Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä ihan hyvä kysyä, että onkohan K ehtinyt näkemään kovin paljoa edes niitä vanhoja frendejään, jotka ei kulje crewssa. Uskallan väittää ettei kovin montaa kertaa. Siksi ehkä vähän hassua ajatella, että välit heti mennyt. Tuntuu ettei kummallakaan saisi olla muita frendejä. Alkaa mennä fiilis ylitulkinnan pariin. Mielummin odottaisin kaikessa rauhassa mitä tapahtuu. Toteutuuko K:n reissu Sloveniaan joskus tai ehtivätkö näkemään JO keikoilla Suomessa. Riippuu ihan K:n aikatauluista.
 
vierailija
Mesta.netissä oli provinssista juttua, K sanonut näin: ”Pride-viikko meneillään, jippii. Olkaa mitä olette, tehkää mitä haluutte. Levittäkää vaikka persereikäänne Käärijän keikalla. Ei kiinnosta”, Käärijä heitti.
Mitä ootte mieltä?
 
vierailija
Mesta.netissä oli juttua provinssista. K sanonut: ”Pride-viikko meneillään, jippii. Olkaa mitä olette, tehkää mitä haluutte. Levittäkää vaikka p*rs*r*ikäänne Käärijän keikalla. Ei kiinnosta”, Käärijä heitti.
Mitä ootte mieltä?
 
vierailija
Musta se twilight-video oli hauska. Siinä yhdistyi jotenkin Bojanin ja Kärtsän huumori.
Samaa mieltä! Sydäntä lämmitti silloin myös bojanin story, missä kuva käärijästä hymyilemässä lentokenttätunnelmissa. Ja tottakai lähtövideo. Palstoillahan tietty seottiin silloin täysin, varmaan siksi koska odotukset oli johonkin yhteiseen liveen tai muuten vain olisi haluttu enemmän kontenttia. Sitä kun ei saatu, niin koko reissu olikin yhtäkkiä ihan paska myös asianomaisille 😂
 
vierailija
On tämä kyllä erikoisen aktiivinen keskustelu melkein kello 02 yöllä, vaikka suurin osa ei nähtävästi enää mihinkään B ja K väleihin uskokaan (toki ei voi tietää onko se yksi ja sama tyyppi, joka tätä jauhaa)

Kyllä se on tullut selväksi, että et näe heidän enää pitävän mitään yhteyttä ja välien menneen kylmiksi. Katsotaan sitten miten täällä reagoidaan, kun saadaan jotain materiaalia heiltä yhdessä seuraavaksi (ja olen aivan varma että jotain tulemme vielä saamaan). Ennen tavastiaakin muistan, kuinka samoin sanoin kaikki kommentoivat ja yhtäkkiä olikin shippausinto ihan piukeena
Kyllä mä vielä kuitenkin ymmärrän itse että on aika älytöntä kirjoitella täällä keskellä yötä😄olen myös tiedostanut sen, että todellisuudessa mullahan ei ole mitään tietoa siitä, mitä asianosaisten päässä liikkuu. Se mitä mä kirjoitan kuvastaa varmaan enemmän mun oman elämän tunnelmia. Kai tämäkin hulluus jotain tarvetta palvelee. Kuusi kiloa painosta on edelleen poissa.
 
vierailija
Mesta.netissä oli juttua provinssista. K sanonut: ”Pride-viikko meneillään, jippii. Olkaa mitä olette, tehkää mitä haluutte. Levittäkää vaikka p*rs*r*ikäänne Käärijän keikalla. Ei kiinnosta”, Käärijä heitti.
Mitä ootte mieltä?
Hyvin sanottu! Priden ajatuksena onkin, että saa olla oma itsensä 👍 Eiks näistä käärijän välispiikeistä jauhettu jo tarpeeksi tänään vauvalla, ei varmaan oo enää tarvetta sitä keskustelua tänne siirtää...
 
vierailija
Tästä suomireissusta, kun jaksetaan jauhaa, niin jauhetaan.

