Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kannattaa muistaa, että se jos on paha olo ei ole vielä merkki siitä, että jokin olisi pielessä itsellä. Ts. shippaus on parhaimmillaan tosi kivaa ja itse olen saanut siitä lähinnä positiivisia tunteita, mutta se voi auttaa myös käsittelemään omia tunteita, traumoja ja ihmissuhteita, ja silloin voi tulla paljon kaikkea ikävääkin pintaan. Tämän mielessä pitäminen auttaa myös siihen, että asioita tulee helpommin oikeasti myös käsiteltyä. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos taas tarottarelle luennasta melkein meni koko juttu ohi kun yön aikana on tullu erikoisen paljon torailu viestejä mutta voin todellakin ymmärtää ton että B täytyy nyt vähän palata normi arkeen tunnekuohujen jälkeen. Ja voi Jereä, haluaisin niin kovasti että hän pääsisi yli noista ongelmistaan
Yöröllit olivat ilmeisesti vieneet kaiken palstatilan. Yritin moneen kertaan postata taas niin kiinnostavan Tarot-luennan virittämiä pitkällisiä ajatuksiani mutta en vain saanut tulemaan tänne läpi. Ehkä se oli ihan hyvä, yöröllit eivät saaneet lisää pilkan aihetta. Mutta kovin oli järkeenkäypää.

Itselläni on iso tarve suhtautua K empaattisen ymmärtäväisesti ja sitä pohdin että mihin omaan työstämiseen se liittyy. Vai onko vain vastareaktio kaikelle sille kuonalle jota somessa K saa niskaansa.
 
vierailija
Oikeasti surullista, jos koit itsesi liian vanhaksi menemään keikalle. Itse neljäkymppisenä käyn monenlaisilla keikoilla ja voin sanoa, että usein en ole edes vanhimmasta päästä. Joskus tulee vastaan 60-70-vuotiaitakin hyvin yllättävissä paikoissa, esim. raskaamman musan tapahtumissa. Eikä kukaan dissaa mitenkään, musta se on ainakin pelkästään rikkaus jos yleisö on monimuotoista, enkä usko että Kärtsä tai Jokerit pistää sitä lainkaan pahakseen. Kärtsähän oli ihan otettu siitä 94-vuotiaasta fanista, joka tuli häntä tapaamaan lentokentälle Euroviisujen jälkeen. Ja vaikka yleisö näyttäisikin nuoremmalta, niin siellä yleisömeren keskellä voi olla aika vapaasti, kun kaikki keskittyy lopulta vaan katselemaan ja kuuntelemaan artistia, eikä kiinnitä muuhun yleisöön mitään sen kummempaa huomiota.
Aika surullinen fiilis oli, kun sieltä käännyin takaisin. Kaikenlaisia ajatuksia pyöri päässä, esimerkiksi se, miksi näin vanhana edes halusin mennä sinne. Mutta me ollaan erilaisia, sitä on varmaan turha miettiä, miksi muita mun ikäisiä ei tuon tyyppisissä tilaisuuksissa käy. Paitsi juuri raskaan musiikin konserteissa kyllä. En mä vielä luovuta, mutta yritän löytää jonkun mukaani, se varmaan auttaisi asiaa. Voisin vaikka ajatella, että toi toinen pakotti mut. Olen siis aika paljon vanhempi kuin sinä ja hävettää.,🙂
 
vierailija
Yöröllit olivat ilmeisesti vieneet kaiken palstatilan. Yritin moneen kertaan postata taas niin kiinnostavan Tarot-luennan virittämiä pitkällisiä ajatuksiani mutta en vain saanut tulemaan tänne läpi. Ehkä se oli ihan hyvä, yöröllit eivät saaneet lisää pilkan aihetta. Mutta kovin oli järkeenkäypää.

Itselläni on iso tarve suhtautua K empaattisen ymmärtäväisesti ja sitä pohdin että mihin omaan työstämiseen se liittyy. Vai onko vain vastareaktio kaikelle sille kuonalle jota somessa K saa niskaansa.
Laita niitä pohdintoja nyt kun on taas meno täällä rauhottunu? 🌸☺
 
vierailija
Tuossa haastattelussa JO on täysin avoin siitä, että heidän tarkkaan harkittu strategiansa oli bondailla mahdollisimman paljon muiden osallistujien kanssa. Tämä puoltaisi sitä, että Bojanin ja Jeren touhu olisi voinut olla pelkkää strategiaa ja fanserviceä.
MUTTA. Tämä Jeren yhtäkkinen somehiljaisuus Bojania kohtaan alleviivaa sitä, että tunteet ovat tainneet tulla peliin, joko molemmille tai toiselle. Jos kyseessä olisi pelkkä business, ei olisi mitään syytä olla somehiljaa yhtäkkiä.
Ja näkihän sen nyt sokea pässikin, miten loistivat toistensa seurassa. Ja miten se loisto on kaukana, välillä tosi tosi kaukana, kun ovat erillään.

