Ihania pohdintoja ja kirjoituksia tullut
Ilahdun kun näen "tuttuja" aalloilla, Puppypeilisolu moi, olisipa tosiaan ihana joskus turista tunteista ja brittipopista. Tuo yhdistelmä vähän hätkäyttikin, tunnetaanko me
må haluaisin myös jutella kanssasi joskus niista peilisoluhommista ja muusta siihen aihepiiriin liittyvästä. Enid, Leila, Joymuffin, Sipriina, Vaiheilija, Lehdykkä, Tarotar ... kiitos kun olette siellä kaikki. Millainen porukka olisi pöydän ääressä jos joskus kohdattaisiin, Jännä ajatus
Mä olen ollut kipeä nyt viikon ja tämä kaninkolo on tainnut kasvattaa mulle jotkut juurakot jalkoihin. Pääsenköhän ikinä pois. Aikaa menee aivan liikaa nyt tähän ja tulen loman loputtua tarvitsemaan varmaan jotain katkaisuhoitoa
piti sanoa että ainakaan ei päihteistä kyse mut päihde kuin päihde. Dopamiimi-junkie...
Kuumia klippejä Liverpoolista. B on soluttautunut johonkin aivan liian syvälle mun sydämeen. Yleisö ollut ihmeen laimeaa tosiaan, muistuttaa ihan jo suomalaisia rock-poliiseja tuo pönötys. Toivottavasti Suomen keikoilla yleisössä parempi meno. Itse olen kovasti eläytyvä keikkakävijä, joskus pitänyt pikemminkin yrittää himmata vaikka huonosti onnistuu.
Ihmetyttää muuten yksi juttu mikä on noussut tässä viime aikoina esiin, B:n kiusoittelu tai no ehkä just roustl, "bullying". Siis fanien taholta. Paljon sellaista we hate him but can't be made at him -tyyppistä. Mä olen edelleen Ooh ihana Balkanin prinssi -vaiheessa joten en ymmärrä. Help?
T. Yöllinen