Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saunarekkakeississä vaikeilun vielä jotenkin ymmärtää, mutta nuo haastattelut - luulisi olevan selvää että ainakin osa haastattelijoista kysyy Käärijästä ja voisi harjoitella jonkin sopivan vastauksen etukäteen, mutta tämä ei tuntunut oikein onnistuvan.

- Joymuffin
Totta! Luulisi haastatteluja olleen niin paljon, että B olisi kehittänyt jonkun vakiovastauksen mutta ei näköjään. Hämmennyksen saunarekalla ymmärtää paremmin 😄

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Yöllinen pohtija: mulla myös loma menossa ja tunnistan tunteen jalkoihin kehittyneustä juurista Yritän lohduttautua sillä, että pakostakin loman jälkeen tästä kaikkein syvimmästä kaninkolosta täytyy nousta ylös, kun alkaa työt ja muut riennot. Tietysti kun sairastaa, ei voi oikein mitään järjellistäkään tehdä. Olin itse kipeä alkukesästä ja silloin kyllä ei tahtonut päässä pyöriä mikään muu kuin shippaus

Näistä Englannin-keikoista: Mun näkemissä muutamassa pätkässä on ollut ihan hyvä tunnelma. Olisiko yleisön keski-ikä vähän korkeampi kuin Jokereiden kotikeikoilla ja väki ehkä siksi asteen hillitympää?

Itse tykkään keikoilla keskittyä bändiin, ja siksi vähän stressaa tämä yhteislaulun suuri määrä jota Jokereiden keikoilla näköjään on jopa ulkomailla. Toki hienoa, että niin moni on opetellut sanat, mutta mieluiten kuuntelisin Bojanin ihanaa ääntä ja muiden poikien stemmoja. Tämä siis huolettaa Suomen-keikkoja ajatellen.
Joo siis siellä Manchesterissa oli oikeen hyvä tunnelma, sen takii toi Liverpoolin keikka näytti joltain pönötyspippaloilta :D Ja tosta laulamisesta, se on kiva nähä kuinka yllättyneitä naamoja pojilla on ku ihmiset ulkomailla osaa sanat :) Itteeni ei siis yhteislaulu haittaa yhtään, ku kyl se bändi kuitenki kuuluu yleensä kaikista parhaiten. Mut semmosta sanojen karjumista en ymmärrä. Katoin jotain CCC livevetoo ja piti lopettaa kattominen kesken ku joku karju niin kovaa niitä sanoja :D
 
vierailija
Yöllinen pohtija: mulla myös loma menossa ja tunnistan tunteen jalkoihin kehittyneustä juurista Yritän lohduttautua sillä, että pakostakin loman jälkeen tästä kaikkein syvimmästä kaninkolosta täytyy nousta ylös, kun alkaa työt ja muut riennot. Tietysti kun sairastaa, ei voi oikein mitään järjellistäkään tehdä. Olin itse kipeä alkukesästä ja silloin kyllä ei tahtonut päässä pyöriä mikään muu kuin shippaus

Näistä Englannin-keikoista: Mun näkemissä muutamassa pätkässä on ollut ihan hyvä tunnelma. Olisiko yleisön keski-ikä vähän korkeampi kuin Jokereiden kotikeikoilla ja väki ehkä siksi asteen hillitympää?