Bojan on ihana siinä Conorin klipissä. Aah, kuka lienee mielessä noiden suljettujen silmien takana....

Sipriina
Minuun Bojanilla on niin suuri vaikutus, että täytyy vähän pitää taukoa esim noiden keikkavideoiden katsomisessa, koska toipumiseen menee aikaa. Voi olla hyvä, että en saanut lippua Tavastialle syyskuussa. En ehkä toipuisi koskaan.,😄miten voi ihmislapsi olla kaikin puolin noin täydellinen.
 
vierailija
En tiedä oliko tästä jo tänään pyyntöä, mutta tarot-osaajalle toiveena olisi seuraavaksi se, mitä finaali-iltana on B ja K välillä tapahtunut? Siitä kuitenkin on jonkin verran meillä oikeaakin somemateriaalia, mutta niin paljon kysymyksiä (esim miten B kännykkä päätynyt suomen delegaatiolle).

Suuri kiitos jo kaikista aiemmista luennoista!
Musta taas se are you ilta on todennäköisempi että jotain kävi? Ku seuraavana päivänä molemmat oli turkoosilla matolla vähän kummallisia, eikä gf ollut vielä sillon loverpoolissa ainakaan, Jere sano sen strange things happen yms
 
vierailija
Kuulin tänään aamusella mustarastaan laulua avoimesta ikkunasta ja ääni tuntui tulevan jostakin tosi läheltä. Istuin sohvalla ja ajattelin ilahtuneena hypätä ikkunaan katsomaan, jotta näkisin linnun jos se istuisi pihapuussa. Sitten muutin mieleni, koska en halunnut pelästyttää lintua. Jatkoin konsertista nauttimista piilosta.

Ja tämä liittyy K/B:hen miten? (Koska kaikkihan liittyy :D)

Pohdiskelin, että niin shippauksessa kuin mustarastaan laulussa on paras ihastella kohteita kauempaa. Näyttäytyminen saattaa säikäyttää asianosaiset pois tai ainakin kaukaisemmalla oksalle. Tässä K/B:n tapauksessa voi olla kyse siitä, että lintuset ovat säikähtäneet huomiota ja kujertelevat toisilleen nyt etäältä.

Olen yleensä kuullut mustarastaan laulua iltaisin ja tämä olikin ensimmäinen aamuvirkku lintu, jonka kuulin. Toiset linnut laulavat rohkeasti aamun kajossa, toiset kaipaavat illan hämyä uskaltaakseen ilmaista tunteensa. Kysymys kuuluukin, löytävätkö he oksalle samaan aikaan. Uskon että niin voi käydä, jos en käy liikaa kurkkimassa ikkunasta. Hyväksyn että kaikkea ei tarvitse nähdä. Voi kuunnella linnun laulua ja kuvitella loput.

🌿
 
vierailija
Musta taas se are you ilta on todennäköisempi että jotain kävi? Ku seuraavana päivänä molemmat oli turkoosilla matolla vähän kummallisia, eikä gf ollut vielä sillon loverpoolissa ainakaan, Jere sano sen strange things happen yms
Minuakin kiinnostaisi finaali-illan lisäksi kovasti tietää tapahtuiko jotakin sellaista are you -iltana, mikä aiheutti seuraavan päivän kiusaantumisen. Lähentymistä, suukottelua, tunteiden tunnustamista?
 
vierailija
Aika surullinen fiilis oli, kun sieltä käännyin takaisin. Kaikenlaisia ajatuksia pyöri päässä, esimerkiksi se, miksi näin vanhana edes halusin mennä sinne. Mutta me ollaan erilaisia, sitä on varmaan turha miettiä, miksi muita mun ikäisiä ei tuon tyyppisissä tilaisuuksissa käy. Paitsi juuri raskaan musiikin konserteissa kyllä. En mä vielä luovuta, mutta yritän löytää jonkun mukaani, se varmaan auttaisi asiaa. Voisin vaikka ajatella, että toi toinen pakotti mut. Olen siis aika paljon vanhempi kuin sinä ja hävettää.,
En voi olla kommentoimatta, kaiketi osaksi senkin takia, että itse olen ollut melkoisen alla päin siitä, että en ollut Altaan keikalla, joka oli Kärtsän omien sanojen mukaan yksi kaikkien aikojen hauskimmista keikoista. Videomateriaalin perusteella missasin tapahtuman, josta olisin nauttinut suunnattomasti (verrattuna vaikkapa edellisen päivän keikkaan Lohjalla, jossa olin - ei huono ollut sekään).

