Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...

Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.

Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?

Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla
Ei tule. K vaikuttaa itselleni ihmiseltä, joka kyllä luottaa hauskanpitoa riittävän siellä missä menee ystäviensä kanssa, eikä haikailijalta, että jää sivuun jostain. Hän tietää, että häntä itseään odottaa myös hyvin menestyvä Euroopankiertue, joten kai jos hän haluaisi, niin saisi kutsuttua noita muita viisuosallistujia sinne silloin myös. Mutta minulle on tullut tunne, että vaikka K nautti viisuissa siitä, että nämä ihmiset olivat siellä ja varmasti heistä piti, niin nyt hän viihtyisi hyvin tuttujen ihmisten, eli oman crewnsa kanssa, eikä vaikuta fomoilevan niihin piireihin, joissa Bojan liikkuu.
 
vierailija
Kyllä K:n pitää tavata wild youthinkin pojat sitten, kun he ovat promonneet! varmaan tulisi heidänkin kanssaan toimeen, kun B:stäkin tuli hyvä kaveri
K:han sanoi, ettei se etsi uusia ystäviä plus itselläni on se tunne, ettei aio hirveästi bilettää keikkojen jälkeen säästelläkseen voimiaan. Tavastiankin jälkeen ois mieluiten katsonut varmaan hetken Salkkareita.
 
vierailija
On kyllä tosi kiinnostavaa, mikä on nyt johtanut tähän että postauksia ja somehuomiota tulee puolin ja toisin, jopa Jesseltä Bojanille. En usko että se sattumaa on, mutta mikä sitten on syynä... (Sana-arvoitus halusi taas esittää oman näkemyksensä tästä!)

Lisäksi huvittaa kauhistelu B:n pussailuista kun K on kuitenkin pusutellut ahkerasti ties ketä kesän aikana. :) Olen kyllä itsekin sillä linjalla, että voisin lyödä vetoa sen puolesta, että B on enemmän miehiin päin.

- Joymuffin
 
vierailija
Ihanaa ❤❤ Miten ihminen voi olla näin onnellinen kahden itselle täysin vieraan ihmisen Instastooreista 🙈 He kuuluvat yhteen ❤
Ihanat BJ! (Haha Ben&Jerry's -jäätelö on aiemmin ollut mulle BJ. Ja mitä Ben&Jerry's on? Maailman parasta jäätelöä!)

He pitävät yhteyttä!

Toi oli mullekin uutta toi Jessen haastattelu, täytyy kuunnella. Musta toi on tosi isosti sanottu, siis todella isosti, että B on J:n male crush. Tuohan tarkoittaa enemmän romanttisessa mielessä kuin kaverimielessä.

Jännästi tää vaihtelee: välillä ollaan varmoja, että B rakastui, J oli kaverina. Sitten että J rakastui, B käytti julkisuutta hyväkseen. Taas ollaan varmoja, että B rakastui ja J leikki tunteillaan. Nyt taas he ovat molemmat rakastuneita 💚🧡♥

Mango
 
vierailija
Ihanaa Miten ihminen voi olla näin onnellinen kahden itselle täysin vieraan ihmisen Instastooreista He kuuluvat yhteen
Ihanat BJ! (Haha Ben&Jerry's -jäätelö on aiemmin ollut mulle BJ. Ja mitä Ben&Jerry's on? Maailman parasta jäätelöä!)

He pitävät yhteyttä!

Toi oli mullekin uutta toi Jessen haastattelu, täytyy kuunnella. Musta toi on tosi isosti sanottu, siis todella isosti, että B on J:n male crush. Tuohan tarkoittaa enemmän romanttisessa mielessä kuin kaverimielessä.