Mistä tiedät 100% varmasti kuka on ollut, milloin ja missä? Meille stoorien välityksellä annettiin tavastian jälkeen ehkä yhteensä puolen tunnin edestä (ei edes sitä) materiaalia. Tiedetään, että käärijällä oli keikka ja tuli sieltä seuraavana päivänä takas, mutta mitään aikatauluja tai muita asioita ei kukaan tiedä. Myös "voi raukka bojan" itse luultavasti lykkäsi matkaansa oman lisäkeikan takia (täysin ymmärrettävästi), jolloin menettivät kaksi päivää yhteistä aikaa.

Niin että miten ihmeessä ollaan päädytty siihen lopputulemaan että B olisi ollut tyytymätön matkaansa? Onko todistusaineistona oikeasti YKSI kuva bstä terassilla ja YKSI twilight stoori, joista niistäkään ei suoraan mitään onnetonta bojania saa. Ja ei, en hyväksy tähän vastaukseksi todistuksena jotain reissunjälkeisiä epämääräisiä "mutku se ei tykänny tosta kuvasta" tai "se vaikutti tuolla ja tuolla surulliselta".
TÄMÄ! Meistä kukaan ei oo ollu näkemässä niiden ajanviettoa ja et kuka on ollu kenenkin kans ja kuinka pitkään. Ja jos B on joskus vaikuttanu surulliselta ni elämässä on moniakin asioita mitkä voi vaikuttaa fiilikseen. Ihan jo unettomuuskin saattaa vaikuttaa niin et näytät siltä et oot itkeny viimesen viikon :D Oon edelleen sitä mieltä et kukaan ei voi feikata semmosta kemiaa mikä heidän välillään on, oli se sit ystävyyttä tai jotain muuta. Helvetin hyviä näyttelijöitä olis molemmat siinä tapauksessa. Heidän ei tarvi faneja miellyttääkseen tunkee jotain julkisia miss you-viestejä tms. En jaksa uskoo et ois yhtäkkiä yhteydenpito loppunut, se vaan hoidetaan yksityisesti.
 
vierailija
Tästä suomireissusta, kun jaksetaan jauhaa, niin jauhetaan.

Mistä tiedät 100% varmasti kuka on ollut, milloin ja missä? Meille stoorien välityksellä annettiin tavastian jälkeen ehkä yhteensä puolen tunnin edestä (ei edes sitä) materiaalia. Tiedetään, että käärijällä oli keikka ja tuli sieltä seuraavana päivänä takas, mutta mitään aikatauluja tai muita asioita ei kukaan tiedä. Myös "voi raukka bojan" itse luultavasti lykkäsi matkaansa oman lisäkeikan takia (täysin ymmärrettävästi), jolloin menettivät kaksi päivää yhteistä aikaa.

Niin että miten ihmeessä ollaan päädytty siihen lopputulemaan että B olisi ollut tyytymätön matkaansa? Onko todistusaineistona oikeasti YKSI kuva bstä terassilla ja YKSI twilight stoori, joista niistäkään ei suoraan mitään onnetonta bojania saa. Ja ei, en hyväksy tähän vastaukseksi todistuksena jotain reissunjälkeisiä epämääräisiä "mutku se ei tykänny tosta kuvasta" tai "se vaikutti tuolla ja tuolla surulliselta".
Mä jo kirjoitinkin äsken, että ainakin minulla mun kirjoitukset taitaa kuvastaa oman elämän fiiliksiä. Jos ne on hyvät, tulkinnat tapahtumista ovat myönteisiä ja päinvastoin. Täyttä puppuahan minunkin tekstit ovat, jos ajatellaan miten vähäiseen todelliseen tietoon ne perustuu. Meillä on käytössä vain se tieto, mitä meille annetaan ja niiden vähäisten tiedonmurujen perusteella tehdään tulkintoja, jokainen oman elämän historiansa tuotteena.
 