Itse tykkään keikoilla keskittyä bändiin, ja siksi vähän stressaa tämä yhteislaulun suuri määrä jota Jokereiden keikoilla näköjään on jopa ulkomailla. Toki hienoa, että niin moni on opetellut sanat, mutta mieluiten kuuntelisin Bojanin ihanaa ääntä ja muiden poikien stemmoja. Tämä siis huolettaa Suomen-keikkoja ajatellen.
Valitettavasti täytyy kertoa, että ei täältä kolosta lomankaan jälkeen mihinkään kykene nousemaan.Täällä sitä edelleen ollaan. Lomahan mulla siis meni ihan täysin shipatessa, kun siis sattui siihen Tavastia aikaan, mutta kummasti sitä näköjään pystyy palstailemaan pienempienkin taukojen aikana töissäkin 😬
Tosin jo hieman huolestuin itsestäni, kun erään asiakkaan kohdalla eka ajatus oli Bojan! Ja mikäpä tähän ajatukseen johti? Tämä nuorimies riisui pyytämättä, tarpeettomasti paitansa pois, joten ilmeisesti aivoissani kliksahteli termejä "paidatonriehuja", "beatlestukka", "paita pusero"... ja tuloksena B 😳
Joten joo, ikinä koskaan en varmaan voi tästä matkasta kellekään kertoa, ammatillinen uskottavuus ainakin kärsisi 😅
 
vierailija
Valitettavasti täytyy kertoa, että ei täältä kolosta lomankaan jälkeen mihinkään kykene nousemaan.Täällä sitä edelleen ollaan. Lomahan mulla siis meni ihan täysin shipatessa, kun siis sattui siihen Tavastia aikaan, mutta kummasti sitä näköjään pystyy palstailemaan pienempienkin taukojen aikana töissäkin
Tosin jo hieman huolestuin itsestäni, kun erään asiakkaan kohdalla eka ajatus oli Bojan! Ja mikäpä tähän ajatukseen johti? Tämä nuorimies riisui pyytämättä, tarpeettomasti paitansa pois, joten ilmeisesti aivoissani kliksahteli termejä "paidatonriehuja", "beatlestukka", "paita pusero"... ja tuloksena B
Joten joo, ikinä koskaan en varmaan voi tästä matkasta kellekään kertoa, ammatillinen uskottavuus ainakin kärsisi
Ai kamala 😅🙈 toivottavasti et ääneen soperrellut nuorelle miehelle noita keloja.
 
vierailija
Valitettavasti täytyy kertoa, että ei täältä kolosta lomankaan jälkeen mihinkään kykene nousemaan.Täällä sitä edelleen ollaan. Lomahan mulla siis meni ihan täysin shipatessa, kun siis sattui siihen Tavastia aikaan, mutta kummasti sitä näköjään pystyy palstailemaan pienempienkin taukojen aikana töissäkin
Tosin jo hieman huolestuin itsestäni, kun erään asiakkaan kohdalla eka ajatus oli Bojan! Ja mikäpä tähän ajatukseen johti? Tämä nuorimies riisui pyytämättä, tarpeettomasti paitansa pois, joten ilmeisesti aivoissani kliksahteli termejä "paidatonriehuja", "beatlestukka", "paita pusero"... ja tuloksena B
Joten joo, ikinä koskaan en varmaan voi tästä matkasta kellekään kertoa, ammatillinen uskottavuus ainakin kärsisi
Argh, olin vähän asettanut toivoni siihen, että loman jälkeen arki saisi mut tokeentumaan ainakin jonkin verran! 😬

Tajusin, et en oo nähnyt pätkiä Liverpoolin-keikasta, joten mun käsitys hyvästä tunnelmasta perustuu Manchesteriin. Jossain sanottiin, että Liverpoolissa on tosi iso keikkaskene, joten ehkä siellä väki käy paljon katsomassa kaikenlaisia (muitakin kuin fanittamiaan) bändejä. Se voisi selittää tietyn rokkipoliisimeiningin, jos se siltä näytti.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Kiitokset taas Tarottarelle luennasta! Myönnän etten alunperin ollut kovin kiinnostunu muiden jokerien jutuista mutta nyt odotan innolla Janin ja Juren luentaa! Toivottavasti käytät heidänkin kohdallaan noita samoja kysymyksiä, kiinnostavaa päästä vertailemaan ja tekemään kokonaiskuvaa
Joo tulen käyttämään samoja kysymyksiä myös Janin ja Juren kohdalla. Ja jos heidän korteista ei tule jotain uutta osviittaa niin aion myös nostaa Nacelle jatkokortin siihen hänen ja Bojanin Kuppien 4 / keskustelu yrityksiin. Välttämättä ei siis tarvi jos jomman kumman toisen korteista tuleekin uutta tietoa mutta ehkä.
Kiinnostavaa kuulla myös kun joku sanoi että Bojan uskoisi yliluonnolliseen? Ihan vaan siinä mielessä että se ainakin vähän selittäisi miksi hänen luentojen tekeminen on paljon helpompaa kuin vaikka Jeren. (Aina on helpompi tehdä luenta sellaselle joka on ”avoin sielu”) näistä kahdestakin kortit löyty helpommin ja nopeammin Nacelle, Kris oli hieman hankalampi muttei kuitenkaan mitään verrattuna Jereen.

Ja siis vähän nyt sivuhuomiona, ei toi Krisille tullut Miekkojen Ässä käänteisenä ole mikään viha kortti Jereä kohtaan kuitenkaan 😀 enemmän vaan sellanen että kemiat ei kohtaa ja Jere on nimenomaan too much.

Kiva kuulla että luenta oli kiinnostava ja aiheuttanut täällä keskustelua! Teen Janin ja Juren luennan joko huomenna tai perjantaina 💪🏻🔮
 
vierailija
Ai luoja me ollaan kyllä sellainen porukka että!

Mutta juu, kuten tuolla aiemmin kirjoitin, mun oli myös hetki otettava taukoa kun alkoi olla enemmän huonoja fiiliksiä kuin hyviä. Mutta nyt täällä on aivan loistava tunnelma! Nauroin ääneen tuota, että päätyy Bojanin miettimiseen jossain ihan oudossa tilanteessa. Mä olen huomannut samaa, että hän tulee jostain välillä mieleeni aivan yllättäen. J ei aiheuta ollenkaan samoja oireita.

Vaikka tuo taivaallinen pari ei koskaan päätyisi yhteen ja ystävyyskin väljähtyisi, niin itse ainakin olen myös saanut tästä hyvinkin mielenkiintoisia asioita. Tutustunut fanikulttuuriin jonka olemassa olosta en oikein ole edes tiennyt, tajunnut että me keski-ikäiset naiset ollaan kuitenkin vielä nuoria mieleltään, löytänyt musiikin uudelleen elämääni, oppinut Sloveniasta ja jopa sen kieltä, koko Tarot-maailma ja ennen kaikkea myös tutustunut itseeni. Välillä on tehnyt kipeää, mutta olen myös nauranut enemmän kuin ennen.

Mulla on loma vasta tuloillaan, joten mielenkiinnolla odotan miten shippailun sitten käy.

Enid (ja oppinut laskemaan vokaaleja, kirjaimia, sanoja sekä järjestämään numeroita pienemmästä isoimpaan)
 
vierailija
Bojan sanoi jotain yliluonnolliseen uskomisesta tässä, uskoo käännöksen mukaan "in energies and ghosts". Itse tosin uskon slaavilaisia kieliä jonkin verran osaavana, että hän on käyttänyt sanaa jonka itse kääntäisin englanniksi ennemmin "spirits" (ja suomeksi ehkä "henkimaailmaan") kuin "ghosts" mutta en mene tästä vannomaan. Mainitsee myös epämääräisen kiinnostuksen meditaatioon ja joogaan, mutta ilmeisesti ei ole tehnyt asian suhteen mitään. https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/720947424295813120/bojan-cvjetičanin-we-have-a-duty-to-change-things

- Joymuffin
 
vierailija
Tarotar, Tämä Astro-lehden haastis on tosi kiinnostava B:stä, muutama ote ja linkki, t. 🌙💜

What is your relationship to astrology, esotericism, in short, something that is intangible but can be felt?

Superstition is the one I use the most. For Eurovision I had a special pair of underpants and I was haunted by the feeling that if I didn't wear them, everything would go to hell. Jan's mum gave me a lace clover, which I didn't dare leave in Ljubljana. I asked the stylist to sew it on my outfit as a precaution. I got a clay horseshoe from a little girl, and it went with me to Liverpool. It will seem strange to some, but I believe in energies and ghosts.

How do you strengthen your spiritual side?

Not very well. I wish I had managed to acquire more spiritual knowledge in the last year. For example, basic meditation techniques and the laws of yoga, because I am definitely not physically active enough. The feeling of being 90 years old eats up most of my spirit. My back hurts all the time. The best thing I do for inner growth is to read books. Not enough, but I'm going to get better. A little less phone scrolling and more self-reflection, that'll do the job!

 
vierailija
Hei puutarhurit 💚

Huhuilen, että tämäkin kukkaistyttö still on board. Kirjoittelu on jäänyt vähemmälle, olen reissussa ja enimmäkseen offline, mutta olen käynyt silloin tällöin hymyillen lukemassa. Välillä olen lyhyesti kirjoitellutkin täällä ja toisella palstalla mutta ilman nicciä. Ja välilehdellä auki Joymuffinin ficci. Olet Joy niin tosi taitava kirjoittamaan! Nautin tuosta kuvailevasta englanninkielen taidosta ja todellakin tarinasta 🥵 (one room, one bed)

(Ficistä seuraavaksi:) Kohta jossa Bojan käytti jokerikorttia, että tämä voi olla your last chance on this life to Carpe this Diem, se upposi minuun jonnekin sweet spottiin. Kyynellyin lukiessani siinä kohdin ja jotenkin se oli taas hetki, jossa tämä kaikki peilautui omaan elämään. Omiin sisäisiin tai muihin sääntöihin (oma saatu vanhemmuus, yhteiskunta, "elämän sääntökirja" mitä nyt kaikkea siellä hermoverkoissa on tallennettuna) vs heittäytymiseen enemmän gut instincts, ettei pelkääkään tätä maailmaa. (Onko tämä nyt se järki ja tunteet vaiheilijan emoji, en tiedä 😃) Olen pohtinut, tuo heitti minua taas sen kysymyksen äärelle, mitä minä oikein kaipaan ja mitä minä tarvitsen, janoan. Jostakin kaipuun ja tuntemisen/kokemisen tarpeeni vihreästä langanpätkästä sain hetkellisesti ehkä kiinni. Otin nyt muutaman askeleen ihan konkreettisin teoin tuohon (vähän pelottavaakin iiks!) suuntaan. Katsotaan mitä tapahtuu. Mutta sellainen hassu olo, että perhosen siipi saa aikaan hyökyaaltoja, näinhän tässä monella meillä on käynyt. Halusin kertoa tämän erityisesti sinulle Joymuffin, Kiitos 🦋

Niin montaa teidän kirjoitusta olisi ihana reflektoida. Ihanaa, kun palsta elää! Olette niin viisasta ja monella tavalla tätä kaikkea kokevaa ja eri näkökulmista jäsentävää puutarhurisjoukkoa. Tarot ja energiat, Leilan räpit, kaikki teidän pohdiskelut K&B ja JO pojista, tunteiden ja tunnelmien vaihtelut ja peilaukset omaan elämään. Miten rikasta ja täynnä elämää! Aww ja kiitos kun olette siellä 💚

Olen tässä itse istuttanut värikkäitä syysperennoja, tehnyt itselleni syksyyn odotettavaa. Ostin liput Logomon pikkujouluihin, jossa Erika, Kuumaa ja K. Ja Berliiniin ostin myös. Joka kuulle nyt siis joku keikka tiedossa, kun ennestäänkin oli jo parit liput. Jestas! Ei tätäkään viitsi kovin mainostaa omassa lähipiirissä, että pieni addiktio iskenyt 🤭 Mutta nyt vain tarvin tätä taikaa, että saan sellaisen arjen autopilotti vaihteen räjäytettyä ja tunnen eläväni jotenkin syvemmin. Joku yhteyden tunne mikä tämän kaiken äärellä syntyy. Janoan sitä. Karismaa ja huumaa pisaroita itsellenikin asti.

Mistä tulee mieleeni, sanoitit sitä kivasti 🐶🩷, että on tosi mielenkiintoista miten Jere/ Käärijä vaihtelu näkyy ja milloin itse näkee/ tulkitsee/ tavoittaa eri puolia tästä. Että Tavan lavalla näkyi myös Jereä, joka tuli näkyväksi vahvassa yhteydessä B:n kanssa. Mietin välillä miten tämä Jere/K on näkynyt /näkyy B:lle ja toki muille läheisille. Mietin tätä, kun näin lomalla pohdin itseäni ja omaa ammattirooliani tässä suhteessa. Että miten toisaalta olen sama ihminen, ja käytän itseäni ja omaa kokemusmaailmaa tavallaan työvälineenä. Sitten kuitenkin olen ammattiroolissa, mikä on eri puoli minusta, "ammatillisuus" antaa tietynlaisen suojan, turvan ja rakenteen ihan kaikille osapuolille. Että miten K:lla nuo siirtymät "ammattirooliin", joka on myös hän. Välillä "tylytys-lataamista ?" ehkä näkynyt storessa, mutta mielestäni tuossa tullut viimeisen kk aikana muutosta, pehmentymistä minun mielestäni. Sitten yleisetkin pohdinnat K hahmosta ja sen ominaisuuksista vs Jere. Ja näiden molempien suhde B:hen. No, tällaisiakin olen pohtinut taas oman kokemusmaailmani peilin edessä ☺

Kyssärinä mikäpä muukaan kuin Minä rakastan sinua!

Lilja 🌺💚
 
vierailija
Joymuffin olikin samalla asialla. Nuo Joker Out Subsin "kääntäjät" ovat faneja ja käännökset ovat siksi vähän kummallisia tosiaan mutta niistä saa hiukan osviittaa kuitenkin B:n ajatuksista. Ovat sanoneet että B on erityisen vaikea käännettävä, koska puhuu niin kaunopuheisesti / mutkikkaasti. Myös LadySLO puhunut tästä. Rakas runoilijamme 💜

Minäkin ajattelen että tarkoittaa henkiä eikä "kummituksia" tuossa. Tautointivideossahan oli pelännyt pimeän rakennuksen käytävillä ja kyseli vähän yllättäen että varmaan vaan tuuli siellä kolisi eikö vaan. On varmaan raollaan mutta ei ihan auki vielä henkimaailmalle B.

T. 🌙💜
 
vierailija
Valitettavasti täytyy kertoa, että ei täältä kolosta lomankaan jälkeen mihinkään kykene nousemaan.Täällä sitä edelleen ollaan. Lomahan mulla siis meni ihan täysin shipatessa, kun siis sattui siihen Tavastia aikaan, mutta kummasti sitä näköjään pystyy palstailemaan pienempienkin taukojen aikana töissäkin
Tosin jo hieman huolestuin itsestäni, kun erään asiakkaan kohdalla eka ajatus oli Bojan! Ja mikäpä tähän ajatukseen johti? Tämä nuorimies riisui pyytämättä, tarpeettomasti paitansa pois, joten ilmeisesti aivoissani kliksahteli termejä "paidatonriehuja", "beatlestukka", "paita pusero"... ja tuloksena B
Joten joo, ikinä koskaan en varmaan voi tästä matkasta kellekään kertoa, ammatillinen uskottavuus ainakin kärsisi
Apua!! Mullekin käy näitä. Lähinnä niissä kohdissa, kun luen näitä tai ficciä tai jotakin kröhöm materiaalia ja sitten vaikka joku perheenjäsen kysyy nopeasti jotakin. Esim eilen luin / katsoin jotakin mihin liittyi Bojanin reidet 🥵😎 ja sitten huomasin sanovani ääneen jotakin ratsastamisesta ihan oudossa asiayhteydessä. Tällaisia freudilaisia lipsahduksia siis, kun mieli on hajanainen. Onneksi tuo nyt oli kesyä ja sain sen aika hyvin koukattua ankkuroitua jonnekin keskustelun virtaan. Sama välillä kun näiltä välilehdillä hyppää esiin jotakin possujunaa tai fanarttia, täytyy nopeasti sulkea ikkunoita 😎

🌺💚
 
vierailija
Kiitos kovasti Lilja! Kiva kuulla, että ficcini ovat tyrkkineet johonkin suuntaan, kyllä minulla on ollut siellä sellaista tausta-ajatusta vahvasti ja niitä pelon, uskaltamisen ja häpeän teemoja. En ole ihan varma, mikä tämän seuraavan teema on, voi olla että sitä ei voi ihan yhtä selkeästi sanoittaa yhteen sanaan kuin kahdessa edellisessä. Tavoitteeni on kirjoittaa tämän fandomin paras ihmissuhdedraamaficci, mutta saa nyt nähdä. :D

Minullakin nämä isot pyörät pyörivät. Ensi kuussa tosiaan muutto (taas) ulkomaille. Ja varatulle ihastukselleni oli tarkoitus tunnustaa tunteeni jo kolme viikkoa sitten, mutta sitten tapahtui yllättäviä asioita useammallakin rintamalla. Ja nyt häntä saattaa odottaa kuukausien reissu toiselle puolelle maailmaa. Eilen puhuttiin videopuhelua ja hän kehui minua vaihteeksi paljon, esim. miten minuun voi luottaa ihan eri lailla kuin useimpiin ihmisiin, sekä juttuja mitä luin rivien välistä (en siis ihastusjuttuja sonänsä, mutta kuitenkin kiva, että ihastukseni minusta välittää, kunnioittaa, arvostaa ja pitää erityisenä.)

- Joymuffin
 
vierailija
Hmm kiitokset, oli taas uutta Bojan infoa mulle. Selittää aika paljon mun kannalta koska kuten olen jo aiemminki luentojen yhteydessä sanonu niin on ollu tosi turhauttavaa miten Bojanin luennat on tosi helppoja kun taas Jere on sellanen monikerroksinen sipuli etten tiedä miten sinne ytimeen edes pääsisi 🔮
 
vierailija
Ai luoja me ollaan kyllä sellainen porukka että!

Mutta juu, kuten tuolla aiemmin kirjoitin, mun oli myös hetki otettava taukoa kun alkoi olla enemmän huonoja fiiliksiä kuin hyviä. Mutta nyt täällä on aivan loistava tunnelma! Nauroin ääneen tuota, että päätyy Bojanin miettimiseen jossain ihan oudossa tilanteessa. Mä olen huomannut samaa, että hän tulee jostain välillä mieleeni aivan yllättäen. J ei aiheuta ollenkaan samoja oireita.

Vaikka tuo taivaallinen pari ei koskaan päätyisi yhteen ja ystävyyskin väljähtyisi, niin itse ainakin olen myös saanut tästä hyvinkin mielenkiintoisia asioita. Tutustunut fanikulttuuriin jonka olemassa olosta en oikein ole edes tiennyt, tajunnut että me keski-ikäiset naiset ollaan kuitenkin vielä nuoria mieleltään, löytänyt musiikin uudelleen elämääni, oppinut Sloveniasta ja jopa sen kieltä, koko Tarot-maailma ja ennen kaikkea myös tutustunut itseeni. Välillä on tehnyt kipeää, mutta olen myös nauranut enemmän kuin ennen.

Mulla on loma vasta tuloillaan, joten mielenkiinnolla odotan miten shippailun sitten käy.

Enid (ja oppinut laskemaan vokaaleja, kirjaimia, sanoja sekä järjestämään numeroita pienemmästä isoimpaan)
Ihana Enid, kirjoittelet todellakin ihan kuin minun ajatuksiani. Painoittaisin tuota, että minäkin olen NAURANUT ja tuntenut onnen ailahduksia sisälläni enemmän kuin vuosiin. Vaikka tämä on edelleen sitä järjenlähtöä, niin jotain terveellistä tässä on pakko olla. On ihanaa tuntea itsensä onnelliseksi, vaikka se perustuukin ihan hassuun kuvioon, että on rakastunut kahden tuntemattoman ihmisen suhteeseen, toivoen, että se olisi rakkaussuhde.
Samoin olen löytänyt itsestäni alueita, joiden olin luullut täysin nuupahtaneen ja poistuneen vuosien varrella. Ei ne jutut kuuluneetkaan vain nuoruuteen!

Tarottarelle taas iso kiitos. Luentasi laittavat tämän laivan aina uudestaan kurssille. Minäkin yllätyin Krisin ja Nacen luentojen mielenkiintoisuudesta, ja taas kerran, uskottavuudesta. Loverpoolista tosiaan palasi eri JO, kuin mikä sinne meni. Keikkataltiointeja seuranneena näyttäisi tosiaan, että 'poikuus on mennyt', ja lavalla ovat hieman enemmän elämää nähneet miehet.

Kaikki täällä vakkarikirjoittajat, lähetän teille lämpöisiä halauksia. Meillä on hyvä yhteisö miettiä näitä valontuojia, ja heidän merkitystään omassa elämässämme. Myös ficci-kirjoittajille erityismaininta, näitä mainiosti kirjoitettuja ficcejä lukee mielellään.

Sipriina
 
vierailija
Minusta olisi kyllä kiva tietää myös esim. Mikken ja Matin ajatuksia B&K-asiasta.
Samoin... dynamiikka on eri kuin bändissä mutta ovat kuitenkin tosi tiiviisti tehneet hommaa yhdessä ja Matti nähnyt läheltä kaksikon dynamiikkaa. Hän todennäköisesti miehistä pitävänä näkee asian myös omalla laillaan mistä olisi kiinnostava saada tulkinta. Matista on olemassa videoita jossa puhuu enemmän jos on tarpeen.
 
vierailija
Minusta olisi kyllä kiva tietää myös esim. Mikken ja Matin ajatuksia B&K-asiasta.

Mikke on veljenä ehtinyt nähdä kaikenlaisia vaiheita Jeren elämässä ja osaa varmasti suhteuttaa B-casenkin kaikkeen, mitä ympärillä tapahtuu. Matti tuli mukaan vasta CCC-projektiìn, joten saattaa olla hämmentynyt välillä. Toki on pohjalaisena reilu ja rehti, osaa ehkä tukeakin tarvittaessa.
 
vierailija
Samoin... dynamiikka on eri kuin bändissä mutta ovat kuitenkin tosi tiiviisti tehneet hommaa yhdessä ja Matti nähnyt läheltä kaksikon dynamiikkaa. Hän todennäköisesti miehistä pitävänä näkee asian myös omalla laillaan mistä olisi kiinnostava saada tulkinta. Matista on olemassa videoita jossa puhuu enemmän jos on tarpeen.
Mistä päättelet, että Matti pitää miehistä? Ihanko fakta?
 
vierailija
Mikke on veljenä ehtinyt nähdä kaikenlaisia vaiheita Jeren elämässä ja osaa varmasti suhteuttaa B-casenkin kaikkeen, mitä ympärillä tapahtuu. Matti tuli mukaan vasta CCC-projektiìn, joten saattaa olla hämmentynyt välillä. Toki on pohjalaisena reilu ja rehti, osaa ehkä tukeakin tarvittaessa.
Niin, samaa mieltä tässä, että Mikke tuntee Jeren paljon paremmin ja miltä näyttäisi esim. ihastunut rai rakastunut jere yms, millaiset ovat Jeren ja nimeltämainitsemattoman välit ja dynamiikka yms. Toisaalta Natti voisi ehkä paremmin uskaltaa kysellä juttuja suoraan?
 

Yhteistyössä