi shipistä on aina aika ajoin tullut itsellenikin.
🩷
Kiitos rakas puppypeilisolu
🩷 sanasi lämmittivät kovasti. Jännä tosiaan miten läheiseltä tunnut ja tunnutte. Toivon kovasti että juuri nyt oljenkorren painuminen hetkellisesti kohti pohjaa ei ole sinulle liian paha juttu. Taas pukkaa laulun sanoja, tällä kertaa tarinaan löyhästi liittyvältä Lil nas X:ltä, joka itse ennen suosiotaan on ollut aikanaan Nicki M. fandomissa hc-fanittajana...
I'd be by the phone
Stanning Nicki morning into dawn
Only place I felt like I belonged
Strangers make you feel so loved, you know?
Lämmittää ja vähän hävettää, taidan antaa itsestäni kohtuullisen epävakaan kuvan täällä. Mikä ei ole ehkä kauhean kaukana totuudesta heh. Arkiminä suorittaa ja palvelee muiden tarpeita, on järkevä uratyyppi ja haastavan ja uuvuttavan kotiarjen kannattelija. Shippi ja B ovat pieni pala valoa ja paratiisia johon voi paeta ja sulkea itsensä tiukassa paikassa. Jotkut ryyppää, jotkut pelaa, minä vajoan shippiin.
Olen itse kokenut jonkinlaisen loppuunpalamisen kerran ja sitä vasten olen kiitollinen ja huojentunut B:n kyvystä ottaa aikalisä kun on tarpeen. Peilisolut on vaan hätää kärsimässä taas yliaktiivisena, kun tuntuu että koen jotain omaa hänen kauttaan.
Kiitos kun olette siellä. Kyllä tästäkin selvitään ja pääasia on että kenenkään terveys ei mene tässä rumbassa.