Jännästi tää vaihtelee: välillä ollaan varmoja, että B rakastui, J oli kaverina. Sitten että J rakastui, B käytti julkisuutta hyväkseen. Taas ollaan varmoja, että B rakastui ja J leikki tunteillaan. Nyt taas he ovat molemmat rakastuneita

Mango
Mulle tuo BJ tuo mieleen blowj*bin,
mikä toki liittyy ainakin näiden kahden ficciosastoon hyvinkin vahvasti. ;) Mutta mikä ettei BJ aloita nauttimalla BJ:tä toistensa vartaloilta ennen sitä varsinaista BJ:tä.
 
vierailija
Vaikka tuolloin taannoin kirjoittelin kauheen "järkeviä" ja "analyyttistä" huomioita J ja B ig käyttäytymisestä ( viestintäkanavana julkinen ig on huono yhteydenpitoväline jne.) Ja olin vakuuttunut siitä, että sydämet lentelee tarinoihin, niin voin tunnustaa että se oli vain yksi hetkellinen järjenpuuska joka tuli meni. Eli suurimman osan ajasta seilaan tunneasteikolla ylös ja alas, ihan niin kuin ilmeisesti kaikki muutkin täällä. Ja nyt ollaan taas ihanasti huipulla 🤩
Edelleenkin ihmettelen, että J:lle on kesken kaiken kaverin häiden tullut tarve postata tuollainen 😄
 
vierailija
Vaikka tuolloin taannoin kirjoittelin kauheen "järkeviä" ja "analyyttistä" huomioita J ja B ig käyttäytymisestä ( viestintäkanavana julkinen ig on huono yhteydenpitoväline jne.) Ja olin vakuuttunut siitä, että sydämet lentelee tarinoihin, niin voin tunnustaa että se oli vain yksi hetkellinen järjenpuuska joka tuli meni. Eli suurimman osan ajasta seilaan tunneasteikolla ylös ja alas, ihan niin kuin ilmeisesti kaikki muutkin täällä. Ja nyt ollaan taas ihanasti huipulla
Edelleenkin ihmettelen, että J:lle on kesken kaiken kaverin häiden tullut tarve postata tuollainen
Häissähän on tunnetusti paljon tylsiäkin hetkiä ja odottelua.
 
vierailija
Mulle tuo BJ tuo mieleen blowj*bin,
mikä toki liittyy ainakin näiden kahden ficciosastoon hyvinkin vahvasti. Mutta mikä ettei BJ aloita nauttimalla BJ:tä toistensa vartaloilta ennen sitä varsinaista BJ:tä.
Oi minkä ficin tästä saisikaan 🤩

Ps. Täytyy olla tarkkana kyssäreiden kanssa. Yhtäkkiä kysyikin sanan AASI vokaaleita eikä kirjaimia 😂


Mango
 
vierailija
Ehdotin eilen Vauvalla Jokereille fanilahjaksi mummonverhoboleroa, eli Jokereiden kirppistyylisestä retrokankaasta tehtyä, mutta siellä tyrmättiin kun ei saa muistuttaa Kärtsästä. Kyllähän tämä Cha Cha Cha kovasti vastenmieliseltä tuntuu Jokereista. :D
 
vierailija
Fanikunnan suosion ylläpitämiseksi olisi kyllä riittänyt niinkin laiska toiminta kuin tykkäily toisiensa ig kuvista
Oman artistiuran fanitilanteen pohdiskelu kesken kaverin häiden on kyllä hieman omalaatuista, joten ehkä kuitenkaan ei ollut sitä kyse.
No, kunhan et kovin korkealta putoa tajutessasi, ettei K suunnittele mitään sen ihmeempää Bojanin suuntaan enää ja että kaikki yhteydenpito on vain vanhan lämmittelyä ja sellaiseksi myöskin isoimmilta osin jää.
 
vierailija
Ihanaa Miten ihminen voi olla näin onnellinen kahden itselle täysin vieraan ihmisen Instastooreista He kuuluvat yhteen
Ihanat BJ! (Haha Ben&Jerry's -jäätelö on aiemmin ollut mulle BJ. Ja mitä Ben&Jerry's on? Maailman parasta jäätelöä!)

He pitävät yhteyttä!

Toi oli mullekin uutta toi Jessen haastattelu, täytyy kuunnella. Musta toi on tosi isosti sanottu, siis todella isosti, että B on J:n male crush. Tuohan tarkoittaa enemmän romanttisessa mielessä kuin kaverimielessä.

