Hei puutarhurit
Huhuilen, että tämäkin kukkaistyttö still on board. Kirjoittelu on jäänyt vähemmälle, olen reissussa ja enimmäkseen offline, mutta olen käynyt silloin tällöin hymyillen lukemassa. Välillä olen lyhyesti kirjoitellutkin täällä ja toisella palstalla mutta ilman nicciä. Ja välilehdellä auki Joymuffinin ficci. Olet Joy niin tosi taitava kirjoittamaan! Nautin tuosta kuvailevasta englanninkielen taidosta ja todellakin tarinasta
(one room, one bed)
(Ficistä seuraavaksi
Kohta jossa Bojan käytti jokerikorttia, että tämä voi olla your last chance on this life to Carpe this Diem, se upposi minuun jonnekin sweet spottiin. Kyynellyin lukiessani siinä kohdin ja jotenkin se oli taas hetki, jossa tämä kaikki peilautui omaan elämään. Omiin sisäisiin tai muihin sääntöihin (oma saatu vanhemmuus, yhteiskunta, "elämän sääntökirja" mitä nyt kaikkea siellä hermoverkoissa on tallennettuna) vs heittäytymiseen enemmän gut instincts, ettei pelkääkään tätä maailmaa. (Onko tämä nyt se järki ja tunteet vaiheilijan emoji, en tiedä
) Olen pohtinut, tuo heitti minua taas sen kysymyksen äärelle, mitä minä oikein kaipaan ja mitä minä tarvitsen, janoan. Jostakin kaipuun ja tuntemisen/kokemisen tarpeeni vihreästä langanpätkästä sain hetkellisesti ehkä kiinni. Otin nyt muutaman askeleen ihan konkreettisin teoin tuohon (vähän pelottavaakin iiks!) suuntaan. Katsotaan mitä tapahtuu. Mutta sellainen hassu olo, että perhosen siipi saa aikaan hyökyaaltoja, näinhän tässä monella meillä on käynyt. Halusin kertoa tämän erityisesti sinulle Joymuffin, Kiitos
Niin montaa teidän kirjoitusta olisi ihana reflektoida. Ihanaa, kun palsta elää! Olette niin viisasta ja monella tavalla tätä kaikkea kokevaa ja eri näkökulmista jäsentävää puutarhurisjoukkoa. Tarot ja energiat, Leilan räpit, kaikki teidän pohdiskelut K&B ja JO pojista, tunteiden ja tunnelmien vaihtelut ja peilaukset omaan elämään. Miten rikasta ja täynnä elämää! Aww ja kiitos kun olette siellä
Olen tässä itse istuttanut värikkäitä syysperennoja, tehnyt itselleni syksyyn odotettavaa. Ostin liput Logomon pikkujouluihin, jossa Erika, Kuumaa ja K. Ja Berliiniin ostin myös. Joka kuulle nyt siis joku keikka tiedossa, kun ennestäänkin oli jo parit liput. Jestas! Ei tätäkään viitsi kovin mainostaa omassa lähipiirissä, että pieni addiktio iskenyt
Mutta nyt vain tarvin tätä taikaa, että saan sellaisen arjen autopilotti vaihteen räjäytettyä ja tunnen eläväni jotenkin syvemmin. Joku yhteyden tunne mikä tämän kaiken äärellä syntyy. Janoan sitä. Karismaa ja huumaa pisaroita itsellenikin asti.
Mistä tulee mieleeni, sanoitit sitä kivasti
🩷, että on tosi mielenkiintoista miten Jere/ Käärijä vaihtelu näkyy ja milloin itse näkee/ tulkitsee/ tavoittaa eri puolia tästä. Että Tavan lavalla näkyi myös Jereä, joka tuli näkyväksi vahvassa yhteydessä B:n kanssa. Mietin välillä miten tämä Jere/K on näkynyt /näkyy B:lle ja toki muille läheisille. Mietin tätä, kun näin lomalla pohdin itseäni ja omaa ammattirooliani tässä suhteessa. Että miten toisaalta olen sama ihminen, ja käytän itseäni ja omaa kokemusmaailmaa tavallaan työvälineenä. Sitten kuitenkin olen ammattiroolissa, mikä on eri puoli minusta, "ammatillisuus" antaa tietynlaisen suojan, turvan ja rakenteen ihan kaikille osapuolille. Että miten K:lla nuo siirtymät "ammattirooliin", joka on myös hän. Välillä "tylytys-lataamista ?" ehkä näkynyt storessa, mutta mielestäni tuossa tullut viimeisen kk aikana muutosta, pehmentymistä minun mielestäni. Sitten yleisetkin pohdinnat K hahmosta ja sen ominaisuuksista vs Jere. Ja näiden molempien suhde B:hen. No, tällaisiakin olen pohtinut taas oman kokemusmaailmani peilin edessä
Kyssärinä mikäpä muukaan kuin Minä rakastan sinua!
Lilja