Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulivuoretkin purkautuvat kun paine kasvaa liian suureksi. Niin se on näillä kahdellakin, eivät pystyneet enää pidempään olemaan mainitsematta toisiaan. B:lle käännekohta oli Loverpooliin paluu, siellä tunteet ryöpsähtivät taas valloilleen ja CCC:t saivat laavan virtaamaan. Se oli K:lle merkki että taas saa tykkäillä ja tuoda B-ikävää esiin julkisestikin.
Mä uskon näin. Säännöt rakkaudelle oli ja voi olla edelleen, mitä se rakkaus sitten ikinä onkaan, mutta Loverpool ryöpsäytti bojatson pirskahtelemaan jotakin sellaista 🌋💚✨ mitä ei voi enää piilottaa, eli never stop the madness ja mennään taas 🚀

t. Lilja, ja kyllä, minä rakastan sinua, puutarhalaivaa, enkä pelkää tätä maailmaa 🌺💚
 
vierailija
Itse kannatan luentaa, jossa myös Mikke mukana. Tehköön tarotar miten mielii, ilmeisesti hän tuntee jos luenta ei ole ns. oikein tai sitä ei voi tehdä. Luotetaan siis häneen. jos tuo yksi henkilö meinaa ilmiantaa niin täytyypä varmaan kytätä palstaa että ehdin tallentaa luennan. Olisko mitään arviota, milloin suunnilleen luentaa olisi tulossa?
Varmaankin ma-ke aikavälillä tulee luenta, en ihan tarkkaa päivää pysty vielä sanomaan. Yllättävän paljon herättäny keskustelua täällä tuleva luenta. 🤔

Ikinä ei voi tietää etukäteen kun on uusista ihmisistä kyse että miten luenta tulee sujumaan, saanko heihin yhteyttä tai tuleeko luennasta ”poistyöntävä” fiilis. Eli siis vaikka sanoisin nyt tekeväni luennan heistä kaikista kolmesta niin en voi etukäteen luvata kenen kohdalla luenta edes onnistuu. Tähän mennessä en ole tämän aiheen yhteydessä saanut keltään negatiivista fiilistä, en edes Jereltä vaikka hänen luennat on ollut haastavia (ei siksi että hänen olemus olisi poistyöntävä vaan koska hän tuntuisi olevan todella solmussa itsensä kanssa monilla eri tavoilla) Kris taas oli vähän hankalampi koska hän tuntui olevan sulkeutunut ihminen, ehkä todella introvertti, ja sellaiset henkilöt on aina haastavia. 🔮
 
vierailija
Varmaankin ma-ke aikavälillä tulee luenta, en ihan tarkkaa päivää pysty vielä sanomaan. Yllättävän paljon herättäny keskustelua täällä tuleva luenta.

Ikinä ei voi tietää etukäteen kun on uusista ihmisistä kyse että miten luenta tulee sujumaan, saanko heihin yhteyttä tai tuleeko luennasta ”poistyöntävä” fiilis. Eli siis vaikka sanoisin nyt tekeväni luennan heistä kaikista kolmesta niin en voi etukäteen luvata kenen kohdalla luenta edes onnistuu. Tähän mennessä en ole tämän aiheen yhteydessä saanut keltään negatiivista fiilistä, en edes Jereltä vaikka hänen luennat on ollut haastavia (ei siksi että hänen olemus olisi poistyöntävä vaan koska hän tuntuisi olevan todella solmussa itsensä kanssa monilla eri tavoilla) Kris taas oli vähän hankalampi koska hän tuntui olevan sulkeutunut ihminen, ehkä todella introvertti, ja sellaiset henkilöt on aina haastavia.
Kiitos! Mielenkiinnolla ja innolla odottelen 😄
 
vierailija
Nyt on Bojcikin jakanut Barbie storyn. Söpöä, Bojan on keskellä, onkohan ne kävelleet saliin silleen bändinä, että laulaja on aina keskellä 😅 (tsoukki tsoukki. Huh, miten väsynyt mä oikein oon, kun tulee mieleen jotain tällaista!?! 🤣 )
 