En tiedä miksi et lopulta halunnut mennä keikalle jos kuitenkin lipun olit hankkinut. Ikäsihän ei ole kenellekään muulle minkäänlainen ongelma tai oudoksunnan aihe. Oudoksut siis itse itseäsi. 🙁 Kannattaa muistaa, että Käärijä on koko kansan ilmiö edelleen, pikkumukeloista 94-v. Heljään ja kaikkeen siltä väliltä. Ketään muuta ei paljoakaan kiinnosta, että mitä ikäluokkaa joku yksittäinen henkilö yleisössä on, sillä kaikkia kiinnostaa ensi sijassa eräs lavalla oleva paidaton riehuja. Käärijän sanoma ylipäätään on olla vapaasti ja häpeämättä sitä, mitä on. 💚 Toivoisin, että pystyisit vielä ylpeänä seisomaan sen takana, että juuri sinä tykkäät tästä Käärijän jutusta tai ainakin haluat sen nähdä, riippumatta siitä, montako vuotta olet maapallolla elellyt. Toistan, kenellekään muulle tuo asia ei varmasti ole minkään sortin ongelma. Käärijän keikoilla ei olla julmia sinua kohtaan, älä ole itsellesikään.

Kaikella hyvällä kirjoitin tämän, tulin vain jotenkin tosi surulliseksi lukiessani, että sinulla oli mahdollisuus olla siellä upealla keikalla, mutta sisäinen häpeä oli liian vahva. 💔
 
vierailija
Minuakin kiinnostaisi finaali-illan lisäksi kovasti tietää tapahtuiko jotakin sellaista are you -iltana, mikä aiheutti seuraavan päivän kiusaantumisen. Lähentymistä, suukottelua, tunteiden tunnustamista?
Noiden tiettyjen päivien Tarot luentojen kohdalla minun olisi vaan hyvä nähdä kyseiseltä päivältä vaikka jotain videoita. Kun tulisi enemmän itselleni sellanen olo että saan sitä paljon puhuttua kosketuspintaa kyseiseen päivään mistä yritän saada tehtyä luentaa. Finaalista ja jälkitunnelmista on paljon materiaalia mutta onko siitä are you päivästä muuta kuin se lyhyt klippi? Ei niiden kahden tarvitse siis olla videolla yhdessä, tärkeintä on että se video on vaan kyseiseltä päivältä. Jos on niin kertokaa koska itse en seurannut noiden kahden tekemisiä ihan niin tarkasti että on voinut jäädä paljon huomaamattakin 🔮
 
vierailija
Aika surullinen fiilis oli, kun sieltä käännyin takaisin. Kaikenlaisia ajatuksia pyöri päässä, esimerkiksi se, miksi näin vanhana edes halusin mennä sinne. Mutta me ollaan erilaisia, sitä on varmaan turha miettiä, miksi muita mun ikäisiä ei tuon tyyppisissä tilaisuuksissa käy. Paitsi juuri raskaan musiikin konserteissa kyllä. En mä vielä luovuta, mutta yritän löytää jonkun mukaani, se varmaan auttaisi asiaa. Voisin vaikka ajatella, että toi toinen pakotti mut. Olen siis aika paljon vanhempi kuin sinä ja hävettää.,
Itse 59 ja vanha punkkari. Löydän kyllä tuosta Käärijästä nimenomaan sitä punkin räävittömyyttä ja voimaa, joten miksi ihmeessä en hakeutuisi keikalle? Kirkkareiden maanantai keikalle menossa työviikosta huolimatta, tosin myönnän kyllä, että festarikeikoille on helpompi mennä. Mutta se tässä kyllä ihmetyttää, että putosin noiden euroviisujen jälkeen tähän ihmeelliseen kaninkoloon, josta en siis meinaa päästä ylös sitten millään 😲. Ja jos vain jostain saan lipun, niin meen Tampereelle Joker Outin keikalle. Ja sitä en kyllä pysty parhaalla tahdollanikaan perustelemaan itselleni millään järkevällä tavalla 😂
 
