Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun tekee nyt mieli kirjoittaa tänne pari ihan random tunnustusta.
Ensinnäkin viime yönä näin ekaa kertaa jokereihin liittyvää unta, ja ilmeisesti nää palstat on onnistuneet aivopesemään mut Janin yksityishenkilöjutuilla, koska siis hyvin todentuntuisessa unessa pelehdin Janin kanssa ja paisunut yksityishenkilö tuntui jalkojen välissä...ehhh. Ja mä en siis todellakaan ole edes fanittanut Jania ennen tätä. Nyt kai sitten fanitan, koska sen kanssa oli niin ihanaa viime yönä. Voi tätä elämää. Ja toisaalta ärsyttää, miksei se voinut olla Bojan, kun nyt kerta tuollaisella unella siunattiin 😅

Toinen tunnustus: jostain ihmeen syystä mua alkoi eilen yhtäkkiä vaivata se ikivanha Tavastian jälkeinen puremajäljet-video, ja kaivoin sen jostain ja kuuntelin kuulokkeilla volyymit täysillä moneen kertaan. En tiedä oliko tuon videon äänet jo silloin aiemmin analysoitu, mutta siellähän siis kuuluu taustalla videon loppupuolella miehen pidäteltyä naurua. Kyllähän tuosta spekuloitiin jo silloin aikoinaan että ois B voinut olla siellä yötä, koska miksi muuten ois salkkarit ruudulla taustalla, mutta mä en ihan täysin uskonut silloin. Nyt kyllä uskon, että B oli siellä yötä, ja ne puremajäljet... hmm. Mun ajatuksissa tää on nyt aika isokin asia, ehkä muilla ei ja asia on jo vanha, mutta enivei. Jostain syystä halusin nyt tämän tähän kirjoittaa.
 
vierailija
Yöllinen pohtija: mulla myös loma menossa ja tunnistan tunteen jalkoihin kehittyneustä juurista Yritän lohduttautua sillä, että pakostakin loman jälkeen tästä kaikkein syvimmästä kaninkolosta täytyy nousta ylös, kun alkaa työt ja muut riennot. Tietysti kun sairastaa, ei voi oikein mitään järjellistäkään tehdä. Olin itse kipeä alkukesästä ja silloin kyllä ei tahtonut päässä pyöriä mikään muu kuin shippaus

Näistä Englannin-keikoista: Mun näkemissä muutamassa pätkässä on ollut ihan hyvä tunnelma. Olisiko yleisön keski-ikä vähän korkeampi kuin Jokereiden kotikeikoilla ja väki ehkä siksi asteen hillitympää?

Itse tykkään keikoilla keskittyä bändiin, ja siksi vähän stressaa tämä yhteislaulun suuri määrä jota Jokereiden keikoilla näköjään on jopa ulkomailla. Toki hienoa, että niin moni on opetellut sanat, mutta mieluiten kuuntelisin Bojanin ihanaa ääntä ja muiden poikien stemmoja. Tämä siis huolettaa Suomen-keikkoja ajatellen.
Yhteislaulu keikoilla on just parasta, ja siitähän ne bänditkin tykkää, kun porukka osaa laulaa heidän biisejä mukana. Ei varmaan kovin monessa muussa maassa pohdita onko soveliasta laulaa mukana, häiritseekö muita tms. Tuskin Suomen keikoilla mitään isompaa laulukuoroa sentään on, koska sanat vaikeampi opetella itselle vieraalla kielellä.
 
vierailija
Mun tekee nyt mieli kirjoittaa tänne pari ihan random tunnustusta.
Ensinnäkin viime yönä näin ekaa kertaa jokereihin liittyvää unta, ja ilmeisesti nää palstat on onnistuneet aivopesemään mut Janin yksityishenkilöjutuilla, koska siis hyvin todentuntuisessa unessa pelehdin Janin kanssa ja paisunut yksityishenkilö tuntui jalkojen välissä...ehhh. Ja mä en siis todellakaan ole edes fanittanut Jania ennen tätä. Nyt kai sitten fanitan, koska sen kanssa oli niin ihanaa viime yönä. Voi tätä elämää. Ja toisaalta ärsyttää, miksei se voinut olla Bojan, kun nyt kerta tuollaisella unella siunattiin