vierailija
Olen taas tosi iloisissa fiiliksissä menossa nukkumaan shippilaivan takia, olin kyllä esim. eilenkin vaikka ei mitään erityistä silloin ollut tapahtunutkaan. :) Uuden ficin kanssa oli välillä taistelua, mutta kaipa se nyt on asettumassa vähitellen kasaan ja ei siitä tulekaan sen lyhempää kuin ykkösosasta. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Olen taas tosi iloisissa fiiliksissä menossa nukkumaan shippilaivan takia, olin kyllä esim. eilenkin vaikka ei mitään erityistä silloin ollut tapahtunutkaan. Uuden ficin kanssa oli välillä taistelua, mutta kaipa se nyt on asettumassa vähitellen kasaan ja ei siitä tulekaan sen lyhempää kuin ykkösosasta.

- Joymuffin
Täällä jo odotetaan julkaisua 😊!
 
vierailija
Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...

Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.

Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?

Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla 🌙💜
 
vierailija
Tämä on vastikään julkaistu Subs kanavalla, ei ole ehkä vielä linkitetty tänne? Pitkä ja mielenkiintoinen haastis Bojanilta, puhuu äidinkielestään ja monista asioista. K mainitaan myös, kannattaa katsoa jos et ole vielä nähnyt.


Hänelle joka kyseli, mistä haastiksesta K oli tykännyt - tästä. Yritin linkittää suoraan videoon, mutta ei onnistunut.
 
vierailija
Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...

Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.

Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?

Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla
Mistä podcastista on kyse?🙂 Voisiko joku linkata?
 
vierailija
Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...

Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.

Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?

Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla
Tuo on mielenkiintoista, että Jesse sanoitti noin! Ja kyllähän K on sitä aina välillä ilmaissut juuri noin, Jere aitona, esim se HS klippi ja sitten överi ikävöinti postaukset ennen Tavaa.

Mä mietin myös tuota fomoa! Tuli siitä vibat, kun huomasin, että Bojanstories IG tarinassa 5h sitten noin klippi jossa B suukottaa poskelle? ja kielet ulkona blondi miehen kanssa. En nyt muista kuka tuo blondi on, vaikka kai pitäisi. Oliko Crew jäsen? Kuitenkin, olisiko sit K/B kielivideo syntynyt tuon B/blondi inspiroimana fanitilillä, ja K sitten tarttunut hetkeen ja jakanut sen, koska hei, mäkin olen täällä ja tärkeä 🥹💚

Arvailua ja tuumailua, mutta tälläinen ajatus tuli itsellekin

L 🌺💚
 
vierailija
Tuo on mielenkiintoista, että Jesse sanoitti noin! Ja kyllähän K on sitä aina välillä ilmaissut juuri noin, Jere aitona, esim se HS klippi ja sitten överi ikävöinti postaukset ennen Tavaa.

Mä mietin myös tuota fomoa! Tuli siitä vibat, kun huomasin, että Bojanstories IG tarinassa 5h sitten noin klippi jossa B suukottaa poskelle? ja kielet ulkona blondi miehen kanssa. En nyt muista kuka tuo blondi on, vaikka kai pitäisi. Oliko Crew jäsen? Kuitenkin, olisiko sit K/B kielivideo syntynyt tuon B/blondi inspiroimana fanitilillä, ja K sitten tarttunut hetkeen ja jakanut sen, koska hei, mäkin olen täällä ja tärkeä 🥹

Arvailua ja tuumailua, mutta tälläinen ajatus tuli itsellekin

L
Blondi mies on Wild Youthin rumpali.
 
vierailija
Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...

Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.

Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?

Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla
Missä tuota Jessen podcastia voi kuunnella?

Minullekin on jäänyt vaikutelma, ettei K ainakaan vähänä vapaa-aikanaan juurikaan hengannut muiden kuin oman tiiminsä ja Bojanin kanssa. Ainakin tällaista materiaalia on hyvin vähän. Teki mieli nostaa tämä haastattelu, koska K puhuu tässä Bojanista niin kauniisti: https://www.tumblr.com/trashunicorn/721492156112601088/live-stream-by-käärijä-and-katri?source=share
 
vierailija
Heippa, onpa ollut melkoinen päivä tässä laivassa! Olen vähän myöhässä liikkeellä kun ollut muuta ja jumitan huonon verkon varassa...