vierailija
vierailija
Itse 59 ja vanha punkkari. Löydän kyllä tuosta Käärijästä nimenomaan sitä punkin räävittömyyttä ja voimaa, joten miksi ihmeessä en hakeutuisi keikalle? Kirkkareiden maanantai keikalle menossa työviikosta huolimatta, tosin myönnän kyllä, että festarikeikoille on helpompi mennä. Mutta se tässä kyllä ihmetyttää, että putosin noiden euroviisujen jälkeen tähän ihmeelliseen kaninkoloon, josta en siis meinaa päästä ylös sitten millään . Ja jos vain jostain saan lipun, niin meen Tampereelle Joker Outin keikalle. Ja sitä en kyllä pysty parhaalla tahdollanikaan perustelemaan itselleni millään järkevällä tavalla
Sama täällä, 59-v punkkari ja metalhead. Voi kuulostaa uskomattomalta, mutta en ole ikinä kuunnellut yhtään esim. Robinin tai Antti Tuiskun biisiä. Euroviisuja en katsonut ollenkaan. Kaiken järjen mukaan tämän ei siis pitäisi kiinnostaa minua yhtään, mutta jotenkin ihmeellisesti olen koukuttunut tähän ja on todella vaikeaa päästä irti. Mistähän se oikein johtuu???
 
vierailija
Onko tää uus video? Eikö Kärtsärilläkin ollu vasta jollain keikalla tiara tms prinsessakruunu päässä? En oo ajankohdallisesti varma, oliko vanha video! Yhtäläisyyttä anyway videoiden ajankohdasta riippumatta
Kärtsärin video oli Lohjalta eli ihan tuore. Jos tämäkin tuore niin ei välttämättä sattumaa, että heille annetaan samaa rihkamaa päälle. :)
 
vierailija
Noiden tiettyjen päivien Tarot luentojen kohdalla minun olisi vaan hyvä nähdä kyseiseltä päivältä vaikka jotain videoita. Kun tulisi enemmän itselleni sellanen olo että saan sitä paljon puhuttua kosketuspintaa kyseiseen päivään mistä yritän saada tehtyä luentaa. Finaalista ja jälkitunnelmista on paljon materiaalia mutta onko siitä are you päivästä muuta kuin se lyhyt klippi? Ei niiden kahden tarvitse siis olla videolla yhdessä, tärkeintä on että se video on vaan kyseiseltä päivältä. Jos on niin kertokaa koska itse en seurannut noiden kahden tekemisiä ihan niin tarkasti että on voinut jäädä paljon huomaamattakin
Eikös Are you päivänä Käärijä ollut veljensä ja kaverinsa kanssa myös sielä futisottelussa? Siitä pitäisi kait löytyä jotain materiaalia
 
vierailija
Eikös Are you päivänä Käärijä ollut veljensä ja kaverinsa kanssa myös sielä futisottelussa? Siitä pitäisi kait löytyä jotain materiaalia
Tuli myös mieleen, että auttaisiko ne seuraavan päivän haastikset mitään? Se Käärijän aftonbladet-haastiksen totaalinen kikattelu kysymyksille viisuihastuksesta ja oliks B:n haastis, jossa kysellään milloin menevät naimisiin. Tämä siis ihan kysymyksenä, en tiedä tarotluennoista oikein mitään.
 
vierailija
kiitos paljon luennasta, tatotar!<3 Ihan mielenkiinnosta tarot-kortteihin kyselen, mitä opasta käytät tulkintaan? Tulkintojesi perusteella se vaikuttaa oikein hyvältä ja kenties haluaisin itsekin hommata sellaisen, jos hurahdan tarotin maailmaan oikein kunnolla
Sehän se onkin kun mulla ei ole mitään yhtä tiettyä opasta vaan kunnon Tarot kirjasto 😀 koska Tarot kortteja voi tulkita niin monella eri tavalla, tunteiden, järjen, hengellisyyden, seksuaalisuuden kautta, lista on loputon. Siksi teen aina niin tarkkoja kysymyksiä ja yleensä myös jatko kysymyksiä. Mutta aloittelijan kannattaa aloittaa ihan vaan yleisluennasta, niihin löytää varmasti aloittelijan oppaita kirjakaupasta 🔮
 
vierailija
Noi molemmat vähä kaivaa itselleen kuoppaa kun harrastavat tollasta kaikkien muiden miesten paitsi toistensa kanssa
Jep, herättää jo huomiota, varsinkin jos nyt Jere alkaa moiskautella useampiakin uroita. Miten tämä nyt sopii 100% heterolle. Oliko kyseessä pride-erikoistapaus jää nähtäväksi. Jos tuon tekisivät jossain vaiheessa K ja B niin maailma lähtisi radaltaan. Mikähän voisi olla sellainen erityiskeikka, jossa tuon voisivat toteuttaa. Mietin keitä ne Jeren seuraavat pussattavat voisivat olla. Robinia en oikein tuossa roolissa näe.
 

Yhteistyössä