Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en voi mitään, mutta mua häiritsee todella paljon näiden kahden interaktio, jotenkin se tuntuu vaan.. väärältä. Ja ovat olleet huonekavereita, siis nyt kiertueella vai missä? Onneksi sentään saatiin kielivideot molemmilta helpottamaan oloa.

Sitten ehkä jos ne hengailis muutenkin tollasissa fiiliksissä, mutta ne on tollasia vain tuhannen änkyrässä joten en paljoa välittäisi
 
vierailija
Twitterissä, Discordissa ym. ovat työn touhussa, jotta Gregor sais lähtöpassit. Vaikka tossa listassa ei ookaan mitään erityisen hälyttävää, paitsi ehkä toi yks anonyymi väite, et G yrittänyt suudella häntä, niin ehkä G:n kannattaisi vähän ottaa etäisyyttä nuoriin naisfaneihin, jotka tuntuvat kokevan hänen käytöksensä häiritseväksi.

 
vierailija
Twitterissä, Discordissa ym. ovat työn touhussa, jotta Gregor sais lähtöpassit. Vaikka tossa listassa ei ookaan mitään erityisen hälyttävää, paitsi ehkä toi yks anonyymi väite, et G yrittänyt suudella häntä, niin ehkä G:n kannattaisi vähän ottaa etäisyyttä nuoriin naisfaneihin, jotka tuntuvat kokevan hänen käytöksensä häiritseväksi.

Miks mä en löydä tuolta Discordista mitään, liityin tänään sinne Käärijä -kanavalle. Mistä Gregor keskustelunkin löytää, ihan siitä jumalattoman pitkästä general chatistäkö, missä jaetaan jotain kajaalivinkkejä
 
vierailija
Molemmat oli siihen varmasti tägättynä. Piilotettu videon alle ettei näy. Ajattelin, että B jakoi sen koska huomasi että K on laittanut stooriinsa ja uskaltautui samaan.
Ton videon lataaja nyt kertoo stoorissaan että tosiaan tägänny molemmat siihen. On saanu lunta tupaan, kun on ladannu ton videon omine nokkineen Twitteristä eikä oo ees oma tekele. Fanit kiehuu kateudesta
 
vierailija
Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...

Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.

Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?

Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla
Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...

Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.

Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?

Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla 🌙💜,
Myös mulle tuli mieleen, kun katsoi tuota Bojanin hengästyttävää menoa kiertueella, että millä mielellä K katselee sitä. Onko yhdentekevää, välittääkö hän yhtään vai häiritseekö häntä se, että Bojan baby on läheisissä tekemisissä hyvin monien kanssa. Ja hän sen tietää, että Bojaniin on helppo ihastua.
 
vierailija
Miks mä en löydä tuolta Discordista mitään, liityin tänään sinne Käärijä -kanavalle. Mistä Gregor keskustelunkin löytää, ihan siitä jumalattoman pitkästä general chatistäkö, missä jaetaan jotain kajaalivinkkejä
Joker Outin Discordissa discussion -kanavalla on alatägi (ylhäällä sellanen # ja viestikupla) ”Gregor - iceberg” tai vastaava, ja siellä ainakin listattuna jotain.

Joker Outin jäsenet ovat tietoisia näistä syytöksistä ja aikoivat kuulema tänään jutella jne asiasta. Samalla Gregor vastaili fanille että aikoo ilmoittaa poliisille jos nämä puheet eivät lopu.
 
vierailija
Kääry-setä kahtonut saman stoorin ja päättänyt että nyt pitää B jotenkin mainita julkisesti ettei ihmiset unohda että Kärtsyle oli ennen tätä rumpalia Bn.
Pohtiikohan K yhtään sitä, että Bojan saattaa piankin olla vakituisesti jonkun kainalossa. Vaikka periaatteessa ei sen pitäisi haitata, koska kyseessä oli K B bromance, eikä muuta.
 
vierailija
Miten tuolla Bojanilla virtaa riittää! Jaksaa niin monista ihmisistä innostua. On kyllä varsinainen kultainen noutaja. Miksi tätäkin villiä täytyy nyt noin innokkaasti pussailla.
Miksiköhän? Koska tyyppi taitaa olla umpihomo. Naisten kanssa ei mitään kemiaa mutta heti kun joku mies yhtään antaa huomiota nii alkaa imutus. Musta on iha naurettavaa jos joku edes yrittää väittää että B olisi hetero, en kohta usko edes biseksuaalisuuteen
 

Yhteistyössä