Sellaista mietin että eikö muille tullut olo että K:lla täytyy olla aivan kauhea FOMO tosta B:n brittikiertueesta ja kaikista uusista B:n frendeistä ja bro-lovesta mitä B tykittänyt ja muut viisukamut hehkuttaneet, ja laittoi siksi kielipostauksen ehkä tiedostamattaankin? Hei mäkin olen täällä... En halua ankeuttaa vaan mietin vaan ajoitusta ja muutenkin nykyistä dynamiikkaa. Ihanaa että on mielessä, toivottavasti puolin ja toisin.

Mietin myös sitä että B verkostoitui tosi tehokkaasti viisuissa ja ystävystyi monien kanssa. Vaikka kyllä sanoi että suurimmaksi osaksi hengasi vapaa-ajan K kanssa. Mutta hengasiko K oikein kenenkään muun kanssa? Kuuntelin Jessen podcastin tänään ja sanamuoto B:stä oli K:n male crush. Ei toisin päin. K:n male crush... se kuulosti musta tosi isosti sanotulta asialta noin päin. Luulen että siellä on mennyt sukat niin solmuun nimenomaan K:n puolelta -toki myös B:n, mutta jotenkin jälkikäteen alkaa näyttää tosi paljon siltä että B on ihan hirvittävän rakas K:lle, kun muutakin saa tästä aiheesta lukea. B:llä menee nyt niin lujaa että toivon että se kemia kantaa edelleen myös hänen puoleltaan... ainakin nuo keikkabussivideot osoittavat että mielessä on puolin ja toisin, hih, aivan mahtava se possujunaotos. Edelleen mulle on epäselvää kuka ne on postannut?

Jälleen ei-niin-leikkisästi shippilaivan aalloilla
Mitä mä olen nähnyt viisu aikaisia videoita, niin Jere on hengannut muidenkin kanssa. Keskityin vaan niin kovasti aikoinaan B&K videoihin, että kaikki muu meni vähän ohi silmien. Ehkä B:stä tuli hänelle läheisin omien tanssijoidensa jne. lisäksi. Tuntui siltä, että suomen tiimi viihtyi hyvin myös keskenään ja näin jonkun kuvan, missä oli myös mm. Aki R mukana menossa. En tiedä paljonko Jeren kielitaito on haitannut tutustumista, mutta hyvin moni silti tuntui pitävän hänestä ja viihtyvän hänen lähellään.
 
vierailija
No niin, B jakoi myös K&B kielistoryn 😭❤

On tämä ollut ilta ja vklp, voi jestas sentään ✨

Tuo kielipeli alkaa jo vähän heikottaa täällä, jos vielä monta kertaa katson sen, niin menee jalat alta, tuo Bojčin katse..🔥

L 🌺💚
 
vierailija
Missä tuota Jessen podcastia voi kuunnella?

Minullekin on jäänyt vaikutelma, ettei K ainakaan vähänä vapaa-aikanaan juurikaan hengannut muiden kuin oman tiiminsä ja Bojanin kanssa. Ainakin tällaista materiaalia on hyvin vähän. Teki mieli nostaa tämä haastattelu, koska K puhuu tässä Bojanista niin kauniisti: https://www.tumblr.com/trashunicorn/721492156112601088/live-stream-by-käärijä-and-katri?source=share
Podcast on täällä:

Bojanista oli puhetta noin 28 minuutin kohdalla. Mielestäni Jesse ei millään tavalla vihjannut yksipuoliseen ihastukseen, vaan vastatessaan kysymykseen, mitä hänelle jäi Liverpoolista käteen, kertoi tutustuneensa artisteihin, mm. Bojaniin, "joka oli Käärijän suuri man crush ja bromance -tyyppi". Kyllähän bromance viittaa selvästi siihen, että kumpikin oli jutussa vahvasti mukana.
 

Yhteistyössä