Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy muistaa myös se, että Jokereita on viisi ja sen lisäksi heillä on mukana menossa tehopakkaus nimeltä Gregor. Heillä on siis ollut aikaa verkostoitua eri ihmisten kanssa sekä yhdessä että erikseen. Käärijöitä on vaan yksi, vaikka hänellä olikin tiimi tukena. Lisäksi Bojan on varmasti sosiaalisesti erittäin lahjakas ja ihmisrakkaana ekstroverttina hän jaksaa tutustua muihin sekä painella eri pippaloissa luomassa kontakteja. Saa nähdä, mihin Jokerit vielä yltävät. 5 lahjakasta ja karismaattista tyyppiä, jotka kaikki ovat kuitenkin tietyllä tapaa luonnonlapsia. Ehkä se suuri listat valtaava hitti puuttuu, mutta sekin saattaa sieltä tulla vielä joku kaunis päivä.
T: 💚🧡
 
vierailija
Nyt kyllä Kaarijan_7 IG tilille isot aplodit! Kiva kun tuollainen pieni fanitili vielä, ja nyt molemmat K ja B jakaneet vidin. Heitä ei oltu edes tägätty alkuperäiseen videoon, miten K tuon edes hoksannut 😭💚 Ihana juttu kuitenkin koko shippi väelle 😽

Miettii Lilja jo puoliksi unessa 🌺💚
 
vierailija
Nyt kyllä Kaarijan_7 IG tilille isot aplodit! Kiva kun tuollainen pieni fanitili vielä, ja nyt molemmat K ja B jakaneet vidin. Heitä ei oltu edes tägätty alkuperäiseen videoon, miten K tuon edes hoksannut Ihana juttu kuitenkin koko shippi väelle

Miettii Lilja jo puoliksi unessa
Paitsi että oli varastanut ko. video tiktokista tunnetulta fanitililtä. Ko. videon tekijä oli surullinen asiasta
 
vierailija
Mikä tuossa K ja B kielivideossa oli niin spesiaalia, että molemmat halusivat jakaa juuri sen? Ei jotakin toista videota, vaan juuri tuon? Ja miksi tämä ajankohta? Mun shippilasit menivät täydellisesti huuruun tämän vuoksi.
T:💚🧡
 
vierailija
Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...

Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.

Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?

Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla
Missä tää Jessen podcast on kuunneltavissa? Male crush!? Nyt kyllä heräsi uteliaisuus!! Jos on vielä vinkata kohta tai oliko alku- vai loppupuolella podcastia, niin tsekkailen heti!

Ps. Ihanaa, kun keskustelu jatkuu puutarhalaivassa, monenlaista aallokkoa ja myötätuulta ollut!
 
vierailija
Kai te kuitenkin otatte huomioon sen, että sekä bromance ja man crush ovat termejä heteromiesten ystävyydelle, jossa ei ole mitään seksuaalista. Ja näistä puhui Kn ystävä Jesse, joka tietää tyttöystävän olemassaolon. On mahtavaa, jos B ja K voisivat olla kavereita myös somessa ilman shippaajien typeriä kommentteja. Nyt he varmaan kokeilevat kepillä jäätä.
 
vierailija
Missä tää Jessen podcast on kuunneltavissa? Male crush!? Nyt kyllä heräsi uteliaisuus!! Jos on vielä vinkata kohta tai oliko alku- vai loppupuolella podcastia, niin tsekkailen heti!

Ps. Ihanaa, kun keskustelu jatkuu puutarhalaivassa, monenlaista aallokkoa ja myötätuulta ollut!
Linkki podcastiin on tuossa muutama viesti taaksepäin, viesti #6 774.
 
vierailija
Missä tää Jessen podcast on kuunneltavissa? Male crush!? Nyt kyllä heräsi uteliaisuus!! Jos on vielä vinkata kohta tai oliko alku- vai loppupuolella podcastia, niin tsekkailen heti!

Ps. Ihanaa, kun keskustelu jatkuu puutarhalaivassa, monenlaista aallokkoa ja myötätuulta ollut!
.... ja tämä olikin jo linkattu illalla ja vieläpä kohdan kanssa, jossa juttu mainitaan! Kiitos, kanssamatkaajat ja puutarhurit! Tähystämässä ollaan laivan kokassa (?) katselemassa mitä maisemia, suuntamerkkejä tai vaikka sitten vaan kangastuksia tai heijastuksia sieltä voisi näkyä matkustajien iloksi!
t. Aiemman viestin kirjoittava
 
vierailija
Kai te kuitenkin otatte huomioon sen, että sekä bromance ja man crush ovat termejä heteromiesten ystävyydelle, jossa ei ole mitään seksuaalista. Ja näistä puhui Kn ystävä Jesse, joka tietää tyttöystävän olemassaolon. On mahtavaa, jos B ja K voisivat olla kavereita myös somessa ilman shippaajien typeriä kommentteja. Nyt he varmaan kokeilevat kepillä jäätä.
Tämä on shippaus-ketju, täällä keskitytään siis shippaukseen eli noiden kahden romanttiseen suhteeseen, oli todellisuus mitä hyvänsä. Tietenkään ei ole toivottavaa tai edes hyväksyttävää että ketään shippaaja menee puhumaan asiasta K/B:n sometileille.
 
vierailija
Shippausajatuksin: podcastissa Jesse kutsui Bojania Käärijän suureksi man crushiksi! Eli vieläpä suureksi;) jänniä sanavalintoja! Pistää pohtimaan, miten paljon tai vähän Klla ollut ennen ainakaan muille kerrottuja tai muille näkyneitä man crusheja, vai onko tää tässä mittakaavassa ensimmäinen tai spesiaali man crush... Joo, ei ainakaan vähentäny tämän shipparin uskoa BK-juttuun tää lausunto, päinvastoin;)
 
vierailija
Iso kiertue takana ja silti Bojanin insta seuraajien määrä laskee. Jokereiden pysynyt suht samana. Mikä kuitenkin on hienoa, niin Gregor on saanut seuraajia todella paljon lisää. Haluan uskoa, että se johtuu mm. sympatiasta.
 
vierailija
Mä en voi mitään, mutta mua häiritsee todella paljon näiden kahden interaktio, jotenkin se tuntuu vaan.. väärältä. Ja ovat olleet huonekavereita, siis nyt kiertueella vai missä? Onneksi sentään saatiin kielivideot molemmilta helpottamaan oloa.

Tää roommates on taas yksi meemi muiden joukossa. https://youtu.be/y-P0m0M_8pc
 
vierailija
Mä en voi mitään, mutta mua häiritsee todella paljon näiden kahden interaktio, jotenkin se tuntuu vaan.. väärältä. Ja ovat olleet huonekavereita, siis nyt kiertueella vai missä? Onneksi sentään saatiin kielivideot molemmilta helpottamaan oloa.

Mä luin, että erektio.🙈 Hyviltä kavereilta vaikuttavat. Callum on muuten muidenkin Jokereiden kanssa yhtä hyvää pataa ja hän halaa ihan samalla tavalla myös heitä. Taitaa olla sellainen ihminen, joka uskaltaa olla muiden lähellä, pelleillä ja näyttää tunteensa. Tulee eräs pottatukka mieleen…
 

Yhteistyössä