Toinen tunnustus: jostain ihmeen syystä mua alkoi eilen yhtäkkiä vaivata se ikivanha Tavastian jälkeinen puremajäljet-video, ja kaivoin sen jostain ja kuuntelin kuulokkeilla volyymit täysillä moneen kertaan. En tiedä oliko tuon videon äänet jo silloin aiemmin analysoitu, mutta siellähän siis kuuluu taustalla videon loppupuolella miehen pidäteltyä naurua. Kyllähän tuosta spekuloitiin jo silloin aikoinaan että ois B voinut olla siellä yötä, koska miksi muuten ois salkkarit ruudulla taustalla, mutta mä en ihan täysin uskonut silloin. Nyt kyllä uskon, että B oli siellä yötä, ja ne puremajäljet... hmm. Mun ajatuksissa tää on nyt aika isokin asia, ehkä muilla ei ja asia on jo vanha, mutta enivei. Jostain syystä halusin nyt tämän tähän kirjoittaa.
No mä olen paljon pähkäillyt, kuka siellä oli, koska se olisi aika oleellinen tieto. Jos oli B, niin se olisi kai ainakin tilanne, jossa olisivat olleet kahden? Joku oli analysoinut, että videolta kuului omenan puraisun ääni. Paratiisin kielletty hedelmä siis. Pystyykö tosiaan tunnistamaan, jos naurua kuului, että kyseessä on mies? Aika moni on varmaan analysoinut tuon videon äänet.
 
vierailija
Minusta ompunpuraisuuääni siinä oli ilmiselvä, mutta miesnaurua en kuullut. Ehkä joku voisi linkata sen vielä tänne, että voimme kaikki äänianalysoida. :) Itselläni harmillisesti ei ole esim. kunnon kuulokkeita.
 
vierailija
Ole
Mistä päättelet, että Matti pitää miehistä? Ihanko fakta?
Tein oletuksen, joka on stereotyyppinen, se oli väärin. Pyydän anteeksi, oikeasti. Ei pitäisi olettaa ihmisistä mitään. Arvostan Mattia tosi paljon, ihan huikea tyyppi ja fiksu, UMK:n tuottajia (!!) ja minusta sekin on jotenkin tähtiin kirjoitettu että hän ajautui Käärijän tanssijan pestiin vahingossa tuuraamaan! Hänen roolinsa on mielestäni kasvanut tässä matkan varrella paljon, ja olen tosi iloinen että hän on mukana matkassa. Mutta totta on ettei ennen UMK:ta tuntenut K:ta ilmeisesti lainkaan. Nähnyt kuitenkin paljon reissussa...
 
vierailija
Mun tekee nyt mieli kirjoittaa tänne pari ihan random tunnustusta.
Ensinnäkin viime yönä näin ekaa kertaa jokereihin liittyvää unta, ja ilmeisesti nää palstat on onnistuneet aivopesemään mut Janin yksityishenkilöjutuilla, koska siis hyvin todentuntuisessa unessa pelehdin Janin kanssa ja paisunut yksityishenkilö tuntui jalkojen välissä...ehhh. Ja mä en siis todellakaan ole edes fanittanut Jania ennen tätä. Nyt kai sitten fanitan, koska sen kanssa oli niin ihanaa viime yönä. Voi tätä elämää. Ja toisaalta ärsyttää, miksei se voinut olla Bojan, kun nyt kerta tuollaisella unella siunattiin

Toinen tunnustus: jostain ihmeen syystä mua alkoi eilen yhtäkkiä vaivata se ikivanha Tavastian jälkeinen puremajäljet-video, ja kaivoin sen jostain ja kuuntelin kuulokkeilla volyymit täysillä moneen kertaan. En tiedä oliko tuon videon äänet jo silloin aiemmin analysoitu, mutta siellähän siis kuuluu taustalla videon loppupuolella miehen pidäteltyä naurua. Kyllähän tuosta spekuloitiin jo silloin aikoinaan että ois B voinut olla siellä yötä, koska miksi muuten ois salkkarit ruudulla taustalla, mutta mä en ihan täysin uskonut silloin. Nyt kyllä uskon, että B oli siellä yötä, ja ne puremajäljet... hmm. Mun ajatuksissa tää on nyt aika isokin asia, ehkä muilla ei ja asia on jo vanha, mutta enivei. Jostain syystä halusin nyt tämän tähän kirjoittaa.
Ihana sun unesi! Itsekin olisin pettynyt, että ei B.

Mistä videosta puhutaan? Siitä kun laittoi sen 'nallen' nukkumaan?
 
vierailija
Ihana sun unesi! Itsekin olisin pettynyt, että ei B.

Mistä videosta puhutaan? Siitä kun laittoi sen 'nallen' nukkumaan?
Varmaan siitä juuri. Minusta siellä kyllä kuuluu vaan etäisesti lokkien kirkuna ym äänimaisema, kuulostaa siltä kuin olisi ikkuna auki. Se saattoi kuulostaa pidätellyltä naurulta? Omenan puraisu kyllä kuuluu! Mutta oletin että se on gf. Purema/imujäljet oli musta täysin todelliset ja samanlainen näkyi kn rinnassa myöhemmin tänä kesänä. Vauvalla tästä huomiosta tuli kyllä kuraa niskaan, kuulemma on vain kolhinut ihoaan johonkin...
 
vierailija
Ai kamala toivottavasti et ääneen soperrellut nuorelle miehelle noita keloja.
Sen verran onneksi ammatillinen pokka pitää, etten mitään ääneen sanonut. Mutta taisin ajatuksistani hämmentyneenä kuitenkin hieman jäätyä, kun sellainen normaali keskustelukin jäi hieman lyhyeksi 😂
Pitäisiköhän lopettaa JO: n kuuntelu juuri ennen töihin menoa 🤔?

