Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...
Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.
Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?
Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla