Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naaman rupsahtamisesta tuli mieleen kertoa, että mulla oli viime perjantaiksi lippu Altaalle, mutta en pystynyt menemään sisälle keikkapaikalle. Katselin jonkun aikaa sisälle menevää porukkaa ja totesin, että olisin varmaan kaikkein vanhin yleisössä ja vaikka näytänkin kuulemma nuoremmalta kuin olen, piti kääntyä pois. Porukassa olisin voinut mennä, mutta yksin en. Aattelin sitten, että tää livekeikoilla käyminen, ainakin tiettyjen artistien osalta, on nyt mun osalta sitten ohi ja hittojako edes tulin tänne. Heh, tuli vielä mieleen, että jos olisin mennyt ja joutunut K n silmätikuksi yleisössä tyyliin, että mites täti on tänne eksynyt
,
oisit ihmeessä vaan mennyt, mäkin menin, ja olen yli 50-kymppinen ja yksin vielä! Siellä oli tosi paljon ihan mun ikäistä porukkaa ja vanhempaakin,nuoriso oli kyllä vähmmistönä siellä. Ja siellä keskellä yleisöä saa kyllä olla turvassa Käärijän heitoilta.
 
vierailija
Kuvittelenko vaan vai onko Bojanin seuraelämä vilkastunut tai ainakin hän postailee siitä aktiivisemmin.
mä en ainakaan tiedä millainen seuraelämä hällä oli ennen viisuja mutta niiden jälkeenhän vaikutti hetken aikaa aika vaisulta, bändinkin illanvietoissa kuvattiin istumassa puhelintaan näpräten. Mutta nyt näyttää vilkkaalta, ehkä tämä on sitå tarot-mamman näkemää arkeen paluuta sieltä haavekuplasta ja fewer dreamseista. Hyvä niin💕
 
vierailija
Tämä ei missään nimessä ole liian far out, vaan äärimmäisen mielenkiintoista. Älkäämme välittäkö kyseenalaistajista tai palstan maineesta, ei täällä kannata ruveta sensuroimaan itseään. Itse energiahoitoja joskus kokeilleena, siis asiakkaan roolissa, uskon tähänkin ilmiöön ihan täysin. Varsinkin yksi kokemus oli sellainen, ettei epäilylle oikein ole sijaa sellaisen koettuaan.
Muuten, ihan mielenkiinnosta kysyisin yleisellä tasolla, voiko etähoitoa antaa kohdehenkilön siitä tietämättä? Jos voi, itse kyllä käyttäisin sitä joissain tilanteissa, jos osaisin. Kun tarkoitus on vilpittömän hyvä, ja on varma että hoidon seuraukset voivat olla vain positiivisia, ei varmaan ole mitään ongelmaa.
Voi antaa yleensä kohteen tietämättä, riippuu tosin energiahoidon tyypistä. Energiaherkkä ihminen yleensä huomaa selvästi, jos hänelle lähettää vaikkapa etäreikihoitoa, johon itse en ole perehtynyt. Itse käytän sekä sellaisia menetelmiä, että energiaherkkä ihminen tyypillisesti huomaa, että sellaisia, että hekään eivät yleensä huomaa.

Ja kuten sanot itsekin, toki tässä pitää huomioida, että kaikissa tilanteissa se ei välttämättä ole okei, jos kyseessä on vaikkapa oma eksä tms. :) Minulla on joitain läheisiä ihmisiä joiden kanssa en ole tällä hetkellä tekemisissä ja heidän kanssaan työskentely tuntuu silti oikealta ja sitten on ihmisiä, joiden kanssa se ei tunnu oikealta vähän samaan tapaan kuin tilanne voisi olla vaikka eksän kanssa, vaikka tällaisesta ei ole kyse, ja vaikka minulla on ainoastaan vilpittömiä positiivisia ajatuksia heitä kohtaan.
 
vierailija
Olisi kyllä aika hurjaa jos energia tietäjä pystyisi tuntemaan saman mitä tarotar on nähny luennoissaan vaikka siitä että Jere on Bojanin ensirakkaus alkaisi mennä jo tosi creepyn puolelle
Tällaisia minä (energiatyyppi) en pysty näkemään tai havaitsemaan, sori. :) Pystyn aistimaan ihmisten tunteita ja joskus myös tavallaan "lukemaan ajatuksia", mutta en pysty vahvistamaan esim. onko jommalla kummalla tai molemmilla kaksikosta romanttisia tunteita toisiaan kohtaan (ehkä Suomen-reissun aikana olisi onnistunut?), vaan enemmänkin traumatyyppisiä blokkeja sekä tunteita tyyliin suru/suuttumus/pelko. Mutta näissökin kohteet jäävät usein epäselviksi. Esim. muutama päivä sitten Jerellä oli selvästi vihaiset energiat, mutta oliko vihainen tyttikselle, managerille, Bojanille, nettikommentoijille vai jollekulle ihan muulle, se jäi epäselväksi. Joskus voi aistia tunteen "vivahteen" esim. jos joku on vihainen, etteivät muut anna hänen olla sellainen kuin on, mutta silloinkin jäisi yleensä epäselväksi, keitä nämä "muut" ovat.

Yritän siis ennemminkin tässä pikkuisen jeesata, jos esim. Jerellä olisi tunteita joista ei uskalla puhua, mutta jos vaikkapa jommalla kummalla ei ole (enää) mitään romanttisia tunteita, niin sille tuskin pystyn tekemään mitään.
 
vierailija
Minusta B:lla on hyvä tasapaino, on elämää JokerOutin ulkopuolella. Rentoa illaviettoa uusien tuttujen kesken. Siksi yhtyeen kavereidenkin kanssa on kiva olla, tehdä töitä yms. Tätä kaipaisin J:lta, siksi hyppääminen lentokoneeseen ilman Suomen hovia ja hengaaminen muiden viisukavereiden kesken (vaikka ilman B:ta) olisi hyväksi. Tässä on menty samojen naamojen kanssa keikkaputkessa 24/7, joten vaihtelu virkistää.
 
vierailija
Luulen että B sai K:ltä esiintymisvaikutteita ja kyse ei ole välttämättä siitä, onko jokin yksittäinen liike tai ele lainattu, kuten on joistain epäilty, vaan K:n "vaarallinen ja seksiä tihkuva" -habituksesta. Vähän jotenkin niin, että "Jere on välitön ja höpsö tyyppi ja silti pystyy lavalla olemaan tuollainen, ehkä minäkin voisin vetää enemmän tuohon suuntaan". Toki voi olla viisuista tullut muitakin vaikutteita.
 
vierailija
Luulen että B sai K:ltä esiintymisvaikutteita ja kyse ei ole välttämättä siitä, onko jokin yksittäinen liike tai ele lainattu, kuten on joistain epäilty, vaan K:n "vaarallinen ja seksiä tihkuva" -habituksesta. Vähän jotenkin niin, että "Jere on välitön ja höpsö tyyppi ja silti pystyy lavalla olemaan tuollainen, ehkä minäkin voisin vetää enemmän tuohon suuntaan". Toki voi olla viisuista tullut muitakin vaikutteita.
Tämä muutos voi myös tulla sisemmältä hänestä. Luulisi, että viisusuhde Jeren kanssa on jättänyt jälkensä sieluun.
 
vierailija
Todella mielenkiintoinen JO:n haastattelu, julkaistu viime perjantaina.

Käärijäkin mainittu: haluaisimme Käärijän esiintymään keikallemme, ja vaikuttaa, että asiasta on todellakin puhuttu. Bojan sanoo, että ovat keskustelleet 6. lokakuuta pidettävästä konsertista, mutta Käärijällä on sinä päivänä joku iso keikka muualla. (Siis onko? Ainakaan keikkakalenterissa ei lokakuuta vielä ole.)

Saan kyllä haastattelusta sellaisen vaikutelman, että Jere Vantaalta jää nyt kyllä ihan toiselle tasolle verrattuna näihin poikiin. Voisivatko olla mitenkään match, kun toinen vaikuttaa paljon, paljon sivistyneemmältä?

Rakastan tuota lahjakasta Bojania.
 
vierailija
Naaman rupsahtamisesta tuli mieleen kertoa, että mulla oli viime perjantaiksi lippu Altaalle, mutta en pystynyt menemään sisälle keikkapaikalle. Katselin jonkun aikaa sisälle menevää porukkaa ja totesin, että olisin varmaan kaikkein vanhin yleisössä ja vaikka näytänkin kuulemma nuoremmalta kuin olen, piti kääntyä pois. Porukassa olisin voinut mennä, mutta yksin en. Aattelin sitten, että tää livekeikoilla käyminen, ainakin tiettyjen artistien osalta, on nyt mun osalta sitten ohi ja hittojako edes tulin tänne. Heh, tuli vielä mieleen, että jos olisin mennyt ja joutunut K n silmätikuksi yleisössä tyyliin, että mites täti on tänne eksynyt
,
Oikeasti surullista, jos koit itsesi liian vanhaksi menemään keikalle. Itse neljäkymppisenä käyn monenlaisilla keikoilla ja voin sanoa, että usein en ole edes vanhimmasta päästä. Joskus tulee vastaan 60-70-vuotiaitakin hyvin yllättävissä paikoissa, esim. raskaamman musan tapahtumissa. Eikä kukaan dissaa mitenkään, musta se on ainakin pelkästään rikkaus jos yleisö on monimuotoista, enkä usko että Kärtsä tai Jokerit pistää sitä lainkaan pahakseen. Kärtsähän oli ihan otettu siitä 94-vuotiaasta fanista, joka tuli häntä tapaamaan lentokentälle Euroviisujen jälkeen. Ja vaikka yleisö näyttäisikin nuoremmalta, niin siellä yleisömeren keskellä voi olla aika vapaasti, kun kaikki keskittyy lopulta vaan katselemaan ja kuuntelemaan artistia, eikä kiinnitä muuhun yleisöön mitään sen kummempaa huomiota.
 
vierailija
Todella mielenkiintoinen JO:n haastattelu, julkaistu viime perjantaina.

Käärijäkin mainittu: haluaisimme Käärijän esiintymään keikallemme, ja vaikuttaa, että asiasta on todellakin puhuttu. Bojan sanoo, että ovat keskustelleet 6. lokakuuta pidettävästä konsertista, mutta Käärijällä on sinä päivänä joku iso keikka muualla. (Siis onko? Ainakaan keikkakalenterissa ei lokakuuta vielä ole.)

Saan kyllä haastattelusta sellaisen vaikutelman, että Jere Vantaalta jää nyt kyllä ihan toiselle tasolle verrattuna näihin poikiin. Voisivatko olla mitenkään match, kun toinen vaikuttaa paljon, paljon sivistyneemmältä?

Rakastan tuota lahjakasta Bojania.
Et oo Jeren haastatteluja sattunu kattomaan, esim. Ylex Mannisen haastis? Ei se mikään sivistymätön moukka oo. Lavalla saattaa olla mitä vaan, mut sen ulkopuolella varmasti huipputyyppi. Ei nyt tietenkään mikään Bojan ole, mut tarviiko ollakaan. Ja ainahan sanotaan et vastakohdat viehättää :D
 
Todella mielenkiintoinen JO:n haastattelu, julkaistu viime perjantaina.

Käärijäkin mainittu: haluaisimme Käärijän esiintymään keikallemme, ja vaikuttaa, että asiasta on todellakin puhuttu. Bojan sanoo, että ovat keskustelleet 6. lokakuuta pidettävästä konsertista, mutta Käärijällä on sinä päivänä joku iso keikka muualla. (Siis onko? Ainakaan keikkakalenterissa ei lokakuuta vielä ole.)

Saan kyllä haastattelusta sellaisen vaikutelman, että Jere Vantaalta jää nyt kyllä ihan toiselle tasolle verrattuna näihin poikiin. Voisivatko olla mitenkään match, kun toinen vaikuttaa paljon, paljon sivistyneemmältä?

Rakastan tuota lahjakasta Bojania.
Aivan ihanaa että ovat yksityisesti keskustelleet keikkayhteistyöstä ja päivämäärätasolla jo soviteltu aikatauluja konkreettisesti. Ja se että sanoo että we would be very happy to have him at our concerts ❤ Ihan mieletön huojennus humahti lävitseni kun luin tuon. He juttelevat keskenään ja on myös JO "siunaus" yhteistyölle. Se olisi minusta parasta, koko bändin kanssa, ei vain B:n koska shippaus kärähti viimeksi niin että johti tähän julkiseen hiljaiseloon.

Tuossa lokakuussa K:lla on keikka Joensuussa. Huokaus. Toivottavasti toinen sopiva hetki löytyy pian! Ja toivon nimenomaan että Slovenian päässä tai muualla Balkanilla eli pois K mukavuusalueelta. Dynamiikat huutavat sitä niin päin.
 
vierailija
Kiitos taas tarottarelle luennasta 💚 melkein meni koko juttu ohi kun yön aikana on tullu erikoisen paljon torailu viestejä 🤔 mutta voin todellakin ymmärtää ton että B täytyy nyt vähän palata normi arkeen tunnekuohujen jälkeen. Ja voi Jereä, haluaisin niin kovasti että hän pääsisi yli noista ongelmistaan 😞
 
vierailija
Tuossa haastattelussa JO on täysin avoin siitä, että heidän tarkkaan harkittu strategiansa oli bondailla mahdollisimman paljon muiden osallistujien kanssa. Tämä puoltaisi sitä, että Bojanin ja Jeren touhu olisi voinut olla pelkkää strategiaa ja fanserviceä.
MUTTA. Tämä Jeren yhtäkkinen somehiljaisuus Bojania kohtaan alleviivaa sitä, että tunteet ovat tainneet tulla peliin, joko molemmille tai toiselle. Jos kyseessä olisi pelkkä business, ei olisi mitään syytä olla somehiljaa yhtäkkiä.
Ja näkihän sen nyt sokea pässikin, miten loistivat toistensa seurassa. Ja miten se loisto on kaukana, välillä tosi tosi kaukana, kun ovat erillään.

Bojan on ihana siinä Conorin klipissä. Aah, kuka lienee mielessä noiden suljettujen silmien takana....

Sipriina
 
vierailija
En tiedä oliko tästä jo tänään pyyntöä, mutta tarot-osaajalle toiveena olisi seuraavaksi se, mitä finaali-iltana on B ja K välillä tapahtunut? Siitä kuitenkin on jonkin verran meillä oikeaakin somemateriaalia, mutta niin paljon kysymyksiä (esim miten B kännykkä päätynyt suomen delegaatiolle).

Suuri kiitos jo kaikista aiemmista luennoista!

Komppaan!
 
Sipriina, Minäkin luin tuon viisustrategiaosuuden vähän mietteliäänä. Varmaan se oli strategia juu mutta kun aina asiat ei myöskään mene teorian mukaan. Ei K ollut vielä prepartyissä niin iso ilmiö että hyötymielessä se yhteys olisi syntynyt. Ja hiukan se strategiakin otti osumaa kun ei jäänyt niin kauheasti aikaa sitten kuitenkaan minglata muiden kuin Suomen delegaation ja erään jäsenen kanssa 😁🤩🌺🌸

Mulla oli hankala yö ja vuodatin tuskaani yöllä tänne ennen kuin huomasin yöröllien invaasion eikä syntynyt keskustelua. Tuo haastattelu jotenkin huojensi mua paljon, on ihana tietää että ovat jutelleet yhteistyöstä koko bändin kanssa. Vähän alan olla itsestäni huolissani, miksi tämä saa mut valtaansa näin, ahdistuksen tunne pitää otteessaan. Jonkun ison prosessin tämä laukaisi.
 
vierailija
Sipriina, Minäkin luin tuon viisustrategiaosuuden vähän mietteliäänä. Varmaan se oli strategia juu mutta kun aina asiat ei myöskään mene teorian mukaan. Ei K ollut vielä prepartyissä niin iso ilmiö että hyötymielessä se yhteys olisi syntynyt. Ja hiukan se strategiakin otti osumaa kun ei jäänyt niin kauheasti aikaa sitten kuitenkaan minglata muiden kuin Suomen delegaation ja erään jäsenen kanssa

Mulla oli hankala yö ja vuodatin tuskaani yöllä tänne ennen kuin huomasin yöröllien invaasion eikä syntynyt keskustelua. Tuo haastattelu jotenkin huojensi mua paljon, on ihana tietää että ovat jutelleet yhteistyöstä koko bändin kanssa. Vähän alan olla itsestäni huolissani, miksi tämä saa mut valtaansa näin, ahdistuksen tunne pitää otteessaan. Jonkun ison prosessin tämä laukaisi.
💚 halaus
🐶🩷
 

Yhteistyössä