Ja tiedän kyllä montako kirjainta on sanassa äiti ja ymmärrän kyllä että olisin voinut olla ikäni puolesta vaikka sen poikarukan äiti 🙈😂!!!
 
vierailija
Sen verran onneksi ammatillinen pokka pitää, etten mitään ääneen sanonut. Mutta taisin ajatuksistani hämmentyneenä kuitenkin hieman jäätyä, kun sellainen normaali keskustelukin jäi hieman lyhyeksi
Pitäisiköhän lopettaa JO: n kuuntelu juuri ennen töihin menoa ?

Ja tiedän kyllä montako kirjainta on sanassa äiti ja ymmärrän kyllä että olisin voinut olla ikäni puolesta vaikka sen poikarukan äiti !!!

Tämä tässä nolointa onkin. Ikäni puolesta voisin olla jokaisen - myös Jeren - äiti. No, onneksi omista lapsista nuorin on 2000-luvulla syntynyt. Kertoi muuten olleensa Käärijän keikalla yhdellä pienellä paikkakunnalla ennen UMK-hypeä, ja paikalla oli ollut max 20 ihmistä.
 
vierailija
Ehdin jo hukata sen linkin, mutta löytyi uudestaan, eli tässä siis se puraisuvideo, jossa noin 18 sekunnin jälkeen kuulee miehen tukahdutettua hihitystä, jos kuuntelee kunnon kuulokkeilla ja vähän liian isolla volyymillä. Itse sanoisin siis että satavarmasti mies (ja miksi gf edes hihittelisi just tuolle jutulle, kun sillä on todella hyvä pokka aina kun on kuvannut K:n hassutteluja). Ja tosiaan ne salkkarit siellä taustalla... Tää nyt on vaan mun näkemys, ja hyväksyn kyllä, että kaikki ei usko tähän.

 
vierailija
Ehdin jo hukata sen linkin, mutta löytyi uudestaan, eli tässä siis se puraisuvideo, jossa noin 18 sekunnin jälkeen kuulee miehen tukahdutettua hihitystä, jos kuuntelee kunnon kuulokkeilla ja vähän liian isolla volyymillä. Itse sanoisin siis että satavarmasti mies (ja miksi gf edes hihittelisi just tuolle jutulle, kun sillä on todella hyvä pokka aina kun on kuvannut K:n hassutteluja). Ja tosiaan ne salkkarit siellä taustalla... Tää nyt on vaan mun näkemys, ja hyväksyn kyllä, että kaikki ei usko tähän.

Aika uskaliasta pureskella muuta kuin omenaa, jos tuolla ei ollut gf. Gf muistaisi varmaan, ettei ole hänen tekosiaan.
 
vierailija
Aika uskaliasta pureskella muuta kuin omenaa, jos tuolla ei ollut gf. Gf muistaisi varmaan, ettei ole hänen tekosiaan.
Jospa se on gf:n merkitsemä ENNEN kuin pojat jätettäisiin kahdestaan 🫣
Koska sama suu on tainnu pussailla myöhemminkin tänä kesänä kärtsää. Muistaakseni tampereen (kaisla?) keikan jälkeisessä storyssa näky taas pikku hampaiden jäljet...
Oikeesti ite edelleen uskon tylsästi että gf oli kotona koko ajan eikä bojat kahdestaan kertaakaan. Tämä sopisi tarot-luentaan myös.
 
vierailija
Ehdin jo hukata sen linkin, mutta löytyi uudestaan, eli tässä siis se puraisuvideo, jossa noin 18 sekunnin jälkeen kuulee miehen tukahdutettua hihitystä, jos kuuntelee kunnon kuulokkeilla ja vähän liian isolla volyymillä. Itse sanoisin siis että satavarmasti mies (ja miksi gf edes hihittelisi just tuolle jutulle, kun sillä on todella hyvä pokka aina kun on kuvannut K:n hassutteluja). Ja tosiaan ne salkkarit siellä taustalla... Tää nyt on vaan mun näkemys, ja hyväksyn kyllä, että kaikki ei usko tähän.

No nyt kuulin jotain pientä, vaikea sanoa mitä se on. Ihan kuin jonkinlainen hymähdys, enemmän mieheltä kuulostaa. Hassua kuunnella moneen kertaan tuota K n lepertelyä, mutta mitäpä ei tieteen tähden tekisi. CSI tason laitteilla varmaan tämä ongelma ratkeaisi.
 

Yhteistyössä