vierailija
Kaikki tässä ketjussa on spekulointia. Samoin on tääkin että musta hänen ig perusteella saa käsityksen vähän pinnallisesta tyypistä joka hyppii seurasta toiseen ja sen takia pitäisi lopettaa myös nää kuvitelmat että K muka olisi hänelle sen erikoisempi kuin muutkaan.
No nimenomaan näin. Eka kommentti, joka sanoitti omat fiilikset. Sääliksi käy Käärijä parka, viedään paikasta toiseen kuin litran mittaa ja on vielä syyllinen yhden pintaliitelijän oletettuihin sydänsuruihinkin.
 
vierailija
En tiedä oliko tästä jo tänään pyyntöä, mutta tarot-osaajalle toiveena olisi seuraavaksi se, mitä finaali-iltana on B ja K välillä tapahtunut? Siitä kuitenkin on jonkin verran meillä oikeaakin somemateriaalia, mutta niin paljon kysymyksiä (esim miten B kännykkä päätynyt suomen delegaatiolle).

Suuri kiitos jo kaikista aiemmista luennoista! ❤
 
vierailija
Jatkan vielä omanavalla. Olen ollut kiinni muussa enkä ole ehtinyt seuraamaan tai palstailemaan nyt hetkeen. Ja ihan koko ajan on rinnassa ja takaraivossa jyskyttänyt ja kalvanut epämääräinen ikävä. Olen ollut kutakuinkin kuukauden tässä pahimmassa tunnekoukussa enkä pääse irti. En tiedä mitä itseni kanssa tekisin.

Yksityiselämässä on vieläpä niin hirvittävän vaikeaa että haluaisin vain paeta tähän kuplaan todellisuudelta ja samalla tuntuu että kupla on aikaa sitten puhjennut ja olen ainoa joka sen riekaleista pitää vereslihalla kiinni. Tarvitsen sitä hirveästi. Mitä oikein hamuan? Haronko ilmaa.

Kuuntelen luureista JO:ia ja fiilaan B:tä. Hän on vanha sielu. 21-22 vuotiaana kirjoitettanut joitain noita viime levyn biisejä. Käsittämätöntä. Ja hukassa oleva J. Voi mitkä vastaparit. Tunnen hirveän vahvaa myötätuntoa myös J:tä kohtaan.

Kaiken kaikkiaan vaikea olo.

Kiitos teille, jotka ette naura. Ei pitäisi harmistua siitä ettei nämä asiat kaikille valkene. Onneksi teille monelle kuitenkin jotka olette siellä, kiitos
❤
 
vierailija
Mulla on ainoastaan tunne siitä, että tuossa kohdassa tapahtui jotain. Mutta en osaa sanoa siitä sen enempää. Yksinäisyys siinä oli teemana, oliko se viestiä Bojanille päin, oliko Bojanilta tullut erouutisia. Slovenian matka ei toteudukaan? Oliko gf kuvaamassa, se tietysti vesittää ajatukset viestinnästä B suuntaan. Onhan tuo stoorien surkeus voinut johtua ihan muista syistä kuin B , vaikkapa gf kanssa riita. Myös se piittaamattomuus siitä, miltä näyttää (ehkä olen pinnallinen) häiritsi mua niissä stooreissa. Joka tapauksessa nyt stoorit ovat olleet paljon parempia, josta voisi ajatella, että tilanne on ohi. Ehkä se liittyi kuitenkin tyttöystävään?
Tämä mun teksti varsinkin on sitä puppua. Pelkkää arvailua🙂
 