Jännästi tää vaihtelee: välillä ollaan varmoja, että B rakastui, J oli kaverina. Sitten että J rakastui, B käytti julkisuutta hyväkseen. Taas ollaan varmoja, että B rakastui ja J leikki tunteillaan. Nyt taas he ovat molemmat rakastuneita

Mango
Ei, man crush on nimenomaan hetereidon ihastusta samaan sukupuoleen, jossa ei ole mitään seksuaalista, eikä todellakaan romanttistakaan. Ja en ymmärrä miksei Bojan saisi pitää hauskaa ja tutustua uusiin ihmisiin? Senkö pitäis pysytellä kotona yksin siltä varalta, että K joskus jättäis tyttöystävänsä ja rakastuis Bhen?
 
vierailija
No niin, B jakoi myös K&B kielistoryn

On tämä ollut ilta ja vklp, voi jestas sentään

Tuo kielipeli alkaa jo vähän heikottaa täällä, jos vielä monta kertaa katson sen, niin menee jalat alta, tuo Bojčin katse..

L
Ja mulla mökkimobiilidata lagasi just tuolloin aargh. No olipa ihana herätä tähän päivään näihin uutisiin 🤩😛😛😍

Ja kiitos sille joka jakoi podcast-linkin, en saanut sitä läpi enää illalla. Joo en tarkoittanut että olisi yksipuolista tuon perusteella, mutta eka kerta kun kuulin että K lähipiiristä joku sanoittaa että nimenomaan K:n suuri man crush. Mun mielestä se on vaan paljon sanottu bestikseltä ja ihan matter of fact -sävyyn kuin se olisi maailman luonnollisin asia. Kuten se onkin. Luonnonvoima 🥰

Ja Lilja, kieltämättä tuon B:n korun voi tietyllä lailla virittynyt silmä herkästi tulkita noin kuin sanoit.. 😋

Hyvillä mielin tänään. Nuo Gregoriin kohdistuvat syytökset ovat kyllä merkillisiä, en tiedä mitä niistä ajatella. Luulen ettei tuo kiivas teinien armeija ymmärrä, että julkiset syytökset tällä tavalla ovat todella vaarallisia. G:llä on tutkinto oikeustieteistä joten ihmettelen jos sieltä ei jotain vastapalloa tule kunnianloukkauksesta. En toki halua vähätellä jos jollain on ollut kurja kokemus hänen kanssaan, mutta jos nyt tyyppi myy paitoja tuntuu merkilliseltä ettei saa sanoa sopivaa kokoa. Joka tapauksessa kiusallista JO:lle ja tylsä asia selvitellä tuon UK hypen jälkimainingeissa. Toivottavasti asia selviää parhain päin kaikille.

Mutta risteilyaluksella se päivä paistaa onneksi kirkkaammin kuin pitkään aikaan. Ihanaa päivää kaikille!

🌙💜
 
vierailija
Fanikunnan suosion ylläpitämiseksi olisi kyllä riittänyt niinkin laiska toiminta kuin tykkäily toisiensa ig kuvista
Oman artistiuran fanitilanteen pohdiskelu kesken kaverin häiden on kyllä hieman omalaatuista, joten ehkä kuitenkaan ei ollut sitä kyse.
Haluaisin innostua, mutta en jaksa enää pettyä.
Jos tässä jotain merkityksellistä olisi tekeillä, niin k ei enää olisi gf kanssa. Anteeksi. Mulle ei riitä pelkkä toisen keikalla vierailu. Myönnän, että onhan sekin jotain, mutta sitä tapahtuu muidenkin viisukavereiden kesken. Tässä saattaa olla tulossa taas näytös faneille.
 
vierailija
Mä en enää kaipaa edes innostua. Haluan olla paikalla, kun raivo siitä, ettei K menekään tapaamaan Bojania Sloveniaan, repeää. Tai silloin, kun selviää, että K ei ole suomessa, kun JO on. Tai jos onkin, niin on vain yleisöä, ei vieraile lavalla. Ja silloin, kun ei ole vuodenvaihteeseenkaan mennessä käynyt missään Bojanin perässä. Sit saan closuren (toivottavasti) tähän keissiin.
 

Yhteistyössä