Mun tekee nyt mieli kirjoittaa tänne pari ihan random tunnustusta.
Ensinnäkin viime yönä näin ekaa kertaa jokereihin liittyvää unta, ja ilmeisesti nää palstat on onnistuneet aivopesemään mut Janin yksityishenkilöjutuilla, koska siis hyvin todentuntuisessa unessa pelehdin Janin kanssa ja paisunut yksityishenkilö tuntui jalkojen välissä...ehhh. Ja mä en siis todellakaan ole edes fanittanut Jania ennen tätä. Nyt kai sitten fanitan, koska sen kanssa oli niin ihanaa viime yönä. Voi tätä elämää. Ja toisaalta ärsyttää, miksei se voinut olla Bojan, kun nyt kerta tuollaisella unella siunattiin
Toinen tunnustus: jostain ihmeen syystä mua alkoi eilen yhtäkkiä vaivata se ikivanha Tavastian jälkeinen puremajäljet-video, ja kaivoin sen jostain ja kuuntelin kuulokkeilla volyymit täysillä moneen kertaan. En tiedä oliko tuon videon äänet jo silloin aiemmin analysoitu, mutta siellähän siis kuuluu taustalla videon loppupuolella miehen pidäteltyä naurua. Kyllähän tuosta spekuloitiin jo silloin aikoinaan että ois B voinut olla siellä yötä, koska miksi muuten ois salkkarit ruudulla taustalla, mutta mä en ihan täysin uskonut silloin. Nyt kyllä uskon, että B oli siellä yötä, ja ne puremajäljet... hmm. Mun ajatuksissa tää on nyt aika isokin asia, ehkä muilla ei ja asia on jo vanha, mutta enivei. Jostain syystä halusin nyt tämän tähän kirjoittaa.