vierailija
Bojan sanoi jossain haastattelussa ettei häntä haittaa shippailu jos se tuottaa tekijöilleen mielihyvää. Mietin että ollaankohan nyt tilanteessa jossa isolle osalle ei tämä olekaan enää mielihyvää tuottavaa toimintaa? Valtavasti täytyy laajentaa jatkuvasti instakytättävien piiriä ja olla huolissaan kuinka todellisuus murskaa fiktion. Ihmiset heijastelevat omia tuntemuksiaan aika vahvasti tähän kaksikkoon. Toisaalta taidamme kaikki olla jotenkin koukussa viisukuplaan. Bojan käsittelee sitä tapailemalla aktiivisesti muita viisuedustajia, Salena ja Andrew Lambrou coveroimalla muiden edustajien kappaleita tiktokissa. Käärijä taisi puheidensa perusteella parkua viisukuplan itsestään siellä vessassa (mistä hän haastattelussa kertoi), sitten Bojan tuli vähän sotkemaan kuvion. Meille täällä viisukupla merkitsee tuon kaksikon seuraamista, toimintaa joka onkin versonut uskomattomaksi viidakoksi
 
vierailija
Tunne, että B:n ja J:n välillä on tapahtunut myös jotain s…ksuaalista on vahvistunut ja että ovat rakastuneita, ei voi näytellä, salasuhde jopa? Hiljaisuus ulospäin ig ym. on hämäystä, mutta pelkään että tuolla Lontoo B saattaa turhautuessaan tehdä jotain jonkun muun kanssa
 
vierailija
Bojan sanoi jossain haastattelussa ettei häntä haittaa shippailu jos se tuottaa tekijöilleen mielihyvää. Mietin että ollaankohan nyt tilanteessa jossa isolle osalle ei tämä olekaan enää mielihyvää tuottavaa toimintaa? Valtavasti täytyy laajentaa jatkuvasti instakytättävien piiriä ja olla huolissaan kuinka todellisuus murskaa fiktion. Ihmiset heijastelevat omia tuntemuksiaan aika vahvasti tähän kaksikkoon. Toisaalta taidamme kaikki olla jotenkin koukussa viisukuplaan. Bojan käsittelee sitä tapailemalla aktiivisesti muita viisuedustajia, Salena ja Andrew Lambrou coveroimalla muiden edustajien kappaleita tiktokissa. Käärijä taisi puheidensa perusteella parkua viisukuplan itsestään siellä vessassa (mistä hän haastattelussa kertoi), sitten Bojan tuli vähän sotkemaan kuvion. Meille täällä viisukupla merkitsee tuon kaksikon seuraamista, toimintaa joka onkin versonut uskomattomaksi viidakoksi
Kuvittelenko vaan vai onko Bojanin seuraelämä vilkastunut tai ainakin hän postailee siitä aktiivisemmin.
 
vierailija
Bojan sanoi jossain haastattelussa ettei häntä haittaa shippailu jos se tuottaa tekijöilleen mielihyvää. Mietin että ollaankohan nyt tilanteessa jossa isolle osalle ei tämä olekaan enää mielihyvää tuottavaa toimintaa? Valtavasti täytyy laajentaa jatkuvasti instakytättävien piiriä ja olla huolissaan kuinka todellisuus murskaa fiktion. Ihmiset heijastelevat omia tuntemuksiaan aika vahvasti tähän kaksikkoon. Toisaalta taidamme kaikki olla jotenkin koukussa viisukuplaan. Bojan käsittelee sitä tapailemalla aktiivisesti muita viisuedustajia, Salena ja Andrew Lambrou coveroimalla muiden edustajien kappaleita tiktokissa. Käärijä taisi puheidensa perusteella parkua viisukuplan itsestään siellä vessassa (mistä hän haastattelussa kertoi), sitten Bojan tuli vähän sotkemaan kuvion. Meille täällä viisukupla merkitsee tuon kaksikon seuraamista, toimintaa joka onkin versonut uskomattomaksi viidakoksi
Korjaan sen verran ettei häntä haittaa shippailu jos se tekee viisujen seuraamisesta ihmisille hauskempaa.
 

Yhteistyössä